Josjo, je vriendinnen hebben gelijk hoor. Als je er vanaf nu naar kijkt is er niets aan de hand. Sloppy, ik had in het ivf centrum alleen een echo met 7 weken, de 10 en 12 weken echo ging vanuit de verloskundige. Daarna tot 20 weken vind ik ook écht te lang en heb daarom met 17 weken een pretecho. (ben aan het aftellen nog 5 nachtjes slapen ) ik vind het nu al héél lang.. We willen graag weten wat het wordt, maar anders had ik het ook gedaan hoor. Na de 20 weken is het wel even afkikken, maar dan gaan we het ook voelen en dat maakt het dan ook wat echter.. Mvm ben ik helaas mee gestopt. Hier wordt het niet opgehaald, maar moeten we het weg brengen. Geen probleem natuurlijk er staat een kist in het dorp bij iemand in de tuin, daar moest ik het op dinsdag in zetten en dan werd het op woensdag opgehaald. Na 5 weken kwam ik er achter dat het nog niet één keer was opgehaald. Heb dus 5 weken voor niets mee gedaan. En het is toch niet mijn hobby hoor, hing contstant kotsend boven die flessen. Heb ik gebeld dat ik er mee wou stoppen omdat ik al 5 weken voor niets mee deed. Kon geen excuus of zo vanaf. Als ik er mee wou stoppen dan was dat prima en anders zou ze de chauffeur bellen. Heb gezegd dat dat me sowieso wel een goed idee leek, maar dat ik er wel klaar mee was. Ze wenste me nog een fijne zwangerschap en dat was het. :x liefs
o ja.. heb net kaartjes gekocht voor de 9 maanden beurs!! Joepie eindelijk mag ik een keer naar de 9 maanden beurs. We gaan met man-lief (ja die houd van gezellig shoppen en zeker nu het baby spullen zijn) en mijn moeder. Heb er zó'n zin in
@Barleus: Ja dan begrijp ik dat je er mee gestopt bent! Leuk 9md beurs! Hier kreeg ik van de buurvrouw een vrij kaartje Dus als ik niet mee loop tijdens de 9mnd modeshow dan ga ik toch ook er naar toe. Ze hebben altijd goede aanbiedingen. We hopen eigenlijk dat het VU weer een leuk onderzoek hebben.... Bij Megan kregen we om de 4wkn een echo omdat we aan een onderzoek meededen voor een nieuw echo app. Over 3wkn al een afspraak en als we dan geen echo meer krijgen dan gaan we een pret echo laten doen met ongeweer 16wkn.
Goedemorgen Ik heb op valentijnsdag weer een afspraak maar weet niet of ik dan een echo krijg. 20 weken echo is nog ver weg. Ik heb vorige week een echo gehad in het ZH en gisteren alleen het hartje geluisterd. Ook super hoor maar wil ons wondertje het liefst iedere dag bekijken. Het is hier feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12 WEKEN
Joehoeeeeee!! Gefeliciteerd met je 12wkn vlinder Ik wil ook wel elke dag naar emmy kijken, maar dat gaat niet helaas. Zo'n echo app is net een beetje te duur............hihihi Hier is Meagn gister een paar uurtjes op het kdv (kinderdagverblijf) geweest om te wennen en ze vond het prachtig! We gingen eigenlijk alleen voor de intake en dan zou ze vrijdag voor het eerst gaan, maar tijdens het gesprek hebben we haar ff in de groep gezet waar ze kwam en toen wilde ze niet meer naar huis
Fijn om te horen dat Megan het naar haar zin heeft gehad op het kdv. Vond je het moeilijk of ben je nu over de grootste drempel heen?
