Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Helemaal mee eens!!
    Het is zeker een groot wonder. :)
    Tijdens de MMM en IVF had ik al minder contact ivm rotte en pijnlijke opmerkingen en we hadden eigenlijk gehoopt dat het nu wat beter zou gaan maar helaas pindakaas.

Mijn ventje en ik zijn gewoon super trots en aan het genieten. :)

2. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    sorry meiden dat ik even niks van me heb laten horen:)
    Beetje stres volle weken gehad. onze poes van 3 jaar was heel erg ziek en hebben we moeten laten inslapen. heel emotioneel allemaal. was echt mijn meisje:(

met mij en ukkie gaat het heel erg goed. Kan elke dag als ik wil met de angelsound het hartje horen. zo gaaf!
    gister via marktplaats een maxicosi city met lodger shelter voor 35 euro gescoord en opgehaald. ziet er super netjes uit.

van het weekend onze stokke en ledikant ophalen bij mensen thuis en zondag een box. ja je kan er maar beter vroeg bij zijn he!;)
    mocht er iets mis gaan zet ik ze gewoon weer op marktplaats.
    volgende week onze 3de echo en dan half feb geslachtsbepalingsecho en dan kunnen we met het kamertje beginnen. zo'n zin in!

ik las dat jullie ook allemaal met spulletjes uitzoeken bezig waren helemaal super he! wij krijgen ook wat geld van (schoon)ouders maar niet zoveel als jullie hoor. :D

xxx sky

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Oooh meisje toch wat zielig van je poes. :(
    Ik heb er 3 rondhuppelen hier en alledrie zo aanhankelijk oooooh ik weet zo goed hoe je je voelt.
    Wat zul je haar missen....Sterkte en knuf lieverd.

Oooh een angelsound wil ik ook, dan kan ik lekker vaak onze mooie babbie horen. :)

4. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik heb de angelsound een paar jaar geleden bij een abonnement op het tijdschrift kinderen erbij gekregen.

ja het is allemaal zo dubbel vorig jaar had ons meisje haar eerste nestje met kittens en nu is ze er opeens niet meer. we hadden hele andere plannen voor nu. we hadden gehoopt op haar 2de nestje maar helaas...zo merk je dat het leven maar kort is.
    we hebben nog onze 3 katers. haar zoon en papa van de kittens en een huiskat. ze zal altijd in ons hart zitten.

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    owh nee ik werd er weer uitgegooid, bericht weg! Had ik laatst ook al een keer grrr echt irri...

nou, even kort samengevat dan....

@ns: welkom terug!! erg van je poes, vind het altijd zwaar om afscheid te nemen van beestjes... sterkte...!

@vlinder: fijn dat dat gedoe met je schoonouders opgelost is nu... wat een gedoe zeg! Ik snap ook niet dat ze dat ineens bedenken terwijl er dus al andere plannen waren....? Maar goed, opgelost gelukkig!

Wat een nare vriendinnen die zo negatief doen zeg! Dat slurpt echt energie ipv dat zo'n vriendschap leuk en ontspannend en gezellig is. Ik zou ze duidelijk proberen te maken dat je daar echt niet op zit te wachten. Ik bedoel, alsof het bij iedereen zo zal zijn???! Zo irritant als mensen zeggen: ik spreek je tegen die tijd nog wel! Eigenlijk moet je dat onthouden en tegen die tijd zeggen zo, jij wilde mij nog spreken toch? hahaha ach en als het dan bij jou wel anders gaat hebben ze daar ook wel weer wat op te zeggen. Ik vermijd dat soort 'vriendschappen' in elk geval liever....

Waar ik nieuwsgierig naar was; wil iedereen weten of het een jongetje of meisje wordt? Wij (lees Sjoerd) willen het niet weten... onhandig met het kamertje maar we gaan nu alles maar in roomwit en beige verven en dan komt het roze of blauw wel na de bevalling :D

Dit weekend weer lekker verder klussen en zondag gaan we naar het WK sprint in Thialf. Nu pas ik tenminste nog in mijn oranje tenuetje ;) haha

Fijn weekend allemaal!!

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik wil het wel weten voor mijn man hoeft het niet perse maar omdat ik het wil vind hij het goed :)

Achossie, mijn ventje ligt ziek op bed....Hij had al een paar dagen keelpijn en gisteren werd hij ineens snotverkouden en nu ligt hij in zijn bedje.
    Ik zei dat we dan beter een andere keer naar Babydump kunnen gaan maar hij wilt toch ook wel graag gaan dus vanavond blijft hij lekker in bed en vertroetel ik hem zolang hij het maar bijhoud en ik er straks niet naast lig....

Zondag komen zussie en zwager langs (is eigenlijk schoonzus maar noemen elkaar zus). Is weer een paar weekjes geleden dat we elkaar gezien hebben en ben reuze benieuwd hoe het met haar buikie is nu. :)
    Ze is 1,5 week eerder uitgerekend.

