@Barleeus: Nee afkeuren doen ze niet zo maar, het was voornamelijk door mijn slechte tot zeer slechte geheugen en reactie vermogen...ik heb medicijnen en nu ben ik eigenlijk wel weer heel goed. Waarschijnlijk niet minder als een gemiddelde nederlander En die ziekenhuis bevalling en gillende sirenes.....je hoort wel eens horror verhalen met zelf een trauma helicoper (als zou ik wel eens in een helicoper willen) Nee geen enkel risico hoor! Wij wonen ook minimaal 25min van het eerste ziekenhuis. Mijn vriend is daar wel eens de nachtbeveiliger en moet ze dan ook naar de afdeling brengen..........pffff
hoi hoi, wil me hier ook graag aansluiten wij zitten ook sinds april 2006 in het mmm. Nu eindelijk zwanger, kan het nog steeds niet echt geloven. Morgen 3e echo dus ben heel benieuwd, ook heel zenuwachtig, maar heb geen tekenen dat het niet goed zou zijn. Heb kleine stukjes terug gelezen en zag al stukjes over kinderwagens, kraamzorg etc. voorbij komen. Kraamzorg ook al geregeld en kinderwagen hebben we vorig jaar al gekocht, kon het niet laten was toen zo'n goede aanbieding. We hebben een koelstra latinique in het kobalt blauw met zwart frame en alles erop en eraan.
welkom Zo wat goed dat jullie nu eindelijk zwanger zijn en het zal zeker goed blijven gaan. Klets lekker mee over vanalles en nog wat.
Zj84 welkom hier en succes met je echo vandaag!! Wij hebben een bugaboo kinderwagen. En de kinderopvang hebben we heel makkelijk geregeld want ik werk op een kinderdagverblijf en Myrthe gaat nu mee op maandag en woensdag en vrijdag is ze thuis bij papa en dat zal straks met nummer 2 net zo gaan. Ik zie de kids dus tussen het werken door regelmatig voor een knuffel. Bevallen ga ik in het ziekenhuis en kraamzorg had ik gelijk na de test al geregeld haha.. Fijne dag, ik ga werken! Groetjes, Jolanda
Goedemorgen Ik ga zo richting Autotron Rosmalen er is daar een grote oldtimer VW beurs waar mijn man het hele weekend staat met ons busje en ik ga hem vandaag even opzoeken. Hij is gisterenochtend vertrokken en komt morgenavond pas weer thuis maar gelukkig vind ik de oudjes van VW ook top dus ik ga een kijkje nemen vandaag. Wel iets meer dan een uur rijden maar ach. Fijn weekend lieverds.
Zo ben weer thuis, veel mooie VW'tjes gezien maar blij mijn ventje weer te zien. Morgenavond is hij weer thuis. Pfoeh ik heb daar normaal niet zo'n last van maar het zijn de hormonen denk ik. Zal blij zijn als hij weer thuis is. Nu lekker rusten ben bekaf. Na een tijdje lopen kreeg ik last van mijn onderrug ongeveer bij mijn stuitje en was blij even te kunnen zitten....Nu lekker languit op de bank.
Zo meiden zijn jullie lekker van het weekend aan het genieten, het is zo stil? Gelijk hebben jullie hoor. Ik heb sinds gisterenmiddag tot net lekker onder mijn dekbedje gelegen....Ik had nergens zin in en er belde niemand om iets te gaan doen ofzo dus dacht ik: Ach wat maakt het uit ik ben toch alleen. Mijn schatje belde net en hij staat aan te sluiten met ons bussie om de autotron uit te rijden en dan komt hij richting huis. Het kan nog wel even duren want de wachtrij was 1 uur. Hij stond op de 1e etage en moet dus met de autolift naar beneden maar hij is natuurlijk niet de enige. Ach ja het lange weekend zit er iig weer op en zal heel blij zijn als hij straks weer thuis is en ik lekker tegen hem aan kan kruipen. Hij is vaker een weekend weg voor VW beurzen maar deze keer had ik het echt zwaar. Huilen omdat ik hem mis en bijna niet op kunnen houden....Haha hormonen doen best veel met je. Maar goed over 2a3 uurtjes is hij weer lekker thuis en hebben we een kort avondje samen maar daar gaan we wel van genieten. Verder gaat het goed hier hoor. Kan niet naar de wc en iedere ochtend echt veel te vroeg wakker, voor half 8 ben ik standaard wakker en dan maakt het niet uit hoelaat ik naar bed ben gegaan.... Ach ja dan heb ik langer de tijd om tegen onze Spruit te praten en over mijn buikje te aaien.
