Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat al een mooi buikje!! Ik zal morgen ook even een foto van mijn buikje maken........of meer buik...hihi
    Hie rook begonnen met de grote opruiming.
    Ik moet verplicht mijn kleding kast uitspitten om ruimte te mkn voor onze emmy.
    Ook heb ik weer wat op mp gezet in de hoop dat ik lekker wat gled kan verdienen voor alle nieuwe spullen :D
    Ook de buggy die we tijdens onze vakantie in wenen gekocht hebben staat er op, nu maar hopen dat we er een mooi bedrag voor gaan krijgen.
    Hij is wel mooi hoor, maar we hebben al 2goede buggy's en een voor op de fiets en 3buggy's is wel voldoende denk ik zo ;)

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Pff, ik word gek van mezelf vandaag;)

Net een klein open kastje van zolder gehaald en schoongemaakt.
    Nu staat hij op de babykamer-to be en heb ik daar de kleertjes, sokjes, slabbetjes, badcape, lakentje enz. die ik heb ingelegd.
    Ziet er zo schattig uit. :)

Nu moet ik gewoon even blijven zitten want ik wordt echt gek en moe van mezelf vandaag.....:)
    Over een uurtje is mijn mannetje weer thuis, dan kan hij me mooi even aan de bank vastbinden.:D:D

3. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    wou vandaag de echo gehad! alles was prima! dunne nekplooi, neusbotje, tien vingertjes en teentjes, kleine zat lekker op haar duimpje te zuigen. wou zo bijzonder. en ze denkt voor 70% dat het een meisje is! ons gevoel klopte dus niet! over 3 weken geslachtsbepaling laten doen. een meisje lijkt me eigenlijk wel helemaal geweldig! hihi!me man zegt nou ja dan ga ik maar met de barbie's spelen ipv. voetballen hahah!

Bekijk bijlage 125150
    hoofdje lijkt hier een beetje raar haha komt door het armpje. we hebben de hele echo ook op dvd das wel super leuk!

xxx sky

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    n-sky wat geweldig!!
    Over het geslacht tja probeer het nog niet te veel aan te nemen, bij de nekplooimeting ( 11 weken en 5 dagen) leek het bij ons een meid nou met 14 weken hing er daar beneden toch iets.
    Maar weet je wat alles is leuk.
    Jongentjes zijn geweldig leuk :D:p
    En meisjes natuurlijk ook;)

5. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @elif het gaat er bij de NUB ook niet om of er iets hangt haha.Aan ze zien het aan de manier hoe het genetiale knopje ligt/ staat. (met het lichaam mee liggen > meisje staand> jongen.

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @NS: Ohh wat een heerlijk plaatje! En zo vroeg al een uitspraak over het geslacht.....
    Leuk dat jullie ook een dvd gekregen hebben! Super! Waar hebben jullie de echo laten maken?
    Wij wachten tot de 20wkn echo als we dat halen, want ik denk dat 12wkn zonder echo wel heel erg lang is.

7. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    wij hebben de echo laten maken bij het echocentrum van onze verloskundigepraktijk. wij laten met 16 weken weer een echo maken maar dan voor de echte geslachtsbepaling. kan niet wachten! hihi
    en dan 24 maart de 20 weken echo:D

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Mooie echo NS :)
    Hoe voel je je, het verdriet al een beetje kunnen verwerken van je poes?

Hier net de auto naar de garage gebracht voor een beurt en storingslampje, leuk een nieuwe auto maar je kan er niks zelf aan doen alles is electronisch....
    Haha echt ik heb een vervang wagen, ik schaam me kapot.
    Een ford fiesta uit het jaar nul, echt nog zo'n vierkante doos.
    Is niet vooruit te branden, op de snelweg komt hij niet boven de 110 en bleef ik maar achter de vrachtwagen hangen. :)
    Best vervelend als je een audi A4 gewend bent....;)
    Hopelijk is hij vanmiddag klaar.

Net ook gelijk maar even grote boodschappen gedaan en heb goed ingekocht ook, was 106 euro kwijt.....pfoeh.

Verder ga ik me vandaag proberen rustig te houden....Hihi als het lukt.

