Nikita, die angst is zo goed invoelbaar....Er zit helaas niets anders op dan afwachten en positief proberen te denken! Succes morgen! Hoe laat "mag" je?
@loesie1982, ik heb ook in DD een TP in mijn natuurlijke cyclus gehad en ik heb gewoon utrogestan voorgeschreven gekregen. De TP is trouwens door dr Kissler gedaan en niet door Uber S en die deed helemaal niet moeilijk over de utrogestan. Woensdag 24 aug mag ik weer voor een echo met 7w5d omdat ik nog steeds af en toe een beetje bloedverlies heb, hopelijk zien we weer een kloppend hartje.
Hier is alles goed gegaan. Alleen konden ze de centralelijn niet in haar lies zetten en zit hij nu in haar borst. En toch ook weer een in haar hoofd. Ik krijg staks een baby mee naar huis die aan alle kanten blauw is Maar goed,ze gaat mee naar huis en dat had ook heel anders kunnen lopen. Ook merken steeds meer mensen in Zandvoort op dat ik bevallen ben maar geen baby bij me heb en de ergste verhalen gaan de ronde..... Gelukkig weten veel mensen wat er werkelijk aan de hand is en als de verbale hun bereiken dan vertellen ze het juiste verhaal. Het lijkt nu af en toe wel gtst Sloppyman moest helaas werken vandaag, ik heb hem wel gemist maar het was niet anders. Je mocht toch maar met 1 ouder erbij blijven, dus dan had ik nog alleen gezeten. Ze was gelukkig ook weer gegroeid en ze woog nu 3029! Dus ruim 50gram boven geboorte gewicht Het gaat wat dat betreft echt super met haar
Sloppy, phoe wel heftig hoor wat jullie kleine meisje allemaal al moet doorstaan. Heb je al een idee wanneer ze lekker met jullie mee naar huis mag? Liesben, misschien houd ik je binnenkort wel gezelschap in het blauw! We hebben volgende week een pretecho, ben erg benieuwd! Heb altijd gezegd dat ik een zoon zou krijgen, maar sinds ik zwanger ben twijfel ik of het niet toch een meisje is. Ik ben niet meer zo overtuigd van mijn gevoel als ik voorheen altijd was. Bij anderen heb ik het eigenlijk altijd goed, dat is zo leuk! Maar wel irritant dat ik het bij mezelf nu niet weet haha! Mir, wat vervelend dat je toch zo ermee in je hoofd blijft zitten. Kan me voorstellen dat je daarom nu minder gaat werken, krijg je nog eens een keer een groeiecho? Misschien dat je er dan wat geruster op bent? Je bent trouwens uitgerekend op mijn vriend zijn 30e verjaardag! Mooie datum, 10-10! Nikita, ik herken je angst enorm. Ik was in het begin ook zo ontzettend bang om mijn kleintje te verliezen, de dag na de 1e goede echo zat ik alweer in de stress. Sinds de 2e goede echo heb ik het wat los kunnen laten, maar ik blijf mijn onzekere momenten houden. Heel veel succes morgen, ik duim voor je dat er weer 2 prachtige knipperlichtjes op het scherm te zien zijn! Nataly, wat vervelend dat je toch bloed blijft verliezen! Hopelijk heeft het echt niets te betekenen en is er woensdag weer een heel mooi kindje te zien! Loesie, wat spannend dat het echt weer bijna gaat gebeuren! Hier helaas geen utro voor je, maar hopelijk doen ze niet al te moeilijk en krijg je het gewoon van ze.
Klopt Liesben, we kunnen nog voor "een drieling" gaan!! @ Doortje: ben benieuwd water groeit in die buik bij jou (en de andere februaridames natuurlijk!!). Mijn voorgevoel was vanaf het begin een meisje, blijkt dus ook te kloppen! Ik heb over twee weken weer een groeiecho. Maar als ik mijn zorgen niet kan loslaten, ga ik gewoon eerder. Het is niets voor mij om me zorgen te maken hierover... Ik ben juist zo'n nuchter type... Zullen het de hormonen zijn?? @ Sloppy, tja die stomme naalden... Echt zielig voor je meissie, hoewel ze er volgens mij niet zo veel last van heeft? Wel fijn dat het (misschien wel dankzij die infusen?) goed met haar gaat!! Nikita: je zorgen maken is niet leuk... Ik hoop dat je steeds meer gaat genieten van je zwangerschap, ook tussen de echo's door... De tijd zal het leren, he? Ennuh, iedere dag neemt de kans op een MK natuurlijk weer een beetje af, hè? Het scheelt natuurlijk als je je kindje ook vóelt in je buik... Maar ach, ik heb nu weer iets anders waar ik me zorgen over maak en zo blijft er natuurlijk altijd wel weer iets helaas...
