Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lekker slapen in de box

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Deze foto vind ik echt zo cute:D:D
    Zal ook de 1e foto worden die ingelijst wordt.:)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een prachtig kindje!!

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Mooi hoor vlinder, prachtig kindje!!!!

Sloppy, balen van de terugval! Gelukkig hadden de artsen er een verklaring voor, maar het blijft rot om te zien! Ik hoop dat het vandaag beter gaat! Knuffel voor jou en voor haar!

Zeehondje, wat leuk dat gym leuk was!:D! Heb je een gezellige groep!? Ik wel, we gaan binnenkort weer wat afspreken met alle meiden en kids! Wauw, jullie meisje al ingedaald!!!! Hopelijk gaan ze straks helemaal vastliggen!
    Fijn dat het goed komt met de gordijn en ben ook benieuwd hoe reageert op de staaltabletten! Maar doe maar rustig aan hoor!!!

Lafemme, kwam even spieken voor jou, maar nog geen bericht! Hopelijk ben je het goede nieuws aan het vieren!

Ik ga, mijn mams is er vandaag! Het is haar oppasdag op woensdag, en omdat ik reuma heb komt ze ook gewoon in de vakantie nu manlief weer aan het werk is! Gezellig!!

Fijne dag!
    Liefs

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    MEIDEN...ik ben zo blij...maar toen ik hoorde dat ik volgende week weer voor een echo moet....AAAAHHH....jullie kennen het wel...:(;)
    Vandaag zag alles er prachtig uit...ze zijn goed gegroeid en zijn allebei al min. 2,2 cm...eentje misschien al wel groter, maar die heeft hij niet zo precies gemeten, omdat hij een mooie foto wilde maken waarop ze alletwee goed te zien waren....( en nu werkt mijn scanner niet, dus kan ik ze nog niet inscannen)
    Hartjes waren weer prachtig te zien, en nu kon je ook al langzaam een hoofje en een rompje herkennen...jammer dat manlief er niet bij kon zijn...maar die krijgt het dan volgende week te zien...
    Volgens het echo apparaat zijn ze ook al 8+6 en 9 wk. groot, en de vorige keer liepen ze 1 en 2 dagen achter... en nu dus voor...maar ja...weet ook wel dat je daar niet zoveel waarde aan moet hechten...
    Ook zei de dokter nog met een lach dat we het nu wel langzaam moeten gaan geloven, maar dat ik er lang genoeg voor gevochten heb...

Zeehondje...klinkt gezellig en leerzaam die gym...en dat is dan toch wel netjes i.v.m. de gordijnen...moet je er nu nog lang op wachten??
    wow...en de kleine al ingedaald....je bent er helemaal klaar voor dus...;)

Oe jeetje Sloppy...even schrikken ja als Suzannah zo zwakjes is...maar vind het ook wel een logische verklaring van de dokters...ze is een sterke meid, en dat komt helemaal goed hoor, die laatste 5 dagen...

Vlinder, wat een prachtige foto`s...echt een kleine fotomodelletje...

Loesie...haha...je was me net voor...;)geniet maar van een dagje met je mama...

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
  7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
    Wow lieverd, wat GEWELDIG!!!!! Ben helemaal blij voor je, zit hier echt te stralen achter mijn computer, met ook wel een klein traantje in mijn ooghoek van ontroering!:)
    Geniet meis, ze groeien hartstikke goed en de gyn was tevreden, dus wat wil je nog meer!!!
    lekker volgende week samen met manlief! Alleen maar fijn dat je zoveel echo's krijgt, dan hoef je ook niet onzeker te zijn steeds!

