Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik moet inderdaad weer na de kerstvakantie beginnen. Zal echt wennen zijn, vooral het vroege opstaan :D!!! Ik geef nu al een week pas om half negen de ochtendfles namelijk. Vanmorgen heb ik haar zelfs wakker 'moeten' maken. Anders kom ik in de knoei met de flestijden vanwege fysio straks.

Ik heb alle kleertjes gewassen (maat 50/56), doeken, badcapes en beddengoed. Maar nu was ik het eigenlijk niet meer van te voren. Ik weet dat ze geen teer huidje heeft en/of allergisch reageert. Alles wordt gewoon met onze was meegewassen nu.

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Sorry, voor korte rea!
    Druk druk, maar alles heel goed hier!

Katalaya HEEL VEEL SUCCES vandaag!!
    Ik denk aan je!

Voor iedereen een dikke knuffel, en een kus! :)

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    hier ook alles gewassen met neutral. Ik weet eigenlijk niet of je die wasverzachter van neutral mag gebruiken. Ik zou het eens aan je vk vragen als je daar de volgende keer bent. En ik ben wel nieuwsgierig naar het antwoord :D. hier ook alles gewassen. De eerste keer die kabouterwasjes, al die kleine kleertjes aan de lijn, zooo leuk! Ik heb alle shirtjes/jurkjes aan hangertjes te drogen gehangen maar doe dat eigenlijk ook altijd met mijn eigen kleding :). En net als zeehondje was ik nieuwe kleertjes nu nooit meer van tevoren. Volgens mij is wat dat betreft de romper het belangrijkste.. maar meiden, lekker wassen, want het is LEUK :D

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi hoi allemaal!

Bedankt voor de felicitaties!

Over het wassen van de kleertjes heb even rondgelezen op internet en er zijn dus blijkbaar heel veel wasmiddel merken speciaal voor babykleertjes...o.a neutral en dreft en lees ook overal geen wasverzachter en niet in de droger. Voor mij is het ook de eerste keer,hoor weer van mensen die al meerdere kindjes hebben dat die het gewoon meewassen met de rest van hun was.

Vind het ook wel schattig om al die kleertjes straks te zien hangen aan het wasrekje!

Lees trouwens hier ook wat berichtjes over MissQ ik heb haar ook geregeld gesproken op het forum van IVF/ICSI en daarna ook niet meer. Wat is er met haar?

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Het heeft niet zo mogen zijn, helaas.

6. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Katalaya, wat vreselijk...!

:(

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dikke knuffel voor jou Katalaya!

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey, nee niet officieel. Toch hoop ik stiekum dat ze een poging doet om te kijken! Mijn moeder gaat deze keer mee dus dat is wel heel leuk voor haar dan..
    Ik wil het natuurlijk ook gewoon heel graag weten :D

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Och nee toch :( Wat heftig meid!!
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!:(

10. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zeehondje, THX voor de tips;)
    Wat gaat de tijd snel zeg, na de kerst weer werken voor je...zal wel wennen zijn...

Doortje...ook handig zo`n extra slangetje natuurlijk...haal je dat bij de bouwmarkt ofzo?? En Neutral, staat dat gewoon in de drogist- supermarkt of is het uit de Apotheek ofzo...nog nooit naar gekeken, zal er de volgende keer eens op letten waar het staat. ;)
    Prachtig kamertje hebben jullie...ben ook benieuwd naar jullie wagen...straks ook een foto spammen hoor...

Char...vergeten julllie te feliciteren ja met jullie ondertrouw...nu is het idd. echt....zo voelde het voor ons ook...enne, een jaar is zo voorbij als je gaat plannen...over Missq, je wilt het liever niet weten denk ik, maar ze was zwanger, van een tweeling ook geloof ik en is heel erg ziek geworden van een bacterie waardoor ze ergens rond 17-18 weken haar kindjes heeft verloren...Sloppy en Sportmama weten er meer over...

Kaaat, hihi...wij hebben geen hele erge aparte namen denk ik, maar denk dat je ze ook niet zo vaak hoort...we houden het een beetje Oost- europees...vele zullen wel denken dat het Russische namen zijn, maar ze worden op de Balkan net zo goed gebruikt...wij vinden ze erg mooi...;) en we hebben het een beetje voor manlief gedaan...;)
    Misschien gaan we het de volgende keer wel meteen na de echo proberen met een rolletje...dan weten we dat alles goed is en hoe ze ongeveer liggen...
    Vandaag trouwens precies 12 weken...jippie...al zal het voor jouw pas tellen als vrijdag in orde is denk ik...zo was het bij mij tenminste...