Herkenbaar! Maar je kan tegenwoordig zoveel informatie overal vandaan halen. Dat kan je angstig maken, omdat je vaak de negatieve info onthoudt. Plus dat je hormonen ook danig meespelen. Laat je niet gek maken hoor. En anders indd wat eerder voor nog een echo en dan heel specifiek vragen wat dat betekent. Ik heb me voorgenomen me alleen nog iets aan te trekken van de mensen die er verstand van hebben..
@miiir: wat zei de vk over die metingen dan? Soms maak je jezelf zorgen terwijl de vk nog niet direct reden tot zorgen ziet? Had ik tenminste ook vaak last van, kunnen zeker hormonen zijn ja... Hopelijk valt t mee. Trouwens bij ons ook verschil van n week bij de metingen want t hoofdje zou veel te klein zijn. Wat blijkt? Ze meten rondom en ons kindje heeft n meer langwerpig hoofd en dus qua omtrek veel minder (legden ze me afgelopen week pas voor t eerst uit bij het cb...) @nikita: aan je buikje kan je echt nog niet zien of het wel of niet goed zit hoor meis. Maar je moeheid en misselijkheid zijn wel goede tekens toch? En aan de andere kant, je blijft je ws toch zorgen maken tot de echo morgen.... Sterkte met deze dag doorkomen. Hoe laat mag je morgen? @sloppy: wel fijn dat ze al boven geboortegewicht is hè? Maar wat naar al die slangetjes! Annelynn heeft in zes dagen negen keer een sneetje in haar hakjes gekregen, agossie maar ik bleek er meer last van te hebben dan haar hoor @liesben: fijn hè, dat die weegschaal n keer blijft hangen @loesie: jaaaa fijn meis, spannend! Heeeeel veel succes! @kaat: grappig van die voetjes, Annelynn is nu haar handjes aandachtig aan het bestuderen, heel grappig om te zien Met Sjoerd enAnnelynn in t treintje en met de voedingen ging natuurlijk prima, fijn! Ik werd gisteren een beetje ziek, dacht eerst extreem vermoeid maar savonds had ik 39.1 en net zag ik n rode plek op mijn borst, heb in of n verstopt melkkanaaltje of borstontsteking, balen! Sjoerd heeft vannacht wel de voedingen overgenomen, had nog genoeg gekolft staan gelukkig. Wel lief van hem want hij moest gewoon werken... Wel n half dagje maar want hij is jarig Fijne dag nog allemaal!
Josjo, rustig aan doen hoor! Een borstontsteking is niet niks... maar hopelijk valt het mee! Lief dat Sjoerd de nachtvoeding heeft overgenomen! Gefeliciteerd trouwens! Gaan jullie nog iets gezelligs doen of gewoon lekker genieten met zijn drietjes?
@Josjo: Rode plekken en goede verhooging is wel een teken van borstontstekking dus goed masseren tijdens de voeding of het kolven. Eventueel voor het kolven hete thee drinken of je borsten warm maken met een kruik of warmte zak/ gel zak of iets dergelijks. Ik kon gister niet kolven omdat ik naar Suzannah ging en vandaag ook weer rode vlekken en schijven in mijn borsten! Word er moedeloos van. De stuwing wil niet afnemen en als ik niet kolf (kolf slechts 3keer per dag) zit ik direct tegen borstontsteking aan. Pfffff Ze hebben Suzannah in het begin 2keer per dag geprikt. Gelukkig zijn ze daar na 4dgn mee gestopt. Dat vond ik ook heel heftig hoor. @doortje: als alles zo blijft gaan dan mag ze 28 of 29 augustus mee naar huis.
Oh wat een heerlijk idee! Nog heel even geduld en dan zijn jullie eindelijk weer samen als gezin! Vind je het een eng idee, of heb je er wel vertrouwen in dat het nu gewoon goed blijft gaan met Suzannah?
