Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goedemorgen meisjes!

Jessie, gefeliciteerd met een mooie 20 weken echo! Super!

Ik heb het ook gelezen Zeehondje, en las een soortgelijk (of misschien wel hetzelfde verhaal) op een andere site. Damn, dan wordt je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt!

ZO, weer een prachtige dag vandaag! Ik ga zo maar eens even het dorp in en wat boodschapjes doen. Ik geniet zo van het mooie weer.
    Heb de laatste twee dagen wel heel zacht het idee dat mijn lijf wat voorwerk aan het doen is, wat frequentere harde buiken, beetje menstruatiegevoel. Nou ja, we merken het wel. Ik ben er klaar voor, maar ik hoop dat het nog een paar daagjes duurt.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zwanger!
    mmiiiiir:10-10-2011 - MEISJE!
    Liesben:15-10-2011 - JONGETJE!
    Zeehondje: 15-10-2011 - MEISJE!
    Nana33: 28 -10-2011 - MEISJE!
    Doortje25: 06-02-2012 - MEISJE!
    Jessie80: 10-02-2012 - verrassing!
    Char1983: 17-02-2012
    Koolmees: 28-02-2012 - verrassing!
    La femme Nikita: 31-03-2012 - TWEELING!

Mistery: 01-04-2012

Bevallen!
    Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van dochter Lotte
    norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van dochter Senna
    Vlinder: 09-08-2011 - 17-08-2011 bevallen van dochter Stacey
    Josjo: 18-07-2011 - bevallen van dochter Annelynn
    Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een dochter Suzannah Joann

Welke behandeling?
    Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap
    norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm
    Vlinder3:
    IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM
    Josjo: 6x iui, 1x IVF
    Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap
    mmiiiiir:IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF
    Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI
    Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui
    Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm
    Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap
    Jessie80: 3x clomid, 2x o.i.
    Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje
    Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i.
    La femme Nikita: 3e IVF
    Mistery: 2 x icsi

Afspraken, echo's e.d :
    Liesben: 07-10 controle verloskundige
    Doortje25: 07-10 controle vk
    Koolmees: 10-10 20 wk echo
    Jessie80: 26-09 20 wk echo, 06-10 controle vk
    La femme Nikita: 19-09: 12 weken echo
    Mistery : 22 -09-2012 12 weken echo

Zo, lijst weer even opgeduikeld...moest een eindje terug zoeken :)

3. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hi meiden!

Sorry, even geen puf om uitgebreid te reageren...

Had weer calamiteiten op het werk, waardoor ik niet afgelopen, maar de nacht ervoor in paniek was en na een uur janken in bed, maar naar mijn werk gegaan ben om de boel op te lossen. Natuurlijk verdien ik ook om "gewoon verlof" te hebben maar soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik heb van 3 uur 's nachts tot 9 uur 's morgens gewerkt. Toen was mijn paniek over, het verdwenen rapport opnieuw geschreven en bleek mijn vervangster toch niet halsoverkop naar de VS te willen om bij haar man te zijn, die plotseling geopereerd moet worden aan zijn hart.

Ze gaat nog wel naar de VS, maar nu pas ná de twee deadlines...

Vanaf gisterochtend heb ik "zwangerschapsverlof poging 2"...

Met kiddo alles goed. Ze is nog niet ingedaald. Ik heb af en toe een kramp die te vergelijken is met menstruatiepijn (héél af en toe) en ook is het af en toe pijnlijk als ze veel beweegt.
    Dé datum komt naderbij (nog 11 dagen... :$ ) , ben er helemaal klaar voor: nieuwsgierig naar mijn meissie, maar ik hoop dat ik nog even zwanger mag zijn, heb er de afgelopen weken veel te weinig van kunnen genieten en ik wil nog even goed ervaren dat ik zwanger ben, en mijn rust pakken.

Ga er vandaag een lekker hangmatdagje van maken in de zon in de tuin!!!

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Liesben & Miirrr, ik heb soms ook het idee dat er wat aan het gebeuren is. Maar dat gevoel is dan ook weer snel weg, haha. Die harde buiken + steken van vandeweek zijn niet meer teruggekomen. Wel meer harde buiken en soms steken/menstruatiepijn onderin m'n buik. Net ook weer. Dan is het even lastig/pijnlijk om bijvoorbeeld op te staan en te lopen. Maar na een paar minuutjes is dat weer helemaal weg.
    Ik voel de kleine meid wel, maar het lijkt of ze minder hard schopt en duwt. Misschien verder ingedaald en zit de placenta er nu nog meer voor? Gister was ze heel rustig dus wilde eigenlijk vandaag de gyn bellen. Maar net was ze weer even aan het bewegen dus dan ben ik weer een beetje gerustgesteld.
    Maandag pas weer controle.

