Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Whaaaaaa, ik heb ook een blufbanner!

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé wat gezellig, nog een zwangere!
    Gefeliciteerd Murphy. En al een banner genaakt, stoer hoor!

3. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    HOERA murphy heeft week zwangerbanner!

(Hoofd schuin, peinzende blik)

Staat je GOED meid!

Chybou: zo zie je maar: heb je haar maar mooi op weg geholpen...

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    ... ik pink effe een traantje weg bij dat mooie prille nieuwe leven.....

(voor mij nu precies een jaar geleden dat ik 5 weken zwanger was...)

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goed bezig!!!!

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Murphy: Ik zie een blufBANNER! :D :D :D Je hebt hem verdiend!
    Ik herken het helemaal! Voel ik niets maak ik me zorgen, voel ik wel wat, maak ik me ook zorgen. Ik verzin zo ie zo wel een reden om me er zorgen over te maken. Of het nou steekjes zijn, hoofdpijn of misselijkheid.
    @Koolmees: Hoera zwangerschapskwaaltje no 2! Op naar no 3!
    Laatste keer je eigen bedje opgemaakt? :$ Ik zie dat je 39 weken bent. Waarom ben jij met zo'n dikke buik beddengoed aan het uitwassen? :p
    @Miiirrrr: Je merkte een aantal berichten geleden al op dat je op zo'n forum als deze hulp en steun hebt aan elkaar ;) Ik denk dat het helemaal waar is. Ik door positieve bekrachtiging van het forum hier MvM gebeld en Murphy ook een blufbanner. Tja, als er een vliegtuigonderdeel op je hoofd valt veranderd een banner of MvM daar niets aan.
    Voor jou was de 5 weken al weer een jaar geleden?! Ik weet nog dat je met je 2e IVF ronde bezig was en dat deze gelukt was. Ik herinner me dit omdat het slagen van de behandeling bij jou (ook al was het voor jou een heel traject geweest) indruk maakte op mij. Jij had bij IVF1 voor de bank gedoneerd. Liet mij zien dat het allemaal wél kon!
    @Joekie: Ik durf, net als Murpy, ook nog niet op de lijst. Ik wil de echo van 14 feb. even afwachten. Als die goed is dan zet ik mezelf dezelfde dag nog op dit prachtige lijstje!

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Me like blufbanners :)

Ennuh, Chybou, ik denk dat je mij bedoeld ipv Koolmees, maar maakt niet uit ;) Manlief zei al.. dat hangt er maar helemaal vanaf hoelang je het beddengoed niet uit wilt wassen.. dus..

Welterusten!

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Jessie: Jep, ik bedoelde jou. Is 'wazig' zijn ook een zwangerschapskwaaltje?
    :D Jouw man weet het mooi te brengen!
    Slaap lekker!

9. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Chybou: grappig en mooi dat mijn zwangerschap toen jou vertrouwen heeft gebracht!
    Ja inderdaad was ik degene die eicellen gedoneerd heeft. Ik hoop dat ik daarmee iemand of een paar mensen heel gelukkig heb kunnen maken. Het maakt ook dat ik me minder schuldig voel over mijn "happy" verhalen op dit en een ander forum....

Jessie: sliepen ze lekker, die frisse lakens? Leuk he, nesteldrang?!

10. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @jessie: de 39weken al voorbij....spannend!!!
    @Char:jij niet veel minder ver...zou dus ook zomaar elke dag kunnen...
    @mir: alweer een jaar geleden dat jij vijf weken was....en nu een gezonde dochter....Hmm, wil ik over een jaar kunnen zeggen!

Hier vandaag weer hetzelfde als gisteren. Hebsi ds gisterochtend geen bollen meer gebruikt en merk dat afscheiding wel iets minder is, maar niet weg....ook klein beetje buikpijn, dus ben bang dat blufbanner maar van korte duur gaat zijn.....bibber bibber

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Chybou/Murphy: Sterkte met de onzekerheid en op naar een paar mooie echos! En heel goed dat jullie al een banner hebben gemaakt :)

@Jessie80: Ik heb de laatste tijd meer de gyn gezien en ik denk dat dat nu vaker vk gaat worden nu de bevalling nadert, maar dat wordt steeds per afspraak bekeken.
    Wat betreft de komende weken: als ik wil zijn er nog genoeg huishoudelijke klusjes die ik zou kunnen doen om mijn tijd te vullen :p Maar het geeft me wel een goed gevoel dat de belangrijkste dingen gedaan zijn, vooral omdat nog steeds niet precies duidelijk is wat het plan gaat worden gezien de suikers. Jij bent nu ook echt helemaal klaar he? Ik ben zo benieuwd wanneer het bij jou en Char gaat beginnen, spannend!!

