Zwanger! Februari Mama's: 10 februari: Jessie80: verrassing! 17 februari: Char1983: verrassing! (weten het zelf wel) 28 februari: Koolmees: verrassing! Maart Mama's: 31 maart: La femme Nikita: jongen + meisje April Mama's: 1 april: Mistery: verrassing! Mei Mama's: 11 mei: Cashewnoot: verrassing! 16 mei: Sportmama: Tweeling verrassing! Juni Mama's: 12 juni: Joekie: jongen 20 juni: Brabbel1988: jongen Juli Mama's: 4 juli: Kaaat: meisje Bevallen! Josjo: 18-07-2011 - bevallen van DOCHTER Annelynn. Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een DOCHTER Suzannah Joann. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van DOCHTER Senna. Vlinder: 17-08-2011 bevallen van DOCHTER Stacey. Liesben: 11-10-2011 bevallen van een ZOON Eelco. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van DOCHTER Sophie Jasmijn. Mmiiiiir: 16-10-2011 is DOCHTER "Fee" geboren. Doortje25: 25-01-2012 bevallen van DOCHTER Naomi. Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI, 1 IVF mislukt, ICSI> TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Cashewnoot: 1e ICSI,1e kindje, 1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Doortje25: ICSI, 1e zwangerschap Char1983: 1x ICSI,1x cryo tp,1e kindje Jessie80: 3x clomid, 2x o.i., 1e zwangerschap Joekie: 6x IUI, 2e ICSI, 1e tp Josjo:6x iui, 1x IVF Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i., 1e zwangerschap La femme Nikita: 3e IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Mistery: 2 x icsi mmiiiiir: IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF norwegian-sky: 2x ICSI Sloppyslayer: 1ste IVF 2de zwangerschap Sportmama: 2e IVF, 2e kindje Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui Afspraken, echo's: Jessie80: 06-02-2012 controle vk (39w3d) Koolmees: 07-02-2012 afspraak vk Kaaat: 09-02-2012 20 weken echo en afspraak vk Joekie: controle vk Koolmees:15-02-2012 afspraak gyn La femme Nikita: 16-02-2012 afspraak gyn (33+5 wk)
Ben benieuwd of de nieuwe zwangeren al durven, hahaha! Oh trouwens: wij "al mama's" kletsen wel gezellig met jullie mee, ik hoop dat jullie niet te verlegen zijn om andersom ook eens bij ons wat te laten horen...? Doortje hoe is het, fijne kraamweek gehad? Lyanne, gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Kwaaltjes? Jessie en Char, spannend spannend...
Hi Lyanne, nog een prille zwangere erbij! Gezellig! Zo, net terug van een bezoekje aan de fert. arts. Inwendige echo gehad. Er waren een of twee vruchtzakjes te zien.....spannend! Tweede kan ook een hematoom zijn (bloeduitstorting). Dit zou het bloedverlies dan verklaren. Maar het kan dus ook een tweelingzwangerschap zijn! Voor de rest hetzelfde verhaal, over een week mag ik de eerste echte echo laten maken, dan wordt er ook gekeken of het een intacte zwangerschap is. Blijft gewoon heel spannend!
Chybou, dank je wel!!! Morgenmiddag heb ik de echo. Jij ook nog gefeliciteerd en ik ben precies 1 week verder dan jou. Joekie, dank je wel!!! Het lijkt mij ook wel gezellig hier, ik wil graag veel mee kletsen. Ik ga er zeker mijn best voor doen, ben wel op dit moment heel erg moe. Is eigenlijk enigste kwaaltje wat ik heb en hoop dat ik ergens op de dag in ieder geval even een moment kan vinden om hier te komen mee kletsen. Mmiir, dank je wel!!! Hier alleen heel erg moe en verder eigenlijk geen last van kwaaltjes. Als ik morgenmiddag een goede echo heb ga ik me ook op de lijst zetten. Nu wacht ik die ene dag nog even, maar moest ik nog week wachten tot de echo had ik me er zelf wel op gezet. Murphy, ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Das zeker nog even spannend bij jou of er 1 of 2 zitten, ben benieuwd!!! En volgende week hopen op 1/2 kloppende hartjes.