Wordt een gezellig weekend en hopelijk knapt mijn ventje een beetje snel op. Als hij in bed gaat liggen dan voelt hij zich echt niet lekker, zielige ventje van me. :(

@NS, heb even op je babysite gekeken of je katten erop staan.
    Jee mooie beestjes hoor. :)
    Zijn het Main coontjes of zie ik het verkeerd??
    Ikzelf heb 2 huiskatten en 1 Britse korthaar de grootste luilak en aandacht vragen hier in huis. :)

Nou lieverds, fijn weekend!!

7. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    het zijn noorse boskatten.
    zo leuk dat jullie samen zwanger zijn! ik ben ook samen zwanger met mijn schoonzussie alleen zij is al 37 weken dus moet ze bijna bevallen

xxx sky

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Okee, ik was aan het twijfelen, mooie beestjes!! :)

Ooh dus voor haar is het bijna zover, spannend.

Zo mijn ventje ligt in bed met wat dampo op zijn borst maar hij gloeit als een kanon, hopelijk gaat het morgen iets beter.
    Ik heb dus een avondje voor mezelf dus ga zo kijken of er een goede film komt en anders een dvd'tje. :)

9. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ja mannetjes zijn vaak gelijk zo zielig als ze een keer ziek zijn hihi!!

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja ind heel zielig maar deze keer is hij echt goed ziek.
    Ligt met een dikke trui in bed en komt er echt niet uit.
    Als hij zich aanstelt dan komt hij meestal wel uit bed en op de bank zitten maar nu niet.
    Ach even goed uitzieken dan gaat het hopelijk snel wat beter want hij eet ook niet en ik zorg dat hij iedere water drinkt anders krijgt hij niks binnen.

weltrusten lieverds

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wat grappig, ik ben ook tegelijk met mijn schoonzus zwanger! Zij is 25 weken en uitgerekend op onze trouwdag :) en een van mijn beste vriendinnetjes is drie weken verder, echt gezellig, zo samen zwanger zijn hè?

@ vlinder, is je mannetje weer opgeknapt en nog gaan shoppen? Hoop dat t gezellig was!

Hier druk aan het klussen, nu moe en lekker met een filmpje op de bank....

X

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zeker leuk om samen met iemand zwanger te zijn, lekker vergelijken enzo. Zeker omdat we maar 1,5 week schelen.

Ja met het ventje gaat het gelukkig ook al beter, nog flink verkouden maar eet weer goed en koorts is weg. Hij is gisteren mee geweest naar de babydump. :)

Over baby-dumo gesproken....We hebben een kamertje!!!! :D
    Niet het kamertje waar we in de 1e instantie voor gingen want die viel in het echt zwaar tegen.
    2,5 maand voor de uitgerekende datum komen ze het leveren.
    Hij was flink in de aanbieding dus we konden het niet laten. :)
    We hebben hem helemaal compleet, er zat een kleine kast bij, zo schattig dat ik toch de kast er ook bij wilde hebben.
    Zodra we weten wat het word gaan we de rest voor het kamertje kopen, matrasje en accesoires enzo.

Dit kamertje hebben we.
    De TWC Riviera wit:

13. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    even snel voor we weer gaan schilderen...

Vlinder wat een mooi kamertje... Wow... Dat wordt prachtig :D
    Fijn dat je mannetje zich weer beter voelt.

Liefs

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @NS: Ohh wat erg voor je! noorse boskatten zijn erg mooi.

@Vlinder: Wat een lief kamertje!!

@samen zwanger: Hier ben ik er vrijdag achter gekomen dat ik ook samen met een vriendin zwanger ben :D Zij wilde het ook nog even geheim houden....maar iemand versprak zich voor haar en daarover heen werd mijn zwangerschap ook verteld.
    Jammer dat we het zelf niet konden doen, maar goed..
    Zij is nu bijna 11wkn zwanger en dus ruim tien.
    Ik denk wel dat ik eerder zal bevallen als alles bij haar en mij normaal verloopt.
    Dit is een wens die ik altijd gehad heb en nooit verwacht dat hij uit zou komen en nu lopen we gewoon ook nog nagenoeg gelijk :D
    Zo leuk!

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @vlinder: mooi kamertje! Die kleur rood erbij is trouwens ook mooi, maar daar heb je dan dus niet voor gekozen?

Wij hebben de babykamer in een hele mooie witkleur geschilderd, daar heb je blijkbaar ook al 30 verschillende tinten in :) en later gaan we dan behangen of 1 muur schilderen ofzo, dat weten we nog niet...

ik heb de trap geschilderd maar voel me er toch een beetje rot bij. Die verflucht is toch niet echt goed he? ik had beter het witten kunnen doen... nou ja, donderdag naar de vk en dan hopelijk ook weer een echo.. heb vannacht gewoon zo rot gedroomd dat het mis ging, bah! (sowieso droom ik altijd al heftig maar nu helemaal! Hebben jullie dat ook?)

@sloppy; wat jammer dat jullie het niet zelf konden vertellen! Maar wel supercool dat jullie samen zwanger zijn! Echt leuk, lijkt me vooral erg grappig om tegelijk een dikke buik te hebben, maar ook leuk om samen iets van zwangerschapszwemmen o.i.d. te gaan doen, leuk leuk!

