Ik hoop maar dat ze lekker aan het genieten zijn van hun dochter en even helemaal geen tijd hebben om aan het forum te denken!
H! Meiden... Gister zijn we alledrie weer goedgekeurd bij de gyn. Nog altijd geen complicaties of grote problemen... We moeten ons nu aan gaan melden in het ziekenhuis en een datum prikken voor de KS... Spannend allemaal. Vind het soms wel eng hoor hoe deze zwangerschap zo zonder problemen verloopt... Gyn. gaat volgende week met vakantie, en de volgende afspraak is dus pas weer over 3,5 week... Best wel lang, en hoop dat ik de kindjes goed blijf voelen, goed aankom en mijn buik goed groeit, anders worden het wel lange weken... Maar de gyn. verwacht geen problemen, en mocht ik onzeker zijn moet-mag ik meteen naar het ziekenhuis van hem... Zag idd. nog goeie dingen voorbij komen voor in de ziekenhuistas... Nog een weekje werken, en dan ga ik hem misschien ook maar eens klaarzetten... Doortje...hoe gaat het met je nu???? Mogen we je al feliciteren??? Mistery...gelukkíg dat alles met jouw en je beebje goed gaat hoor...volhouden zo... Brabbel...bij jouw ook alles in orde dus...idd. rustig aan doen met de verbouwing...laat de mannen maar sjouwen... Jessie, wat leuk zo`n meeting...idd. in een jaar kan veel gebeuren...beseffen wij ook regelmatig...
Zwanger! Doortje25: 06-02-2012 - meisje Jessie80: 10-02-2012 - verrassing! Char1983: 17-02-2012 - Weten het zelf wel Koolmees: 28-02-2012 - verrassing! La femme Nikita: 31-03-2012 - jongen + meisje Mistery: 01-04-2012 Cashewnoot: 11-05-2012 Sportmama: 16-05-2012 - tweeling Joekie: 12-06-2012 Brabbel1988: 20-06-2012 Kaaat: 04-07-2012 Bevallen! Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van dochter Lotte. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van dochter Senna. Vlinder: 09-08-2011 - 17-08-2011 bevallen van dochter Stacey Josjo: 18-07-2011 - bevallen van dochter Annelynn. Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een dochter Suzannah Joann Liesben: 11-10-2011 bevallen van Eelco. Mmiiiiir: 16-10-2011 is "Fee" geboren. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van Sophie Jasmijn. Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI, 1 IVF mislukt, ICSI> TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Cashewnoot: 1e ICSI,1e kindje Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap Jessie80: 3x clomid, 2x o.i., 1e zwangerschap Joekie: 2e ICSI, 1e tp Josjo: 6x iui, 1x IVF Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i., 1e zwangerschap La femme Nikita: 3e IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Mistery: 2 x icsi mmiiiiir:IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap Sportmama: 2e IVF, 2e kindje Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui Afspraken, echo's e.d : Char1983: 17-01-2012 uitgebreide groeiecho Joekie: 19-01-2012 20 weken echo Kaaat: 20-01-2012 16 weken echo geslachtsbepaling bij dr. Papa Char1983: 25-01-2012 controle gyn. Koolmees: 26-01-2012 afspraak dietiste Jessie80: 30-01-2012 controle vk (38w3d) Koolmees: 01-02-2012 groeiecho Koolmees: 07-02-2012 afspraak vk Koolmees: 14-02-2012 afspraak gyn La femme Nikita: 16-02-2012 afspraak gyn (33+5 wk)
oei, kijk eens wat ik n kleine week geleden schreef.... hopelijk is ze nu idd aan het genieten van haar prachtige kersverse dochter Enne, wat mee moet in de tas: ik was erg blij dat ik mijn rennies bij me had, kreeg nl weer erg last van maagzuur en daardoor kon ik haast niet persen. Toen ik n rennie nam was het binnen 5 minuten goed . Tja en verder... wat repen voor paps? (hij krijgt daar geen eten, jij wel en hebt daar geen zin in dus ws kan hij toch eten haha maar voor de zekerheid... . En verder, ik weet t al niet meer... ernstig! Je hebt op zich niet veel nodig om te bevallen hoor, alleen jezelf eigenlijk
Nog steeds geen nieuws..?! Ik hoop dat alles goed gaat Doortje!! Hier toevallig gisteren Dextro Energy en inderdaad Twix en Snicker in de vluchttas gestopt..
Ik zit ook steeds te kijken Jessie maar indd nog geen nieuws van Doortje! Vluchttas nu ook klaar bij jou dus?
