Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wow Loesie, wat geweldig! Gefeliciteerd!!!
    Hoe voel je je???

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Loesie!! Ik las het al in het babyrinth.. wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd meid!!

@all, wellicht morgen meer tijd voor reactie, nu lekker slapen..

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Loesie...gefeliciteerd hoor...geweldig nieuws...

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Loesie, wauw, wat n geweldig nieuws!!! Proficiat meis!!!

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Gefeliciteerd Loesie! Supernieuws!! :)

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Loesie, geweldig!! gefeliciteerd!!

@Doortje, mooi buikje hoor.:)

Vanmorgen naar het CB geweest met Stacey en ze weegt nu 4235 gram, super goed. :) Ik mag de voeding voor de nacht wat ophogen zodat ze misschien de nachtvoeding wat af gaat bouwen en uiteindelijk wat door gaat slapen. ;)
    Wel heeft ze een heel klein navelbreukje maar dat kon geen kwaad en trekt vanzelf weg zeiden ze op het CB.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lees alleen maar goede berichten hier.
    Fijn dat t allemaal goed gaat met jullie!

Hier zijn we inmiddels weer dik aan de spuit, deze ronde word een ICSI.

Hoop dat ik me snel bij jullie aan mag gaan sluiten.
    Knuffel voor alle mama's to be, de beebjes, en de bevallen dames!

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Brabbel, spannend weer! Duimen draaien overuren....!

Doortje, heel mooi buikje, was ik nog vergeten te zeggen... Probeer n beetje te genieten meis, dan lijkt de tijd denk ik nog t snelst te gaan ipv als je steeds denkt was t maar zo ver... Een zwangerschap duurt nou eenmaal echt lang maar je wachten wordt beloond over n paar maandjes meis...!

Vlinder, hoe bedoelen ze dat? Moet je dan om23.00 meer geven (of rond die tijd?)

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja klopt ik moet dan 150cc geven ipv 120cc, zodat ze misschien de nachtvoeding gaat afbouwen. ;)

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ga ik ook proberen :)

11. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Loesie GEFELICITEERD!!!

Wat een goed nieuws.... Oh meid, ik duim voor je dat je beebje lekker blijft zitten, de komende 36 weken!!

(of 35, ook goed toch?? ;) )

Brabbel: hoe ver ben je in je cyclus? Al enig idee van de punctiedatum?

Ik ben vandaag weer bij de VK geweest. Heb een boekje meegekregen met als titel "Jouw bevalling, hoe ga je om met de pijn?"

Blech...

Ook zijn woensdag mijn ouders geweest voor allerlei klusjes in huis. En ze hebben mijn bed op klossen gezet...

Komt nu wel héél dichtbij...

Heb er nu toch wel last van dat ik geen partner heb... Het is een erg confronterende week geweest... Partnerles bij de zwangerschapsgym en nu ook weer de VK die (getver) opnieuw vergeet dat ik geen partner heb... Ik heb mijn moeder gevraagd bij de bevalling te zijn, maar ik besef maar al te goed dat dit echt een "bij gebrek aan beter" oplossing is...

... Tja alleen lijkt me ook niks...

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Mirr, zit nu op cd 7, aankomende zaterdag de eerste Follikelmeting.

Wat naar dat je VK het vergeet dat je geen partner heb. :(
    Het komt denk ik ook niet zo heel vaak voor, een vrouw zonder man, maar daarom moeten ze er juist beter op letten vind ik.
    Confronterend zo, bah.

Vind je een sterke vrouw, knap dat je het allemaal alleen doet hoor, petje af!

13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Loesie, ook hier wil ik je even feliciteren: GEFELICITEERD!!! :D
    Vind het zo gaaf voor je, gewoon in 1x zwanger van een cryo, geweldig!
    Toen het bij ons in 1x gelukt was, zei ik ook tegen mijn vriend dat ik toch nog kon zeggen dat het in 1x raak was, weliswaar met een beetje hulp hihi!
    En bij jou nu dus ook, super! :)

Josjo, dankje voor je lieve woorden.
    Ik geniet echt met volle teugen hoor, maar soms kan ik me wel druk maken om bepaalde dingen... Nu bedacht ik me gisteren dat het eigenlijk helemaal geen nut heeft, want ik kan er toch niets aan veranderen, dus heb me voorgenomen minder erover na te denken.
    Wat ook scheelt, is dat ik nu weer mag werken waardoor de tijd sowieso een stuk sneller zal gaan en er minder tijd is om over enge dingen na te denken! ;)

Zeehondje, is je taart dit keer wel goed gelukt?
    Een goede appeltaart is echt heerlijk, heel je huis ruikt er dan ook naar hè!