Heb t weekend een paar keer overgeslagen inderdaad. Ik maak sowieso veel meer aan dan dat Annelynn drinkt dus als ik dan ook oversla omdat zij n flesje krijgt is t snel foute boel ja... Maar vannacht moest ik echt ff die zes uur slaap pakken hoor, trok t ff niet meer... Thanks voor de tips! Dat masseren wist ik en ik kolf de borst nu ook steeds goed leeg maar de rest ga ik ook zeker toepassen! Fijn datze ws gauw naar huis mag sloppy, ik duim voor je mee! @doortje: er komt wel wat bezoek maar niet teveel, vooral familie. Vind t eigenlijk al best druk zo dus fijn dat we het niet dit weekend groot hebben gevierd... Heb n nieuw golf ijzer cadeau gedaan en van Annelynn heeft hij roze golfballen gekregen haha vond t wel humor. En bij albelli een pocketfotoboekje laten maken, is echt n aanrader! Kan verder nergens voo zover ik heb kunnen vinden en is makkelijk om zo mee te nemen. Moet m nu ook nabestellen voor de oma's haha
Oh Sloppy, een dikke kus voor Suzannah. Fijn dat ze het zo goed doet! Nikita, sterkte voor morgen. Je gaat gewoon genieten, dat moet! Wat kan je toch gaan twijfelen hè?! En dat heb ik nu nog steeds. Heb een hele tijd gehad dat het net leek of m'n buik niet groeide of kleiner werd. En nu heb ik soms 's ochtends als ik wakker word dat ik haar niet voel. Dan ga ik vaak even met de angelsound aan de slag, haha. Geeft toch een geruststellend gevoel. Miirrr, hopelijk lukt het om rustiger aan te gaan doen. Klinkt wel alsof je het echt nodig hebt. Dus doe je best. Liesben, fijn dat je weer bent goedgekeurd. Mijn gyn heeft me nog nooit gewogen trouwens. Maar als ik zelf weeg dan ben ik totaal nu zo'n 6 kilo aangekomen. Denk ook dat ik al wat kilootjes zwaarder was door alle hormonen de maanden/jaren ervoor. Nataly, blijft spannend hè! Doortje, oh zou wel leuk zijn om een jongetje erbij te krijgen in dit topic. Loesie, heel veel succes meid. Hopelijk mag je je snel aansluiten hier. Kaat, zo leuk dat je kleine meisje nu van alles nieuw gaat ontdekken! Josjo, oh dat klinkt wel als borstontsteking ja. Zeker met die koorts. Hoop dat je snel opknapt. Hier; alles goed. Nog twee weekjes werken. Vanavond voor de tweede keer naar zwangerschapsgym. Jaja, ik heb de stap gezet en me ingeschreven een tijdje geleden (voor de meiden die het nog weten). Vorige week was de eerste keer. Alleen gepraat, voorgesteld e.d. Vanavond gaan we echt wat doen, ben benieuwd. Zaterdag werden de gordijnen opgehangen, zien we bij het maken van foto's dat er twee vlekjes inzitten. Aan het einde van de dag kwamen ze kijken en ze hebben ze weer meegenomen. Hopelijk duurt het niet al te lang voordat ze goed zijn.
Hai meiden, Bedankt voor de lieve reacties! Sloppy, fijn dat het zo goed gaat met Suzannah!!!! Sterk stoer wijffie, dat is het!!! En jeetje, wat een tamtam in Zandvoort! Maar zoals je zegt, als je naasten het goeie verhaal maar ontvangen! Wat zielig zeg, van al die infuusjes, bah! Zeehondje, wat balen van de gordijntjes! Is volgens mij bij iedereen een keertje zo, dat er iets terug moet, omdat het beschadigd oid is! Nog 2 weekjes, AFTELLEN!!!! Leuk dat je naar gym gaat! Ook al heb je er niet heel veel aan voor je gevoel, ik vond het erg fijn om ervaringen uit te wisselen! Soms deden wij een avond helemaal niks en waren we alleen maar aan het kletsen, de yogajuf vond het wel best, ze was zelf heerlijk ontspannen en kletste gezellig mee! Lafemme, kan me goed voorstellen dat het nog erg spannend is hoor! Je hebt natuurlijk ook een voorgeschiedenis! Ik hoop dat je morgen weer een beetje op tijd voor een echo mag, zodat ze je snel die mooie hartjes weer kunnen laten zien!!! Laat je het snel weten hier?! Liesben, haha, ja, je weet nooit wat dat wordt met jongetjes!!! Maar het zijn wel schatjes, dat is één ding dat zeker is!!! Echt mamakindjes zeggen ze altijd! Vin ik nie