Miirrr, ach meissie toch. Wat balen zeg dat je zoveel stress hebt gehad van je werk. Hopelijk lukt poging wél!!!

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sinds een uur af en aan flinke menstruatiepijn/kramp. heb niet het gevoel dat het echt iets is, wel dat mijn lijf voorwerk aan het doen is. We shall see.

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh ik was net even naar de stad geweest, nieuw voorkantje op m'n telefoon laten zetten. Nog even rondgelopen en een milkshake gehaald. Zat ik in de auto terug kreeg ik toch ook een kramp in m'n onderbuik/blaas. Twee/drie keer en toen was het weg. Ik dacht dat ik gewoon heel nodig moest plassen of een volle blaas had. Maar thuis kwamen er maar een paar druppeltjes. Dus ik denk dat hier dat voorwerk ook wel afentoe voelbaar is ja.
    Spannend hè?????

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Menstruatiepijn is hier weer weg,,maar spannend is het zeker. Helemaal omdat je weet dat het ieder moment KAN gebeuren. Maar ja, het kan ook zo maar nog 3 weken duren...

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Oh!!!!!!! WAT SPANNEND HIER!!!!! :D

9. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Zal ik effe een minder spannend verhaal vertellen?

:D;):D

Beebje blijft lekker bewegen. Maar nog geen zich aankondigende bevalling....
    Ik vind het ook veels te lekker weer om binnen te gaan / moeten liggen voorlopig! Volgende week weersomslag, veel beter moment!

(ik zat te denken: binnenkort dierendag, grappige dag voor een geboorte hihihi)

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Jaaa het wordt echt spannend zo langzaam maar zeker... Ben heel erg benieuwd wie de eerste is. Je zou zeggen liesben of zeehondje, maar kijk hoe het bij mij ging, totaal geen tekenen en ineens braken m'n vliezen in de kroeg haha, die hadden we niet zien aankomen... Lekker actief blijven meiden, volgens mijn vk zijn de meiden die op de bank gaan zitten degenen die t langst doorlopen. Maar volgens mij zit dat wel goed bij jullie haha jullie zijn alledrie nog lekker actief!

Miir: balen dat het zoveel stress is op je werk, nieuwe poging idd, hoop dat t nu wel lukt....!

Fijne dag meiden, zonnetje schijnt, geniet er van!

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier ben ik even snel.

Het begint weer spannend te worden hier zeg!!!!:)

We gaan geen weekend weg, althans Stacey en ik niet. Manlief is net vertrokken richting de boot naar Engeland. ;) Er is dit weekend een grote weekend evenement voor busjes zoals wij hebben. Hij wil daar al jaren naartoe en dit jaar heb ik hem er naartoe gestuurd. ;) Stacey en ik zijn het weekend met tweetjes. Morgen ga ik een dagje naar mijn moeder en wat ik verder ga doen geen idee, we zien wel. :D

Fijn weekend meiden. :)

12. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Leuk, moeder en dochter weekend voor Vlinder en Stacey!!

(ze is nog iets te jong voor nagellak en lippenstift en shoppen, hè?)

Net terug van de VK. Alles gaat prima. Mijn bloeddruk is mooi lag: 65/120. Kijk, als je niet meer werkt scheelt dat meteen!

En.. het goede nieuws is dat mijn kleine elfje ingedaald is!
    Dan waren het toch indalings-weeën, die menstruatiekrampen die ik een paar dagen geleden 's avonds had...

Ik ben wel echt een hormonaal wrak aan het worden, moest al bijna huilen toen ik hoorde dat ze ingedaald was.... ;)

Liesben: misschien waren die krampen van jou ook wel indalingsweeën?

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bij mij lag de kleine al zo goed als ingedaald, maar het kan best zijn dat het het laatste stukje was hoor...

14. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden... en dan natuurlijk met name Liesben, Mmiiir en Zeehondje, jullie maken het spannend hoor...alhoewel ik vandaag even geen puf en zin heb te reageren en liever even buiten ga zitten, blijf ik zeker nu dagelijks meelezen hoor...ben zooooooo benieuwd...

Zag ook nog een goede 20 weken echo voorbij komen van Jessie...wat moet dat heerlijk zijn...:D

En doortje...nee hoor...wij zijn helemaal geen druktmaaksters...;)
    maar ben wel blij dat we iets in elkaar herkennen...ben ik toch niet de enigste...;)

Zo meiden...geniet allemaal van het laatste zonnige en warme week-end...want volgende week wordt het echt herfst....♥

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Yoehoe, allemaal zo goed als ingedaalde kindjes bij ons!
    Bij mij de vorige keer nog niet helemaal vastliggend, maar misschien nu wel (met die steken ook). Maandag horen we meer.