Mir, wat ontzettend naar dat zelfs de verloskundige even vergat dat je geen partner hebt. Beetje slordig eigenlijk hè... Maar je moeder bij de bevalling is ook heel bijzonder! En als je straks je meisje in je armen hebt, wil je haar misschien niet eens met een ander delen hihi! Grapje hoor, ik kan me wel voorstellen dat het confronterend is en je het op bepaalde momenten wel mist om dit bijzonders met een partner te delen. Gelukkig heb je wel veel liefdevolle mensen om je heen, van wat ik gelezen heb!

Toevallig zei vandaag een meisje dat, omdat ik zwanger ben, ik dus zeker ook wel getrouwd moest zijn. Toen zei een ander meisje meteen dat dit helemaal niet hoefde, dat er zelfs vrouwen zijn die zonder mannen een kindje krijgen. Ze gaf haar tante als voorbeeld, maar ik moest meteen aan dit forum denken... En die meiden zijn 7 en 8 jaar oud, hoe wijs al hè! :)

Brabbel, ik wil je alvast heeeeel veel succes wensen voor de komende ICSI-poging! Ik ga keihard voor je duimen en hopen dat je binnenkort gezellig met ons mee kunt gaan schrijven over allerlei zwangerschapskwaaltjes! :)

Ik heb vandaag voor het eerst sinds 4 maanden weer gewerkt!
    Poe hee, dat was wel even pittig hihi! :)
    Drukke klas met 27 kinderen, maar ze waren allemaal zooo enthousiast en blij dat ik er weer was, erg leuk!
    Morgen studiedag, dus dan kan ik weer even op adem komen hihi!

Heb trouwens een positiewinterjas gekocht, voel me er nu echt nog ieniemienie in, maar van de winter zal ik toch hard een jas nodig hebben die dicht kan haha! ;)

14. Cashewnoot

Cashewnoot Actief lid

4 aug 2011
    107
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Loesie Gefeliciteerd :)

Meiden was een paar dagen eigenlijk nog steeds erg onzeker had van het weekend erg veel bruinverlies tot donker rood verlies. (werd niet helder rood) het Vu gebeld moest afwachten, ze zeiden dat het regelmatig voor kwam dat vrouwen in het begin van hun zwangerschap wat bruinverlies hadden.Nou ik had echt een gevoel dat het niet goed ging maar de volgende dag werd het minder tot vandaag heeeeel weinig tot niks bruinverlies maar wel ontzettend veel krampen....wat zouden jullie doen?? Las wel een beetje op zp maar had de kracht niet om mee te schrijven...

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Mmiiirrrr: Wat stom zeg dat je VK vergeten was dat je geen partner hebt!

@Doortje: fijn dat je weer een keer gewerkt hebt. En een winterjas gekocht............laat dat buikje maar komen!

@cashewnood: als je het niet vertrouwd altijd bellen!! Is gister toevallig nog een keer tegen mij gezegt! (ook het VU ;))

Hier moet ik vandaag weer naar de gyn toe...........gister op de spoedpoli geweest ivm aanhoudende buikpijn....
    Helaas bij de echo hebben ze gezien dat er nog iets in mijn baarmoeder is blijven zitten. Het is redelijk groot....
    Dus dit moet er uit.
    Ze willen geen risico nemen en toch een kleine operatie doen omdat ze niet weten wat het is.
    Maandag gaat het gebeuren.
    Heb ik weer, dacht je alles wel achter de rug te hebben mag je zelf ook nog even langs de operatie kamer :(
    Ik kan nu ook wel echt zeggen dat ik er door heen zit! Ik kan niet meer :(
    Komt ook nog bij dat ik waarschijnlijk hierdoor zo vrezelijk moe ben en ze verzekeren me dat ik hierna echt ga opknappen.
    Wat een ellende.....
    Sorry voor mn geklaag hoor maar ik vind het nu echt wel even genoeg!

