Bekijk bijlage 214237 H! meiden...hier de buikfoto van vandaag, in mijn album kun je hem vergelijken met die van 2 weken geleden. Hij lijkt niet veel groter vind ik, al is hij dat toch wel ( merkte ik aan een jas) en hij lijkt al naar beneden te zakken, of vinden jullie dat niet? Dacht het gister ook al in de spiegel te zien, maar dat is toch erg vroeg lijkt mij... Ben de laatste dagen ook erg kribbig ( nou ja, zeg maar super-bitch, ocharme manlief) en merk dat ik ongeduldig begin te worden. Het zorgen maken over hoe ze het in mijn buik doen, het slecht slapen en geen goede houding vinden en de kwaaltjes....kan niet wachten tot ik dit achter me kan laten en met de kleintjes kan knuffelen...Geniet nog wel hoor van het zwanger zijn, en het zwanger gedragen, maar begin de meiden nu te begrijpen die het een paar maanden geleden zo moelijk hadden met de laatste loodjes...ow jee, en ik moet-mag hopelijk nog een week of 8... En nog iets, volgens mij nog altijd geen echte harde buiken gehad...afgelopen week-end wel heel even dat hij heel er begon te spannen en te trekken terwijl ik aan het schoonmaken was, maar echt knalhard zoals soms beschreven is hij niet geworden... Char, fijn dat het zo goed gaat...en hier wordt ook in etappe´s gepoetst hoor...ook fijn dat je toch een extra uitgebreide echo krijgt... Jessie, bijna verlof...hier toch ook al wel aan het aftellen hoor tot het begint... Mmiiir, wat fijn dat Feetje het zo goed doet en lekker lang slaapt...heerlijk ook omdat je weer werkt...
ow, en er staan trouwens ook nieuwe foto`s in het album baby uitzet...ook van het kamertje...nog niet af hoor, maar een goed begin is gemaakt...
@ Nikita,Mooie buik hoor! Ik zie ook wel dat je buik lager hangt. Ik kan trouwens ook echt katten hoor,Gelukkig mogen wij de hormonen nu de schuld geven! hihi Ga gauw naar je fotoalbum kijken!
Nikita, wat een mooie buik heb je al zeg! Mir, wat fijn dat het zo goed gaat met Fee! En wat gaat die ontwikkeling toch snel zeg! Char, wat fijn dat je nog een extra echo krijgt! Heerlijk nog even naar jullie kleine hummeltje kijken! Jessie, zo nu heb jij ook heerlijk verlof! Ik vind het heel knap dat je het zo lang en goed volgehouden hebt, ben er wel een beetje jaloers op hihi! 6 pond is toch hartstikke mooi, niet te licht en niet te zwaar! En de laatste weken schijnt je kindje ook nog flink wat te groeien, dus die 6 pond moet lukken! Hier gaat het wat minder goed helaas... [FONT="]Ik ben vandaag weer op controle geweest en mijn bloeddruk was helaas nog hoger dan vorige week. Ik dacht het eigenlijk al, want mijn klachten zijn ook erger geworden en dus moesten mijn urine en bloed nagekeken worden. Ook ben ik een uurtje aan de ctg gelegd omdat de kleine sinds de afgelopen week week echt een heel stuk rustiger is, maar alle uitslagen waren gelukkig goed. Nu heb ik verplichte rust opgelegd gekregen en moet ik dinsdag weer terug. Als ik niet al zover zou zijn dan hadden ze me opgenomen, maar gelukkig mocht ik wel weer naar huis. Verplichte rust is best moeilijk nu... ik wilde juist nog even lekker het huis goed doen voor de baby komt en ook ik ben een typetje ala smetvrees hihi! Maarja, dan schakel ik maar wat hulptroepen in! Als het dinsdag nog zo is, bespreken we hoe we verder gaan, maar ze zei wel dat ze me niet tot 40 weken zo door laten lopen. Als de bevalling dus niet snel vanzelf begint heb ik grote kans dat ik ingeleid word, dat vind ik wel jammer, maar aan de andere kant zie ik het ook niet zitten om nog 3 weken zo door te moeten lopen. Voel me behoorlijk beroerd steeds, maar gelukkig gaat het met de baby wel nog allemaal erg goed! [/FONT] [FONT="]Ze ligt nog steeds niet volledig ingedaald trouwens, maar volgens de vk ligt ze er wel voor... Geen idee wat dat precies betekent, maar was zo van slag dat ik er verder maar niet naar gevraagd heb. [/FONT]
