Heej lieve schatten! Mir, het is wel even heftig hè, maar als je straks eenmaal je draai met Feetje hebt gevonden, ook wel heerlijk denk ik! Een heerlijk klein knuffelmeisje die je met niemand hoeft te delen hihi! Ik vind de tekst van het kaartje echt prachtig! Ben zelf ook druk op zoek naar een tekst, ben al avonden aan het lezen, maar het is het steeds net niet zeg maar... Zeehondje, ik kan me voorstellen dat het je onzeker maakt als ze bij jou niet alles opdrinkt en bij je man wel. Maar ze ligt zo heerlijk bij jou, dat ze gewoon lekker wil slapen! Jessie, ik ga zo even je buikfoto bekijken! En leuk zo'n pretecho, wij hebben hem vorige week gehad en ik vond het geweldig!!! Kaat, wat gaat het ontzettend hard zeg! Jullie kleine meisje is gewoon alweer bijna een half jaar! Joekie, vertrouw op de arts, hoe moeilijk het ook is. Bruinverlies hoeft inderdaad niets te betekenen! Ik duim voor een mooie echo morgen! Brabbel, ik vond de 1e 12 weken ontzettend langzaam gaan. Daarna ging het hard, maar nu vind ik het weer langzaam gaan... Fijn dat je je zo goed voelt en alleen maar last hebt van gekke kwaaltjes. Ik sliep ook erg slecht en onrustig de eerste weken en had ook midden in de nacht ineens honger haha! Nu heb ik daar gelukkig minder last van! Nikita, wauw wat ga je hard ineens zeg, heerlijk! Wat fijn dat je er steeds meer van geniet! En die echo, dat moet volgende week gewoon weer goed zitten! Wil jij trouwens weten wat het zijn of laat je dat een verrassing? Dat is op een echo nu al te zien namelijk! Hier vandaag 25 weken! Eindelijk is ons meisje levensvatbaar! Niet dat ze nu al geboren mag worden hoor, ze moet voorlopig nog even blijven zitten!!! Maar ik droom er wel veel over en dan allemaal van die nare dingen, dat ze overleden is en dat ik haar kwijt raak, etc... Ik ben er onbewust dus zelfs in mijn slaap mee bezig, het is echt mijn grootste angst! Maar ik kan ook wel weer heel reëel denken gelukkig en moet me op dit moment gewoon niet teveel door mijn emoties laten leiden! Afgelopen zaterdag heb ik mijn vrijgezellendag gehad, dat was erg leuk! Mijn vriendinnen hadden 's ochtends een workshop cake-pops maken geregeld, 's middags een higt-tea en 's avonds heerlijk uit eten. Heb echt een super dag gehad!!! Nog een weekje, dan is het zover!!!
Hey hallo allen! @Doortje, tjee, je gaat trouwen, wat leuk zeg! Klinkt goed je vrijgezellendag, alleen daarom al is trouwen zo leuk Ik weet de mijne nog heel goed, salsadansen!! echt mijn ding. Dat dromen schijnt erbij te horen maar pfoe wat zijn ze soms naar en realistisch hè? Niet te letterlijk nemen hoor, schijnt dat het altijd een achterliggende gedachte uit je onderbewustzijn is die er niets mee te maken heeft... Ik lees momenteel dat boek van Susan Smit, zwanger met lichaam en ziel, daar staat veel over dromen enzo in, wel zweverig voor de rest haha! @la femme, ik wil ook zo graag weten wat het wordt!! Ik vroeg al of ze evt. iets zeggen in het zh voor de 20 weken termijn maar helaas... Ik moet nog 9 weken geduld hebben tot derde kerrstdag.. @brabbel, klinkt goed al jouw kwaaltjes hoor en ik hoop voor je dat ze draaglijk blijven. Veel honger? hmmmm.....tweeling?! Spannend hè? Zou best leuk zijn nog een tweelingzwangere hier @Mmiirr, wat een prachtig verhaal en wat een schitterende tekst! ben benieuwd naar je eerste foto's. @Joekie, die eerste weken zijn zwaar hoor, dat mag je hier best toegeven en zelfs zp'en wordt dan soms teveel! Nog ff volhouden meis, ik duim voor een topecho voor je! @Zeehondje, inderdaad, wat heb jij een lieve husband zeg! Oooww, ik ga alweer bijna de 12e week in! Het eerste trimester is al bijna voorbij. Mijn misselijkheid en vermoeidheidsaanvallen worden ietsiepietsie minder maar laat ik het afkloppen voor de zekerheid Vanavond weer lekker sporten, dit x rustig steppen, ben benieuwd of ik het volhoudt!
