Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Sky, bij mij hadden ze de katheter verwijderd voor het persen maar omddat ik niet kon plassen (alles was dicht en opgezwollen) hadden ze een nieuwe gepaatst en moest ik nog een nacht blijven en hebben ze de katheter te lang laten zitten.

Ik zal even in het kort de foute punten van de nazorg vertellen:
    -Als 1e werd ik totaal niet begeleid met de borstvoeding, daarom is het waarschijnlijk ook niet goed gegaan met voeden.
    -Ze verschoonde mij niet, ik moest er zelf om vragen
    -Hadden me niet verteld dat ik mijn wond moest spoelen op de toillet
    -Er was 1 verpleegster die de katheter heeft geplaatst en zei ik kom je over 10 minuutjes verschonen....Nou ze moet nog komen.
    Mijn man heeft de lege hulsjes en andere dingetjes onder mij vandaan moeten halen, zij had ook de poo vol met bloed op de wc laten staan. Ook zei zij dat ze mijn ontslag papieren zou maken maar uiteindelijk 1 uur later heeft een collega dat gedaan, want madam was met pauze....
    -Als je op de bel drukte kwam er als je geluk had iemand na 10 minuten
    -Tijdens het onderzoek door de kinderarts werd ik er totaal niet bij betrokken en heb er ook niks van gehoord hoe of wat
    -Als ze in bad werd gedaan oid werd aan mij niet gevraagt of ik mee wilde kijken
    -Een andere verpleegster had een kruik onder het dekentje tegen Stacey's ruggetje aangelegd en volgens een andere verpleegster mocht dat niet maar moest deze boven de deken.
    -Toen ze de katheter opnieuw plaatste is mij niet verteld dat hij zo lang zou blijven zitten dus ik had gehoopt s'avonds naar huis te mogen.
    -Ik lag alleen op een 3 persoons kamer en de 1e nacht werd er een nieuwe kraamvrouw gebracht om 02.00 met de kraamvisite erbij, niet echt prettig midden in de nacht.
    -Mijn kraamvisite kreeg helemaal niks te drinken of beschuitjes

Zo zijn er nog een aantal punten hoor maar dan wordt de lijst zo lang.
    Al met al ben ik echt niet tevreden over hoe alles is gelopen maar ben blij dat de vk me helpt om er een flinke klacht van in te dienen.
    Zij is er ook totaal niet over te spreken.

@Hier, vandaag komen ze voor de 2e keer voor de gehoortest, ik ben benieuwd.
    De laatste dag kraamzorg, mijn man gaat vanmiddag even een bloemetje voor haar halen.
    Stacey ligt heerlijk te slapen, af en toe een kreuntje en dan een flinke knetter erachteraan:)

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jullie hebben trouwens nog een foto van me tegoed, van het geboorte bord.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vlinder dat is idd niet fijn hoor!!!
    Ik snap dat je blij bent dat je thuis bent nu.
    En die zorg pfff jeetje.

En kraamvisite 's nachts bij ons moest de familie maar wachten tot 12 uur 's middags en ik was om 2:27 bevallen dus dat was lang wachten voor mijn ouders:p

Voel je je nu al beter?

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja ik voel me gelukkig al beter.

Alleen het hele bevallingsverhaal lukt me nog niet om een plekje te geven maar dat heeft zijn tijd nodig.
    Komt vast allemaal goed. :)

Heb wel veel last vd blaasontsteking en die 2 punten die ontstoken zijn van de knip maar nu met de antibiotica hoop ik dat het snel beter gaat.

Hoe is het met jou??

5. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Zeg zwangere meiden, laat ik er maar weer eens een echt "zwanger-topic" in gooien als tegengewicht an alle bevallingssperikelen! :D

Hoe staat het met de babykamers?

Ik begin een beetje te balen dat die van mijn nogs teeds niet helemaal af is. Om de boel af te maken, moet ik eerst nieuwe boekenplanken ophangen in mijn slaapkamer. Maar ik heb geen boormachine en ik ben ook echt te zwanger om nog met planken te sjouwen. Volgende week komen paps en mams, ik hoop dat het dan af komt!

Groetjes!

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @miiir: goeie, ik had net willen vragen om buikfoto's, realiseerde me door berichtje van zeehondje hoe hard t nu gaat bij jullie.... En doortje, nataly etc heb ik nog geen buikfoto's van gezien ;)

@nataly: wat heerlijk meis, een goede echo! Het isop het begin echtvan echo naar echo leven hè...

