Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cashewnoot

Cashewnoot Actief lid

4 aug 2011
    107
    0
    0
    NULL
    Hoofddorp
    Sportmama gefeliciteerd met je zwangerschap

Zeehondje hoop dat de rare steken weg blijven..

Kaat wat een schatje...

ben een aantal dagen niet geweest had het erg druk thuis het bruinverlies is gelukkig al een week weg heb van de week weer een test gedaan was gelukkig positief.... gisteren een nieuwe broek gekocht die ik dicht kon doen ;) ben de dagen aan het af tellen naar de echo...

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    cashewnoot, wat fijn!! Heerlijk dat je weer n positieve test hebt... 3 oktober heb jij de echo toch? Spannend...

Zeehondje, weet niet wat je hebt gelezen maar probeer je niet teveel zorgen te maken meis, er kan veel mis gaan maar meestal gaat alles gewoon goed, toch? Wat n suffe les klinkt dat zeg haha ach, dat hebben jullie dan ook weer gehad...die steken klinkt niet als voorweeen, maar je weet nooit he. Zou leuk zijn, de 37 weken grens is gepasseerd dus ze mag komen he :) en ik hoop geen bo....

sloppy, gelukkig deed te geen pijn. Moet je nu over 6 weken weer? balen zeg!

nikita wat ben je toch n gek kind. Heb je eindelijk je afspraak, denk je dat je misschien niet gaat! haha ga nou maar, dan weet je het ook maar toch?

doortje, klussen klussen en dan in de verkoop? wat n drukte tijdens je zwangerschap, of niet?

Hier, vandaag n super dagje gehad! smiddags en in de vroege avond heeft ze wel hulp nodig bij het weer in slaap vallen na 3 kwartier, maar verder gaat alles precies volgens schema. Behalve dat ze om 22.00 had moeten drinken en ze nu nog ligt te snurken haha. Prima hoor, ga haar niet wakker maken meer voor n voeding. Ze is nu groot genoeg dus als ze 5 of 6 uur wil doorslapen, prima. Liever heb ik dat wel snachts maar ok... het zij zo.. dus nu kom ik jullie nog maar even vervelen hier met mijn gezwets hihi

Slaap lekker allemaal!

3. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    het is bijna oktober en dat betekend dat er een aantal meiden aan de beurd zijn:D zo lang van gedroomd en eindelijk is het zover! meiden veel succes met de laatste loodjes en succes met de bevalling straks!

hier gaat het prima! senna slaapt door van 20.00 tot 7.00 hebben we wel mazzel mee in vergelijking met wat ik om me heen hoor. hopen dat het zo blijft! ze doet het nu al 3 weken. verder is ze heel zoet. en lachen doet ze ook zo lief!

xxx sky

Bekijk bijlage 186174

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @N-sky: Ohhh wat heerlijk van 20uur tot 7uur dat is wel heel erg lang :D Hier nog steeds max 6uur tussen de flessen.
    Wat een mooi meisje is het!

@Josjo: ja over 6wkn weer maar dan gaan ze alleen kijken....als alles mee zit. Dit omdat het niet makkelijk los kwam door verklevingen en ze willen zeker weten dat het niet opnieuw gaat verkleven.

Zo nu mijn meisje een flesje geven en snel weer naar mn bed :D

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier even snel een update van Stacey ;)

Gisteren (pas) de 1e afspraak gehad op het CB.
    Ze waren tevreden over haar :)
    Wel hebben ze gezegt dat we een huilbaby hebben, ze huilt gemiddeld zo'n 5a6 uur soms meer op een dag.... :(
    We zijn overgestapt van voeding en hebben sinds gisteren Nutrilon Omneo, ivm krampen en veel persen en geen ontlasting (infacol hielp niet meer) en het is ligt verteerbaar dus misschien wordt ze daar wat rustiger van.
    Of het toeval is weet ik niet maar normaal was ze vanaf de voeding van 20.00 tot de volgende voeding van 00.00 uur aan het huilen en alleen als ze bij mij lag was ze redelijk rustig, maar gisteren heb ik haar na de voeding van 20.00 uur op bed gelegt en ze heeft geslapen tot 00.20 uur....;)
    Ook heb ik haar sinds gisterenavond weer in een slaapzakje gelegt en zonder dekentjes....