@Kaat en Jessie, heb jullie een vriendjesverzoek gestuurd want ben natuurlijk ook zeer benieuwd naar jullie foto's!
Doortje, spannend hoor, bijna trouwen! Toen wij vier jaar geleden trouwden in september was ik in mei daarvoor met de pil gestopt. Ik heb toen nog gevraagd of m'n jurk uitgelegd kon worden bij een eventuele zwangerschap. Helaas was dat toen nog niet nodig. Maar jij trouwt wel met een buikje, gaaf! Hier gister en vannacht super goed gegaan. 's Middags bij opa en oma langs en even boodschapjes. Rond vijf uur thuis en elke keer heeft ze heerlijk geslapen en gedronken. Nu pas even niet willen slapen, maar wat wil je als je na de fles je luier helemaal vol poept, haha.
Zeehondje, Het is ook allemaal niet niets laat maar lekker gaan die tranen. Super lief van je mannetje. Jessie, Leuk hoor die buikfoto's! L. eet nu 's ochtends wat fruit en bij het avondeten groente. Ze vind het erg lekker allemaal en bloemkool vind ze het lekkerst. Mmiirr, Wat leuk om wat van je te horen. Zo te horen geniet er je echt van Ik vind het een hele leuke tekst. Ik ben erg benieuwd naar je foto's maar doe maar lekker rustig aan hoor. Brabbel, We zijn vriendjes Als je ergens op zit te wachten gaat de tijd echt heel langzaam. Maar geloof me als je bent bevallen gaat de tijd zo snel. Nikita, Wat leuk om te horen dat je zo aan het genieten bent! Na mijn ks kreeg ik het advies zoiezo een half jaar niet zwanger worden maar liever een jaar niet. Doortje, Ik leefde ook helemaal naar die 25 weken toe hoor, dat is volgens mij wel normaal. Klinkt leuk je vrijgezellefeest, wist je het van te voren of was het een verassing? Ik weet die van mij ook nog goed, een stripcursus in onze bikini's ohh wat hebben we gelachen. Sportmama, Jeehhh bijna je 12 weken grens voorbij. Ik heb je toegevoegd hoor Ik heb een winterjasje gekocht voor L. en het staat haar zo leuk. Foto staat in m'n album. Ahhh gossie haar eerste winterjasje Nu hou ik op hoor met die foto's jullie zullen wel denken
Echt een stoer jasje Kaat! En dat mutsje staat haar ook goed zeg! Wij hebben ook al een winterjasje gekocht, haha. Maatje 62, hoop dat ze het rond de kerst aankan. Miirrr, had nog helemaal niet gereageerd op jou bericht. Wat ben jij aan het genieten zeg. Heerlijk hè. En fijn dat het allemaal zo goed gaat in je eentje met d'r. Ik vind het knap hoor. Ik vind het soms best wel lekker als manlief even de zorg overneemt. We kunnen het goed verdelen. Maar aan de andere kant, als hij haar het flesje geeft wil ik het eigenlijk ook doen. Maar ik zie hem er zo van genieten. Mooie tekst ook. Wij hebben dit gedichtje in het kaartje staan; Het is bijna niet voor te stellen, zo bijzonder. Voor ons niet vanzelfsprekend, maar een groot WONDER!