Oooh ja, ik heb gisteren mijn verjaardagscadeautje besteld.
    Ik heb een voedingskussen van Nijntje besteld.
    Tja vroeg maar misschien helpt het om een betere houding snacht te hebben.
    Ik slaap nu vaak half op mijn zij en half op mijn buik zeg maar maar wordt dan vaak wakker met onwijze pijn in mijn rug, zodra ik dan goed op mijn zij ga liggen trekt het weg maar als ik weer in slaap val rol ik toch automatisch weer naar voren en wordt ik weer wakker van de pijn.
    Misschien dat het kussen me de steun geeft op echt op mijn zij te blijven.
    Helpt het niet, dan heb ik iig een leuk voedingskussen. :)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ah oke ik had niet opgelet dat ze naar de nub had gekeken sorry:D

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo allemaal!

@NS: wat een coole echo, en wat fijn dat alles er goed uit zag! Een meisje, leuk zeg! Ben benieuwd of ze daar bij blijven, maar dat zie je dan vast over 4 weken wel bij de volgende echo, leuk, zoveel echo's! :D

@vlinder: hier ook opruimwoede haha. De kamer van uk is al twee weken geleden leeggemaakt en voor alles een nieuw plekje gezocht haha. Dit weekend is mijn kledingkast aan de beurt en ik zat ook al te kijken naar onze ramen, god wat zijn die vies :$

@barleeus: mooi buikje met 17 weken hoor! leuk he maar lijkt me ook raar als je ineens een buikje krijgt.. ik heb savonds wel een opgezette buik maar verder dus nog niet... hoop ook over 2 weken nog in mijn skibroek te passen natuurlijk .. al is het alleen maar met de lift mee naar boven en in zo'n strandstoel te gaan liggen met mooi weer 8)

@all: gisteren weer een echo gehad, ukkie lag heerlijk te spartelen (al zei de vk dat een echo vooral leuk voor ons is en dat het voor die kleine klinkt alsof hij naast de snelweg ligt en daarom dus meer beweegt waarschijnlijk, oepsie?). Na een paar minuten had hij genoeg van ons en ging lekker met zijn rug naar ons toe liggen haha

Jullie nog leuke plannen dit weekend? Ik ga naar babypark en prenatal in Breda met mijn beste vriendinnetje :)

Groetjes! Jolande

11. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hej meiden,

vanmorgen geshopt! en 1 truitje voor een meisje gekocht staat papa's princesje zo lief! hier houd ik het even bij tot we het zeker weten. voor mezelf een nieuw zetje positiemode gekocht echt super leuk! zal van het weekend even een foto maken kunnen jullie um zien! ook nog wat olie van weleda voor op me buikie! ik krijg nu aan de onderkant van me buik een beetje opbolling hihi begint een beetje te komen. hoop dat ik volgende maand een beetje een buikje heb want wil op de negen maanden beurs graag op de foto:D trek ik gewoon een strak truitje aan dan is er vast wel iets te zien hihi!

ja het gemis naar onze poes is er wel maar we hebben het een plekje gegeven. en ik wil de naam in de 2de naam van ons ukkie verwerken als het ook echt een meid is. onze poes heette izzie dus een mooie naam.

xxx Sky

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We waren helemaal naar de 2de pagina gezakt :(

Ik heb ons weer ff naar voren gehaald :D

Wij hebben het vandaag ff over onze termijn echo gehad van afgelopen maandag en het zit ons echt niet lekker.....
    Hoe ging dat bij jullie? Hoe uitgebreid was het?

Bij ons hebben ze alleen gekeken naar hartslag, grote kindje en grote vruchtzak.
    Ze was zo klaar.
    Bij Megan keken ze ook naar het hoofdje, hoe groot die was en of alle twee de hersenhelfden erin zaten.
    Dat is nu niet gebeurd. We hebben ze de hersentjes gezien maar meer niet.
    Ook kwamen de armpjes en beentje echt niet heel duidelijk in beeld en ze kreeg het ook echt niet voor elkaar. Ze heeft het op een gegeven moment maar op gegeven....

ALs ik hier mee het ziekenhuis bel, zouden ze dan nog een echo kunnen doen?
    Of moet ik de zorgverzekering bellen?
    Pfff nu sloppyman mijn onrust deeld kan ik niet wachten tot het maandag is en ik kan bellen.

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Willen jullie ook zo graag weten wat het word??

14. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Sloppy, hoe jammer het ook is, inprincipe is de termijn echo alleen om de termijn te bepalen en dat hebben ze gedaan dus ik denk niet dat het nut heeft om je zorgverzekering te bellen. Als je een vriendelijke echoscopiste hebt zal ze inderdaad wel even wat langer kijken en wat uitgebreider, maar ze zal een slechte dag gehad hebben en dat tref jij dan :x

Hier, de pret-echo gister was fantastisch en...