De arts geloofde ons niet toen we zeiden dat ze soms al op haar speelkleed ligt en om zich heen ligt te kijken en ons volgt en geluidjes begint te maken en vooral lekker kan lachen al....
    Nou we weten toch echt wel wat we zien of horen hoor....;)
    Ze volgt ons echt, dat is grappig om te zien.

Ach het CB....sommige dingen weten ze de oplossing voor en andere dingen denken ze dat wij als ouders echt van niks weten.:)

Volgende week de 2e afspraak en dan krijgt ze haar 1e inenting, ik ben zo benieuwd hoe ze daarop reageert. Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van.

Ik zal hier even het bewijs plaatsen dat onze meid toch echt wel heerlijk kan lachen hoor:D

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    En nog een:D

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    En eentje van afgelopen zondag, toen we naar een meeting bij strandbad in Nuenen zijn geweest. Lekker saampies bij ons bussie.:)

8. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Josjo, Ja het is ind echt een jaartje geweest zo. Fijn dat ze nu wat langer heeft geslapen.

Nitita, Je mag altijd je onzekerheden hier neer zetten volgens mij vind niemand dat vervelend:)

Zeehondje, Kan me ook voorstellen dat je dat hebt, ik bedoel iedereen hier is niet zonder slag of stoot zwanger geworden. In welk topic was dat dan? Van sommige verhalen kun je ind erg bang van worden.
    Fijn dat de avond toch nog leuk was.

Doortje, veel succes met klussen!

Cashewnoot, Fijn dat dat is opgehouden en dat de test nog steeds goed is.

Sky, Fijn dat het zo goed gaat. Ze is echt snel met het doorslapen lekker hoor! Mooie foto van jullie mooie dochter!

Vlinder, Ik hoop dat het met die andere voeding beter gaat, een huilbaby lijkt me best pittig. Mooie foto's van jullie mooie lachebekje:D

Hier, We zijn net bij het cb geweest, het gaat super met Lotte. Ze is ook erg snel met dingen zoals omdraaien en weer terug draaien. Op het cb was ze dat even aan het demonstreren:D
    Ze weegt nu 7200 gram en is 64 cm.

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Doortje, zo zo, je hebt het maar druk. Maar waarschijnlijk krijgen jullie straks wel meer voor het huis als het helemaal is opgeknapt en misschien ook sneller verkocht. Wanneer staat de verkoop in de planning?

Wat fijn cashewnoot, dat het bruinverlies gestopt is! Positief teken lijkt mij! En een mooie positest nog steeds.
    Oh, wat moet jij lang wachten op je eerste echo zeg. Wij hadden 'm met zes weken al. Balen zeg.

Josjo, fijn dat het slapen al weer beter gaat. En hopelijk schuift haar slaapritme steeds een beter verder naar de nacht toe.

Sky, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie! En wat een snoepie zeg!

Vlinder, hopelijk is het geen toeval dat ze nu zo lekker heeft geslapen. Dat zou betekenen dat de andere voeding en de slaapzak de oplossing zijn, heerlijk toch. Ik duim mee.
    En inderdaad, wat je over het CB zegt hoor ik heel veel om me heen. Een collega was eigenlijk van plan om helemaal niet te gaan met haar kleine. Maar blijkbaar is dat zo raar dat ze toch maar gegaan is. Sommige dingen gewoon het ene oor in en het andere oor uit, haha.
    En lachen kan zeg, wat een poepie!

Kaat, dat is zeker snel zeg, omdraaien én terugdraaien, heerlijk toch. Eén van m'n neefjes is ook zo snel en slim. Voor z'n eerste verjaardag liep die al.
    Het bericht komt uit het oktober 2011 mama's deel 3 - bevallingslijst OKTOBER 2011.

Ik heb net even met de ha gebeld en mocht gelijk even urine in komen leveren. Voor de zekerheid gewoon. Word na elf uur gebeld met de uitslag. Oh nu net dus, haha. Geen urineweginfectie!
    Heb 's avonds nog een keertje die lichte steken/harde buiken gehad. Toen ik in bed lag voelde het echt heerlijk ontspannen en nu heb ik ook nog nergens last van gehad, dus...

10. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Wal geweldig om al die mooie babyfotootjes hier te aanschouwen! En wat een knappe koppies allemaal zeg!
    @zeehondje, geen urineweginfectie gelukkig! Waar komt het dan vandaan? Ik weet wel dat harde buiken veel voorkomen tijdens de laatste loodjes..
    @sloppy, fijn dat de ingreep goed is gegaan maar wel jammer dat je er nog niet van af bent.
    @la femme, inderdaad meis probeer ook te genieten hoor! Ik zou willen dat ik al je onzekerheden in 1x weg kon nemen.

echo: Net vernomen dat ik do 6 okt de 2e echo heb. Door een bezettingsprobleem in het ziekenhuis kon het niet eerder. Vind het wel spannend of het 2e hartje nu wel hard en snel genoeg klopt! Steken aan de rechterkant zijn gelukkig weggebleven tot nu toe. Mijn dochter weet dat ik zwanger ben van een tweeling en af en toe praat ik er met haar over. Ze reageert zo leuk als ik zeg dat de kleintjes deze week zo groot zijn als een blauwe bes. "en volgende week, mama?" "Dan zijn ze zo groot als een druifje!" Ze giert het uit daarna!

11. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    #3011 La femme Nikita, 28 sep 2011
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
    H! meiden...zoals beloofd vandaag een vrolijk berichtje van mij...;)
    ben nog eens gaan lezen over hoe groot de beeb nu is, enz...en dat eigenlijk vanaf nu pas echt een buikje en de baarmoeder gaan groeien...nou dat hopen we maar...;)2,5 week geleden heeft mijn buik al een groeispurt gemaakt, en dat mag binnenkort wel weer gebeuren hoor...best wel eng als je buik zich zo opblaast...maar ook wel spannend...
    ben ook eens gaan googlen of ik de kindjes eigenlijk al kan voelen, en het schijnt dat er toch wel wat vrouwen hun kindjes ook al in de 14e-15e week voelden...ik ben niet zeker hoor...maar nu al 2 avonden als ik ´s avonds rustig in bed lig, dat ik een soort van trillen in mijn buik voel...voor krampjes was het te zacht, het was meer een soort van snel kloppen van een ader, en als ik op internet lees hoe andere het beschrijven, vertellen ze alsof er een vlindertjes of een briesje door hun buik waait...dat klopt wel heel erg met dat wat ik al 2 avonden voel....owowowow...hoop het zo...ben nu alweer benieuwd of ik het vanavond ga voelen...;)
    ( haha...misschien is het ook wel alleen maar wishful thinking...;))

Zeehondje...aan de ene kant maak je me wel weer nieuwsgierig naar het enge verhaal dat hij gelezen hebt, maar aan de andere kant...je leest en hoor al genoeg, dus misschien toch liever niet...
    spannend zeg...heb geen verstand van voorweeen of indalen, maar misschien is dit wel aan het gebeuren als je die steken hebt...gelukkig geen blaasontsteking...

Sloppy...THX meid...maar waarom is het dan gevaarlijk voor mij??
    haha, maak me helemaal geen zorgen om mij, alleen om de beebjes...
    Denk dat ik de afspraak volgende week maar laat staan, al zal ik geen uitslagen hebben om met de gyn. te bespreken, maar ja...zoals gezegd is een 2nd opinion natuurlijk niet verkeerd...
    begrijp ik het nu goed, bekijken ze over 6 weken weer onder verdoving in je BM?? Waarom is dat?? is het een soort van laparoscopie dan...

Doortje...lekker aan het klussen dus...en leuk hoor...het kamertje voor jullie meisjes...denk ook wel op tijd aan jezelf hoor...

Cashewnoot, hoelang moet je nog wachtent tot je echo dan??
    ow ja...lees nu 3 Oktober...gelukkig is dat bijna, maar het zal een lang week-end worden...gelukkig is het bloeden weer gestopt...

Josjo...ja, denk ook wel dat ik ga hoor naar de afsrpaak...al is het te laat om uitslagen mee terug naar mijn gyn. te brengen, maar kan in ieder geval mijn situatie bespreken.
    grappig dat je het al over jullie kleine grote meid hebt...idd. lekker laten slapen...

N-Sky....wat een heerlijk meisje...leuke foto´s hoor...en wat een doornroosje...denk idd. dat er genoeg meiden jaloers zijn op jullie nachtrust...

Vlinder...ach laat ze toch kletsen op het CB...heb al vaker gehoord, dat als iets niet volgens hun tabellen gaat ze het niet geloven...lekker genieten van jullie wakkere meid...al hoop ik dat het huilen wel langzaam minder wordt...misschien helpt de voeding wel...
    wat een ontzettend leuk busje hebben jullie trouwens...

hihi Kaaat...tsja, ik hoop dat ik hier al mij onzekerheden neer kan schrijven...zou niet weten waar anders...heb ook geen zwangere of mama vriendin in mijn omgeving...;) al wordt ik soms wel gek van mezelf hoor...
    vanochtend zat ik in de bus, en de hork van de buschauffeur scheurt over alle hobbels en drempels zodat het echt zeer deed in mijn maag...denk dan meteen van owowowowow....als dat maar goed gaat...maar ja...natuurlijk is de natuur op zulke schokken voorbereid...