Sportmama, ik twijfel al vanaf het begin van de zwangerschap of ik dat boek zal kopen. Vind je het een aanrader of niet? Ik heb ook al een ander zweverig boek gelezen (mama, luister je?) en dat vond ik helemaal niets... Ging ook over wat voor (onbewuste) invloed je zelf op een miskraam hebt, nou als je me ergens boos om kunt krijgen is dat het wel, dus ik heb het uiteindelijk niet eens uitgelezen haha! Zeehondje, ook al zo'n mooi gedichtje! Ik ben er nog niet uit hoor! Maar moet ook nog voor het kaartje kijken, gelukkig heb ik nog even de tijd hihi! Wauw Kaat, wat ziet ze er stoer uit!!! Onwijs leuk! Ik wist wel dat ze iets georganiseerd hadden, want ik moest de dag vrij houden en opvang voor de honden regelen, maar wat er allemaal ging gebeuren dat was een verrassing! Stonden ze hier om half 11 met allemaal toeters voor de deur haha! Nog een week dan is het zover! Ik kijk er erg naar uit, maar zie er ook wel tegenop! Maar ik kan niet wachten om eindelijk echt ja te mogen zeggen hihi, dat lijkt me heel bijzonder! En zwanger trouwen, dat was mijn droom Toen ik eind maart de dag besprak, wist ik niet of die droom wel uit zou komen, maar nu ben ik gewoon 6 maanden zwanger als we trouwen, wauw! Even een vraagje, ons meisje is sinds het weekend een stuk rustiger en dat maakt me onzeker... Normaal voelde ik haar bijna de hele dag door wel, maar nu dus nog maar af en toe. De echoscopiste zei vorige week al dat ik haar niet zo zou blijven voelen omdat ze steeds meer slaapt zodat ze goed kan groeien, maar is dat nu al? En herkennen jullie dat ook? Het is niet zo dat ik haar helemaal niet meer voel, dus ik wil niet meteen de verloskundige te bellen, maar prettig vind ik het ook niet
Doortje, wat leuk een vrijgezellenfeest...en volgende week trouwen...ow wat een bijzondere dag...hopelijk hebben jullie mooi weer...trouwen met een buikje was ook mijn droom, maar die is jammer genoeg niet uitgekomen...snap dat je even onzeker bent over het voelen van je beebje, maar ze leest echt overal dat het uiteindelijk minder wordt hoor...ze krijgen minder plaats in je buik, en dat van het slapen om te groeien vind ik ook interessant en logisch natuurlijk...hier is het vandaag ook nog rustig...voelde al een paar keer wat...maar niet zo heftig als gister...dus houd dat maar in gedachen wat jij schreef... Wil je vanaf 28 weken niet nog onzekerder maken...maar heb ook al een paar keer gelezen dat je je beebje pas vanaf 28 weken elke dag hoeft te voelen, al is het maar een paar keer... Sportmama...wat gaat het hard bij je....haha...vind altijd dat het bij anderen sneller lijkt te gaan als bij mij...maar ja...vergeet dan dat ik ondertussen ook al in de 18e week zit...de 5e maand...WOW... Kaat,leuk jasje... Zeehondje...prachtige tekst, jammer genoeg nemen wij waarschijnlijk een duitse tekst...maar hopelijk vinden we ook zoiets in die richting...
Hi meiden! Even een kort berichtje; heb maar één hand. Er staan één paar foto's in mijn profielpagina.
