Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #3041 Vlinder3, 2 okt 2011
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
    Haaaaaaaaaai meiden,

Het gaat stukke beter hier met krampjes en huilen :) De andere voeding heeft goed zijn werk gedaan!! :)
    Het weekend is ook super gegaan met tweetjes, gisteren zijn we naar mijn moeder geweest en zijn na het avond eten weer naar huis gereden. Lekker gedouched toen we thuiskwamen, daarna heeft Stacey gegeten om 7 uur en werd om 1 uur pas weer wakker voor eten. :)
    Manlief is vanavond rond 9a10 uur weer thuis :)

@Sloppy, reflux?? Wat jij omschrijft van het spugen en blauw aanlopen.... Kun je je nog herinneren hoe het met Stacey ging in de 1e 2 weekjes???? Hopelijk gaat het snel beter en krijgt ze medicijntjes tegen de reflux.
    Wij denken dat Stacey verborgen reflux heeft, we gaan het donderdag aankaarten op het CB. Ze heeft veel las van het zuur enzo en veel slikken maar dan echt op de manier alsof ze het zuur heeft.

Hoe was het in het dolfinamrium?? Alles goed gegaan met suzz bij je ouders?

@Doortje, balen van het ledikant maar gelukkig had de verkoopster een goede reden en kun je hem alsnog op gaan halen. :)

@Bijna mama's :D. Ik ben zoooo blij te lezen dat jullie kleintjes zo goed als ingedaald zijn :)
    Het wordt spannend nu hoor, ik ben benieuwd wie de volgende mama is.

Wat een weertje weer vandaag he?:D Ben nu alle was aan het wegwassen en laat ik lekker buiten drogen, heerlijk.

Vanmiddag weer even wandelen met Stacey.:)

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! meiden..
    Gister even niet online geweest, onverwacht toch de hele dag weg geweest, en ben dus wel benieuwd vandaag...we zijn al OKTOBER:D... maar nog geen kindjes...:)hihi...al blijft het spannend...

Nou sinds ik vorige week heb gelezen dat ik de kindjes evt. echt al wel zou kunnen voelen, let ik er natuurlijk heel erg op...en blijf onzeker hoor...
    soms rommelen mijn darmen ook wel heel erg veel, maar soms als het rustig is in mijn buik, en ik stil zit, en er niet aan denk...dan voel ik het weer...het trillen, al duurt het soms best wel lang hoor, maar we hebben al op echo´s gezien dat de kindjes best wel aan het dansen kunnen zijn in de BM, dus wie weet...maar probeer er niet teveel aan te denken...
    Wie van jullie heeft er trouwens een angelsound, en wat zijn jullie ervaringen daarmee??

Vlinder, wat fijn dat het beter gaat met de krampjes...een hele geruststelling voor jouw en je beebje hoor...

Sloppy...hoe was het vandaag bij het Dolfinarium...hopelijk hebben jullie lekker kunenn genieten, het weer zit nog wel lekker mee hoor...
    Gelukkig heeft de dokter kunnen zien wat er gebeurt bij een voeding...en wat spannend toch weer dinsdag...hoop echt met heel mijn hart dat dit het laatste is voor jullie...

Jessie...haha...onze boeren hebben hun vrouw dus al gevonden...;)
    Nee ik doe nog niks op de boerderij...we hebben er nog geen eens eentje....manlief is alleen nog maar medewerker, als hij dit jaar een extra diploma heeft gehaald, dan wil hij proberen een boerderij over te nemen...ben erg benieuwd...al zie ik ( hahahaha, voel het trillen nu weer...:D) mezelf nog niet echt koeien melken, maar wel heerlijk wonen op een boerderij...met 1 of 2 honden, 2-3 kindjes, een mooi tuintje en een moestuintje...ow...dat is echt onze droom...
    Hoever was hij toen jij de kindjes voor het eerst voelde...vraag mezelf af of je een tweelin misschien al heel vroeg of vroeger kunt horen...maar vind er niet echt veel over op internet...