erg! Fijn dat je weer goedgekeurd bent!!!! Josjo, bah, wat vervelend zeg!!! Hopelijk voel je je snel beter!!! Goed dat je even wat slaap heb gepakt, heel belangrijk! Miiir, goed op jezelf passen he! En lekker rustig aan gaan doen, je hoeft niet zolang meer, dus het wordt ook allemaal zwaarder!! Nataly, fijn dat je woensdag weer voor een echo mag! Lief dat ze dat doen! Het is ook allemaal best onzeker he!? Heb je nog steeds bloedverlies/bruinverlies?! Kan heel lang duren he, maar kan me voorstellen dat het spannend is! Je wilt het liefst dat het gewoon stopt, klaar! Kaat, jullie hebben een kleine ontdekkingsreizigster!!! Leuk zeg!!! Sky, ook lekker aan het genieten! Vlinder, je klinkt ook heerlijk gelukkig! Dat mag ook met jullie prachtige meisje! Rot dat de bevalling niet zo fijn ging! Ben benieuwd naar het verhaal! Doortje, leuk dat je ook steeds vaker bij het verlengde wachtbankje komt! Heb even gemist, maar jullie willen dus ook weten wat het wordt?! Ego, heb mail gekregen met medicijnen, dus mag ook aan de utrogestan EN aan de suprefact!!! Vind ik wel fijn, hetzelfde magische recept als bij S.iem! En dat wil niet zeggen dat het meteen gaan lukken, maar het geeft wel een goed gevoel! Ik ga ff bankhangen! Liefs Loesie
Goedemorgen lieffies! Nou ik val gelijk met de deur in huis met mijn verhaal.... Dit is alleen het gedeelte vd bevalling, er is nog veeeel meer wat nazorg en begeleiding betrefd maar dit heb ik nog niet van me afgeschreven. De vk gaat mij iig helpen om mijn klachten bij het zh in te dienen en om alles een plekje te geven. Voor diegene die nog moeten bevallen.... Je hoeft het niet te lezen maar mag het lezen. Nou meiden komt ie: Het is de 1e keer dat ik het van me af schrijf en ik kan het er nog niet over hebben zonder een traan te laten. Dinsdagochtend om 6 uur uit bed, douchen en richting ZH. In het ziekenhuis aangekomen kom ik op een 4 persoonkamer met 3 hele gezellige meiden. Tegenover me ligt M....... bij haar zijn ze gisteren begonnen met inleiden ook dmv een tampon maar dit heeft nog geen effect gehad. Naast me en schuin tegenover liggen 2 meiden met een slechte dopler en dus verplichte zh-rust hebben, 1 daarvan wordt vrijdag ingeleid. Om 9 uur komen ze me halen om de tampon in te brengen. Voordat ze hem inbrengt voelt ze eerst hoe en wat het er beneden aanvoelt, alles zit nog steeds potdicht. "Ik hoop dat de 1e tampon er iig voor zorgt dat je bm-mond wat verweekt en je baby indaalt want deze ligt nog vrij hoog." Ik moet hem er s'avonds om 9 uur zelf weer uithalen. Al vrij snel na het inbrengen krijg ik wat krampjes enzo maar dat kan een reactie zijn op de tampon. Gelukkig mocht mijn man er bijna heel de dag bij (8.00-13.00 en 15.00-22.00). S'avonds kreeg ik steeds meer pijn en ook rugpijn. Ik werd aan de CTG gelegt en daar was duidelijk weeen-actievieteit te zien. Het was net bezoekuur dus onze kamer zat redelijk vol en ik lag te creperen van de pijn, gelukkig hield mijn man mij een beetje rustig. Om 22.00 uur moest hij naar huis, ondanks dat ik veel pijn had en er weeen actievieteit op de CTG te zien was mocht hij niet bij me blijven. Toen hij eenmaal weg was, kreeg ik ineens een 1-persoons kamer....Daar gingen ze weer voelen aan mijn bm maar was iets verweekt maar was nog niks aan de hand en er kon nog niks gebeuren, ik zou morgen weer een tampon krijgen. Om 23.00 uur kwamen ze met een spuit met daarin een cocktail tegen de pijn en om te slapen. Ik werd er alleen maar duizelig van en praatte met een dubbele tong. Ik mocht niet alleen naar de wc dus toen ik moest plassen belde ik de verpleegster, ze liep mee naar de wc en zei "Nou dat gaat goed, doe zo voorzichtig als je terug naar je bed loopt." Hallo, ze had me moeten begeleiden, de slaapmiddelen werkten best goed dus alles draaide enzo. Eenmaal terug in bed dacht ik