@ Doortje: Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt als je je kindje minder voelt dan gebruikelijk. Ik denk dat het niet zorgwekkend is: de éne week was Feetje ook drukker dan de andere. Maar ik zou gewoon de VK bellen, daar zijn ze voor! 25 weken is echt een mijlpaal, nu op naar de 28 weken, dan de 32, en dan de 37 weken... Over de tekst van het kaartje: misschien kun je ook iets zelf bedenken? Je hebt de tijd nog (mijn tekst was klaar toen in 38 weken was ) @ Zeehondje: Jij ook een mooie tekst op het kaartje! Ook zelf bedacht? Tja ik weet natuurlijk niet beter dan dat ik alle zorgtaken voor mijn meissie zelf doe. Aan de andere kant moest ik haar ook al (veel te) vroeg af en toe afgeven, bijvoorbeeld wanneer ze huilt en ik net naar de WC moet. Tot nu toe heb ik douchen zó kunnen timen dat er iemand was. Tot zondag was dat de kraamzorg, maandag heb ik overgeslagen en gisteren was mijn moeder er. Toch zal het er aan het einde van de week toch echt van komen dat mijn meissie alleen in de box ligt terwijl ik aan het douchen ben en haar dus niet kan horen.... Dat wordt een snelle douchepartij denk ik! @ Kaat: wat een superleuk jasje!!! Wat wordt L. toch al groot zeg, vooral als je haar vergelijkt met die frummel van mij... @ Sportmama: het is fijn als je eerste-trimester-klachten afnemen joh, hoop dat het voor jou inderdaad ook zover is. Ik barstte in mijn tweede trimester van de energie én nesteldrang, het mooie resultaat zie ik nog dagelijks in mijn hele huis! @Nikita: klinkt alsof jij ook je zorgen aan het loslaten bent en steeds meer gaat genieten van je zwangerschap. Goed zo!! Vanmorgen ben ik licht gefrustreerd geraakt: wilde kolven (ik bouw graag een voorraadje voeding op voor over een paar weekjes, als ik weer af en toe ga werken) maar die rotkolf lijkt niet hard genoeg te werken, waardoor er geen melk kwam. Echt irritant, zeker als je bedenkt dat dit al mijn tweede kolf is omdat de eerste er na een paar dagen mee ophoudt. Iemand nog tips? Vandaag geen bezoek, geen dingen die moeten. Ik ga denk eens eens lekker voor het eerst moeder-en dochter shoppen. Voor de eerste keer zelf weg met de auto en maxicosi naar een winkelcentrum in de buurt, kijken of ze ergens maatje 50 maillots hebben... Dat wordt leuk! Groetjes!
Miirrr, wat een droppie! (kan je fotoalbum nu wel zien ja). En fijn dat het zo goed gaat. Ons meisje ligt meestal 's middags beneden in de box of kinderwagenbak. ze kan zichzelf nog niet echt wakker vermaken. Dus pas als ze slaapt kan ik wat dingetjes doen. Ook douchen hoor, als ze echt goed slaapt. Ik ben nog niet alleen met d'r weggeweest. Lijkt me best spannend. Alhoewel het elke keer hartstikke goed gaat als we samen met d'r op stap gaan. Eerst verschonen en de fles en dan heerlijk in de warme maxi-cosi in slaap vallen. Wij hebben ook heel weinig echt maatje 50. Het is vaak toch 50/56 en die zijn nog net iets te groot. Maar ja, ze groeit er zo uit denk ik.
hallo meiden! Ben weer terug van Mallorca, het was heerlijk! Annelynn vond het ook leuk, al was het soms lastig met haar slaapjes. Aan het eind van de week vond ze haar draai wel maar toen gingen we al weer bijna haha. Echt, de eerste nacht hadden we niet eens een bedje voor haar! Kwamen we daar aan na elven, staat er geen bedje! Die vent vd receptie zoeken, maar hij kon niks vinden. Ik vroeg of ik haar dan maar in de badkuip moest leggen maar gelukkig hadden we de wagenbak bij ons... eigenlijk wordt die wat te klein om in te slapen maar ach, het is gelukt... de dag erna hadden ze hem gevonden; ik moest echter we 4 euro per dag bij betalen! Wat n onzin zeg! Maar goed, tip voor als jullie op vakantie gaan, laat altijd ff checken of ze een bedje