Hier weinig te melden, vannacht prima geslapen :)

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Murphy welkom!!

Dames wat kletsen jullie veel! HAHAHA!
    Leuk natuurlijk, ;)

We gaan zometeen kamertje, kinderwagen,box, maxicosi enz. bestellen.
    WHOEI! ZIN IN!! :D

Kom vandaag nog een keer updaten.
    Iedereen een hele dikke knuffel, en tot vanavond (?)

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat leuk shopse Brabbel!

Ik ga vandaag ook mijn bed weer verschonen heb hetzelfde als Jessie alles moet dubbel zo schoon zijn hihihi....

Murphy hoop dat de onzekerheid snel veranderd in heel veel blijdschap!

Heb vannacht eindelijk eens goed geslapen! (Al ben ik nog steeds moe maar dat hoort erbij denk ik)

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Frisse lakens waren heerlijk, alleen beetje jammer dat ik zoveel zweet 's nachts.. dus toen ik om half 3 wakker werd merkte ik er al weinig meer van ;) Verder een gemiddeld nachtje gehad, dus paar keer wakker maar wel redelijk geslapen..

@Murphy, ik zou willen dat ik je gerust kon stellen maar buikpijn hoort er echt een beetje bij.. zolang het geen krampen zijn met helder rood bloedverlies moet je echt proberen je niet teveel zorgen te maken. Knuffel voor onzekerheid! En het is al bijna maandag!!

@Koolmees, ja sinds deze week heb ik het idee dat er wel een kraamhulp kan komen in mijn huis.. volgens mij heeft mijn "nesteldrang" ook meer daarmee te maken.. niet zo zeer met dat voor mij alles schoon moet zijn ;)

@Brabbel, leuk aankopen doen! Welk kamertje is het geworden? En welke kinderwagen?

@Char, fijn dat je goed geslapen hebt! Was ook weer met pilletje of helemaal op eigen kracht? En ik herken dat wel hoor dat je ook na een goede nacht niet blaakt van energie.. hoort er denk ik inderdaad bij en het weer helpt ook niet mee natuurlijk. Eigenlijk moet je elk beetje zon meepikken nu.. maar ja, het is niet echt weer om buiten te zijn (al ziet het er hier nu prima uit)!

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat leuk brabbel!! Spannend!!
    Wij hebben deze week de commode opgehaald en gister in elkaar gezet. Gelijk dingetjes opgehangen en de commode gedeeltelijk ingericht..
    Zo gaaf!! Ga elke keer even spieken in de babykamer!! Heerlijk!
    Dat zal ik nog missen als we op vakantie zijn!!

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hoi dames!
    Nou we zijn geslaagd hoor!
    Oei, we hebben echt veeeeeeeeeeeeeeeel gekocht, hier de lijst:

Kinderwagen Mutsy 4 rider/voetenzak/2 regenhoezen
    Kinderkamer: 3 deurs linnenkast, bedje,wandrek,kommode
    Matras, earosleep, dekentje,lakensetje, 3 onderlakentjes
    Badje zilver, standaard wit, zilveren blad
    Maxi cosi
    Bloom Fresco zilveren inzet
    Box hoogglans wit met lade eronder
    2 vestjes STOER!
    1 truitje STOER
    Tutje
    2 flessen
    Boxspeeltje
    Los speeltje
    Schoentjes mt 17

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ooohh gaaf Brabbel!!! Dat wat een rib uit je lijf haha! :) Maar het ziet er allemaal prachtig uit hoor!!
    Waar heb je het gekocht?

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    We zijn er ook heel erg tevreden mee, echt helemaal naar onze zin.
    We hebben alles besteld bij Babypark.

Nu moet ik eerste weekend maart bellen over wanneer ze tijd hebben om te leveren.
    SPANNEND!!!
    Ben zo blij dat we dit weer afgerond hebben.

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wow goed geshopt brabbel! Maar ziet er goed uit! Is ook wel erg fijn dat dat weer geregeld is he?

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hè Brabbel, we hebben dezelfde kinderwagen.

Vandaag ook bij babypark in Gouda geweest (campingbedje en kinderstoel gekocht).

Fijne zondag allemaal morgen!!!

Deel Deze Pagina