@Vluchttas, hij is in de maak, ik moet nog even schone kleding voor mij als ik het ziekenhuis dan weer verlaat pakken en we hebben deze week een nieuwe fotocamera gekocht dus die wordt nog getest.. gelukkig lijkt ie veel op de oude dus manlief kan er wel foto's mee maken @LaFemme, kan me voorstellen dat je het lang vindt, 3.5 week geen controle! Hier met de 30 weken ook elke 2-3 weken naar de vk hoor.. en nu dus elke week en eigenlijk vind ik dat ook wel prettig, die nare verhalen die je dan af en toe hoort over wat er toch nog mis kan gaan in de laatste maand
He meiden! Even ego hoor ben vanochtend op controle geweest bij onze gyn. en die vind ons kindje echt aan de grote kant ook was mijn bloeddruk nu te hoog moet morgen terug komen voor de suikertest zoals het er nu uitziet zullen ze me niet lang meer laten lopen maar krijg morgenavond de uitslag van de test doorgebeld en volgende week weer een gesprek hoe of wat met de gyn. ben benieuwd. Moet wel zeggen drink echt super veel en heb s ochtends vaak last van hoofdpijn. Volgens mij had mijn gyn. medelijden met me dat ons kind zo groot is aangezien ik maar een poppetje ben hihihi. Ben van 55 kg naar 72 kg gegaan. Nog steeds geen nieuws van Doortje? pfff spannend zeg!
IDD maakt Doortje het wel erg spannend... Char...jij maakt het ook al spannend dus...fijn dat ze je zo goed in de gaten houden... Jessie....idd. die enge verhalen...probeer er ook maar niet te veel aan te denken en voel gelukkig de kindjes vandaag super veel... Over 2 weken heb ik een afspraak bij de vk in het ziekenhuis, misschien dat zei mij wel even bekijkt en onderzoekt...heb doorgegeven dat ik zwanger ben van een tweeling en hoorde ook het woord arts voorbij komen, dus misschien krijg ik die ook wel te zien...
Pff.. heb net even gekeken en Doortje is maandagmiddag wel online geweest, maar heeft toen niks gepost. En sindsdien niets meer.. ik hoop zo dat alles goed gaat en ze ons lekker vergeten is in alle blijdschap! @Char, dat klinkt niet best.. gelukkig houden ze je in de gaten. Ik ben benieuwd wat er uit de test komt, de symptomen die je beschrijft klinken wel erg als suiker.. Kans is dus aanwezig dat jij ook eerder ingeleid gaat worden. @LaFemme, dat had ik even gemist, maar dus wel een vk controle tussendoor voor jou.. gelukkig maar! En fijn dat je je kleintjes zo goed voelt Hier is alles goed, ik ga maar eens even de stofzuiger naar boven slepen.. daar nog een keertje goed schoonmaken was mijn doel voor deze week.. en dan volgende week de keuken
Char: oei, dan kan het inderdaad nu snel gaan... maar hoop voor je dat ze er naast zitten, dat gebeurt ook nog weleens toch? Sterkte in elk geval! Doortje, tja, ik weet niet of ze een smartphone heeft, anders kan ze nu ws ook niks. Toen ik de eerste 6 dagen in het zkh lag lukte het wel, al moet ik zeggen, als je net mama bent geworden, dan heb je echt geen tijd voor internet hoor.. althans, ik niet toen. En de verbinding was ook traag.. dus kan zomaar nog een weekje duren voor we iets horen he... maar hoop het natuurlijk ook niet, god wat heerlijk spannend allemaal! jessie, nesteldrang?
Nee, ik doe alsof.. Ik kwam op een van de andere slaapkamers boven een Robin Hood pak tegen, dus ik vraag manlief wat het daar doet.. Zegt hij "waarschijnlijk vorig jaar carnaval aangehad en toen daar neergelegd", ik "dus niet gewassen", hij "nee, maar dat is het dan al een jaar niet, dus waar maak je je druk om"... Zou het nog ooit goed komen met mij? Hier geen smartphone, dus als ik de laptop werkend krijg op het draadloos netwerk van de buren (zijn m'n schoonouders) dan wellicht een persoonlijk berichtje en anders laat ik mijn zusje wel wat sturen.. die schrijft ook op zp.. maar ik snap het goed hoor dat je hoofd wel naar wat anders staat dan forum op zo'n moment!
Oh jammer dat er nog geen bericht van Doortje is. Hopelijk is ze lekker aan het genieten! Vluchttas/eten; had ook allerlei koeken erin gedaan. Niks van gegeten, haha. Wij kregen allebei een ontbijtje trouwens. Wel netjes.
Waarschijnlijk zal Doortje even de berichtjes via haar telefoon hebben gelezen en verder lekker aan het genieten zijn van hun meisje! Maar ben ook erg nieuwsgierig hoor! hihi Ik vind het ook wel spannend morgen moet ik zeggen...wel of geen suiker hoe dan ook ons kindje is groot dus ben benieuwd wat er uitkomt....Mag nu al vanaf 21.00 niets eten of drinken (wel water gelukkig) morgen om 08.00 op het zh zijn bloed prikken dan suikerdrankje drinken 2 uur wachten en dan weer bloedprikken mag dus daarna pas weer iets eten of drinken hoop dat ik dat volhoudt! O nog iemand intresse in 2 avondkaarten voor de negenmaandenbeurs? heb het gekregen bij kv maar ik heb daar niet echt iets aan...Zal dan wel bevallen zijn maar geen energie ervoor hebben.