hebben.... Vandaag de tweede keer prikjes gehad en ze is er n stuk beter onder dan de vorige keer. Ze is wakkerder en geen verhoging. Oh en gisteren voor het eerst naar het kdv. Stoer klein meisje tussen allemaal groten Er is hier veel geschreven en ik vergeet vast een hoop maar ga toch n poging doen Zeehondje: ik ben de pil gaan slikken, de cerazette (ivm bv is dat de enige die je mag) en ik moet me doorslikken dus ook geen ongi, fijn! Moest binnen 4 weken na de bevalling, dan ben je meteen veilig voor n evt zwangerschap (moet er niet aan denken nu al!). Goed dat je lekker je gevoel volgt en haar lekker bij je pakt als ze huilt. Vermoeiend is het zeker ja, vooral de eerste 4-6 weken vond ik persoonlijk, daarna werd t beter. Lekker af en toe ook n tukkie doen als ze slaapt Miir: je klinkt zielsgelukkig en mooie tekst ook trouwens! Ik kan geen foto's zien en kon ook geen vriendschapsverzoek sturen? Misschien kan jij dat doen? Of zijn we al vriendjes? haha. Douchen, ik wist echt niet hoe het moest toen de kraamzorg en Sjoerd er niet meer waren, maar ook dat wordt beter, echt. En je kan anders ook douchen voor je gaat slapen? Ik douche ook liever smorgens maar ach, voor die eerste weken... dan douche je toch lekker als ze net in bed ligt? je vind je draai vast gauw. En dat vele voeden wordt ook wel beter hoor, na een tijdje kan je een schema gaan toepassen (kan het cb je wel mee helpen). Nu drinkt ze misschien ook veel omdat het nog op gang moet komen? Misschien ook de reden dat de kolf het nog niet geweldig doet? Misschien een tip om een paar weken een dubbele kolf te huren bij de thuiszorg? Die krengen doen het goed! Dan komt het echt op gang hihi (als dat tenminste het probleem is....) Nikita wat goed dat je niet veel googled (geloof je het zelf? hahaha) nee zonder gekheid, je klinkt n stuk minder onzeker. En als je iets voelt waar je het niet kan voelen, tja, ik voelde het weleens aan 2 kanten tegelijk en dacht; dat kan toch niet?? Wel dus haha. Maar nog even geduld en dan voel je ze vast iedere dag wanneer heb je je volgende echo? Doortje: mooie echo foto (tenminste, was jij toch dacht ik? Waarvan de kleine verstoppertje speelde ). Weet je al wat het wordt eigenlijk? (heb het lijstje zo niet paraat) Kaat: mooi jasje en mooie foto's hoor!! Wauw, wat gaat het dan al snel zeg! Heb hier zelf verschillende jasjes, allemaal gekregen. Zou wel wat willen kopen maar vind de maat nog lastig. Ze zit nu in 56 en 62, afhankelijk van het merk, dus het gaat niet zo hard. Weet niet zo goed welke maat ze zal hebben in de winter, 62 of 68... nu nog maar met gewone jasjes en met de lodger in de maxicosi, gaat eigenlijk nog prima Liesben: wat een prachtig ventje is Eelco! En wat n mooie foto's van jullie drieen, en dat jij hem in bad doet en eigenlijk allemaal hoor. Ik snap dat je helemaal verliefd bent. En knap hoe jullie er mee omgaan en aan de andere kant, als je hem zo ziet dan smelt je ook, dus denk ik, wat maakt het ook eigenlijk uit? Hopelijk blijft hem wel een hoop medische ellende bespaard, maar verder... kan hij vast heerlijk opgroeien in een fijn gezin. Dat geldt helaas niet voor alle kindjes met het syndroom van down... Sloppy: ze dachten toen toch dat ze een derde nier had? Hopelijk kunnen ze gauw testjes doen hoor! Je hebt het wel te stellen met haar, agossie. Vind het wel zielig voor haar, verborgen reflux is ook echt geen pretje (ook niet voor jou trouwens). Sterkte met alles... Hoe zou het met vlinder zijn meiden? Kan ook zijn dat ik n berichtje hier en daar gemist heb maar ik geloof dat ik al een tijdje niks heb gezien van haar? Ben vast nog n hoop vergeten, sportmama, joekie, brabbel, hoop dat alles goed gaat (en ik vergeet vast nog iemand....?) en dat jullie volop genieten, wat ik me kan herinneren van de berichtjes wel... oh en ging er nou iemand trouwen volgende week? Doortje? of...? sorry, mijn geheugen doet het al een stuk beter maar is nog niet optimaal.... over 1,5 week weer werken, pff