@barleeus: jullie ook aan het schilderen, alleen het kamertje of ook andere ruimtes? Wel heerlijk als alles weer klaar is straks! Wij hebben al een paar vloerdelen gelegd om te kijken hoe het er uit zal zien en het wordt echt gaaf volgens mij. We hebben nu heel licht, beetje gelig en glanzend laminaat en krijgen een bruine, matte met een soort white wash eroverheen. Lijken net echt planken doordat ze zo mat zijn en oko die boomstructuur hebben maar het is natuurlijk gewoon laminaat :D

Zo en nu weer een weekje werken... volgens mij wordt de vermoeidheid hier echt minder... hoe is het bij jullie?

Liefs, Jo

16. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Josjo je moet even het blik van de verf lezen. Als het verf op oplosmiddelen basis is, dus als je de kwasten naderhand met terpetine moet schoonmaken dan mag je er niet mee schilderen. Als het verf op waterbasis is, dus je kan de kwasten gewoon met water schoonmaken dan is er niets aan de hand en mag je er gewoon mee schilderen.

Wij zijn hier de zolder aan het opknappen. Dat was gewoon een rommelzolder zonder isolatie of iets. Nu wordt de zolder een computer/hobby ruimte zodat er op de verdieping een kamer vrij komt die dan omgetoverd wordt tot baby kamer. :D We wilde de zolder al wel eerder opknappen, maar we wilde het geld er niet voor uitgeven omdat we nog niet wisten of we zelf nog icsi moesten gaan betalen. Had liever nog een poging gehad dan een knappe zolder. Gelukkig is het dus niet nodig en kunnen we nu het huis opknappen.

Ik ben met niemand zwanger, maar dat kan wel snel veranderen. Ik weet dat mijn broer en schoonzus het aan het proberen zijn. Pas één maand hoor, maar ga er van uit dat het hun sneller lukt dan bij ons en dat er dus binnenkort wel goed nieuws komt. Ben benieuwd. Hoop echt dat hun deze ellende bespaard word.

Liefs

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha indd Josjo, we hebben nu echt alleen de meubeltjes en als we weten wat het wordt komt de rest pas. ;)
    Niet dat het roze/blauw wordt hoor maar stoer of lief. ;)

Net terug van de intake, weer een mooi hartje gehoord.
    Bevallen in Roosendaal is geen probleem tenzij het met spoed is of er fille's staan dan wordt het Bergen op Zoom.
    Ze vond mijn buikje mooi groeien.
    Woensdagochtend even bloed laten prikken en dan 14 februari weer naar de VK.
    Ik heb een Zwitsal tas meegekregen met daarin allerlei tijdschriften en info boekjes en kortingsbonnen, leuk! :)
    Ik moet wel rustig aan doen met mijn bekken, als het erger wordt moet ik aan de bel trekken.

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    tja het is dus geen verf op waterbasis... maar heb 2x een half uur geverfd ongeveerd en volgens mijn vriendinnetje die 3 kids heeft moet ik me niet zo druk maken... maar het wel laten vanaf nu ;)

Hier zijn de bekkenklachten echt al een stuk minder gelukkig! ik heb mijn bureaustoel nu in de kiepstand en dat scheelt echt veel! Heb ook zo'n speciale bal waar ik oefeningen op kan doen en de andere oefeningen van de fysio helpen echt! En ik denk dat het hier toch ook te maken had met de klachten die veel vrouwen op het begin ervaren, alleen omdat ik al zwakke bekken heb voelde ik het daar vooral.... ik hoop het dat het wegblijft, voorlopig althans! En voor jou vlinder hoop ik ook dat het gauw over gaat vlinder!

Wat leuk trouwens dat je allemaal leuke tijdschriften hebt gekregen, ben dol op cadeautjes! Als zwangere word je van alle kanten verwend he....

Doen jullie nog mee met mvm? Ik wel maar vind het wel een gedoe hoor. Zal wel blij zijn als het klaar is, nog een week of 4/5 geloof ik....

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @MvM: Ja ik doe mee en ik vind het ook best een gedoe hoor.........maar ik heb er wel graag voor over. Hoeveel flessen krijgen jullie vol?

Hier vandaag weer een echo gehad, volgens het ivf centrum de laatste, alles was weer helemaal goed :D
    Ik ben wel weer een dag vooruit gezet en mn bevaldatum is nu 18-8-2011.
    Ik ga morgen even bellen want ik vind het heel gek dat ik met 10wkn al de laatste echo heb gekregen tot de 20wkn echo. Kan het me niet voorstellen.........
    Hoe hebben jullie dit?

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hier meestal drie tot vier flessen iets meer dan de helft vol. Ben niet vaak genoeg thuis om meer op te vangen...

Heb donderdag misschien echo endat is dan bij bijna 12 weken de laatste tot 20 weken... Vind dat al lang dus kan me voorstellen dat je tien weken wachten te lang vindt sloppy!

@barleeus: fijn dat je die extra icsi niet meer nodig hebt hè! Vind het nog steeds ongelofelijk dat t eindelijk gelukt is voor ons allemaal :)

Fijne avond!!

Deel Deze Pagina