eindelijk in slaap te vallen en toen begon het allemaal. Ik kreeg zo'n pijn in mijn rug en bovenbenen en een keiharde buik dat ik de verpleegster weer belde. "Dat kan een reactie zijn op de tampon probeer maar te slapen." Ja, probeer jij ff te slapen met om de 2a3 minuten helse pijnen in je rug en benen. Ik heb geloof ik heel mijn bed uit fatsoen gerukt. Er werd verder helemaal niet op me gelet en lag daar maar met pijn. Ik mocht mijn man niet bellen, want er was niks aan de hand mijn bm was niet verweekt had de vk gezegt tegen hun dus dat kon nu ook nog niet.... Ik werd dus ook niet begeleid met mijn pijn, lag daar maar alleen op die kamer alles weg te puffen. Ik wist niet of het nu begonnen was ja of nee, als tegen mij verteld wordt dat het geen weeen kunnen zijn door een verpleegster dan neem ik dat aan. Eenmaal 5 helse uren verder knapte er ineens iets en liep er veel vocht uit en toen wist ik het, het is begonnen. Ik belde voor de verpleging en dat duurde 5 minuten voor ze er waren. Het was net ploegoverdracht dus kreeg een andere verpleegster. Toen ik zei dat mijn vliezen waren gebroken zag ik de schrik in haar gezicht maar ze handelde snel en zei "mijn collega zei al tegen me dat er bij jou wat te gebeuren stond" En tegen mij zeggen dat het niet kan. Ik werd gelijk naar de voorbereidingskamer gereden en heb mijn man gebeld, die bleef rustig aan de telefoon en was er binnen 25 minuten. Hij heeft heel de weg flink hard gereden. Ik zag de medelijden in zijn ogen als ik weereens in de weeen schoot. Ik pakte dan de driehoek boven en me trok me daaraan op, ik werd kwaad tijdens de weeen. De vk kwam en controlleerde me en ik had al 5 cm ontlsuiting, die heb ik dus in mijn eentje weg lopen puffen met rug en been weeen. Om 05.00 uur ging ik naar de o.k. voor een ruggenprik want dit trok ik niet meer zo. Na de ruggenprik ging het prima, voelde geen pijn meer niks alleen de ontsluiting stopte er ook mee. Toen hebben ze de weeen opwekkers aangesloten en toen werd het afwachten, na 2 uur nog geen reactie en stelden ze de weeenopwekkers hoger, ook dit werkte niet. Hup weer die opwekkers omhoog, dit was om half 12 en toen ze weer kwam om 13.00 uur had ik ineens 9 cm ontsluiting en werd ik naar de verloskamer gereden. Eindelijk van dat natte bed af, na het breken van mijn vliezen hebben ze er een matje onder gelegd maar ik bleef veel vruchtwater verliezen dus dat matje was ook zo doorweekt en deze werd niet vervangen. Eenmaal op de verloskamer was het wachten tot ons kleintje uit zichzelf zo ver mogelijk naar beneden kwam. De druk beneden voelde ik wel ondanks de ruggenprik dus wist wanneer ik het echt niet meer kon houden en moest gaan persen. Om 14.15 uur was het zover, ik mocht gaan persen. Ik had een hele lieve vk en verder was er niemand bij. Mijn man zat naast me en was heel lief voor me en zorge ervoor dat ik goed bleef ademhalen. Rijdens het persen werden ook iedere keer de weeen opwekkers verhoogd. Na een uur persen schoot de vk ineens in actie, er kwam een schaar voorbij en er kwam een collega bij, ik voelde weer een wee opkomen en ineens ging er iemand naast me op bed zitten op haar knieen en toen ik ging persen duwde zij ineens met volle gewicht op mijn buik en voelde dat de vk aan het rommelen was beneden (dit was de knip). Ik schrok zo van die vrouw die ineens haar gewicht op mijn buik zetten dat ik begon te schreeuwen, toen gelijk een hap nieuwe lucht gepakt en met 1x persen lag Stacey op mijn buik.Dat is echt het mooiste wat er is, we waren meteen verliefd.Omdat de ruggenprik nog goed werkte hebben ze me niet verdoofd tijdens het hechten, dat heb ik dus echt wel gevoeld.... Ik heb een flinke knip en nog een scheur en ben bont en blauw maar deze is al redelijk aan het genezen. Dit was het bevallings gedeelte de nazorg volgt nog een keer.