jaaaa mmiiir: kan ze zien en wat is ze prachtig!! Je ziet er heel gelukkig uit ook . En wat n leuk gebreid vestje, is dat zelf gemaakt of waar verkopen ze die schattige truitjes
Doortje...hoe gaat het vandaag, of heb je de VK nog gebeld?? Mmiiir, gelukkig maar dat ik niet meer zo onzeker overkom...heb gister ook de eerste spulletjes zelf gekocht...2 mutsjes, 2 paar sokjes en een badthermometer...durfde tot nu toe nog altijd niet goed...maar omdat ik nu bijna zeker ben dat ik ze echt kan voelen...heb ik het gedaan... Ow echt...heb je echt maatje 50 nodig...wat een klein frutje is ze dan...maar wel super schatttig hoor zo`n kleintje...Ben je trouwens geslaagd, en alles goed gegaan alleen met de auto weg?? Josjo...jeetje zeg...wat een gedoe in dat hotel...maar wel lekker genoten dus?? En idd. stoere meid hoor op de KDV. Haha...en als jij ze soms aan 2 kanten voelt dan kan ik het idd. wel eens op rare plaatsen voelen... het is vandaag weer druk in mijn buik hoor...rechts, links, boven, onder...overal `plopt `het...dan sta ik echt te stralen...en zeg wel eens hardop `hallo baby `...hihi...manlief lacht dan, denk dat hij niet kan wachten tot hij ze ook kan voelen...
Mir, ik wilde je mooie meisje bekijken, maar zie geen foto's en kan je ook geen vriendschapsverzoek sturen... Stuur je er mij eentje, dan kan ik alsnog naar Feetje koekeloeren! Zeehondje, ik heb ook weinig pakjes in maatje 50. Broekjes heb ik bijna allemaal in 56, die sla ik wel een keertje om. Vind het zo zonde als ze er snel uit groeit. Maar als ze echt heel klein is en erin verdrinkt, koop ik nog wel wat bij tegen die tijd. Heb wel wat rompertjes in maat 50, die moeten wel echt goed zitten vind ik, anders zit het denk niet lekker. Josjo, welkom terug! Belachelijk van het bedje, maar verder wel heerlijk uitgerust? Hebben jullie mooi weer gehad? Ja, ons meisje speelde verstoppertje hihi! Maar ondanks dat is de foto toch nog aardig gelukt vind ik! Ik heb vandaag even het ziekenhuis gebeld ivm. flauwtes en weinig leven. Ben weer helemaal gerustgesteld, ik schijn last te hebben van acute bloedsuikerdalingen, waarschijnlijk in combinatie met een lage bloeddruk. Waar ik eerst geen zout mocht i.v.m. een hoge bloeddruk, moet ik nu een zakje zoete drop bij me dragen zodat ik wat kan eten als ik niet lekker word. Ook moet ik 5 keer per dag iets eten, pfff das niks voor mij haha! En meisjelief was vandaag gelukkig alweer een stuk drukker. Het schijnt dat als ik moe ben, of niet lekker, dat zij dan automatisch ook rustiger is. Maar zolang ik haar 1x per dag voel is het goed en daar kom ik ruimschoots aan haha! Vanaf 30 weken moet het 8x zijn, maar daar kom ik op een dag als vandaag ook al ruim aan. Volgende week moet ik op controle, maar als ik me toch nog eerder druk maak of last blijf houden van die flauwtes, moet ik wel weer bellen.
Zeehondje, Mooie tekst hoor! Doortje, Echt super spannend hoor, het is echt al bijna zover! Volgens mij heb je altijd een periode dat je de kleine wat minder voelt. Mmiiirr, Whauw mooie foto's!! Je ziet er ook gelukkig uit, wel leuk trouwens om jullie op foto te zien. Ohh dat kolven vond ik verschrikkelijk, het lukte echt niet bij mij. Josjo, Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Jeetje je gaat ook al weer werken wat gaat dat snel zeg!! Zie je er tegen op? Nikita, Wat leuk dat je nu echt kan gaan shoppen voor je kleintjes Over een paar weekjes zit je al op de helft!!