Sportmama...ow, dan heb je je echo op mijn verjaardag...spannend hoor...en wat leuk dat je dochtertje zo meeleeft en doet...dat worden nog leuke 7 maanden...;)
    hier spiek ik ook nog altijd hoor op van die kalenderwebsites hoe groot de beebjes zijn, heb je er toch meer een beeld van...

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sportmama, wat leuk dat je het op die manier een beetje werkelijk maakt voor je dochter, haha.

nikita, hoe jij het voelen van je kindjes beschrijft had ik ook ja. Alleen bij mij wat later. Maar achteraf denk ik dat ik het toch ook wel eerder hebt gevoeld, maar er vanuit ging dat dat ons meisje was.

Hier ontzettend aan het balen. Zit ik net lekker in de tuin, voeten op een voetenbankje. Daarop lag ook nog een tijdschrift en m'n Iphone. Het andere tijdschrift ben ik heerlijk aan het lezen. Ik kreeg het een beetje te warm dus leg het tijdschrift op het andere tijdschrift en pak ze beide tegelijk op. En toen, KLATS! Iphone gleed er tussenuit op de grond. Nu dus een barst in m'n scherm. Gelukkig rechtsboven in de hoek, maar een heeeeeeel klein stukje door het beeldscherm en hij doet het ook nog gewoon. Ik ben altijd heel zuinig op zulke spullen en eigenlijk nooit krassen oid gehad en nu dit, ggggrrrrr.....

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He meiden, ik beloof dat ik snel uitgebreider kom reageren maar nu alleen even ego: DE 20 WEKEN ECHO WAS HELEMAAL GOED!!

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Zeehondje, heb je nog last gehad van die steken ed.?
    Misschien oefenweeën?
    Het kan nu natuurlijk elk moment gebeuren, spannend!!! :D

Zonde van je I-phone inderdaad... :(
    Daar zou ik ook goed ziek van zijn!
    Maar gelukkig doet hij het nog wel!

Wat zie ik weer prachtige foto's van prachtige kinderen voorbij komen!
    Dan denk ik: 'Ik wil oooook!'
    Maar ik moet nog even geduld hebben en probeer heel hard te genieten van dat heerlijke gefrummel in mijn buik! :)

Nikita, wat herken ik toch veel van jouw onzekerheden!
    Wij zijn geen druktemakers hè... ;) :)
    Voor ik zwanger werd was ik trouwens de nuchterheid zelve, nog om heel veel dingen hoor, behalve om alles wat betreft dit kleine meisje in mijn buik... Dat wordt nog wat als ze geboren is! ;)
    Die hobbels bijvoorbeeld, dat vond ik zo verschrikkelijk in het begin haha!
    Ik ging vandaag ook over flinke hobbels en dan houd ik mijn buik vast en denk ik: 'Sorry meisje, het moet even..'
    Maar volgens mij valt ze van al dat gehobbel alleen maar in slaap hihi!

Sportmama, wat leuk hoe je er met je dochter over kunt praten!
    Lijkt me heel bijzonder om zo je zwangerschap met je kind te kunnen delen!

Vlinder, hopelijk blijft het beter gaan met deze voeding.
    Het dochtertje van een vriendin van mij deed het steeds 2 dagen goed op nieuwe voeding en dan begon de ellende weer. Uiteindelijk bleek ze een koemelk- en glutenallergie te hebben. Nu heeft ze speciale voeding van de apotheek en daar doet ze het perfect op! Hopelijk is dit bij Stacey niet het geval, maar blijf niet te lang aanmodderen, dus als ze zo blijft huilen en onrustig is na de voeding moet je erop staan dat er verder gekeken wordt. Maar wel heel fijn dat ze het verder zo goed doet, op de foto's zie ik een hele vrolijke baby! :)

Kaat wat heerlijk dat het zo lekker gaat met Lotte!
    En ze kan al draaien ook, knap hoor!