Doortje...jeetje zeg, in eerste instantie is dat natuurlijk VET balen, en zou ik ook boos worden...was het vie marktplaats ofzo? je leest namelijk genoeg zulke verhalen...maar zo kun je het dan toch wel weer begrijpen, en vind ik het erg netjes dat ze het nu goedkoper aanbieden...
    lief dat je zwager het mee op wil gaan halen...

Zo, hier dadelijk even de stad in, het is koopzondag hier, en het zonnetje schijnt...dus misschien koop ik wel iets leuks en lekkers voor mezelf...:D

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier nog geen baby hoor :D

Nikita, het kan zijn dat je ze al voelt, ik weet niet of je het bij een tweeling eerder zou kunnen voelen? Ik voelde heel in het begin (ik denk rond 16 weken?) soms het gevoel alsof ik een zenuwticje had in de buik..zoals je wel eens bij je oog hebt? Ik heb begrepen dat dat ook al het kindje was..

Angelsound heb ik nooit gehad. Het idee dat ik misschien eens niets zou horen leverde al stress op, en de vk raadde het ook af. maar ik schijn een uitzondering te zijn, want bijna iedereen die ik ken heeft hem wel gehad...

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb het gevoel flink ongesteld te moeten worden zeg ik net tegen mijn lief...Lage rugpijn en pijn/kramp onder in de buik.
    Troost je schat, dat word je ook na bevalling was zijn opbeurende antwoord. De lieverd :D

5. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    @ Liesben: gevoel heb ik al een week! Wil je niet teleurstellen maar dat zegt dus niets qua start bevalling...

@ Nikita: 14 weken zwanger en dan al wat voelen vind ik vroeg, hoor! Meestal is het immers tussen de 17 en 20 weken...?

(wat een ongeduld hihihi!!)

@ Vlinder: Fijn dat het beter gaat met Stacey en dat jullie een leuk weekend hebben gehad!!!

@ hier: alles oké. Nog 8 dagen tot de uitgerekende datum, dus nog max 3 weken... Lekker visite gehad vanmorgen, in de tuin gezeten. Laatste restjes nesteldrang laten gelden door keukenkastjes uit te soppen.
    En daarna toch maar weer even naar kantoor gegaan. Zolang ik even niets met mijn medewerkers hoef maar alleen om de inhoud gaat, kost me dat weinig energie en levert het wel tevredener klanten op, dus blij dat ik dat gedaan heb!!

Oh ja, geboortekaartje is (lekker op tijd) eindelijk af: eigen ontwerpje. En ik ben de enveloppen aan het schrijven!!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat weet ik hoor mmiiiirr, ik haal me ook nog niets in het hoofd. Ik vond gewoon de opmerking die erachteraan kwam wel grappig.

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Nikita, ik voelde mijn kleintje heel vroeg. Bij ongeveer 13a14 weken als ik het me goed herinner. ;)

8. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Oeps iets te snel gelezen!
    Is inderdaad een grappige reactie.. :D

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heel kort even reactie van mij.
    Ik heb de angelsound van zus geleend. Pas best laat gaan gebruiken. Toen ik zeker wist dat ik het hartje zou horen.
    Hier vaker harde buiken (vooral 's avonds) en af en toe echt hele pijnlijke, scherpe steken onderbin buik/vagina.
    Gister super verrassing gehad; een babyshower. Verwend. En het was heel gezellig.
    Morgen weer controle bij de gyn.

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@vlinder: dat is waar ook stacey had het ook zo naar de eerste wkn. Lekker dat je een fijn weekend gehad hebt.

