char, de negenmaandenbeurs is toch t/m vandaag? goh jammer nog geen nieuws hihi hoezo nieuwsgierig????
oh haha verkeerd gelezen dan maar is in Amsterdam he? Is n beetje ver van hier voor avondkaarten, anders had ik wel interesse gehad, zag gisteren een boekje van de negen maanden beurs en super veel aanbiedingen van fv voor 7 euro per pak, ketsjing
Dooooooooooooooooooooooooooortje.. waar ben je? Ik vermoed dat ik dan niet helemaal fit ben voor die 9 maandenbeurs, Char . Succes vandaag!!
Hey dames, kom even inbreken hier met nieuws van doortje. Komt uit ons topic 'verlengde wachtbankje'. Is een sms van doortje die zij gister heeft gestuurd: Vanochtend om half 8 zijn mijn vliezen gebroken en ben ik aan het infuus gegaan. Om half 1 had ik 3cm en een verschrikkelijke weeënstorm door het infuus. Om half 2 een ruggenprik gehad. Heerlijk, Om half 5 had ik 10cm ontsluiting, maar mijn persweeën kwamen ondanks het infuus en uitzetten van de verdoving niet op gang. Om kwart over 6 ben ik gewoon maar gaan persen, ik was het zat en om half 7 was ze er! Ben veel bloed verloren, maar voel me goed. De kleine doet het ook super! Ze heet Naomi ..... ...... is 50cm en weegt 3395gr. En nu GENIETEN! Liefs Doortje
Whhaaaa Doortje nieuws..!! Wat een mooie naam zeg.! En wat fijn dat je je ondanks dat de lange bevalling en zwaar lijkt mij je goed voelt..!! Super Gefeliciteerd..!! Char ik wil heel graag zit alleen helaas (naja niet echt helaas) met me billetjes op de antilletjes..
jaaaaaaaaa doortje, proficiat, wat een mooie naam!! Tot gauw in het mmmama's topic en nu genieten meis!!
Whoehoeeee Doortje gefeliciteerd met jullie dochter Naomi! En nu kan het genieten voor jullie beginnen! Zo wie zal nu de volgende zijn die gaat bevallen? Mijn suikeruitslag is goed trouwens wel hoge bloeddruk en ons kindje is dus gewoon groot volgende week krijgen we van onze gyn. Te horen hoe verder... @Kaaat dat is beter bekeken lekker hoor!
Joepie, gefeliciteerd Doortje. Hele mooie naam inderdaad. En nu inderdaad GENIETEN!!! Char, fijn dat je geen suiker hebt.
Naomi... Welkom op deze wereld kleine meid.... Je mama en papa hebben er veel voor over gehad om Jou te krijgen, je maakt ze dus héél héél gelukkig... Gefeliciteerd Doortje en papa van Naomi!
@Doortje en Doortje-Man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Naomi! Fijn dat je je alweer goed voelt. Nu lekker genieten van jullie gezinnetje!! @Char, fijn dat suiker uitslag goed was.. ik denk toch nog steeds dat jij eerder gaat bevallen dan ik, maar goed, we zullen het zien @Kaaat, oh wat een lekker vooruitzicht!
Jaaaaaa, goed nieuws van Doortje...meid wat heerlijk...een dikke proficiat en lekker genieten nu... Jessie, wat ben jij nog aktie zeg...met de stofzuiger slepen...dat doe ik echt niet meer...meost vanochtend 3 overhemden strijken en moest al een pauze maken...enne, hier ook nog geen smartphone... Char...heb die suikertest ook al gehad...alles was goed...maar dat 2 uur wachten vond ik moeilijk hoor...was zo duizelig en had zo`n honger...het drankje was gelukkig wel lekker... Hier lijkt de nesteldrang ook al in te zetten...wil het liefst alles poetsen en het hele kamertje al afmaken...maar dat lukt gewoon niet...ben ook weer erg snel moe, maar de dokter zegt dat het er bij hoort jammer genoeg, alles was helemaal in orde de vorige keer...maar ruim elke dag wel een kastje op of gooi rommel weg of doe iets met een doekje af...
Doortje en Doortje-man, van harte gefeliciteerd met jullie meisje Naomi! Geniet er van! Knuffel Brabbel, en Brabbel-boy.
Char oh fijn, goed nieuws! Maar hoe nu verder dan? Je zei laatst dat je dacht dat ze je niet lang meer zouden laten lopen...? Jessie de Antillen, hoe lekker!! Wij hingen toen ik iets van 29 weken was naar de Dominicaanse rep en ik heb toen helaas wel Zwangerschapsmasker gekregen... Op n catamaran, toch net te weinig gesmeerd terwijl het toch echt half bewolkt was toen... Dus mijn advies: smeren smeren smeren met factor 100 haha (bestaat dat?)
Haha Josjo denk dat je mij bedoeld.! En smeren ga ik zkr.! Heb ook nog rood haar dus smeren moet ik sowieso, we gaan elk jaar dus weet er alles van..
@ Josjo,Ik krijg volgende week woensdag te horen van onze gyn. wat ze nu verder gaan doen omdat ik ook nu een hoge bloeddruk heb en het kindje groot is en bekken/rugklachten heb en heel slecht slaap dus weinig energie heb,zei hij dat hij dan een beslissing gaat maken hoe verder... @ Kaaat goed smeren dan indd zeker met een lichte huid,moet ik ook altijd hoor....Maar lekker zeg even weg hoelang gaan jullie?
Haha, ja, lijkt me niet verstandig als ik nu nog naar de Antillen ga vliegen Wel nog even lekker naar de kapper geweest.. zonder uitgroei in het kraambed.. al kan er in 4 weken best wel wat uitgroei ontstaan natuurlijk En morgen gaat mijn zusje nog wat mooie foto's maken dus leek me wel een goed moment! @Char, ik ben benieuwd wat de gyn woensdag gaat besluiten!
Nee Jessie lijkt me niet he.. ! Wel mooi in het kraambed dus haha dat zal ik ook wel belangrijk vinden als het einde nadert.. Char ja van smeren weet ik alles, heb ook 3 jaar daar gewoond dus ja.. We gaan voor 3 weken..
He dames, het is erg rustig hier! Hoe is het met iedereen? Gisteren een leuke dag gehad.. mijn zusje heeft foto's gemaakt van mijn dikke buik (zal er wel een aantal in mijn album zetten) en daarna zijn we lekker met mam en ander zusje wezen lunchen. En nog even wezen shoppen.. was wel kapot toen ik thuis kwam. Maar even hazenslaapje gedaan op de bank en toen gelukkig weer wakker genoeg om eerste dag van WK sprint te kijken.