@sloppy: leuk dat megan het zo naar haar zin had! Is ook leuk met al die kindjes die ze nog nooit gezien heeft en al dat nieuwe sppelgoed niet te vergeten! haha wel een fijne gedachte he! Tegen mij had de vk aan de telefoon ook gezegd dat we ws geen echo krijgen, maar Sjoerd is het er niet mee eens. Hij zei dat het zkh had gezegd dat we nu als alle andere stellen behandeld zouden worden dus dat betekent ook een echo bij de 1e afspraak. Wat een lieverd he en nu nog kijken of ze er donderdag bij de vk ook zo over denken... @barleeus: wat stom van mvm!! Nou blijft het wel een paar weken houdbaar doordat ze er een of ander goedje in doen, maar 5 weken denk ik ook niet. Belachelijk dat ze niet wat begripvoller reageerden, het is echt een gedoe en we doen het graag maar reageer dan ook alsof je dat begrijpt zeg! Logisch dat je bent gestopt in elk geval! Nog 12 daagjes werken en dan op wintersport! Dat wordt een heel andere wintersport als normaal.... al ben ik nog niet zeker van dat ik helemaal niet op de latten zal staan, maar het zullen geen zwarte pistes worden dit jaar haha. Beetje les geven aan de beginners onder ons ofzo. We gaan met een groep van 13 met een aantal beginners dus ik ga mij wel vermaken en de apres ski is vast leuk zonder drank, ik riep al dat ik wel de bob ben hahaha. nou ja, zal er wel niet elke dag te vinden zijn denk ik.... en verder een beetje in de zon hangen, hoop dat ie schijnt! 8) factor 400 mee, komt goed! Hebben jullie nog vakantieplannen voor die kleine ukken er zijn? Wij gaan in mei nog lekker saampjes naar italie ofzo, heerlijk. Fijne dag allemaal!! groetjes, Jolande
Hier helaas geen vakantieplannen....Veel te doen voor de uk komt. Misschien dat we een weekendje weggaan met ons vw-busje maar denk het niet. Als het hier lekker weer is ben ik ook al gelukkig. Haha, we hadden trouwens gisteren lol in de auto, we reden over een weg met veel drempels en ik schoot ineens in de lach en zei: "Haha ik stel me eigen helemaal voor dat Spruit iedere keer als we over drempel rijden zijn armpjes in de lucht gooit en me schopt." Haha, ik zag het helemaal voor me. Flauw maar we moesten er allebei om lachen.
hej meiden, ik ben ook alweer 12 weken donderdag de 3de echo! ben zo benieuwd naar ons ukkie! wij hebben ook vakantieplannen voor eind mei dan willen we een weekje in een huisje ergens in nederland of belgie! onze laatste vakantie met z'n 2tjes. en in oktober willen we dan samen met mijn ouders en ukkie ook ergens in een huisje. kunnen we mooi aan elkaar wennen. en kunnen mijn ouders van hun eerste kleinkind genieten! xxx sky
@Vlinder: ja de erste drempel...........*proestttt* ............heb ik overwonnen. Ik heb vandaag lekker bij ze zeeman 3zetjes kleertjes voor haar gekocht om daar neer te leggen bij ongelukjes. En vandaag licht ze nu al 3uur te slapen en dat doet ze echt nooooooiiiiiiiitt!! Daarom was het kdv zo'n goed idee @NS:Whoeeeeeehhh ook alweer 12wkn gefeliciteerd @josjo: dat is zeker heel lief! Ik vind ook dat we nu niet anders behandeld mogen worden en dat ik 14-2 gewoon een echo hoor te krijgen @vakantie: hier ook niet hoor.........we gaan volgende maand een weekendje naar winterberg en we hopen ergens in november miss naar een warm land gaan voor de huwelijk's reis..... Maar zo niet is het ook niet erg. Hier voor emmy twee rompertjes gekocht.......gewoon wit. En een wrapper voor in de maxicosi in het aqua. onze wagen is ook blauwig dus dat maakt niet uit of het nu een jongen of meisje word. En hij was 2euro dus ook een hele mooie prijs handig voor mee naar huis als we uit het ziekenhuis weg mogen.