Stacey doet het goed. Gisteren heeft ze de gehoortest gehad en het hielprikje. Het prikje hebben ze 2x moeten doen en donderdag komen ze nog een keer voor de gehoortest, linker oortje was goed maar het rechteroortje niet. Kan zijn dat er wat vuil in zit ofzo dus hopen dat hij donderdag wel goed is. Verder heeft ze soms ineens een flinke last van spugen, dan ligt ze heerlijk te slapen en ineens komt er een flinke golf uit.... Sinds we overgestapt zijn op een andere fles is het gelukkig wat minder maar prettig is het niet. Het komt dan via haar neusje en mondje. In het begin stopte ze dan met ademen als schrik reactie en moesten wij haar laten schrikken om te zorgen dat ze weer lucht pakte. Dat is echt akelig maar gelukkig is me door de kraamzorg goed uitgelegd wat ik moet doen. Soms zie je haar oogjes ineens heel rood worden en rond het mondje wat blauwig, als ik haar dan rechtop houd trekt het weg en volgt er meestal een flinke boer of spuug. Het is gelukkig al minder maar s'nachts zijn we er niet echt gerust op natuurlijk maar gisteren is de HA geweest en heeft haar longetjes en hartje geluisterd en dat was allemaal goed dus zijn we toch gerustgesteld. Sinds 2 nachten gaat het super, ze komt alleen voor de voeding en verder slaapt ze heerlijk. We zijn echt helemaal gelukkig en zijn zo trots!!
Lieve Vlinder, ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik je bevallingsverhaal niet echt ga lezen ... Maar ik ben momenteel heel erg gevoelig voor dat soort nare verhalen en ben dan meteen overtuigd dat het bij mij straks ook wel zo zal verlopen. Maar ik vind het wel heel verdrietig dat het zo naar is verlopen voor je...dat hoort toch niet? Dat mag toch niet? Goed dat je stappen onderneemt. Laat ze maar voelen dat ze zo niet om gaan met mensen, ze kunnen er hopelijk alleen van leren!
@Liesben: Valt inderdaad op, de enige jongen En veel duidelijker, het overzicht zo! Ik kan je buikfoto nog niet zien, dus heb je een vriendschapsverzoekje gestuurd. Fijn dat alles goed was bij de VK! @Doortje25: Bijna de pretecho, spannend!!! Ik ben heel benieuwd wat je in je buik hebt zitten @Loesie1982: Fijn dat je weer kunt beginnen! En hopen dat het ook deze keer een magisch recept gaat zijn! @Kaat2000: Succes vandaag met de prikjes! @LafemmeNikita: Heel veel succes vandaag! Op naar opnieuw een goede echo met 2 mooie kleintjes! @Mmiiiir: Goed dat je het wat rustiger aan gaat doen, mag best met 33 weken toch? En misschien is het ook wel een keer lekker om het wat rustiger te hebben @Nataly1972: Heel veel succes voor morgen, ook voor jou hoop ik op opnieuw een goede echo!! @Josjo: Au dat klinkt pijnlijk, hoe gaat het nu met de ontsteking? @Sloppyslayer: Wat heerlijk dat je meisje mogelijk bijna mee naar huis mag, hopen dat ze het zo goed blijft doen en dan thuis verder genieten! @Zeehondje: Hoe was de zwangerschapsgym gisteren? @Vlinder3: Jeetje wat een heftig verhaal Groot gelijk dat je hier iets tegen gaat doen, gelukkig helpt je vk je daarbij. Wat fijn dat Stacey het goed doet!
