Jeetje dancer wat een verhaal maar je hebt er een mooie kleine meid aan overgehouden geniet maar lekker van elkaar de aankomende weken.
Hier ben ik ook weer even hoor @Dancer: wat een verhaal zeg!! Megan lag ook verkeerd om dat hield toen ook de ontsluiting tegen. Ik ben bij haar nooit verder gekomen als 7cm ontsluiting. @Leisben: spannend meis!! Hier krijgen we binnen kort toch nog een echo van de nieren van Suzannah.....ze slaat met regelmaat het plassen over en als ze plast kost het haar moeite dus ze zijn toch een beetje bang dat er wat met haar niertjes is. Ook omdat ze op de 20wkn echo iets gezien hebben willen ze even zeker weten of het goed zit. Ook heeft ze last van Reflux en daar krijgt ze medicijnen voor. Het gaat sinds vandaag redelijk.... Sinds maandag gaat Megan naar de peuterspeelzaal. Normaal pas vanaf 2jr3mnd maar omdat ze zo wijs is mocht ze eerder en ze doet het echt heel goed. Ze kan al heel goed met de groep mee komen. alleen heeft een meisje haar van de bank geduwd waardoor ze behoorlijk blauw in haar snoetje is Ze heeft het meisje wel een flinke klap gegeven dus dat doe dat meisje hopelijk nooit weer
@ Cashewnoot: vermoeidheid herken ik van het begin van mijn zwangerschap. Dat het nu begint af te nemen klinkt ook bekend: is vooral de eerste drie maanden. Ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt! Ikzelf heb sindsdien echt veel energie, zelfs nu nog ondanks dat ik minder goed slaap vanwege die dikke buik... @ Sloppy: wanneer is de echo ingepland? Ben benieuwd en ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is... @ Dancer: Hoop dat je het niet erg vindt, dat ik je verhaal niet gelezen heb. Ik ga mijn eigen bevalling graag "open" tegemoet. @ alle zwangeren: hoe is het met de baby-uitzet? Nog leuke babymeubels / luiertassen / kleertjes etc gekocht?
Dancer, wat een bevalling zeg. Maar gelukkig zijn jullie nu lekker thuis! Ook fijn dat je man bij jullie kan zijn de komende weken, heerlijk. Uuuuhhhhh....wilde nog meer reacties geven, maar weet het niet meer (iPhone). Dus alleen nog dit; Hier nog geen weeën ofzo na het strippen gister. Wel vanmorgen een sliert slijm met een beetje bloed verloren. Zou dit de slijmprop zijn geweest? Of is dat echt een stukje slijm en geen sliert? Lig nog lekker in bed. Atwt en nu Koffietijd kijken.
dat snap ik miirr. geef niets, ga er maar vrij en open in.... ieder mens is anders en elke bevalling dus ook. zeehondje: klinkt idd als je slijmprop. Ik verloor de mijne het weekend voor mijn bevalling, dus er zit vast iets te rommelen bij je. Ben benieuwd. sloppy: hoop dat het allemaal goed is met suzannah dr niertjes. sterkte ermee.
Wow dancer, jouw bevallingsverhaal is een dejavu van mijn bevalling ruim 5 jaar geleden! Mijn dochter was ook een zgn. sterrenkijker. Ik bleef steken op 7 cm ontsluiting en toen ook een spoedkeizersnede. Mijn dochter is 36 uur na de eerste wee geboren... en die rugweeën, damn! Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat. Dat litteken kan flink steken hè? Scheelt dat je voor de rest van onderen nog helemaal 'gaaf' bent hè? Ik was daardoor ook weer behoorlijk snel met de sex, na 3 weken gingen wij er alweer voor!! ha ha Cashewnoot, wij schelen amper hè? leuk! Hier ook nog steeds enorm moe maar gelukkig werk ik maar 20 uur. Sloppy, wat rot voor je jongste dochter. Hopelijk is er snel iets aan haar klachten te doen. Sterkte! Mmiiir, goed zo, niet teveel lezen over 'horror' bevallingen hoor, schiet je nix mee op behalve dat je je zorgen gaat maken. Ooooooowwww, hoe zou het toch met Liesben zijn!?