Hai Dames, Joekie dinsdag is de dag.. Ben benieuwd wat jullie te zien krijgen.. Doortje wow wat een super buik, zo 1 wil ik ook.. Waar heb je die vandaan.? Wat speciaal dat je nog even samen met je zusje zwanger bent.. Oownee verhoogde bloeddruk, fijn dat je tog nog naar huis mocht maar verplichte rust is vreselijk ja.. Al je hulptroepen al bij elkaar geroepen.. Hoop dat de beeb zich een beetje snel uit zichzelf aan meld..! Nik ik vind je kamertje erg leuk worden en alles dubbel, nicenice.. En vind je buikJE super.! Miiir wat gaat ze dan ineens snel he, ik zie t bij me kleine nichtje hier, zo snel dat alles gaat, ze lopen zo in eens.. Jessie vanaf nu dus lkkr verlof, fijn hoor.. En nu de baby nog even draaien, alleen hoofdje dan.. Nou ja hele lijfje natuurlijk maar je snapt hem.. Char wat fijn dat je een extra echo krijgt en ze zo goed weten wat je kwaaltjes zijn zodat ze daar op in kunnen spelen tijdens de bevalling.. Hier ook alles goed, vrijdag naar dr Papa voor geslachtsbepaling, leuk en spannend..
Wat een mooie buikfoto!!! Spannend voor jullie meiden! Alweer 35+ weken!!! Het mag nu gewoon bijna komen!! Lijkt me een geweldig idee dat je bijna je kindje vast zult houden! Ik heb hier wat verkeerd neergezet! Ik heb niet dinsdag maar donderdag de 20 weken eco.. Snap niet hoe ik het zo verkeerd in mijn hoofd had maar toch.. Ik moet dus twee dagen langer wachten
Zwanger! Doortje25: 06-02-2012 - meisje Jessie80: 10-02-2012 - verrassing! Char1983: 17-02-2012 - Weten het zelf wel Koolmees: 28-02-2012 - verrassing! La femme Nikita: 31-03-2012 - jongen + meisje Mistery: 01-04-2012 Cashewnoot: 11-05-2012 Sportmama: 16-05-2012 - tweeling Joekie: 12-06-2012 Brabbel1988: 20-06-2012 Kaaat: 04-07-2012 Bevallen! Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van dochter Lotte. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van dochter Senna. Vlinder: 09-08-2011 - 17-08-2011 bevallen van dochter Stacey Josjo: 18-07-2011 - bevallen van dochter Annelynn. Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een dochter Suzannah Joann Liesben: 11-10-2011 bevallen van Eelco. Mmiiiiir: 16-10-2011 is "Fee" geboren. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van Sophie Jasmijn. Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI, 1 IVF mislukt, ICSI> TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Cashewnoot: 1e ICSI,1e kindje Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap Jessie80: 3x clomid, 2x o.i., 1e zwangerschap Joekie: 2e ICSI, 1e tp Josjo: 6x iui, 1x IVF Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i., 1e zwangerschap La femme Nikita: 3e IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Mistery: 2 x icsi mmiiiiir:IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap Sportmama: 2e IVF, 2e kindje Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui Afspraken, echo's e.d : Joekie: 19-01-2012 20 weken echo Kaaat: 20-01-2012 16 weken echo geslachtsbepaling bij dr. Papa Heb even het lijstje er weer bijgehaald en aangepast.. Joekie nog 3 daagjes voor jou..