Zwanger! mmiiiiir:10-10-2011 - MEISJE Liesben:15-10-2011 - JONGETJE Zeehondje: 15-10-2011 - MEISJE! Nana33: 28 -10-2011 - Meisje Doortje25: 06-02-2012 Jessie80: 10-02-2012 Char1983: 17-02-2012 Koolmees: 28-02-2012 - verrassing! Bevallen! Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van Lotte norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van dochter Senna Vlinder: 09-08-2011- 17-08-2011 bevallen van dochter Stacey Josjo: 18-07--2011 - bevallen van dochter Annelynn Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een dochter Suzannah Joann Welke behandeling? Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Josjo: 6x iui, 1x IVF Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap mmiiiiir:IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap Jessie80: 3x clomid, 2x o.i. Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i. Afspraken, echo's e.d : Liesben: 12-09 en 26-09 controle verloskundige Doortje25: 29 augustus pretecho, 9 september vk, 19 september 20 wk echo Koolmees: 31-08 afspr echoscopiste, 06-09 afspr vk, 10-10 20 wk echo
Sloppy, Wat rot dat dat infuus is gesneuveld, echt zielig voor jullie kleine meid Mmiirr, Ja jij bent nu de volgende! Spannend hoor, ik zou ind maar proberen zo rustig aan mogelijk te doen. Nikita, Spannend voor je vandaag!! Liesben, Fijn dat hij al naar beneden ligt! Nataly, Jij mag morgen alweer, spannend hoor! Ik ben erg benieuwd. Doortje, Leuk hoor die pretecho er kan hier ind ook wat meer blauw komen Josjo. Jeetje Annelynn is alweer een maand oud wat gaat dat hard zeg! Leuk he dat ze nu alles ontdekt! Zeehondje, En hoe was gym? Loesie, Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, ik duim voor je! Vlinder, Jeetje meid wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat je hier wat mee wil doen. Een bevalling is zo heftig en dan is dit ook nog eens gebeurd, ik kan me voorstellen dat je dit dan moeilijk kunt verwerken. Hier, Nou straks weer die rot prikjes voor Lotte, ik ben wel erg benieuwd hoeveel ze nu weegt. Manlief heeft vakantie dus we doen nu alleen maar leuke dingetjes, gisteren zijn we bijv naar madurodam geweest. Ik heb een foto gemaakt van haar voeten ontdekking Bekijk bijlage 177416
ow jeetje meiden...werd zojuist gebeld en mijn gyn. is ziek...dus de afspraak is verplaatst...nu mag ik pas morgen vroeg...maar dat is nog niet zeker...voor ik wegga moet ik eerst even bellen of de dokter er weer is is...hij heeft buikgriep....:x:x En het enigste waaraan ik vanochtend kon denken was...ECHO-ECHO-ECHO...en werd met een dik baalgevoel wakker...hopelijk de zenuwen en geen slecht voorgevoel... Nataly...dus we kunnen aan elkaar denken morgen... ow jeetje Sloppy...dat moet raar zijn als de mensen zo over je praten...gelukkig klopt er niks van wat er rond gaat...Wel fijn dat Suzannah zo goed aankomt...en wilde hetzelfde vragen, of je al weet wanneer ze mee naar huis mag...maar dat zou wel lekker zijn dan over een weekje ofzo... Doortje...ja, herkenbaar...dat je bij andere altijd zeker bent maar bij jezelf niet... Mmiiir...het is zoals je zegt...vanaf een positieve test, stop je niet meer met je zorgen te maken denk ik... Josjo...gefeliciteerd met je mannetje, lief dat hij de nachtvoeding heeft overgenomen zodat jij lekker kon slapen...voel je je ondertussen beter?? Zeehondje...wat leuk de zwangerschaopsgym...ben benieuwd of je er wat aan hebt...komt helemaal goed met de gordijntjes hoor...maar balen is het natuurlijk wel... Loesie...fijn hoor dat je wel aan de Utrogest mag... Vlinder...oh meid...wat een naar verhaal...kan me voorstellen dat je dat nog niet hebt verwerkt...heel goed ook dat je VK je gaat helpen met een klacht in te dienen...heb niet veel verstand van ziekenhuizen en bevallingen, maar dat klinkt echt niet zoals het had moeten gaan... Wat goed zeg dat je zo kalm blijft als de kleine meid wat blauw wordt etc...denk dat ik ook bang zou worden....gelukkig alles in orde dus... en dat ze het verder zo goed doet is natuurlijk ook een super goed teken... Kaaat...ow wat een schattig foto zeg... nou meiden...maar eens kijken hoe ik vandaag de dag doorkom, had eigenlijk niks gepland, maar ja, nu ga ik weer de uren tellen tot morgen...en natuurlijk maar hopen dat ik morgen mag komen...zou dan meteen om 8.30 aan de beurt zijn...wel lekker dus...