GENIET GENIET GENIET GENIET GENIET!!!! Het is jullie zooooooooooo gegund na al die ellende!!!!:D

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohhhh NIKITA!! Wat geweldig meis! Eindelijk heel veel positieve dingen in een bericht :D
    Een tweeling! Wie had dat verwacht :D:D
    Ik krijg er gewoon kippevel van, ik ben zo blij voor jullie :D
    En dat ze nu al voorlopen op schema is helemaal super voor je zelf vertrouwen! En verder als dat je ooit geweest ben. Dit zijn echte plakkers hoor :D

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @vlinder: mooie foto's ook! Genieten hè, van zo'n klein lief popje :)

@nikita: jaaaaaaaa!! Wat gaaaaf!! Jij zit nu zeker met n glimlach van oor tot oor? Heerlijk meis, ben zo blij voor je!

@sloppy: Annelynn was toen ook 3000, ze groeit gewoon bizar hard hihi. Komt met jouw meissie vast ook goed!

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    THX lieve meiden...
    In een ander topic waar ik schrijf schreef een meisje vandaag dat ze een MK met 7+6 wk heeft gehad nu, en dan knijpt mijn maag zich toch weer even samen...
    Meer push gewoon alles weg, en als ik dan weer aan de echo van vanochtend denk, en dat je al een hoodje kon herkennen...dan komt de stralende lach meteen terug...:)
    En de rugpijn ook...;) maar dat nemen we er graag bij...

wisten jullie dat een droge verstopte neus ook door de zwangerschap kan komen...omdat je slijmhuiden dikker kunnen worden...daar had ik nl. ook al een tijdje last van, en zag het nu toevallig op een aantal lijstjes met zwangerschapskwaaltjes voorbij komen...de laatste dagen valt het wel weer mee gelukkig...want het is geen fijn gevoel, zeker niet ´s nachts...wordt dan met eenm kurkdroge mond wakker...

11. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Nikita: Super, meid!!!
    Ik snap dat je nog steeds wel bezorgd bent of het goed blijft gaan. Maarrruh probeer ondertussen ook gewoon te genieten! Dat verdien je!

Vlinder, Josjo, Kaat, Sloppy: mooie foto's zeg... Ik word héél blij van al die kleine-meisjes foto's... Over twee maandjes (en misschien al eerder) is het voor mij ook zover... Krijg er zin in als ik al dat moois zie....

Gisteren ben ik voor het eerst naar de zwangerschapscursus geweest. Ik was bang dat de andere dames veel minder ver in de zwangerschap zouden zijn dan ik, omdat de cursus eigenlijk bedoeld is voor vrouwen die 23 tot 29 weken zwanger zijn. Maar gelukkig (waarschijnlijk ivm vakantie) was dat niet zo.... Er is één vrouw in september uitgerekend en een heel zwik in oktober. Er waren 11 vrouwen, één was niet op komen dagen dus in totaal zijn we met zijn twaalven.
    Eigenlijk stond deze eerste "les" in het teken van kennismaken. We hebben nog even de bekkenbodemspier geoefend en nog wat algemene tips gekregen over voeding en zo.

Ik zag er toch, zoals altijd, even tegenop omdat ik (natuurlijk weer ;) ) de enige vrouw was zonder partner. Dat is toch altijd weer een verhaal dat nieuwsgierigheid oproept en ik heb daar niet altijd zin in.
    Verder was ik gelukkig niet de enige vrouw die 16+ weken fulltime thuis kan zijn. Ben een beetje gevoelig over dat onderwerp de laatste dagen, omdat het zo verschrikkelijk druk is op mijn werk en het me maar niet lukt om gewoon 40 uur te werken, laat staan nog minder. Hierdoor kan ik amper genieten van mijn zwangerschap en dat vind ik zo jammer...
    Altijd fijn als er dan een paar "lotgenoten" zijn. eén vrouw, die ook een eigen bedrijf heeft, is nu zwanger van haar tweede en had bij de vorige geboorte maar een week of 4 thuis gezeten. Zij heeft daar eigenlijk alleen positieve verhalen over dus dat was fijn, om dat even te horen...