NS en Vlinder. Jaaaa!!! 12 weken... Wow.. wat een mijlpaal hè! Sloppy wat goed dat het zo'n succes was. Kan me voorstellen dat het een hele drempel is. Gelukkig ging het goed, de eerste keer is toch het belangrijkst denk ik. Volgende keer zal het al iets makkelijker zijn. Wij gaan ook niet op vakantie hoor, lijkt me hoogzwanger of met een kleintje van een paar weekjes ook niet zo fijn. Misschien een weekendje weg nog ofzo maar dat zien we wel. Lijkt mee ook gewoon heerlijk om in de tuin te zitten met zo'n hummeltje of lekker naar het park met de hond. Kleedje mee en dan lekker van het zonnetje genieten. Heerlijk! Liefs
Wij zijn met Megan voor het eerst 5dgn naar barcelona geweest toen ze 8wkn oud was. Dat was prima te doen. Het grootste voordeel van die leeftijd is dat ze alleen nog maar slapen en eten En je hebt dan relatief nog niet zo veel nodig.........hoe ouder ze worden hoe meer je gaat slepen........hahahahah We hebben voor onze 4dgn winterberg zelfs dak dragers gekocht Nee we hebben een seat leon op gas dus de laad ruimte is niet zo heel erg groot. En we hebben een skibox van eerdere wintersport vakanties dus leek ons wel een strak plan Verder heb ik van de week ff mn sneeuwbroek gepast en die ging nog goed dicht........had er een gekocht aan het begin van mn zwangerschap voor 15,00 in een maat te groot. We hebben er echt heel veel zin in.
Kan goed begrijpen dat jullie er zin in hebben, Winterberg is superleuk. De laatste keer dat wij geweest zijn hebben we het echt mega naar ons zin gehad ondanks dat we geen sneeuw hadden. We hadden een meter sneeuw...........BREED Dus hebben we allerlei andere dingen gedaan, een quad huren en met mijn s-zusie lekker een massage enzo, ook lekker hoor.
@ns: jaaa 12 weken! En vlinder ook al ja, mooie mijlpaal! Ik zondag, joehoe! @sloppy: en anders zeg je dat je niet meer zoveel kwaaltjes voelt en onzeker bent dan krijg je ook makkelijker een echo, doet dat vriendinnetje van mij ook, die heeft bij de vk al vier echo's gehad! En slop, jullie ook skieen? Ik twijfel nog steeds maar hoor nu zoveel verhalen van meiden die tot zelfs 15 weken gingen skieen... Ben benieuwd wat de vk er van zegt... Wanneer ga je naar winterberg? Enne, wanneer ga je trouwen? Superleuk!! Zo, nog een uurtje of 1,5 en dan is het alweer bedtijd,God hoop dat dat gauw beter wordt, lig meestal al net na gtst te pitten op de bank en wordt dan sjagrijnig wakker omdat ik het koud heb en nog tanden poetsen, make up afdoen etc moet haha vandaag andere tactiek: na gtst ff een kwartiertje in bad, van tevoren tanden poetsen en dan direct mijn bedje in, heeeeerlijk! Fijne avond!
@Josjo: Ik ben niet iemand die gaat zeggen dat er wat is en dat er dan niks is....maar ik hoop dat ze in het VU nog onderzoeken hebben en dat daar nog een echo onderzoek bij zit. Bij megan kregen we elke 4wkn een echo tot 32wkn Nee wij gaan niet skieën. Megan gaat mee en we gaan een beetje met haar sleën. Op zich denk ik niet dat het kwaad kan hoor om te skieen hoor.... Wij gaan 25-2 naar winterberg en we gaan 23-7 trouwen Mijn echo foto's staan in mn album!