Gister dvd van gooische vrouwen gekocht, die ga ik dus pas kijken als het weer slecht is.
    Vandaag toch maar weer wat opgeruimd/schoongemaakt (wassen, stofzuigen en de box gesopt). Lekker cd'tjes van Marco Borsato aan en ook hier ook veel sneller tranen in m'n ogen hoor (zeker bij de liedjes 'slaap maar' en 'een liefde voor het leven').
    Nu lekker nog even buiten zitten, boekje lezen (uuuhhh...boekje op de ipad dan).

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@Vlinder: lekker hoor zo'n meiden weekend :D

@Mmiiirr ( ik weet nooit hoeveel van elke letter :)): Balen van je werk zeg! Ik hoop dat 2 je geluks getal is en je nu lekker met verlof mag zijn.
    dikke kussss!

@zeehondje: leuk hoor! Heerlijk tv kijken ;) hihihi en een borsto Emomuts ;) hihihihi

@bijna bevalling dames: OHHHHHHH het word nu zo spannend! Heel grappig 2jr geleden liep ik ook zo en nu ben ik een verjaardag aan het voorbereiden :D

Hier gister toch naar het ziekenhuis geweest met Suzannah. Ze stopte echt niet meer met huilen en had vanaf 11uur tot 16uur totaal geen rust in haar lijf gehad. Elke keer na de voeding gaat ze (hopelijk ging) huilen en dan komt haar melk terug. En gister zo erg dat ze er bijna in stikt! Ze liep helemaal blauw aan en ik was zo geschokken dat ik direct het ziekenhuis gebelt heb.
    Gelukkig mochten we direct komen en het liep allemaal zo uit dat ik daar ook nog een voedig moest geven. De arts kwam er bij het einde bij zitten en kon toen heel goed zien wat er gebeurt.
    Ze laat een boer en dan komt de melk omhoog en begint ze te krijzen, werkelijk oor verdovend :( Ze gaat zich dan in allerlei bochten wringen en kan je haar bijna niet meer vast houden. na deze fles ging ze pas slapen toen we haar thuis in de box hadden ingebakerd........arm kind
    Conclusie: Reflux
    Dinsdag gaan we naar een speciale poli en dan gaan ze ons verder helpen.
    Ze boden aan om Suzannah op te nemen voor een paar dgn voor rust in huis maar dat wilde ik natuurlijk niet.
    Voor de KMA moet ze waarschijnlijk al een paar dgn blijven en dat vind ik al erg genoeg. In de dgn gaan ze bekijken of ze dit heeft voor de verzekering omdat zo'n blik Pepti 22euro kost.

Vandaag gaan we voor Megan naar het dofinarium :D Hopelijk gaat het goed met Suzz en anders zijn we 20min van mijn ouders af en ga ik met haar daar naar toe.
    We kijken er al zo lang naar uit dat we het nu niet willen afzeggen.......

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Even een ego-bericht... ben zo boos! :x
    We zouden vandaag een ledikantje op gaan halen, 5 kwartier rijden hiervandaan. Wij in de hitte daar naartoe gereden en we waren er rond de afgesproken tijd, zijn die mensen gewoon niet thuis!!! En uiteraard had ik geen telefoonnummer omdat we het via de mail hadden afgesproken. Konden we weer 5 kwartier terug rijden... :x Echt ongelooflijk, ik vind dit zo geen manier van doen... Maar je doet er helemaal niets aan, die mensen kunnen dat dus zomaar doen.

Weg benzine en weer met lege handen thuis, ben er boos over, maar ook wel een beetje verdrietig... :(

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier ben ik ook weer eens.. ik merk dat ik er doordeweeks niet echt aan toe kom om op iedereen te reageren.. sorry!

@Josjo, een relaxt klein meisje, wat heerlijk moet dat zijn! Maar nog veel kraamvisite dus.. moet jij eigenlijk binnenkort alweer aan het werk? Hoe is het nu met het slaapritme, heb je het al een beetje kunnen verleggen naar 's nachts doorslapen? Hoe was Racoon? En vanavond Miss Saigon.. gaaf.. heb je de voorstelling 15 jaar geleden ook gezien?

@Cashewnoot, overmorgen de echo! Heel veel succes en plezier!

@Sportmama, jij ook al bijna de tweede echo.. en moe klinkt erg bekend. Zelfs met maar 1 kleintje in mijn buik had ik daar veel "last" van en jij hebt natuurlijk ook al een kindje rondlopen!