@nikita: Same to you, wat heeeeerlijk dat t allemaal goed is! Geniet ernou maar van, wij mmm meiden zijnaltijdmaar zo voorzichtig, terecht, maar toch...

@vlinder: in een zkh gaat nou eenmaal veel fout heb ik helaas ook gemerkt. Heb op t evaluatieformulier ook alle lege witte stukken volgekalkt.. Wat ik echt heeeeeel stom vind altijd is datdie verpleegsters allemaal jouw kindje in bad willen doen en soms ook schijt hebben aan de moeder zelf. Eerste badje zonder mams er bij? Zonder blikken of blozen! Gelukkig was ik daar van tevoren voor gewaarschuwd. Niemand nam mijn kind mee zonder dat ikprecies wist wat ze gingen doen. Badje heb ik zelf gedaan met Sjoerd. Ze mochten aanwijzingen geven en foto's maken :D. Zo belangrijk om voor jezelf op te komen in een zkh, dat was ook de reden dat ik een bevallingplan had gemaakt. Uiteindelijk had ik m niet eens bij me,maar gewoon, er over nadenken van tevoren en opschrijven wat je wel en niet wil van hen is wel fijn. Misschien n tip dan voor de meiden die nog gaan bevallen in het zkh...

Sterkte met alles verwerken inelk geval, bij jou is er ook wel erg veel mis gegaan meis...

Oh ik moet naar boven, dochterlief brult inmiddels... Toedels!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

kamertje is zo goed als klaar. Ik wacht nog op de gordijnen, die worden gemaakt en zijn hopelijk met een week of 3 klaar. En ik wil nog iets aan de muur, maar ik weet nog niet goed wat..
    Verder heb ik vlgs mij het meeste ook wel in huis. Ik zal die lijst nog eens opzoeken...
    Oh nee, ik moet nog een maxi-cosi hebben, ook wel handig :)

8. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Mijn maxi-cosi komt vandaag, samen met de box..!

Moet ook nog dingen aan de muur hangen om het gezellig te maken. En een leuke kinderlamp!

@ Josjo: buikfoto, ja dat wordt de hoogste tijd dat ik er weer eens eentje maak! Komt eraan!

Ik wil ook graag een filmpje maken van uitstekende baby-onderdelen in mijn buik en rare bewegingen... Ben benieuwd of dat gaat lukken!

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Vlinder, jouw verhaal is voor mij een goede les. Ik weet in ieder geval waar ik op moet letten en om moet vragen als het niet gebeurt! Hoe vervelend het voor jou is dat het zo is gegaan, toch fijn dat je het met ons hebt willen delen!

Mooi geboortebord trouwens, erg gaaf!

Over het kamertje...
    Wij hebben de meubeltjes staan, maar het ledikantje is beschadigd en daar erger ik me enorm aan. Het kindje waar het van is geweest heeft haar tandjes in het hout gezet, ik ga proberen om het op te knappen, maar als het niet lukt bestellen we een nieuwe want ik word er niet echt vrolijk van! :)

Over twee weken krijgen we een nieuwe vloer in ons hele huis, dat wordt nog een klus want alle meubels moeten van de ene kant naar de andere kant en ik mag niks tillen en heb een hekel aan toekijken... Denk dat ik dat weekend maar bij mijn ouders vertoef! Aankomende week moet ik dus nog hard aan het werk met het schuren en verven van de kozijnen in de babykamer, want dat wil ik gedaan hebben voor de vloer wordt gelegd. De muren doen we pas als we weten wat het is, misschien redden we dat nog voor de vloer erin gaat! ;) Komende weken dus genoeg te doen, maar ik kan me er nu nog niet echt toe zetten, heel erg... :)

Hier een collage van mijn steeds groter wordende buik, waarvan niemand gelooft dat er maar 1 in zit haha! Mijn moeder groeide bij de 1e ook zo hard terwijl mijn zus pas met 20 weken een klein buikje kreeg. Iedereen staat dan ook verstelt, maar ik eet echt niet meer dan ik al deed! Zelf vind ik het trouwens wel meevallen, hij groeit gewoon mooi naar voren en ik ben er trots op! :p

