Hee Zeehondje wat leuk! Kwestie van goede smaak zullen we maar zeggen, Heb je er veel plezier van? Welke kinderstoel heb je gekocht?
Zo, jij hebt een productieve dag gehad, Brabbel! Mooie kinderwagen. We hadden voor ons pleegkindje hetzelfde merk, iets ouder model. Rijdt lekker! Hele mooie kamer ook. Helemaal mijn smaak! Welterusten allemaal!
De stokje tripp trapp kinderstoel Brabbel. Haar er gister gelijk ingezet. Haha, was een lachwekkend gezicht!
@ Zeehondje,Die schijnt echt heel fijn te zijn he die tripp trapp? Wij krijgen die als kado van mijn schoonzusje en zwager...Als ons kindje geboren is. Wij hebben zoveel zelf gekocht dat we gewoon niet meer weten wat we moeten vragen,iedereen vraagt wat we willen hebben.Van mijn ouders krijgen we een babyfoon (hadden al een box en kinderwagen gekregen) Van mijn schoonmoeder krijgen we de dommoo seat met swing eronder... Maar we zeggen nu tegen onze familie,vrienden en kenissen dat we dan het liefst dan prenatal kadobonnen willen als het vragen niet iedereen vind dat leuk om te geven maar we weten het anders gewoon niet....
Haha, ja daarom hier alleen noodzakelijke dingen gekocht zodat we ook nog wat te vragen hebben.. en wij weten natuurlijk geslacht nog niet, dus van mijn zussen krijg ik bijvoorbeeld dekentje en speeltjes voor in de reiswieg in duidelijke meisjes- of jongenskleuren! Ik ben nu op zoek naar een wipstoeltje (of wellicht zo'n doomoo seat maar die zijn nog lastiger mee te nemen), budget 75 euro (dus dat moet wel lukken dacht ik zo), iemand suggesties? Verder weer zonder enige tekenen van zich aankondigende bevalling wakker geworden. De appeltaart staat in de oven, dus het feestje voor verjaardag van manlief kan gewoon doorgaan vanmiddag
@Joekie: Leuk is dat he als het kinderkamertje meer vorm begint te krijgen? @Brabbel1988: Zoooo jullie zijn goed geslaagd! Ziet er mooi uit @Char1983: Herkenbaar dat het moeilijk is wat nog aan mensen te vragen als ze iets willen kopen. Ik had een wipstoeltje of campingbedje in mijn hoofd, maar die kunnen we nu zo goed als nieuw overnemen van iemand die er toch niets meer mee doet. De tripp trapp stoel staat hier op het lijstje om te vragen aan vrienden. En verder is hier de inspiratie ook op Hoewel we geen spulletjes hebben in duidelijke jongens- of meisjeskleuren, dus kan de kraamvisite zich daarmee uitleven @Jessie80: Mmmmm.....appeltaart, daar ga ik na de bevalling weer voor Gefeliciteerd met je man en veel plezier vandaag!!
Mmm...appeltaart... Krijg spontaan trek!! Gefeliciteerd met je man's verjaardag! Ik ben nu boerenkool aan het maken. Heb avonddienst straks en dan heeft vriendlief wat te eten. Voor mezelf gaat het in de koelkast want we hebben gister met de collega's afgesproken om roti te gaan bestellen vanavond! Mmmmm... Daar ben ik echt verzot op!!
Herkenbaar. Dat is ook de reden waarom Lieve en ik voor Geertgen hadden gekozen. Wij wilden ook graag anderen helpen bij hun zwangerschap-/kinderwens. We horen volgende week dinsdag of dat gelukt is. We hopen heel erg dat dit het geval is.
Ja Chybou, nou herken ik je weer. Toen ik de naam Lieve las! Weet niet meer van welk topic, maar opeens ging er een lichtje branden, haha.
Hallo meiden, mag ik ook met jullie mee kletsen? Een aantal kennen mij van okt/nov topic al. Ik ben 36, getrouwd, zoontje van 2,5 en na bijna 2 jaar, een MA en 2 VMK's van de 4e hormoon gestimuleerde IUI zwanger. Morgen ben ik 7 weken en dinsdag de 1e echo.
Hi Lyanna, welkom in dit topic en van harte gefeliciteerd!! Ik zie dat je dinsdag echo hebt.. spannend, maar hopelijk ga je een heel mooi kloppend hartje zien! @appeltaart, er staat nog één stukje dus.. feestje was gezellig maar ben nu wel echt op, dus ik duik snel mijn bedje in! Morgen om 10.30 weer naar de vk!
Jessie, dank je wel voor je welkom. Ik vind het zeker spannend weer, hoop ook op een kloppend hartje. Jij bent al bijna op de 40 wkn, succes bij de vk!!! Appeltaart, lekker hoor!!! Welterusten en slaap lekker, als de kleine er straks is is het eerst wel even gedaan met de nachtrust.
Lief van je! Weer een weekje goed doorgekomen! @Zeehondje: Geeft niets hoor. Lieve is gewoon 'more memorable' dan ik ben. @Lyanna: Welkom! Veel succes bij de echo morgen!
Welkom en gefeliciteerd!! Wat gezellig druk wordt het hier ineens met al de nieuwe zwangeren!! Hoop dat jullie vaak komen kletsen Zal het laatste lijstje zo weer eens naar boven halen..