Jessie, super dat dat 20 weken echo goed was!
    En nu ECHT genieten!!! :D

Over het opknappen, dat stond al een tijd op de planning, maar het kwam er steeds niet van. Nu we eenmaal bezig zijn, gaan we in een raptempo door. Heel fijn dat het nu toch gebeurd, maar wel een beetje een slechte timing! En als ons huisje straks helemaal naar onze zin is, willen we gaan kijken voor een huis met een tuin, dus dan gaat dit huis in de verkoop... Best stom eigenlijk, maarja die tuin die lonkt haha! ;) We twijfelen nog of we dat nu doen of dat we wachten tot ik bevallen ben. Stel dat het huis snel verkocht wordt, dan zit ik met mijn zwangere buik... Dus ik denk dat we wachten, nu mijn vriend nog overtuigen!

Ik heb vandaag allerlei stofjes, lint en stoffen roosjes en strikjes gekocht waar ik zelf 3 schilderijtjes mee ga maken. Zo leuk! En wat ik over heb daar ga ik de letters van haar naam mee bekleden voor aan de muur! Maar... eerst verder met klussen hihi! ;) Vandaag even een rustdag gehouden want heb ontzettend pijn in mijn navel en stuitje. Morgen moet ik weer werken, dus moest even rustig aan doen om er dan weer tegen aan te kunnen. Nu ga ik lekker mijn bed opzoeken, welterusten meiden!

15. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Oh nog even over het voelen van de baby...
    Ik was 13 weken toen ik ons kleintje voor het eerst voelde.
    Als anderen dat weleens zeiden was ik heel cynisch, want dat kon dan nog helemaal niet...
    Tot ik het zelf voelde, een lichte trilling die echt niet door je darmen veroorzaakt wordt haha!
    Ik voelde het vooral als ik rustig zat of lag en niet zo heel consequent, maar vanaf 15 weken werd het gevoel steeds duidelijker.
    Zo gaaf om dan ineens te beseffen dat er echt wat in je groeit en dat je het voelt bewegen!

16. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    jessie: fijn zeg!! Dat is altijd zo'n heerlijk moment! Kan je nog meer gaan genieten nu :)

zeehondje; wat vreselijk balen! is bij mijn iphone (3) ook twee keer gebeurd en de tweede keer ben ik gaan google-en en het kon voor 50 euro incl nieuw scherm gemaakt worden. Is wel veel geld maar met die barst blijf je ook niet lopen.... en ik was natuurlijk ook nieuwsgierig naar dat verhaal en hoe vreselijk ook, het komt maar heeeel weinig voor he meis. En wat ook echt is, vanaf dat je zwanger bent, maar nog erger als je kindje is geboren, trek je leed om je heen veel sneller aan. Ik was nooit zo emotioneel maar ik kan soms echt zo verdrietig worden als ik iets op tv zie of iets ergs lees.. tja, lot van n moeder zijn denk ik... ;)

vlinder; hopelijk gaat t inderdaad beter met de voeding. 5 a 6 uur huilen is veel ja, maar als ze dat minder doet als ze bij jou is zou ik zeggen, een mooie lodger (oid) kopen en lekker veel bij je dragen (tegen alle normale adviezen in natuurlijk, maar daar voelt ze zich blijkbaar t prettigst?) en lekker je hart volgen en de adviezen die je nuttig vindt gebruiken en de rest gauw vergeten haha.

Doortje, leuk zo crea bea! Waar heb je die spulletjes gekocht? Ik was vd week ook al zo goed bezig, heb n knalroze scrabbook gekocht en alle geboortekaartjes op vellen geplakt en in dat boek gedaan. Super geworden en mooi om zo te bewaren :D

nikita: idd een leuk bericht :) en tuurlijk heb jij ze al gevoeld, dat had ik ook best vroeg. Rond de 15 weken geloof ik. En je hoort zelfs weleens nog eerder, dus ja kan best hoor!

kaat: voor mijn gevoel ben jij veel eerder bevallen dan ik, maar er zit maar iets meer dan 1,5 maand tussen ... lijkt me geweldig als Annelynn zo snel zou kunnen draaien! Vandaag lagen we samen op bed grapjes te maken en ik zette mijn knie naast haar dus het matras deukte in en toen draaide ze ook van buik naar rug haha met n klein beetje hulp... :D hihi

Morgen uit eten naar n sterrending in Malden ivm restaurantweek, zin in! En vrijdag naar Racoon en zaterdag naar Miss Saigon, oei, ben veel weg de komende 3 dagen... maar wel leuke dingen!

