Zoals we zelf uitgeteld hebben, 20 Juni. Ik ga ff zoeken naar het topic, maar ik weet nog niet of ik daar mee kom kletsen. Blijf liever bij de MMM-meisjes,
Echt super Brabbel, nogmaals gefeliciteerd! Ik zie de foto's wel zelf. Ga even kijken waardoor het komt. Heb het album maar even openbaar gemaakt.
Vanmiddag geboren na bevalling van 16,5 uur. Fenne. Alles helemaal oké. Ben héél héél héél gelukkig en dankbaar voor dit wonder.
miirrr, ik zit hier met kippenvel op bed je berichtje te lezen. Ik weet nu zo goed hoe het voelt! Onwijs gefeliciteerd en geniet met volle teugen, het is zo fijn! Ik hoop dat de bevalling goed is verlopen, maar dat horen we nog wel. 16,5 uur is voor een eerste kindje volgens mij heel netjes. En tja, je hebt erbij zitten die doen er maar 6 uurtjes over, haha Hier gaat alles goed. Alleen vanaf de avond veel aan het huilen. Luier schoon, bedje warm, gegeten en nog niet willen slapen. Ja, wel bij ons op bed. Ik vind het erg moeilijk om d'r niet steeds heen te lopen. Mijn man wil d'r het liefst zoveel mogelijk in eigen bedje laten slapen. Tja, moeilijk hoor. Nu zit d'r speen d'r weer in en is ze stil. Hoe denken jullie erover om je kindje van 4 dagen een 'tijdje' te laten huilen om te kijken of ze zelf stil wordt? En hoe denken jullie over het gebruik van een speen? Gewoon benieuwd hoor. Ze heeft trouwens vandaag haar hielprikje gehad. Bij het prikje gaf ze even een gilletje en viel daarna gelijk weer in slaap, zo schattig. Met mij gaat het ook al weer beter. De onderkant is nog wel pijnlijk en erg branderig/prikkerig. Pijn aan m'n stuitje is gelukkig over. Ook de stuwing is niet meer echt pijnlijk.
Lieve Liesben, allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Eelco! Wat enorm verdrietig dat hij het syndroom van Down blijkt te hebben.. Ook ik lees enorm veel liefde in je berichtje. Ik hoop dat er geen verdere grote tegenslagen volgen (uit alle onderzoeken) en dat hij mag opgroeien tot een prachtig, bijzonder jongetje!
Zoals jullie zien ben ik weer terug na een weekje weg voor het werk.. ik heb niet alles gelezen en geloof dat ik dat ook niet ga doen , maar dus wel dat Liesben, Zeehondje en Mmiiiiir bevallen zijn en dat Brabbel heerlijk positief getest heeft! Als er nog meer dingen zijn die ik echt moet weten, laten jullie het dan even weten Met mij gaat het goed, buikje heeft groeispurt gehad.. vraag is of het komt door de baby of door het vele Amerikaanse eten
Jaaaaaaaa miiir, en dan is ze er gewoon, gefeliciteerd meis, Nijmegen heeft er weer n geweldige inwoner bij mooie naam ook trouwens! En foto? Zeehondje, inmiddels laat ik de kleine makkelijk huilen maar toen ze nog zo klein was niet hoor. Ze heeft maanden lekker warm in jouw buik gezeten, constant jouw warmte, jouw hartslag gehoord etc. En dan lig je plots in een bedje, zou ik ook van huilen Daarbij is heel veel lichaamscontact op het begin zeker erg belangrijk (ook in haar pamper op jouw blote buik) en daarmee verwen je haar echt nog niet hoor. Is juist erg goed, schept n band. En dat huilen doet ze niet om jullie te pesten hè, dan heeft ze jullie nodig. Als ze wat ouder is vind ik t n ander verhaal hoor maar nu is ze nog zo klein... Nou ja, vind t niet slecht als jullie het anders doen hoor maar als je vraagt hoe wij er over denken dan heb ik t dus zo benaderd... Speentje, niks mis mee! Ze zeggen dat t beter is dan duimen, beter voor de stand vd tandjes en makkelijker af te leren Jessie waar is de reis heen gegaan? Enne, buikfoto? (en dat verzoek geldt ook voor de rest)
@Zeehondje, zelf nog geen ervaring natuurlijk, maar ik denk dat je een kleintje van nog geen week oud niet kunt verwennen door haar meteen te troosten. En ik denk dat Josjo gelijk heeft over het lichaamscontact. Volg je eigen gevoel hierin..
Mmiirr, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en een mooie naam, geniet ervan!! Doortje, leuk he zo bezig zijn met de kamer, twee van onze muren zijn ook chocolade bruin ik vind het super mooi staan. Wij hebben gewoon een simpele babyfoon zonder camera functioneert prima hoor. Zeehondje, mooie foto's!!! Wat een mooie lieve meid! Fijn dat het zo goed gaat met jullie. Gewoon je eigen gevoel volgen, Lotte wou de eerste twee weken ook niet echt slapen, heb haar gewoon veel bij me gehouden en dat hielp wel en na een week zijn we ook overgegaan op een fopspeentje. Josjo, wel fijn dat je weer bijna op je oude gewicht bent. Ik ben er nog lang niet helaas. Lekker zeg er tussen uit, geniet ervan!! Sportmama, veel plezier in slagharen, je hebt mooi weer! Nikita, Ik heb de babykamer rond 20 weken gekocht dan ben je er volgens mij wel vroeg genoeg bij. Brabbel, nogmaals van harte meid, het is je zo gegund Hier, alles gaat goed, twee tandjes zijn nu door dus daar heeft ze geen last meer van. Lotte begint nu ook uit haar eigen te gaan zitten, echt snel!
Dank jullie wel voor jullie ideeën. Heb het er ook met de kraamhulp over gehad en zij zei inderdaad ook dat je haar nu nog niet kan verwennen. Ze kan de link nog niet leggen "als ik ga huilen, dan komt papa of mama". Dus we/ik ga haar lekker veel bij me leggen als ze huilt en er is niks anders aan de hand (geen honger, geen vieze luier, niet koud, enz.).
foto's van onze lilly in mijn foto album. zeehondje, gewoon doen wat je gevoel je zegt. dan komt het helemaal goed. die kleine van mij vind mijn pink lekkerder dan een speen. ze wordt er heel rustig van en valt meestal in slaap.
Wat heb ik veel gemist!!!!!!!!! Wel heerlijk om dit babynieuws allemaal in 1x te mogen lezen ipv wachten! Dancer, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lilly!!! Zeehondje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sophie!! Miir, van harte gefeliciteerd met je dochter Fenne!! En wat een mooie namen alle-3!!!! En dan Liesben, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Eelco!! Ik was echt ontroerd door je bericht! Overspoelt door zoveel liefde en hoop en kracht! Bewonderingswaardig! De wereld is weer 4 wondertjes rijker!!!! Ik hou zo van dit nieuws! Hier gaat het goed, morgen alweer 8 weken! 2 november 2e echo! Liefs
Kaat, wow wat heb jij een snelle dochter zeg!!!! S (kreeg een berichtje van nichtje van mijn man die had mij hier gevonden toen ze googlede, dus hou het op S) heeft nu nog maar 2 tandjes boven! En hij kan pas sinds vorige week zelf gaan zitten! Haha, maar die van ons is dan ook liever lui dan moe!