HET IS EEN MEISJE!!!

Het is echt super gaaf om te zien, zo in 3d. Het enige jammere is dat de placenta aan de voorkant ligt en ik nog wel even geduld moet hebben voor ik het ga voelen. Voor de rest gaat alles helemaal goed. Het buikje is mooi dicht, alle organen liggen erin. Het ruggetje is mooi dicht net als het lipje, dus geen hazelip. Het maagje was mooi gevuld, dus de spijsvertering doet het. Ze heeft natuurlijk niet gezocht, maar ze zag zo geen vreemde dingen. Joepie!!
    We zijn gelijk even doorgereden naar de stad en hebben wat roze kleertjes gekocht. Echo zoooo leuk :)
    Hier is ons mooie meisje!

15. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog eentje...

16. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Ow wat leuk een meisje!! kan zelf ook niet wachten tot onze pretecho! maar wij mogen 5 maart pas! maar dan is ons ukkie weer mooi gegroeit en kunnen ze goed zien wat we gaan krijgen.
    Hoop dat onze verlos gelijk heeft.

@ sloppy balen meid dat ze geen tijd voor jullie nam bij ons werd alles rustig bekeken. echt heel erg leuk!
    alle vingetjes en voetjes hoofdje hersentjes neusbotje alles van top tot teen.

als je leuk vind om te kijken YouTube - 12 weken echo onze echo. vond het ook zo leuk dat ik het mee kreeg op dvd!:)

groetjes sky

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We zijn net heerlijk uit eten geweest..........maar helaas ben ik de helft al weer kwijt :(
    En mijn buik is echt niet meer normaal gewoon!
    Amper zwanger en ik heb nu al het idee dat alles in de verdrukking zit.
    Ik zal van de week weer even een foto mkn :D

Ook ons meisje was aan het overgeven vandaag, ze heeft in haar korte leventje heel veel overgegeven en ze raakt nog steeds heel erg in paniek als ze overgeeft. Echt heel zielig.
    We hebben haar wat water gegeven en een paracetamolletje en nu maar hopen dat ze de nacht door komt!

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @barleeus: wat gaaf, die foto's! En dus zeker een meisje, leuk om te weten zeg! Zou ik ook wel willen, maar Sjoerd niet dus dan houdt t op hè...

@sloppy: wat balen zeg dat het zo snel ging, moet juist een leuk moment zijn! Ik snap dat ze niet alles hoeven te checken maar zoiets als de armpjes en beentjes in beeld krijgen is toch niet meer dan normaal?? Bij ons werd gezegd dat het hoofdje en het buikje mooi dicht zaten en dat er al wat maaginhoud te zien was. Niet zo uitgebreid als bij jouw eerste maar wel meer dan deze... Gewoon bellen morgen toch? En beterschap met Megan!!

@Ns: wat gaaf dat ze een dvd hebben gemaakt zeg! Hij/zij beweegt lekker zeg! :D

@all: vandaag 12 weken, joepie! Gisteren mijn eerste zwangerschaps spijkerbroek gekocht, het gaat nu ineens snel...! Pas ook niet meer in mijn skibroek haha.

Zijn jullie ook minder moe? Ik merk dat ik alweer later in bed lig :)

X

19. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
  20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen,

@Barleeus, oooh wat een mooie echo en een meisje, leuk!!

@Sloppy, achossie je meissie zo in paniek als ze moet spugen :(
    Hopelijk gaat het al beter en met jou natuurlijk ook.

@Josjo, woehoe 12 weken!!
    Ik ben ook minder moe nu maar als het later wordt dan 11 uur s'avonds dan merk ik het wel. :)

Vandaag wachten op bericht van mijn mams, mijn oma heeft vd week een lichte tia gehad en heeft straks om 9 uur een scan. :(
    Oma is de laatste 2 jaar al zo aan her sukkelen met haar geestelijke toestand, ze heeft bijna 1,5 jaar in een psygische kliniek gezeten en is dmv electro-shock therapie redelijk opgeknapt (elec schokjes in het hoofd) Ze is niet meer de oma die ze was maar kan iig weer naar huis en durft weer buiten te komen en geniet zoveel ze nog genieten kan.
    Nu met die tia er bovenop stort ze weer een beetje in.
    Afwachten voor de uitlag straks dus.
    Ook gaat mama vragen of de tia eventueel te maken kan hebben met de electro-shock therapie die ze heeft gehad.

Deel Deze Pagina