Verder begint het me steeds beter te lukken om me niet te veel zorgen te maken over de enigszins afwijkende "maten" van mijn meisje. Ik heb nog gegoogled of er een relatie is met Down (vanwege mijn verhoogde risico op Down n.a.v. de combinatietest) maar die is er niet. Heb t dus maar losgelaten en ik zie het wel weer bij de volgende echo.

Nou, heel verhaal. Fijne dag vandaag!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wow, Nikita, wat een goed nieuws! Super!

Arme Mir, kan me voorstellen dat je ervan baalt soms dat je zo veel en zo hard moet werken, terwijl je om je heen hoort dat iedereen al halve dagen werkt :)->), en 16 weken verlof heeft. Maar ik denk indd dat er ook best een hoop vrouwen zijn die in dezelfde, of een vergelijkbare situatie, als jou zitten...en die het ook prima redden.
    Maar probeer jezelf niet voorbij te lopen!

13. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ nikita!! super meid!! wat een rijkdom!

@vlinder wat een moppie!!

ik wil ook even een foto met jullie delen!
    vanmorgen met ze drietjes erop uit geweest lekker
    naar het bos. daarna wat gedronken en mw wil alles meemaken
    dus gaat ze huilen als de wagen stopt met rijden en wil ze bij ons zitten dan is ze tevreden:D

Bekijk bijlage 177733

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Gefeliciterd Nikita!!!!! Wat een fijn gevoel geeft dat of niet!

Wat en mooie foto's komen hier voorbij en wat veel MMM baby meisjes:D. Wij hebben al een MMM jongetje dus zou een MMM meisje ook leuk zijn. Maar goed, eigenlijk maakt geslacht niks uit, ik ben zwanger en als alles maar goed gaat daar gaat het om.

Vanmorgen echo gehad en alles is goed, ik heb zelfs het hartje gehoord en ook zien kloppen, gyn heeft me 2 dagen vooruit gezet, ben nu precies 8 weken zwanger, frummeltje is 1,47cm groot. Bloedverlies komt inderdaad waarschijnlijk van het heel goed doorbloed zijn van de baarmoedermond in combinatie met het iedere keer inbrengen van de Utrogestan. Dat zorgt voor irritatie.

Ook wij zijn blij!!!!!!

Liefs
    Nataly

15. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Zeehondje, Het lijkt me ind erg leuk en leerzaam.

Sloppy, Ik heb echt met jullie te doen, veel sterkte voor jullie en jullie meisje.

Loesie, Geniet ervan!

Vlinder, Wat een mooi meisje hebben jullie! Ik vind het super leuk om al jullie foto's te zien.

Nitita, Whauw!!!! wat super!! Het is jullie zo gegund! Ik ben echt blij voor jullie.

Mmiiirr, Ja ik snap het wel dat je die onderwerpen liever niet zegt, je wordt zo snel in een hokje geplaatst. Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Fijn dat er nog iemand is die dat ook heeft.

Sky, wat een super schattige foto!

Nataly, wat een geruststelling zeg!! En nu lekker genieten!

Ik ben vanochtend met Lotte gaan zwemmen, wat is dat super leuk! Ik zou dat iedereen aanraden. Ik heb in mijn album een serie foto's staan van het zwemmen, ik heb mijn album op alleen vrienden staan dus dan kun je me eventueel toevoegen.

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik kom even klagen hoor.
    Dankzij het zh die de catheter er 36 uur in heeft laten zitten kan ik nu weer aan de antibiotice....Ja hoor blaasontsteking.
    De antibiotica komt aan de andere kant weer goed uit want 2 plekjes van mijn knip zijn aan het onsteken, waar ze de knoopjes hebben gezet van de hechtdraad. De vk heeft de knoopjes vanmiddag weggeknipt, ze waren al wat aan het verweken.
    Hopelijk slaat de antibiotica snel aan.

Sorry even klagen.

17. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ah vlinder balen meid!! mijn katheter hebben ze gelijk na de bevalling eruit gehaald. had wel veel moeite met plassen in het begin maar dat is nu weer helemaal goed. soms zat ik 10 min op de wc te wachten en kwam er niks.

@nataly fijn dat de echo goed was!!:)

@kaat ow zwemmen lijkt me heerlijk!! wij gaan in oktober een weekje weg en wil daar ook met senna het water in. ze is dan 9 weken dus nog wel een beetje vroeg maar dan gaan we gewoon alleen het bubbelbad in hihi:D

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    He balen meis! Ik heb dat bij Megan ook gehad met de knip en dat is pijnlijk.
    Sterkte meis!

19. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Wauw, wat een prachtige foto's van Siem, Stacey en Senna!
    Geweldig om te zien!

Nikita, wat geweldig dat er weer 2 hartjes te zien waren en dat je al een beetje vormen kon onderscheiden. Jullie hebben het meer dan verdiend na alle ellende, dus gaan nu voor dubbel geluk! ;) Echt super hoor en ook heel bijzonder, een tweeling!

Nataly, wat fijn dat alles weer goed was!
    Goed om te weten waar je bloedverlies door komt, maak je je nu ook wat minder zorgen?

Mir, ik kan me voorstellen dat het heel pittig is, zoveel werken en straks een kindje. Maar je wordt een geweldige moeder, daar ben ik van overtuigd! Het is tegenwoordig helemaal niet meer vanzelfsprekend dat iedereen thuis kan blijven en met een eigen zaak al helemaal niet. Maar aan de andere kant is het wel super dat het zo goed loopt! Is het mogelijk om straks iets meer uit handen te geven? Zodat je tijdens je verlof wel echt kunt genieten en je niet nog zorgen moet maken of de zaak wel blijft draaien.

Vlinder, een blaasontsteking... balen!
    Hopelijk ben je er met de antibiotica snel vanaf!

Kaat, wat heerlijk dat je lekker bent wezen zwemmen met Lotte!
    Ik ben ook zeker van plan om dat te gaan doen met ons kleintje!

Wij hebben gisteren heerlijk met een baby van 3 weken geknuffeld!
    Het was een heel lief meisje, heel mooi ook!
    Het was wel bijzonder om haar even vast te houden, ze is namelijk ook een ivf-baby.
    Het idee dat ook zij door deze geweldige medische uitvinding heeft mogen komen, vind ik heel bijzonder, omdat ik zelf ook zo'n wonder in mijn buik heb.
    Ineens realiseerde ik me, dat als alles goed mag blijven gaan, wij in februari ons eigen wonder mogen vasthouden; ik kan niet wachten! :D

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Uuuhhh... even goed terug denken. Ik heb vandaag zo'n dag dat ik blij ben dat m'n hoofd vastzit, haha.

Weer super foto's voorbij zien komen van Vlinder en Sky. Zo schattig, kan niet wachten om ons meisje vast te houden!

Nikita, zo cool, twee kindjes op een echofoto. Voor het eerst dat ik die zie! Zo fijn dat het goed gaat meid.
    Ik heb ook al echt heel lang 's ochtends een droge neus en veel 'hard snot' (sorry). Bij het snuiten ook altijd bloed. Ook je tandvlees kan meer gaan bloeden.

En bij Nataly ookal een goede echo, gefeliciteerd meid. Ookal heb je al een mmm-wonder rondlopen. Dat betekent niet dat deze minder bijzonder is!

Miirrr, fijn dat je een beetje aansluiting hebt op de cursus. Lijkt me idd zwaar om zoveel te 'moeten' werken. Goed dat je nu ook positieve verhalen hoort en niet alleen maar veroordeeld wordt daarop.

Kaat, heb verzoekje gestuurd, dus ben benieuwd naar de zwemfoto's!!!

Deel Deze Pagina