Zwanger! Doortje25: 06-02-2012 - meisje Jessie80: 10-02-2012 - verrassing! Char1983: 17-02-2012 - Weten het zelf wel Koolmees: 28-02-2012 - verrassing! La femme Nikita: 31-03-2012 - jongen + meisje Mistery: 01-04-2012 Cashewnoot: 11-05-2012 Sportmama: 16-05-2012 - tweeling Joekie: 12-06-2012 Brabbel1988: 20-06-2012 Kaaat: 04-07-2012 Bevallen! Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van dochter Lotte. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van dochter Senna. Vlinder: 09-08-2011 - 17-08-2011 bevallen van dochter Stacey Josjo: 18-07-2011 - bevallen van dochter Annelynn. Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een dochter Suzannah Joann Liesben: 11-10-2011 bevallen van Eelco. Mmiiiiir: 16-10-2011 is "Fee" geboren. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van Sophie Jasmijn. Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI, 1 IVF mislukt, ICSI> TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Cashewnoot: 1e ICSI,1e kindje Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap Jessie80: 3x clomid, 2x o.i., 1e zwangerschap Joekie: 2e ICSI, 1e tp Josjo: 6x iui, 1x IVF Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i., 1e zwangerschap La femme Nikita: 3e IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Mistery: 2 x icsi mmiiiiir:IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap Sportmama: 2e IVF, 2e kindje Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui Afspraken, echo's e.d : Char1983: 17-01-2012 uitgebreide groeiecho Joekie: 19-01-2012 20 weken echo Kaaat: 20-01-2012 16 weken echo geslachtsbepaling bij dr. Papa Ik heb ook de afspraak van morgen erop gezet. Ik ben gister trouwens super verrast met een babyshower was echt super leuk! en veel leuke kadootjes gekregen! Spannend Kaaat bijna de geslachtsecho! En Joekie voor jou bij de 20 weken echo leuk!
Zwanger! Doortje25: 06-02-2012 - meisje Jessie80: 10-02-2012 - verrassing! Char1983: 17-02-2012 - Weten het zelf wel Koolmees: 28-02-2012 - verrassing! La femme Nikita: 31-03-2012 - jongen + meisje Mistery: 01-04-2012 Cashewnoot: 11-05-2012 Sportmama: 16-05-2012 - tweeling Joekie: 12-06-2012 Brabbel1988: 20-06-2012 Kaaat: 04-07-2012 Bevallen! Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van dochter Lotte. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van dochter Senna. Vlinder: 09-08-2011 - 17-08-2011 bevallen van dochter Stacey Josjo: 18-07-2011 - bevallen van dochter Annelynn. Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een dochter Suzannah Joann Liesben: 11-10-2011 bevallen van Eelco. Mmiiiiir: 16-10-2011 is "Fee" geboren. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van Sophie Jasmijn. Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI, 1 IVF mislukt, ICSI> TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Cashewnoot: 1e ICSI,1e kindje Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap Jessie80: 3x clomid, 2x o.i., 1e zwangerschap Joekie: 2e ICSI, 1e tp Josjo: 6x iui, 1x IVF Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i., 1e zwangerschap La femme Nikita: 3e IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Mistery: 2 x icsi mmiiiiir:IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap Sportmama: 2e IVF, 2e kindje Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui Afspraken, echo's e.d : Char1983: 17-01-2012 uitgebreide groeiecho Joekie: 19-01-2012 20 weken echo Kaaat: 20-01-2012 16 weken echo geslachtsbepaling bij dr. Papa Jessie80: 23-01-2012 controle vk Het wordt weer spannend wie er als eerste gaat bevallen.. Ik kom straks even beter reageren. Nu douchen.. echt slecht dat verlof