Joekie...misschien kunnen ze al wel iets zien, ik had volgens mij een echo met 17+2 weken en toen was de dokter ook al bijna zeker...hij-zij moet er dan wel goed voorliggen natuurlijk...

11. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0

Katalaya, ow nee meid, wat verschrikkelijk voor jullie...*geeft een knuffel*
    Hopelijk vinden jullie snel de kracht weer door te gaan...♥

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    oh nee he meis... sterkte lieverd

*knuffel*

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Het is als een nachtmerrie waar ik maar niet uit wakker lijk te worden.

En het rare is; ik had een voorgevoel. Maar geen paniek, maar een soort rustig screnario in mijn hoofd van hoe het zou kunnen gaan.

En precies zo ging het. De ene arts bediende het apparaat. Ik zag het meteen. Het was te klein. Geen knipperlichtje.
    De andere arts nam het apparaat over. Ik zag zijn blik, en hoorde zijn vloek.

En toen was het alsof de grond onder mij vandaan schoof.

Onze droom is waarschijnlijk rond week 6 gestopt met groeien.

De schok was meer dat ik het dus eigenlijk zelf al wist. Hoewel ik absoluut geen aanwijzingen had dat dit daadwerkelijk zou gebeuren.

Nu is het afwachten. Volgende week moet ik terugkomen. Als het dan niet op de natuurlijke weg afgedreven is, word ik voorgelicht over de voor- en nadelen van curretage / medicijnen.

Ik voel me ZO verraden door mijn lichaam...

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh jee, lieve Katalaya..wat een verdrietig rotbericht! Hele dikke digitale knuffel. Je hebt er niets aan, de zaak veranderd niet...maar toch. Ook virtuele steun kan een heel klein beetje helpen weet ik uit ervaring...

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Liesben, je hebt helemaal gelijk.

Wat kan een forum waardevol zijn, vooral in zulke tijden.

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Katalaya, de kippenvel op m'n armen wil maar niet weggaan na het lezen van je berichtje. Wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd.
    En misschien nu niet heel belangrijk, maar je weet nu dat je lichaam het kan. Ik vond dat toen heel prettig om te weten.

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dat klopt. Dat helpt ook om optimistisch te blijven.

We hebben van deze tweede IVF-poging nog 4 topcryo's in de vriezer, dus de bevestiging dat dat deel ook geen probleem vormt. (Het zijn bij mij puur en alleen mijn eileiders die afgesloten zijn.)

Dus we hebben alle vertrouwen in de toekomst.

Gelukkig zijn KatMan en ik van hetzelfde nuchtere soort, en merken we nog maar weer eens wat voor sterk team we zijn. We hebben vandaag samen gehuild, maar ook gelachen.

Maar nu is het o zo zuur...

De felicitatiekaartjes van de muur, MvM bellen om de flessen te laten ophalen, de baby-tijdschriften bij het oud papier. Dat is enorm zwaar.

18. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Nee, Katalaya!! Meid, wat vreselijk voor je...je was al zo ver en nu weer terug bij af...goed gezegd van je dat je vertrouwen hebt in de toekomst en jouw toekomst is dat je moeder gaat worden hoor! sterkte!
    @char, mssn had je het inmiddels al gelezen maar missq heeft een drama meegemaakt. Ze heeft een schimmel/gist infectie opgelopen waardoor ze heel erg ziek werd en vorige week zijn haar kindjes geboren na ruim 18 weken...ze neemt vanavond afscheid van ze. Ze is echt constant in mijn gedachten. Ik vind het zo erg, we gingen gelijk op namelijk en allebei zwanger na 2e ivf van een tweeling...

19. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Pff wat een verdrietige berichten allemaal...

Kat: wat goed dat jullie zo veel steun aan elkaar hebben...!

En wat vreselijk voor missq...

Ik tel mijn zegeningen en steek een kaarsje aan vanavond...

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Rillingen over mn rug, en een schok door mn hart.......
    Had t niet verwacht.

Weet niet veel nuttigs te zeggen, behalve hoe klote en oneerlijk t wel niet is.... :(
    Hoop echt dat je HEEL snel terug hier bij ons mag komen om met ons over je goede zwangerschap te praten.

Tot die tijd blijf ik je wel volgen, hele dikke knuffel, ook voor je man.
    X!

Deel Deze Pagina