Liesben...ik denk aan je en ben zoooooo benieuwd hoe het is gegaan... Zeehondje...dat van die slijmprop is weer iets nieuws...nog nooit van gehoord...verlies je zoiets vlak voor de bevalling?? Mmiiiir, bij jouw alles nog rustig dus...zolang je zelf maar lekker rustig blijft maakt dat niet uit hé... Doortje, wat fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn...wel op jezelf passen hoor...en goed warm aankleden met dit weer...maar voor je het weet is het volgende week en kun je lekker wat luieren.... Sportmama...ja, krijg elke 3 weken een echo...en heb idd. al een heel album...heb ze alleen niet allemaal hier geupload...de laatste zijn bijv. niet zo bijzonder...een hoofdje, en dan 2 keer...een buikje 2 keer...etc.etc...wat ik wel leuk vond om te zien is dat we al echt de hele bortskas, ruggegraat en een heel mooi bovenbeenbotje konden zien...een echt piepklein mensje is het aan het worden... Dancer...dat klinkt idd. als een lange en pijnlijke bevalling, maar gelukkig helemaal goed afgelopen... Cashew...ja, ik was in het begin ook zo moe, en eigenlijk nu nog...mijn gyn. zei toevallig maandag nog dat een zwangere vrouw tussen de 16 en de 36 weken niet kapot is te krijgen, dus ik ben er hopelijk bijna vanaf...hoop dat jij niet zolang moe hoeft te zijn hoor....goed in ieder geval dat je je draai begint te vinden... Ow jeetje Sloppy...is het nu nog niet voorbij voor jullie...hopelijk komt er niks ernstigs uit vij Suzannah, maar misschien wel juist genoeg zodat ze haar goed kunnen helpen...snap je wat ik bedoel...wat leuk trouwens dat Megan het al zo goed op de peuterspeelzaal...
trouwens toch maar wel weer één 4D foto`tje in mijn album gezet...het andere beebje ligt nog te diep ervoor...maar eentje kondern we er weer zien...
Kwam even spieken of er al nieuws van Liesben was, maar helaas! Ik denk aan je hoor, ben erg benieuwd hoe het je vergaat! Zeehondje, oeh dat kan zeker de slijmprop zijn geweest! Nu wordt het nog spannender hihi! Mir, jij al over de due-date heen joh, dat gaat ineens snel! Hopelijk dient de bevalling bij jou zich ook ineens heel snel aan! En op de rest reageer ik morgen weer uitgebreid!
Hier is het eigenlijk rustiger geworden na het strippen, haha. Ja, alleen die slijmprop (deel) en wat meer slijmverlies dan. Ik denk dat ze dus gewoon lekker blijft zitten tot ze zelf wil komen. Ze laat zich niet opjutten, hihi. Goeie eigenschap toch?! Liesben, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je kleine wondertje. En anders nog even doorzetten meid!
Lees net op een ander forum dat Liesben inmiddels moeder is geworden. Ze heeft nog niet laten weten hoe haar zoontje heet. Wel vertelt ze dat ze verliefd is...! En verder laat ik het graag aan haar om jullie op de hoogte te brengen.... Ze is dus in ieder geval weer online geweest!
Vanmorgen is Sophie Jasmijn geboren. Alles is heel snel gegaan, zo'n 6 uurtjes. Ik heb maar een klein scheurtje en hoefde niet gehecht te worden!
Wow even niet geweest en er zijn baby's geboren!!!! GEFELICITEERD MEIDEN!!!! Hier gaat alles goed hoor, alleen een beetje druk. Heb vd week weer een paar uurtjes gewerkt, wel vermoeiend maar ook wel weer even lekker hoor. Stacey heeft medi gekregen voor haar reflux en ik moet zeggen dat we er nu eindelijk verbetering in zien.
*breekt in* Weet niet of je nog weet wie ik ben maar wij hebben het wel eens gehad over het feit dat bij ons geen oorzaak voor de MMM te vinden was. Ik wil je even feliciteren met de geboorte van jullie dochter! Heel veel geluk, rust lekker uit en geniet ervan!! Liesben: jij natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie zoon! *breekt uit*
Liesben en Zeehondje, GEFELICITEERD!!! Leuk zeg!!!! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar jullie verhalen!!
Liesben gefeliciteerd met jullie zoon!!! Zeehondje gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooie namen!!!
Liesben had ik al gefeliciteerd...en nu ook Zeehondje...WOW meid...en weer zo`n prachtige naam...jullie zijn allemaal zo creatief... Wat is het goed gegaan bij je zeg...♥♥♥
Zeker mooie namen van de dochter van Zeehondje. (stonden beide in mijn top 10 maar zijn het beide niet geworden )