Wat fijn vlinder, dat je mannetje straks weer lekker thuis is. Ik vind het ook vreselijk als mijn man weg is, dus ik begrijp helemaal wat je bedoeld hoor. Hier gaat het niet zo goed. Sinds maandag avond heb ik al hoofdpijn. Ben mijn hele leven al hoofdpijn/migraine patient dus het is me niet vreemd, maar ik had gehoopt dat het me tijdens de zwangerschap bespaard zou blijven. Je hoort tenslotte vaak dat vrouwen 9 maanden nergens last van hebben. Kennelijk heb ik gewoon niet zoveel geluk. Vrijdag heb ik de hele dag op bed gelegen en gister dacht ik dat het wel weer ging maar gister avond kwam het weer terug. Vandaag ook weer hele dag op bed. Gelukkig mag ik wel paracetamol om het enigsinds te onderdrukken maar ik ben het na een week wel zat hoor. Nu gaat het wel, ben net even onder de douche geweest maar als vanavond de paracetamol is uitgewerkt komt het vast weer terug. Als ik hier dus even niet zo veel ben lig ik in bed met hoofdpijn.
@Barleeus: HĂ© balen dat je zo'n hoofdpijn hebt! En nu mag je helemaal niks hebben! Sterkte @Vlinder: Lekker je mannetje terug is. Hier ook een lekker weekend gehad. Vandaag waren me schoonouders hier en mn schoonmoeder zag mn bussen van MvM staan.........zegt ze: Ohh doe jij ook mee aan MvM? Dus ik nog........uhh staat dat op de bussen of zo dan? Nee zegt ze: Ik heb ook meegedaan hoor!! En dat is gewoon al 42jr geleden!! Zo stoer dat ze dat gedaan heeft Zo nu weer snel naar mn film.
@barleeus, bah Balen dat je zo'n hoofdpijn blijft houden iedere keer. @Sloppy, haha gaaf dat zij ook heeft meegedaan aan MvM. Blij dat mijn man weer thuis is. Gisteren vroeg naar bed gegaan, hij is nu weer gaan werken. Vanavond een lekker rustig avondje op de bank. Mijn schoonouders belde gisteren, of wij al aanbod hadden gehad voor een kinderwagen want die wilden hun voor ons en voor zwagertje kopen.... Vond het best lullig om te zeggen dat we hem al van mijn moeder krijgen Nu gaan ze verzinnen wat ze dan gaan geven. Eigenlijk best blij dat we hem van mijn moeder krijgen, ze heeft iets meer te besteden en weet ik zeker dat we die krijgen die we willen. Schoonouders hebben het niet zo breed en ze krijgen natuurlijk 2 kleinkinderen op 2 weken tijd. Wel heeeeeel lief van ze en ben benieuwd wat ze nu gaan verzinnen. Ik verwachte het helemaal niet van hun eerlijk gezegt.
ZJ: Welkom hier! hahaha de wagen al in huis Wij hebben wel kunnen wachten, in de eerste wkn wisten we niet wat ons overkwam er was zoveel te koop.... Wij hebben ook heel lang nodig gehad om het te geloven hoor, en zelfs toen Megan er al was geloofde we het af en toe niet. Hier een hele zware nacht gehad............ik moest om te beginnen al ieder uur plassen en toen werd Megan ook nog eens om 1uur wakker helemaal overstuurd Echt te zielig. Maar die ging gelukkig na 45min weer lekker slapen en heb ik zelf tot 7.30 nog kunnen slapen. Hopelijk kan ik tussen de middag nog ff een uurtje pakken
Hallo allemaal, Alles goed hier? Vlinder, snap best dat je dat rot vindt. Wij krijgen ook de wagen van mijn schoonouders, mama geeft ons nu de box. Is misschien ook wat voor jullie? Is echt iets moois voor in je huiskamer maar wel veel betaalbaarder... Heb dit weekend ook veel in bed/op de bank gelegen. Veel last gehad van mijn maag... had een goede tip ergens gelezen: vanillevla eten, en wat denk je? Het hielp nog ook! Van het weekend ook nog een bedje opgehaald, zo'n ouderwets schattig frans ledikantje, helemaal leuk! Kan de kleine misschien maar een jaar in liggen omdat het niet zo'n heel hoge zijkanten heeft als de bedjes van tegenwoordig maar hij was zo cute (en betaalbaar) dus we konden het niet laten haha @barleeus, niet fijn, die migraine zeg! Kan je je huisarts niet vragen of je niet toch wat mag innemen? Hoe lang heb je daar meestal last van? Lijkt me echt heel rot! Sterkte.... @vlinder; fijn dat je mannetje weer thuis is, kan me goed voorstellen dat je daar nu meer last van hebt als anders... maar gelukkig is dat weekend ook weer voorbij he Nog een weekje tot mijn volgende echo, ik vind het soms echt eng, dan denk ik; zou het allemaal nog wel goed zitten? Zeker als ik al effe niks heb gevoeld, geen symptomen ofzo. Nee, geef mij dan maar lekker veel kwaaltjes hoor Ik ga weer aan het werk!! Liefs, Jolande
@Josjo, Blij dat vanille-vla hielp. Last van je maag is geen pretje. Ik denk idd dat we dan de box vragen aan schoonouders maar we mogen zelf niks vragen, ze gaan zelf verzinnen wat ze geven. Afwachten dus eventjes. Ik ben volgende maand ook jarig en weet echt niet wat ik moet vragen, schoonouders willen geen geld geven dat vinden ze niet leuk....Ook daar even over denken dus.... Ben net even naar Kruidvat gelopen, moest een klein zakje kattenbrokjes hebben want ik had niks meer in huis maar verwacht vandaag of morgen mijn bestelling binnen van zooplus (daar bestel ik alles voor mijn beestjes). Ze hadden slaapzakjes en pyamaatjes in de aanbieding dus heb ik een fel-groen slaapzakje en pyama meegenomen. Kon het niet laten Ook gelijk even op de babyplank gerommeld en al wat kleertjes op hangertjes gehangen. Leuk om te doen! Kon ik gelijk ook even kijken wat ik heb. Nog lang niet genoeg maar zo stapje voor stapje komen we er wel. Jij volgende week ook de echo Josjo? Ik mag dinsdagochtend weer.