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Sloppy, jee lieverd het houd ook niet op he :(
    klagen mag hoor, het zit je allemaal niet mee.
    Ik hoop echt dat je je hierna beter voelt en niet meer zo moe bent.
    Knuffel voor jou!

@Doortje, joh vd winter voel je je niet meer iniminie in de jas hoor :D

@Josjo, ja ik zou het proberen.
    Stacey dronk de 150cc zo op gisteren en kwam 4,5 uur later maar toen dronk ze maar 80 weg dus het heeft wel zin. Misschien eenmalig maar dat zullen we vanacht weer zien. ;)

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Brabbel, spannend hoor morgen. Ik duim dat deze icsi poging helemaal goed gaat verlopen met een super mooi resultaat!

Doortje, oh heerlijk zeg, weer aan het mogen. Natuurlijk wel vermoeiend, dat snap ik. Welke groep heb je? 4?
    Ik had vorig jaar groep 5 en die kinderen vonden het ook zo geweldig toen ik vertelde dat ik zwanger was. De rest van het jaar houden ze daar wel rekening mee. Ook van ouders toen super kadootjes gekregen.

cashewnoot, ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zou denk ik gewoon nog een keertje bellen en vragen of je een echo mag. Heb je al een echo gehad eigenlijk?
    Ik heb ook een keertje tussen twee afspraken door gebeld omdat ik zo onzeker was. Ik mocht toen komen voor een extra echo.

Sloppy, nou, ik zou het nu ook zat zijn hoor. Geen excuses voor je geklaag meid, heel logisch. Maar hopelijk hebben ze gelijk en komt de moeheid door dat stukje dat er nu nog zit. Heel veel sterkte voor maandag alvast.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach jeetje sloppy...kan me voorstellen dat je er doorheen zit! Knuffel!

Cashew, wat de anderen ook zeggen. gewoon bellen. Ik weet het ook niet zo...maar kan me voorstellen dat je er onzeker bij bent.

Zo, hier hangen de gordijnen in de babykamer! Voor foto, zie album!

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Leuke gordijnen Liesben!

Hier vanmiddag met schoonmoeder en schoonzus naar de babydump geweest. Ik heb nog een familyfix gekocht en het gratis cadeaupakket van de winkel. Zitten best leuke dingen in; slabbetje, helemaal wit rompertje, twee tuitbekers, knuffel zeehond, plat billendoek bakje, plastic lepeltjes, cadeaubon 5 euro voor kleding.

Maar we gingen eigenlijk voor een duowagen. M'n schoonouders passen nu alleen op neefje (bijna 1,5 jaar) en vanaf januari dus ook op onze kleine meid, tegelijk. Mijn schoonmoeder heeft geen rijbewijs en wil wel lekker met ze naar buiten kunnen. Dus hebben we een mooie wagen uitgezocht en besteld. Het is de mountain buggy duet / urban jungle geworden. Wel één van de duurste, maar ook één van de beste. En je kan er erg lang mee doen (tot 18 kg). Je kreeg er een gratis luiertas bij en een maxi cosi cabriofix. Maar ja, die laatste hebben we al. Dus kregen we een tegoedbon voor een vervolgautostoeltje twv 149 euro. Super dus.
    Wij zijn geslaagd.

20. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hallo,
    Hier ook een ex-mmm'er maar inmiddels dolblij met mijn zwangerschap van maar liefst 2 wondertjes! Ik zou graag af en toe komen kletsen bij dit gezellige topic (lees al wel eens mee) met dames die al bijna gaan bevallen (ben een beetje ervaringsdeskundige) maar ook nieuwe zwangeren (Loesie, gefeliciteerd!) en nog een tweelingzwangerschap (La Femme!)
    Het nieuws moet hier nog wel even bezinken.... Ik had 2 weken geleden al positief getest maar weet dus sinds vandaag dat het er echt 2 zijn! Zo onwerkelijk maar o zo gaaf!
    Mijn man en ik gaan het morgen aan mijn dochter van 5 vertellen die nog van niks weet...
    Nog even over mij: Ik ben 33 jaar, getrouwd, dochter van 5 die binnen een half jaar op de natuurlijke manier is verwekt. Sinds 3 jaar een kinderwens voor een tweede en sinds een jaar in de MMM, niets gevonden...maar nu dus eindelijk na de 2e IVF...raak!

Deel Deze Pagina