@Zeehondje: Leuk zo'n verrassings baby shower! Ik heb dat niet gehad......vorige keer wilde mijn zus het doen en had iedereen uitgenodigd en toen kwam ze er achter dat ze toch geen tijd had, kon ik het zlef allemaal regelen. Was niet leuk dus ik had gehoopt nu wel een te krijgen, maar niks! Zelfs geen vrijgezellen avond.....alles zelf moeten regelen en erger nog betalen :)
    Die steken zijn misschien wel een voorbode :D

@Nikita: gaaf hoor dat je ze nu al voeld! Kan volgens mij heel goed, zeker met 2.

@mmiiiirr: Ja komt heel dicht bij hoor....hihi ben benieuwd wie de volgende gaat zijn :D
    en geboorte kaartje.....wij waren heel snel daarmee maar met het geboorte geschenkje niet....hihi de week voor de bevalling besteld en ze kwamen pas 15augustus binnen.

Hier was het dofinarium geweldig! Al heb ik weinig gezien want je mag met de kinderwagen nergens naar binnen. Maar ik ben er al heel vaak geweest dus ik vond het niet erg. MEgan was super lief en vond het ook geweldig :D
    Daarna bij mijn ouders blijven slapen. Dus snel even eten en luiers gekocht. Toen we alleen de fles voor Suzannah wilde maken zat er geen maatschepje bij de voeding......net met Nutricia gebeld en ik krijg een nieuw maatschepje en.......een nieuw pak Pepti 1 :D
    Mopperen is soms heel goed.
    De medicijnen lijken hun werk wel te doen ze huil nu nog maar tussen 1 voeding door en dat is al heel fijn. Wel heeft ze 's nachts nog steeds veel krampjes en dat is erg vermoeiend.
    Vannacht heeft ze tussen ons in geslapen op haar matrasje en dan slaapt ze en kan je af en toe haar beentjes vast houden.
    Morgen naar het ziekenhuis en dan hopelijk horen we dan wat ze allemaal gaan doen met Suzannah en de KMA enzovoort...
    Komt wel goed, ben blij dat ze het serieus nemen en ons gaan helpen.

11. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Nou meiden echt spannend hier! Die menstruatie krampen die jullie noemen had ik ook maar toen was ook de bevalling bezig dus wie weet!

Ik heb een heerlijk weekend gehad, lekker genoten van het weer. Ik heb nu alleen voor de tweede keer deze maand een blaasontsteking.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hm, net een nieuwe buikfoto gemaakt..Maar hij zakt niet, hij groeit gewoon nog...Ik schrok er zelf van :)
    Hij staat in mijn album.

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ha meiden,
    Ik kom me hier melden :)
    Nadat ik 1 oktober al een lichte positieve test had heb ik vandaag een stuk donkerdere test!
    Na 5 jaar hoop eindelijk in verwachting!
    Nog wel even rustig aan tot ik de echo heb gehad en weet dat de beeb goed ligt en er een kloppend hartje aanwezig is!
    Daarna ben ik helemaal blij ;)

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Joekie: WELKOM! En GEFELICITEERD!!

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hier al de hele ochtend rare buikpijn en rugpijn...blèh, wat kan ik daar onzeker van worden...en dat terwijl ik eigenlijk alleen nog maar leuke berichtjes wilde schrijven ( haha, het trillen voelde ik wel weer vanochtend) ...maar ja...lees overal dat de BM nu dus pas echt gaat groeien, misschien heeft het daar wel mee te maken...
    Vandaag is het een feestdag hier in Duitsland, en eigenlijk wilden we vanmidag lekker gaan wandelen en een terrasje pikken in het zonnetje...maar denk dat ik het maar rustig aan doe vandaag...
    buikje is wel nu ´s ochtends al super groot, zoals hij de afgelopen dagen alleen maar ´s avonds was...ach ja...de tijd zal het leren...
    Wel grappig te lezen dat sommige vinden dat het mogelijk is de kindjes al te voelen en anderen toch weer niet...;)
    ( Vlinder jij voelde haar dus precies rond deze tijd...:))

Liesben...haha...droge opmerking van je man...en wat maak je het spannend...wel grappig dat je het beebje voelen omschrijft als een zenuwticje zoals je aan je oog kunt hebben...zo heb ik het manlief ook al uitgelegd... en ja, ben ook bang hoor voor de angelsound als je het dan een keer niet hoort...dat is precies de reden waarom ik ook zoiets heb van, liever niet...ben wel benieuwd naar je buik...vind hem niet in je albums, maar kijk strakjes nog wel een keer...