Bekijk bijlage 178043

Nog 4 dagen dan weten we of er een jongen of meisje inzit, spannend!!! :D

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: dat is inderdaad een hele lijst! Wat het op het belletje reageren betreft: hier ook hoor! Dat is volgens mij in de ziekenhuizen meer regel als toeval.....
    Toen ik met Suzannah 's nachts had dat ze zo huilde en ik niet uit m'n bed kon om haar bij me te nemen kwam er ook niemand, uiteindelijk pas na een hele lange tijd.
    Al met al ben je beter af thuis!
    Bij Megan ( bevalling en na zorg) minstens zo'n lange lijst met klachten, en toen kon ik zelf ook niks omdat ik een hele zware bevalling had gehad. Daar door ook de bv mislukt en ze lieten me ook uren met megan in bed liggen omdat ze geen tijd hadden haar in haar eigen bed te leggen! Ik was blij dat ik thuis was.
    Ik kan alleen zeggen schrijf het van je af en praat met veel mensen er over. Als je mij wil pb-en mag dat hoor......dit moet je verwerken.

@doortje: mooi buikje hoor! Als ik nu een zwangere vrouw zie ga ik wel een beetje huilen........het begint door te dringen dat ik nooit meer zwanger zal zijn en na 10jr eindelijk klaar ben met zwanger worden.....
    Dat is echt heel raar, maar ook heel fijn :)

@ miiiirr: hihi, dat heb ik ook geprobeerd maar is helaas niet gelukt. Elke keer als ik dan de camera bij de hand had dan stak er niks meer uit :)

Hier vandaag voor de tweede keer in het ziekenhuis. We moesten vanmorgen heel vroeg omdat ze met megan naar de ha moesten.......
    Helaas kwamen we in de file en waren we te laat voor de eerste voeding :( en sliep Suzannah al weer.
    Dus zou ik haar niet wakker zien.
    Toen zijn we maar naar huis Vegas even via de prenatal.....en heb ik geslapen om hier nu weer te kunnen zijn.
    Ik vind het niet erg om haar achter te laten, alleen als ik haar niet heb vast kunnen houden en niet voor haar heb kunnen zorgen word ik zo verdrietig!
    Sloppyman was heel lief al begreep hij er niks van, in het begin....
    Hij begrijpt het toch niet zo goed hoe zwaar dit is. Niet alleen mentaal maar ook lichamelijk.
    Mijn wond, die waar de hechtingen uit gesprongen zijn, doet echt zeer. M'n Aambeien zijn echt hel.....en ik ben zo moe! Ik kan de heledag wel slapen.
    Ik heb alle normale dingen weer opgepakt.....wassen, strijken, stofzuigen, dweilen, boodschappen enzenz en hij werkt weer zoalshij normaal doet.
    Sloppyman heeft ze zorg van ons bedrijf overgenomen, dat doe ik altijd maar dat kan ik nu echt niet, ik doe alleen de rekeningen betalen.
    Wat zal ik blij zijn als Suzannah weer thuis is :)

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje Vlinder, wat een lijst klachten is dit al. En dat is dus blijkbaar nog niet alles. Er zitten echt dingen bij die zo onnozel zijn, dat je echt gaat denken 'wat hebben ze in dat ziekenhuis ondertussen gedaan, spelletjes gespeeld met elkaar ofzo'!
    Spannend hoor, zonder kraamhulp zometeen. Komt vast goed!
    Oh wow, wat gaaf, dat geboortebord.

Mooi buikje Doortje. En al lekker ver met de spulletjes en het kamertje zeg.

Bij ons is het kamertje ook zo goed als af, alleen de gordijnen nog hè. En qua spulletjes, er moet nog wat van m'n zus komen en wat kleine dingetjes. Ga ik straks lekker met m'n moeder regelen tijdens m'n verlof.

Klinkt erg zwaar hoor Sloppy. Ik hoop dat jullie snel een prettig ritme krijgen als Suzannah thuis is!

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ha dames! Ik ben weer terug van een paar daagjes Barcelona. Heerlijk genoten van de zon, lekker eten, cultuur en mijn man natuurlijk..

Ik ben hier maar even ingesprongen op de laatste pagina (bericht 2681).. kwebbelkonten ;)

@Vlinder, ik snap als ik die punten zo lees dat je daar verdrietig en boos over bent. Ik ben benieuwd wat er met je klacht gaat gebeuren. Hoe ging de gehoortest? Leuk bord trouwens!

@Onswonder, dat is inderdaad vrij lang wachten voor de familie. Maar midden in de nacht kraamvisite op een kamer waar iemand anders probeert te slapen vind ik ook te gek voor woorden!