hi meiden! Ik kom hier nu toch even nog wat vaker spieken hoor, begint spannend te worden... doortje nog 3-5 weekjes, (hoop geen vijf gezien jouw klachten). Spannend hoor, zijn jullie er al klaar voor? Bij mij was het 36w+1d he, dus het kan zomaar ineens zo zijn he nikita, mooie buik! Ik zie niet echt dat ie lager hangt maar jij kan dat zelf het beste zien en merken denk ik? Hier gaat alles goed, al hadden we zondag Annelynn in een auto zitten die op slot was en sleutels er in! God ik heb me toch gebruld, vond het zo zielig! En voelde me echt n slechte moeder.... de laatste paar minuten ging ze pas huilen (buren kwamen de sleutel brengen, heeft in totaal een half uur geduurd...) alleen dat was echt dikke tranen en je kan niks! Echt zo vreselijk..... pfff daarna was ze wel weer gauw vrolijk gelukkig
jessie: juist niet, geniet er nog maar van, straks is dat allemaal verleden tijd haha (en krijg je er iets anders prachtigs voor terug hihi rust ruilen tegen baby, dat is eigenlijk wat er gebeurt als je moeder wordt hihi). ach, als ze eenmaal gaan doorslapen (nu zo'n beetje in ons geval) wordt het weer beter hoor Maar serieus, dat is echt mijn tip; geniet nog lekker van alle rustmomentjes, uitslapen, lekker in bad, lang in je kloffie lopen smorgens, fijn hoor
Char, wat leuk dat je zo verrast bent! Mijn babyshower was ook in combi met een high tea, leuk verzonnen vond ik het! Hoe was de echo vandaag? Josjo, oh wat erg zeg van die auto zonder sleutel, maar wel met kind erin... Pfff, ik kan me voorstellen dat je overstuur was en zeker als je kleine meisje dan ook nog eens zo moest huilen. Gelukkig is het goedgekomen en is ze nu weer lekker vrolijk! Jaja, ben de 37 weken alweer voorbij! Maar heb het idee dat alles nog potdicht zit hoor, ik zal niet zo'n verrassingsbaby krijgen als jij met 36.1 haha! Heb veel voorweeen gehad en de laatste dagen ook weer wat krampjes, zo had ik gisteren echt een nare knijpende pijn in mijn onderbuik, maar niets heftig ofzo. Wel een gek idee dat het zomaar elk moment kan gebeuren, en ik heb mijn ziekenhuistas nog niet eens ingepakt haha! Vanmiddag weer naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd!
Haha en het erge is dat mijn man al 2 weken zegt dat ik die tas in orde moet maken... Ik denk zelf dat het zo'n vaart niet loopt en ik nog wel even heb, maar iedereen om me heen zegt nu dat ik hem echt in moet pakken dus ik ga zo maar even aan de slag!
Hoi hoi allemaal! Vandaag de groeiecho gehad en ons kindje is best groot loop echt voor met groei (wat ik al dacht) maar ze vonden het ook niet TE dus hoef me geen zorgen te maken...Tja deed ik ook niet echt ik en mijn broers waren ook best groot en daarna zijn we heel lang klein gebleven...Ben normaal echt een poppetje. Ik heb de laatste dagen ook echt weer flink last van steken en krampjes onderin mijn buik/vagina dat als ik sta of loop echt even krom buig....Even afwachten wanneer die van ons zin heeft om te komen hihihi.... @ Jessie,er lekker van nemen hoor! Ik vaak ook pas laat douchen een aankleden! Soms loop ik heel de dag in mijn huispak zelfs als ik mijn hond ga uitlaten hihihi...Dus geniet er nog maar van straks kan dat allemaal niet zo makkelijk meer! @ Josjo,Jeetje das schrikken ik zal ook hebben staan brullen hoor! Gelukkig heeft het niet al te lang geduurd wat waarschijnlijk voor jou als uren heeft gevoelt! @ Doortje,Gewoon al over de 37 weken! Kan gewoon ineens zover zijn! Spannend en leuk! Maar indd ga jij maar gauw het tasje klaar maken! Hoe was het op het zh?
@ Doortje: Het gaat toch écht écht een keertje gebeuren hoor! Misschien niet vandaag, maar wel morgen?! Mijn eerste weeën waren ook niet heftig hoor, ik heb nog een uur of twee gedacht: "Zou dit nou een wee zijn?" Toen waren ze eigenlijk al best heftig, na twee uur (ik kon er bijv. niet meer iets anders bij doen, zoals praten bijvoorbeeld) maar ik bleef maar denken dat het "het" vast niet was: bang om teleurgesteld te zijn als het vals alarm bleek te zijn...! @ Char: bij jou dus al een hoop gerommel! Spannend spannend spannend!!! @ Jessie: ik zag je al even spieken bij ons, de MMMamma's.. Ben benieuwd wanneer je je echt gaat aansluiten!
Doortje: huphup meid!! Gelijk die tas in gaan pakken!! Ik ga em toch echt voor de 35 weken inpakken Maar dan heb ik nog even de tijd haha