@Liesben, ik heb ook nog ergens zo'n fruitbanner lopen, echt grappig om die vergelijking te zien. Maar ik moet ook wel lachen om het "That's like an entire pound heavier than Kate Moss!" wat ik nu heb! Fijn dat de kleine voldoende ingedaald ligt! Laat de bevalling maar beginnen.. ik ben nog heel erg aan het twijfelen over waar te bevallen, in het begin wist ik zeker dat ik naar het ziekenhuis wilde (wat jij ook al schreef, je leest zoveel over thuisbevallingen die dan toch niet goed gaan), maar nu weet ik het niet meer.. als het heel makkelijk gaat is je eigen plekje wel het fijnst natuurlijk!

@Nikita, ja je moet een hoop hebben hè, mijn man was ook helemaal onder de indruk. En jullie zeker met een tweeling! Maar wat leuk, een mede-boerin.. of eigenlijk "vrouw van een boer" want ik doe helemaal niets mee op de boerderij. Jij wel? En wat vervelend dat je dan weer zenuwachtig wordt van een bloedwaarde, maar wel heel begrijpelijk hoor, want een miskraam in dit stadium nog.. brr.. wel raar dat ze dat zeggen als de kans zo enorm klein is (wat Sloppy zegt).. dat voelen als een soort van trillen, als een ader die je even voelt kloppen herken ik wel hoor.. maar bij mij echt nog niet zo vroeg, gelukkig is iedereen anders!

@Zeehondje, hoe slaapt het zeiltje? Beetje jammer dat de juf zo langdradig was bij de partneravond, de meeste mannen zijn toch van het doen en niet van het luisteren ;) En gelukkig geen urineweg/blaasontsteking!

@Sloppy, fijn dat de curettage goed is gegaan! Sterkte met herstellen! En dan ook nog weer ziekenhuis met Suzannah.. gelukkig wel meteen een conclusie. Succes dinsdag, ik hoop dat ze iets voor jullie kunnen doen!

@Kaat, gaat supersnel hè, dat echte baby zijn ze maar eventjes, al moet ik zeggen dat (in elk geval bij een ander) kindjes dan wel steeds leuker vindt worden, meer interactie. Wat een vrolijke meid is jullie dochter. En SLIK bij de gedachte dat je man al bijna een jaar overleden had kunnen zijn..

@Doortje, klus ze.. (wat heb ik dat toch lang in een andere context gebruikt op dit forum..)! En wat stom van die mensen van het ledikant.. ik snap dat je daar boos en verdrietig van wordt..

@Sky, wat een schatje, smelt!!

@Vlinder, da's niet leuk, horen dat ze een huilbaby is, maar ja, misschien krijg je dan wel wat sneller extra hulp als het nodig mocht zijn. Gelukkig zien we op de foto duidelijk dat ze ook heel blij kan zijn! Hoe is het nu met de krampjes?

@Lijstje, ik vul het in na de controle bij de vk van donderdag, oké? Ik weet nu in elk geval dat ie bij bericht 3022 staat.. bedankt Liesben!

@Mir, hoe gaat het met verlofpoging 2? Maar als je zo in paniek was dan was midden in de nacht gaan werken waarschijnlijk wel het verstandigst. Nu maar hopen dat het echt de laatste keer was. En beterschap voor de man van je vervangster..!

@Voorwerk, spannend!! Ennuh, ik hoop dat jullie komende week bevallen want van 10 t/m 15 oktober zit ik in de states en kan ik dus niet meegenieten!!

Hier gaat het prima. Na de 20 weken echo ook nog even de 12 weken echo van ons neefje/nichtje wezen bewonderen. Hartstikke leuk al die kindje zo dicht op elkaar. Mijn zusje is 3 maanden geleden bevallen, mijn andere zusje is nu 35.5 week en mijn schoonzus loopt dus weer 8 weken en 2 dagen achter op mij.. Oh ja, er staan echofoto's in mijn album!

19. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ach, had ik een mailtje gestuurd naar die vrouw, blijkt ze in het ziekenhuis te zijn geweest omdat haar broer een ernstig ongeluk heeft gehad!

Mag het ledikant nu wel voor minder geld ophalen, maar mijn vriend wil dat eind niet meer rijden, hij heeft een hekel aan autorijden. Nu gaat mijn zwager binnenkort mee, die vindt het wel gezellig hihi! :)

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mmh, een erg goede reden dus.. kan me voorstellen dat je dan ff niet denkt aan een ledikant. Veel plezier met je zwager :)

Deel Deze Pagina