@Josjo, Welkom terug!! Dus Mallorca was geslaagd? Op het gedoe met het bedje na dan...volgende keer gewoon via mij boeken (werk op een reisburo) dan weet je zeker dat alles goed geregeld is! @Doortje, goed dat je gebeld hebt met het zh. Tja, dat boek van Susan Smit, ik vond vooral de passages over haar zwanger en bevallingsverhaal leuk om te lezen maar de delen waarin ze uitlegt hoe je moet mediteren enzo heb ik niet echt gelezen, op zich wel een aanrader hoor. Ik heb hem via de bieb geleend. @La Femme, oooowww ik wil die plopjes ook voelen!! Geduld is een schone zaak, Sportmama....zucht.... @Kaat, ik heb je meisje bewonderd, wat een schatje! Ben ook wel benieuwd hoe het met Brabbel, Joekie en Cashewnoot is??? Hier alles goed, amper misselijk en 's middags niet meer zo moe, heerlijk! Ik slaap 's nachts alleen wel iets slechter. En sinds deze week krijg ik echt een buikje dus ik moet er maar aan gaan geloven en hem binnenkort hier spammen!!
@ Sportmama Ja hoor, gedaan.. Doortje ook... Raar dat dat andersom niet kan Ben héél benieuwd naar je buikje, Sportmama. (die van mij mag nog wel een stuk strakker nu, maar het goede nieuws is dat ik vandaag alweer een spijkerrok aan heb van voordat ik zwanger was... Bulkt alleen wat buik bovenuit maar met een wijde top ziet niemand dat!). @ Doortje: dus jij mag op doktersadvies snoepen, nou, prima toch? Hoe zou dat komen dat je bloedsuikerspiegel niet stabiel is? (hihi terwijl ik dit typ komt er echt een KEIharde boer uit de box. Dat zo'n klein meisje zó hard kan boeren...!!!) @ Nikita: leuk dat je aan het shoppen geslagen bent! Ik vind trouwens dat alle zwangeren véél meer foto's moeten spammen van buiken en van hun aankopen en babykamers!!! Ik ben nog goed geslaagd tijdens onze moeder-en-dochter shopactie. Maillot maat 44-50. Tja mijn meissie had tijdens de groeiecho al niet zulke lange benen... Is heel goed gegaan: droppie verdween helemaal in de MaxiCosi en ook in de draagdoek. Ze was gelukkig heel rustig toen ze in de auto zat, want anders kom je wel echt handen tekort! Ik heb besloten haar alleen maar achterin te vervoeren, om te voorkómen dat ik denk wel effe een speentje in haar mondje te stoppen om vervolgens ergens tegenaan te rijden... Alleen haar handjes kwamen af en toe tevoorschijn toen ze in de draagdoek lag, en ze had desondanks veel bekijks. Tja zo'n hele jonge baby zien mensen niet zo vaak. Ook met mij ging het goed. Heb alles bij elkaar bijna een uur gelopen met één korte pauze: broodje filet américain gegeten... En geen last vanonder na die toch wel lange wandeling. Dat had ik een paar dagen geleden wèl nog, als ik te veel gelopen had...! Fee kan zichzelf al wel aardig vermaken in de box, 20 minuten of zo. Ik moet dan wel af en toe de mobile opwinden of een ander muziekje aanzetten. Het is gewoon een supertevreden baby! Vannacht heeft ze na haar late voeding (half 12) nog wel een uur of anderhalf liggen mopperen, toch wel last van haar darmpjes. Maar uiteindelijk viel ze in slaap en werd ze pas om kwart voor 6 weer wakker omdat ze honger had!! Niet normaal toch?! Héérlijk zo'n kind... Ik ga de wekker maar zetten haha! Vandaag wordt ze een keertje extra gewogen, ben benieuwd...! Josjo: wat stóm van dat bedje!! :x Echt heel stom. En tja, ik kan me voorstellen dat Annelyn toch wel even uit haar ritme is als ze op vakantie is.. Heeft ze nu haar ritme weer teruggevonden? Jullie lekker bruin geworden? Ben ook wel heel benieuwd hoe het met Vlinder is. En met Liesben ook!! Zou Eelco nog aan de borst zijn gaan drinken?