Volgens schema moet ze dus allang weer drinken maar ze houdt lekker haar eigen schema aan ha

Trusten meiden!

ps ben nog steeds benieuwd of Miir niet al is bevallen ofzo... ;)

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo er is heel wat geschreven! Ik lig wakker omdat suzannah de laatste wkn elke nacht zo tussen 3 en 4 onrustig word ..... maar ze slaapt! De eerste nacht dat ze doorslaapt!
    Je vraagt je af hoeveel je kan krijgen in 8wkn tijd, wij weten nu inmiddels dat het heel veel is!
    Suzannah heeft naar alle waarschijlijkheid koemelkallergie. Gister overgestapt naar pepti en het is een heel ander kind :) het is in overleg met een ka gegaan maar ze moeten haar nog wel gaan testen en onderzoeken maar de pepti help zo goed dat ik zeker weet dat er iets in haar melk zat waar ze allergies voor is.

@ operatie: het volgende onderzoek moet onder plaatselijke verdoving omdat ze met een camera in de baarmoeder gaan kijken. Daarvoor moeten ze ook aan de baarmoeder trekken enzo. Het heet een hystroscopi, en het kan pijnlijk zijn..... Ach we zien wel .

@ vlinder: oehhh een huil baby! Weet er alles van megan huilde van 7uur tot 23uur. Ik had haar vaak in een draag doek of zak dan kon ze even slapen. Sterkte meis en ik hoop dat de omnio helpt.

@zeehondje: wat erg van je iphone! Ik heb voor mijn nieuwe een verzekering afgesloten ;)

@ nikita: het is al bijna volgende week. En het is niet gevaarlijk voor jou maar je kan door je sk veel vermoeider zijn enzo
    Wat leuk dat je de kleintjes al voelt!

De rest ben ik vergeten en het kijkt zo lastig terug op mn iphone ;)
    Suzannah slaapt nog steeds :D ik hoor haar alleen af en toe om draaien ....... Hihi
    Ben benieuwd of haar huiduitslag ook verder weggegaan is. Ze had rode pukkeltjes in haar gezicht daarvoor ging ik naar de ha. En omdat ze onrustig was tijdens en net na de fles.....
    Ik hoop zo dat ze nu klaar is met ziekenhuizen als ze dit hebben uit gezocht.
    Heel oktober staat vol met ziekenhuis afspraken!
    In november gaan we een weekje op vakantie en daar zijn we dan zeker wel aan toe ;)

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat goed!! GEFELICITEERD :D

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jessie, wat fijn dat de 20 echo helemaal goed was!!!

Doortje, lekker bezig dus. Niet te veel doen hè?! Op tijd je rust pakken meid.

Josjo, je hebt een boel leuke dingen in het vooruitzicht. Alvast veel plezier!

Sloppy, hopelijk is bij jullie ook de oorzaak achterhaalt van het huilen tijdens en na het eten. Het is natuurlijk niet leuk om een kind te hebben met koemelkallergie, maar beter dan helemaal niet weten wat er aan de hand is.

20. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Zeehondje, Ik heb het gelezen, echt vreselijk zeg! Zit gewoon met een klomp in mijn maag. Gelukkig komt dit niet vaak voor. Het valt me echt op dat de meeste Iphones een barst hebben, dat hebben ze echt heel snel. Wel balen zeg!

Sportmama, Fijn dat je dochter er zo enthousiast over is en voor je weet is het 6 okt:)

Nikita, Ik voelde Lotte al met 14/15 weken dus het kan ind. Ik weet het nog goed, ik was alleen mijn man lag in het ziekenhuis. Ik voelde me toen zo rot en ineens voelde ik haar dat was zo'n bijzonder moment.
    Ik had ook in het begin dat ik bang was met elke hobbel haha dus het is erg herkenbaar.

Jessie, Fijn de de echo helemaal goed was! Super!

Doortje, Hoop dat je snel opknapt en leuk hoor dat je zo creatief bezig bent!

Josjo, Lotte is volgende week 5 maanden dus het valt ind wel mee hoeveel er tussen zit. Ja het is echt leuk dat ze zo gaan draaien, ze ligt ook nu vaak in een deuk van het lachen en dat is ook zo schattig.
    Goh wat een leuke dagen komen eraan voor je, heel veel plezier!

Sloppy. Wat fijn dat ze nu door slaapt hopelijk niet eenmalig haha. Ik hoop ook echt voor je dat de ziekenhuisbezoeken nu zijn afgelopen.

Deel Deze Pagina