@sloppy: snap ik dat je dat niet doet, mijn vriendinnen praten daar altijd heel luchtig over, vandaar dat ik dacht dat veel mensen dat normaal vinden.. ik ben zelf eigenlijk te bijgelovig om te zeggen dat er iets is terwijl het niet zo is haha ben bang dat er dan ook echt iets is. Slaat nergens op maar goed, ik doe het ook niet hoor... ik ga morgen gewoon vragen of ik een echo krijg omdat het me gerust stelt omdat ik steeds zo onzeker ben. Dat is wel echt zo. En als ze met een doppler het hartje kunnen horen dan is het natuurlijk ook al voldoende, al zou het wel erg leuk zijn om ukkie nog even te zien.... elke 4 weken een echo is wel fijn zeg! Zou leuk zijn als er weer zo'n onderzoek is nu he haha Heb altijd willen trouwen in een trouwjurk met een zwangere buik, maar ja, dat plan je niet he, tenminste, ik heb wel mijn best gedaan zwanger te zijn afgelopen zomer (en de afgelopen 2,5 jaar natuurlijk hahaha) maar ach, slank in een jurk en aan de champagne was ook fantastisch hoor. Die dag is echt geweldig, echt genieten van begin tot eind! Geniet ervan, ook van de voorbereidingen, is ook al zo leuk (vond ik) Weer een nieuwe dag op het werk.. morgen lekker een dagje vrij! Fijne dag allemaal!
@josjo: wij zouden eigenlijk in 2009 trouwen, maar toen was ik zwanger van megan en dat wilde ik toen niet. Maar nu ben ik super blij dat ik hoog zwanger mag trouwen en nee dat plan je niet.....hihi al zijn er mensen waarbij die wel gaat. Ik heb 2keer nog een extra echo gehad, 1keer omdat ik heel veel harde buiken had en dacht dat ik vruchtwater verloor, en de 2de keer omdat megan met 32wkn in stuit lag en ik niet overtuigd was dat ze gedraait was. Toen was ik heel onrustig en hebben ze toch een echo gemaakt. Ik wil niet dat als er echt wat is dat ze me niet serieus nemen! Ik denk wel dat ik een extra echo zal krijgen hoor, megan had namelijk een te korte navelstreng. Dit is niet maar wel goed om te weten voor de bevalling, als ze het al kunnen zien.
Leuk Sloppy trouwen Ik ben juni dit jaar alweer 5 jaar getrouwd, gaat snel. Ik vond de voorbereidingen echt zo leuk en heb ook echt alles zelf gedaan en geregeld (geen ceremoniemeester dus). We hebben echt van begin tot eind genoten en zelfs nu hebben we het nog over die dag en vooral het feest, dat was helemaal super. We hebben ondertussen een paar bruiloften gehad en we vinden het dan superleuk dat er gezegt wordt dat ons feest toch veel gezellig en leuk was. Hihi ego maar leuk om te horen. Zo eventjes pauze nu, ik ben de slaapkamer een grote beurt aan het geven maar kreeg dorst dus even pauze.
Hihi, hebben jullie ook een opruim tik ineens. Nou....Ik wel Gisteren heel de slaapkamer op zijn kop gezet en net alle kasten uitgezocht en opgeruimd boven. Jeetje en een hoop kleding die in de kledingbak gaat straks, pfoeh. Heb ineens veel meer ruimte in mijn kledingkast.... En als ik net ga zitten om vanmiddag rustig aan te doen, spring ik ineens op en ga de ramen zemen buiten
ha ha... ik zou wel willen maar het is hier in huis één grote puinzooi vanwegen onze kleine verbouwing. De zolder moet nu even leeg dus ieder hoekje in huis in bezet met spullen die straks weer op zolder moeten. En dan hebben we ook nog de baby spullen die we al gekregen hebben met kerst en mijn verjaardag. Dus het is hier nog even een zooitje. Ik moet mijn nesteldrang dus nog even onder controle zien te houden morgen komt de kinderwagen en die zetten we gewoon midden in de huis kamer. Hij kan nu echt even nergens anders kunnen we er de héle dag naar kijken. Ik heb net even een foto gemaakt van mijn buikje. Ben zó trots op mijn kleine bolletje.