@Mir, hier alleen een babykamer in mijn hoofd.. we zouden vandaag gaan kijken maar te moe, dus nu gaan we morgen of zaterdag. Zodat we er goed over kunnen nadenken en dan na de 20 weken echo hopelijk alles snel bestellen! Is filmpje maken gelukt?

@Liesben, wel handig ja.. een maxi-cosi ;)

@Doortje, dat is al een hele buik.. ik zal zondag weer eens foto's maken, dan is het weer 4 weken geleden. Maar zo'n buik als jij heb ik alleen als ik 'm heel erg uitzet, al is ie de laatste weken wel echt gegroeid. Wel benieuwd of mijn spijkerbroek nog past (heb nu nog driekwartbroek aan).

@Sloppy, vervelend van file. Is het altijd, maar helemaal als je daardoor je dochter niet wakker kunt zien.. Mag ze in principe nog steeds zondag naar huis?

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We horen vandaag of ze zondag en anders maandag mee naar huis mag! Oehhh ik kan niet wachten.
    Ik heb gister heerlijk lopen pronken met mijn meisje in de familie kamer :D Ik ging even een rondje lopen na de voeding omdat ze nog zo lekker wakker was en toen ben ik in de familie kamer gaan zitten. Daar werd het in ene druk en iedereen kwam ff kijken.
    Ze vonden haar allemaal erg mooi :)
    Zo leuk om je kind aan de buiten wereld te kunnen laten zien.
    Ik ga aankomende week heel veel met haar lopen..........als dat mag tenminste......dat moeten we nog horen.

Vandaag weer lekker de hele dag naar haar toe.

Ik ga ook even kijken of ik een lactatiekundige kan spreken voor medicijnen om de BV weer beter te actieveren.
    Ik was gestopt maar omdat ik melk bleef geven ondanks het afbinden en niet meer kolven. Heb ik het weer opgepakt....ik kan nu zo ongeveer 1voeding bij elkaar kolven maar ik zou dit wat meer willen actieveren omdat Suzannah nu op ongeveer 100ml per voeding zit en dat is wat ik net aan kan redden. Als zij dus meer wil heb ik niet genoeg.
    Het is wel intensief maar ik heb het er heel graag voor over. Ik vind het een fijn idee dat ze toch nog wat extra antistoffen binnen krijgt.

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lieve Sloppy, dank je wel meis voor je lieve woordjes. :)
    Dat geld voor jou ook he dat weet je, pb'en. ;)

Ik mag met Stacey al naar buiten maar ik kan het gewoon nog niet.
    Ik vind dat heel jammer, als ik langer dan 2 minuten sta begint de wond pijn te doen en heb ik het gevoel dat alles naar beneden zakt en eruit komt zetten van onderen....
    Van de week gaan mijn man en ik een klein rondje proberen, als het dan niet gaat zijn we zo weer thuis.

Vanacht echt een gebroken nacht gehad, Stacey was veel wakker en vroeg veel om eten.
    Ze drinkt niet de hoeveelheid die ze moet drinken, ze mag al naar de 80-90cc maar komt net aan de 60-70cc. Ze drinkt het niet in 1 keer, de 1e keer pakt ze dan +/- 45 en dan de 2e keer 15a20cc. Gisteren had ze zoiezo een onrustige dag met veel kokhalzen, spugen enz.... Hopelijk geen reflux....
    Vandaag komen ze van het consultatiebureau en ben benieuwd wat hun hiervan zeggen, misschien kortere tijd tussen de voedingen zodat ze een extra voeding op een dag heeft.
    De vk komt vandaag ook weer even langs om naar mijn wond te kijken en of mijn baarmoeder nog zo gevoelig is.
    Hopelijk is hij toch wel een beetje aan het genezen nu.

Fijne dag lieverds ik ga even een tukkie doen want STacey igt nu heerlijk te slapen.

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Zwanger!
    mmiiiiir:10-10-2011 - MEISJE
    Liesben:15-10-2011 - JONGETJE
    Zeehondje: 15-10-2011 - MEISJE!
    Nana33: 28 -10-2011 - Meisje
    Doortje25: 06-02-2012
    Jessie80: 10-02-2012
    - verrassing!
    Char1983: 17-02-2012

Koolmees: 28-02-2012
    - verrassing!

Bevallen!
    Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van Lotte
    norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van dochter Senna
    Vlinder: 09-08-2011 - 17-08-2011 bevallen van dochter Stacey
    Josjo: 18-07-2011 - bevallen van dochter Annelynn
    Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een dochter Suzannah Joann

Welke behandeling?
    Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap
    norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm
    Vlinder3:
    IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM
    Josjo: 6x iui, 1x IVF
    Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap
    mmiiiiir:IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF
    Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI
    Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui
    Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm
    Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap
    Jessie80: 3x clomid, 2x o.i.
    Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje
    Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i.