Mmiiir, wat leuk de kaartjes af en aan het schrijven...

Zeehondje...wat een super leuke en lieve verassing die babyshower...

Sloppy...fijn dat h et zo`n leuke dag was, en daarna lekker bij je ouders blijven slapen...klinkt gezellig...soms is het idd. even goed te klagen...leuk als ze dan klantvriendelijk zijn ingesteld...

Joekie...geweldig meid...kan me voorstellen dat je nog wat voorzichtig blijft, maar daar moet je jammer genoeg doorheen...daarna kun je lekker gaan genieten...nu snel bellen voor een echo hé...

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

We waren geen "vriendjes" Nikita, dan kan je mijn buikfoto's niet zien. Ik heb je een verzoekje gestuurd, als je accepteert kan je ze wel zien :)

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sloppy, fijn dat het zo gezellig was in het dolfinarium.
    En klagen helpt soms echt ja. Ook een keer bij liga volgens mij. Had ik zo'n koek met appel erin, nou, d'r zat dus helemaal geen appel in. Toen kregen we een heel pakket met verschillende koeken toegestuurd.
    En inderdaad goed van het ziekenhuis dat ze alles gaan uitzoeken en jullie niet als 'klagers' bestempelen, maar het als een echt probleem zien. Want dat is het ook.

Kaat, balen van de blaasontsteking. Had je dat ook vaker tijdens je zwangerschap?

Liesben, mooie buik toch?! Bij mij ziet 'ie volgens mij nog veel hoger. Komt wel goed lijkt me.

Joekie, jaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik had al gelezen dat je een lichte test had en nu dus een donkerdere, GEFELICITEERD EN WELKOM HIER!!!

Nikita, pijntjes kunnen je inderdaad onzeker maken, maar aan de andere kant kan je ze ook positief 'benaderen'. Er gebeurt van alles in je buik wat met de zwangerschap te maken heeft, dus dat is goed!

Vanmorgen weer goedgekeurd bij de gyn. Hartje klopte mooi (tussen de 14- en 150 bpm), baarmoeder was 34 cm en ZE LIGT VAST!
    Volgende week dinsdag weer terug (als dat nog nodig is natuurlijk).
    In mijn album staan ook weer een paar nieuwe buik foto's.

18. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Liesben, Jeetje ind het groeit gewoon nog hahaha.

Joekie, Van Harte gefeliciteerd!!! Eindelijk he! Ik ken je nog van een ander topic.

Nikita, Bah wat vervelend zeg, hoop dat het snel over gaat en dat je je weer kip lekker voelt!

Zeehondje, Mooi buikie hoor! Wat fijn dat ze nu vast ligt. Ik had tijdens m'n zwangerschap nergens last van alleen nu dan.

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden,lig nu op de bank met de telefoon te internetten want heb al de hele middag buikkrampen en diarree... Echt niet leuk en geen idee waar het opeens vandaan komt.:(

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Beterschap, hopelijk is het 'alleen maar' een buikgriepje ofzo.
    Ik kreeg net ook weer die steken in m'n onderbuik, maar nu kon ik gelijk naar de wc en is het weg. Denk dus dat vanmiddag ook m'n darmen een beetje opspeelden ofzo.
    Zometeen voor de één na laatste keer naar de zw.cursus. Heb totaal geen zin en puf om actief te doen, dus denk dat ik alleen de oefeningen op de matjes mee gaan doen, haha. Ben moe.

Deel Deze Pagina