toch even snel laten weten hoe de echo was, helemaal goed gelukkig was zo'n opluchting. Hebben uit pure vreugde, beetje vroeg, zelfs al een ledikantje gekocht. De rest hadden we nog van mijn oude babykamer Vandaag heb ik het ook op mijn werk verteld en ze waren gelukkig heel positief en enthousiast. Was hier heel zenuwachtig voor, want rond mijn uitgerekende datum loopt ook mijn contract af, maar ik hoefde me hier geen zorgen om te maken. Viel echt zo'n last van me af, niet normaal. Hier kunnen de ouders ons niet meer zoiets als kinderwagen en kamer geven. Weet niet hoe ze dat willen gaan doen, hoeven ook niets te geven, maar weet wel dat mijn zwager bij alle 3 zijn kinderen telkens geld etc. en kinderwagens heeft gekregen. Moeder heeft wel ooit laten vallen dat wij dat ook krijgen. Mijn ouders willen het dan meteen gelijk trekken, maar stoppen nu al regelmatig wat toe. En ook opmerkingen als je weet dat je veel uit gaat geven, zeg maar he dan ga ik mee. Wel heel schattig.
Ik moet het even kwijt meiden maar net weet met schoonouders gebeld en ze geven ons gewoon 1000,- euro voor de babykamer....Ik had het niet verwacht zoveel. Volgens mij zijn we al jaren aan het sparen hiervoor.... Ze willen er dan wel bij zijn als we gaan kijken voor een kamertje maar dat is geen probleem. Al moet ik dan wel even gaan uitzoeken waar ze het kamertje in de showroom hebben staan waar wij allebei verliefd op zijn. Hij staat op de site van babyplanet en ik heb een mail gestuurd in welk filliaal deze te bekijken is, afwachten dus op hun reactie. Hihi moest het echt even kwijt.
Heb inmiddels meerdere winkels gevonden waar het kamertje op de site staat dus heb ook hun en mail gestuurt in welk filliaal hij staat. We krijgen dus zoiezo de kinderwagen helemaal compleet en 1000,- voor de kinderkamer....Pfoeh had ik nooit verwacht joh. Voor de kamer hebben we alleen een ledikantje en comode nodig dus hebben we wat centjes over voor matrasje enz. Ik heb al heel de dag de positiebroek aan die ik van mijn nichtje heb gekregen, zalig!
@Josjo: Leuk zo'n wiegje! Hij klinkt echt heel schattig! fijn dat de vanille vla geholpen heeft @Vlinder: WOW dat is fijn! Wij hebben uiteindelijk ook 1000,00 van mn schoonouders en de wagen van mijn ouders gekregen. De wagen was geen probleem, mijn ouders waren ook gaan kijken en vonden de maxicosi ook heel erg mooi. De kamer wel want mn schoonouders hadden ons mee genomen naar een hele dure winkel en daar zeiden ze: zoek er maar een uit! Maar we vonden daar gelukkig niks en zijn toen naar de gardo bij ons in de buurt gereden. En daar hebben we dus onze kamer uitgezocht...............maar als hun het niet zo gezegt hadden maar hoeveel geld we zouden krijgen hadden we voor een andere kamer gegaan... Omdat toen ik vroeg of ze geld op mn rekening wilde storten omdat ik de kamer moest gaan betalen vroeg ze: is 600,00 genoeg?? Nou niet echt! Maar het is uiteindelijk wel goed gekomen Ben benieuwd naar jullie kamertje! En fijn he een positie broek! Ik draag niks anders meer
Ik zal je even een pb sturen met het kamertje. ja heerlijk die positiebroek, ik ben bijna jarig en mijn moeder neemt me mee een dagje shoppen en dan krijg ik positiekleding. Scheelt toch weer in onze eigen portemonee....