Afspraken, echo's e.d :
    Liesben: 12-09 en 26-09 controle verloskundige
    Doortje25: 29 augustus pretecho, 9 september vk, 19 september 20 wk echo
    Koolmees: 31-08 afspr echoscopiste, 06-09 afspr vk, 10-10 20 wk echo
    Jessie80: 08-09 controle vk, 26-09 20 wk echo

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zwanger!
    mmiiiiir:10-10-2011 - MEISJE!
    Liesben:15-10-2011 - JONGETJE!
    Zeehondje: 15-10-2011 - MEISJE!
    Nana33: 28 -10-2011 - MEISJE!
    Doortje25: 06-02-2012
    Jessie80: 10-02-2012 - verrassing!
    Char1983: 17-02-2012
    Koolmees: 28-02-2012 - verrassing!

Bevallen!
    Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van dochter Lotte
    norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van dochter Senna
    Vlinder: 09-08-2011 - 17-08-2011 bevallen van dochter Stacey
    Josjo: 18-07-2011 - bevallen van dochter Annelynn
    Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een dochter Suzannah Joann

Welke behandeling?
    Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap
    norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm
    Vlinder3:
    IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM
    Josjo: 6x iui, 1x IVF
    Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap
    mmiiiiir:IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF
    Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI
    Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui
    Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm
    Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap
    Jessie80: 3x clomid, 2x o.i.
    Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje
    Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i.

Afspraken, echo's e.d :
    Liesben: 12-09 en 26-09 controle verloskundige
    Doortje25: 29 augustus pretecho, 9 september vk, 19 september 20 wk echo
    Koolmees: 31-08 afspr echoscopiste, 06-09 afspr vk, 10-10 20 wk echo
    Jessie80: 08-09 controle vk, 26-09 20 wk echo
    Zeehondje: 30-08 voorlichtingsavond verloskamers z'huis, 05-09 controle gyn

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even lijst boven aangepast.

Ik hoor eigenlijk op m'n werk te zijn nu. Maar vanmorgen had ik erg last van m'n buik/darmen. Paar keer op de wc gezeten. Gelukkig alleen van beneden kwam het eruit zeg maar (sorry voor de vieze praatjes;)).
    Toch maar naar school gegaan, moest een collega tot 10.00 uur vervangen. Wel gelijk gezegd dat ik het liefst daarna naar huis wilde. Gelukkig kon dat. Het gaat beter nu. Ga lekker douchen of in bad zo.
    Slik nu twee dagen de staaltabletten en lijkt wel of ik juist geen obstipatie daarvan krijg? Dat kán ook wel, bijwerking kan ook diarree zijn. Daar heb ik gelukkig nog geen last van.
    Fijne dag meiden.

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Heb gister met de camera in de aanslag op de bank gezeten / gelegen... Maar nee, geen beelden kunnen maken van een voet die langskomt...

:D

Zeehondje: hoop dat je er niet te lang last van houdt... Veel drinken, he?!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Whaaahhhh heel goed nieuws!!

Suzannah mag zondag ochtend mee naar huis :D

20. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! meiden...

kom jullie allemaal even een fijn week-end wensen, we gaan mijn ouders en zusje bezoeken in NL...
    De afgelopen dagen had ik ´s ochtends elke dag iets in de stad te doen, en kwam dan thuis en was zo brak...kon alleen nog maar liggen...geen zin om aan de computer te gaan, geen zin in eten...wilde alleen maar slapen, maar dat ging niet...
    bovendien waren mijn darmen zo gevoelig...was ik ´s ochtends nog zo verstopt dat ik er akelig van werd...liep het er ´s avonds zo uit...

Tot volgende week meiden...

Sloppy...ow...wat zou dat geweldig zijn als Suzannah mee naar huis mag...en hopelijk kun je haar snel lekker showen...

Zeehondje....goed gedaan hoor op tijd naar huis....goed naar je lichaam luisteren...

Vlinder...sterkte met Stacey...ze vind haar routine wel weer terug denk ik hoor...en misschien is het een goede oplossing een voeding meer per dag als ze in een keer niet zoveel wil eten...
    Hopelijk mag jij haar ook snel gaan showen in de buurt...

Deel Deze Pagina