Wij zijn van de week naar de babydump geweest en... veel te veel geld uitgegeven natuurlijk We gingen voor een kinderwagen, maar jaaa... daar kom je dan niet alleen mee thuis. De kinderwagen is deze geworden. Een mutsy transporter. Verder hebben we een boxkleed, één setje kleding, een thermometer met fopspeen thermometer, hangertjes, een speen, maxicosi en een kraampakket (valt bij ons niet in de verzekering) Ach je moet het toch hebben hè. Het was heerlijk om daar lekker rond te lopen. Liefs Sas
@Sloppy, geeft niks hoor. @Barleeus, gave wagen en leuk he om lekker in de babyspulletjes te neuzen. @Josjo, vandaag de echo, die zal vast heel mooi zijn. Geniet ervan meis.
@barleeus: coole wagen! Heerlijk he, dat shoppen? Kan er ook al geen genoeg van krijgen Vandaag echo gehad en die kleine ukkepuk lag gewoon te zwaaien!!! Was meer een reflex ofzo denk ik en duurde maar een paar seconden, maar was gaaaaaf, echt geweldig! Ik zal later proberen de foto hier te plaatsen. Sjoerd (mijn man) zei dat hij hem nu mee mocht als eerste naar zijn werk want ik mocht dat de vorige keer hahaha rotjoch Oh ik zit ff in de zevende hemel vandaag, ik was toch best nerveus! Om niks eigenlijk, ben zo vreselijk doodmoe en ook misselijk geweest de afgelopen dagen dat ik eigenlijk ook wel wist dat het goed zat maar toch... blijft spannend he! Nu op naar echo 3, volgende week donderdag bij de VK, joehoehoe!!! Hoessie hier?? Liefs, Jolande
Wat fijn dat je een mooie echo hebt. Heel begrijpelijk dat je in de 7e hemel bent, dat ben ik morgen ook denk ik. Ik mag morgen weer en ben zo benieuwd, dan zien we hem pas bewegen enzo....Hopen we. Om 9 uur de echo en om 10 uur het intake gesprek dus zal rond half 12 weer terug zijn. ZH is 40 minuten rijden hier vandaan. Morgen ben ik 11 weken en het zal dan toch een buikecho worden?? Of zal deze ook nog inwendig gaan?? Oooooh ik hoop zo dat hij beweegt of zwaait....
@Josjo: Gefeliciteerd met jullie mooie echo @Vlinder: Dat is per ziekenhuis verschillend.........bij ons blijven ze het tot 12 wkn inwendig doen, helaas Ik hoop dat hij bij jou ook heerlijk gaat zwaaien Hier nog een week wachten
Spannend morgen, je hebt vast ook een prachtige echo! Dat zwaaien was meer een reflex, een beweging die een paar seconden aanhield maar wij noemen het zwaaien haha. Echo was weer inwendig helaas, maar daardoor kunnen ze er wel dichterbij komen en kunnen jullie het sus ook beter zien Heel veel plezier morgen!!
Daar ben ik dan, het liep zo ontzettend uit. We hadden eerst de echo, dan na een uur wachten een vragenlijst en na weer een half uur wachten eindelijk bij de gyn. We mogen gewoon naar de VK hier in de buurt maar wel in Roosendaal voor de bevalling. Daar zijn we heel blij mee, want het ziekenhuis wat hier het dichtste bij is zetten wij het liefst geen stap meer binnen dus gaan we lekker naar Roosendaal. Nu het mooiste de echo....OMG wat was die mooi. We zijn helemaal in de 7e hemel nu. Hij zwaaide trappelde en rekte zich helemaal uit, echt zoooooooooo mooi. Het was een uitwendige echo, was wel even koud hoor die gel op mijn buik hihi. Nu lekker genieten.
Vlinder gefeliciteerd met je mooie echo! Ja wat is het gaaf he! Ik moet nog anderhalve week wachten tot de volgende echo, we zijn aan het aftellen.. Ik ga weer gauw verder schilderen, ben zoó ongeduldig, wil aan de babykamer beginnen, maar de zolder moet eerst af. Gelukkig is mijn man nog ongeduldiger dus die werkt hard mee
wauw mooie echo vlinder!!! En wat gaaf dat je hem ook zo goed zag bewegen!! Geniet lekker van deze roze wolk.....!!!
@Vlinder: Wouw!! Wat een mooi plaatje van jullie mini En fijn dat jullie naar de VK mogen! Hier hebben we ook wel 2 ziekenhuizen dichter bij zitten als Amsterdam, maar bij die in Haarlem gaan wij nooit meer naar toe! Daar hebben ze bij Megan heel veel fouten gemaakt toen ze met 4wkn heel erg ging spuchen..... Ik kan hier ook niet wachten op het klaar maken van de baby kamer.... Nou ja onze kamer klaar mkn voor de baby dat is het meer. Helaas moet ik hier voor zo'n 50% van mijn kleding weg doen maar dat doe ik met alle liefde en het word ook tijd dat ik wat minder bewaar aan kleding wat ik al jrn niet meer gedragen heb. En die echo! Ik ben zo nieuwsgierig, het word al echt een mensje om te zien nu Mijn buik groeit ook als een bezetene! Ik heb van morgen de foto's van mn buik bij Megan er bijgepakt en ik ben nu net zo bol als bij Megan met 12wkn!! Ik hoop dat ik het nog even kan verbergen tot na de volgende echo.... Tot nu toe durft niemand het aan me te vragen
Wahhhhhhh!!!!!! Ik heb net onze Emmy voor het eerst gehoord met m'n angelsount!! Nog niet heel duidelijk maar ik weet het 100% zeker Ik ken dat locomotiefgeluid nog zo goed van Megan. Ik ben echt helemaal blij, alles gaat nog steeds goed daar binnen
Mooi he, ik krijg vandaag die grijns ook niet van gezicht af. Wie had dat ooit gedacht dat ook wij zo'n echo zouden hebben en een babykamertje in mochten richten. Het wordt nu echt ECHT Waaaaaah gaaf Sloppy.
@vlinder: moeilijk te bevatten is het hé?! het heeft bij ons zelfs nog tot na de geboorte geduurt voor we echt konden geloven dat we een kindje gekregen hadden. Wij gingen er gewoon niet vanuit dat het bij ons zou gaan lukken..... Heerlijk om te lezen dat je er zo van geniet!!
Ja genieten doe ik zeker. Vandaag de zwangerschap ook aangegeven bij de ziekenfonds zodat ze het kraampakket opsturen over een aantal maanden. Nog een vraag aan jullie: Gaan jullie borstvoeding geven of gelijk flesvoeding?? Ik heb altijd geroepen dat ik gelijk met de fles start zodat mijn man of anderen ook het flesje kunnen geven maar nu begin ik er toch over te denken om misschien toch te starten met borstvoeding. Er zitten zoveel voordelen aan en ik wil het toch proberen, ondanks dat mijn tepels altijd al onwijs gevoelig zijn. Ik wil gewoon meemaken hoe het is. Als mijn man dan een flesje wil geven kan ik eventueel kolven. Wat doen jullie?