@Zeehondje: speelkleed en babygym hebben we nog niet, dus goede tips! @Joekie: En lekker roti gegeten? @Chybou: Gefeliciteerd met het 6 weken zwanger zijn! @Lyanna: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Succes met de echo morgen! @Jessie80: Succes bij de VK vandaag! @Mmiiiiiir: Ik wacht even met meekletsen bij jullie tot ik bevallen ben, ik ben bang dat het me anders niet lukt om meerdere topics bij te houden, maar ik zal het in gedachten houden @Murphy: Oooooh wat spannend, misschien een tweeling, ik ben benieuwd!!
Ik zie allemaal nieuwe meiden hier, leuk! Gefeliciteerd! Verder wordt het voor een aantal dames nu toch spannend. Oh, ik kan me die laatste weken/dagen nog zo goed herinneren. Die spanning van wanneer gaat er wat gebeuren. Zet hem op meiden! Ik lees hier nog wel mee, maar reageer eigenlijk nauwelijks, sorry Alles gaat goed hier, Eelco groeit als kool.
Zwanger! Februari Mama's: 10 februari: Jessie80: verrassing! 17 februari: Char1983: verrassing! (weten het zelf wel) 28 februari: Koolmees: verrassing! Maart Mama's: 31 maart: La femme Nikita: jongen + meisje April Mama's: 1 april: Mistery: verrassing! Mei Mama's: 11 mei: Cashewnoot: verrassing! 16 mei: Sportmama: Tweeling verrassing! Juni Mama's: 12 juni: Joekie: jongen 20 juni: Brabbel1988: jongen Juli Mama's: 4 juli: Kaaat: meisje Bevallen! Josjo: 18-07-2011 - bevallen van DOCHTER Annelynn. Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een DOCHTER Suzannah Joann. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van DOCHTER Senna. Vlinder: 17-08-2011 bevallen van DOCHTER Stacey. Liesben: 11-10-2011 bevallen van een ZOON Eelco. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van DOCHTER Sophie Jasmijn. Mmiiiiir: 16-10-2011 is DOCHTER "Fee" geboren. Doortje25: 25-01-2012 bevallen van DOCHTER Naomi. Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI, 1 IVF mislukt, ICSI> TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Cashewnoot: 1e ICSI,1e kindje, 1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Doortje25: ICSI, 1e zwangerschap Char1983: 1x ICSI,1x cryo tp,1e kindje Jessie80: 3x clomid, 2x o.i., 1e zwangerschap Joekie: 6x IUI, 2e ICSI, 1e tp Josjo:6x iui, 1x IVF Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i., 1e zwangerschap La femme Nikita: 3e IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Mistery: 2 x icsi mmiiiiir: IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF norwegian-sky: 2x ICSI Sloppyslayer: 1ste IVF 2de zwangerschap Sportmama: 2e IVF, 2e kindje Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui Afspraken, echo's: Koolmees: 07-02-2012 afspraak vk Kaaat: 09-02-2012 20 weken echo en afspraak vk Joekie: controle vk Jessie80: 14-02-2012 controle vk (40w4d) Koolmees:15-02-2012 afspraak gyn La femme Nikita: 16-02-2012 afspraak gyn (33+5 wk)
Goedemorgen! EDIT: goedemiddag... Ben weer voor een weekje goedgekeurd bij de vk zojuist. En alvast even doorgenomen wat de procedures zijn als ik eventueel de 41 weken aantik.. aangezien dat op een vrijdag is, is de kans aanwezig dat ze volgende controle al een afspraak gaan maken in het ziekenhuis voor echo en ctg.. maar goed eerst maar eens afwachten of ik die controle van 14/02 ga halen @Murphy, wat spannend.. waren er ook 2 follikels te zien deze ronde of zou het dan om een eeneiige tweeling gaan? @Mmmama's, ik zal er zo eens een vraag komen stellen.. jullie zijn tenslotte de experts
Wat spannend, Jessie. Weten jullie eigenlijk of het een jongen/meisje is? En ben je van plan om in het zh te gaan bevallen? Ja, er waren dit keer twee follikels, dus het zou een twee-eiïge tweeling kunnen zijn. Maar denk dat het een hematoom was hoor, dat verklaard dan meteen die vervelende bruine afscheiding. (die overigens vandaag ietsjes minder lijkt ...)
Mmh, spannend dus, volgende week weet je meer. Is die echo op maandag? Of had jij nou dinsdag de 14e? Wij weten eerlijk waar niet of we een jongen of meisje krijgen.. en hoewel we erg nieuwsgierig zijn, kunnen we zelfs de verleiding weerstaan om de envelop met "dat" gedeelte van de pretecho gesloten te laten.. maar om aan te geven dat ook manlief er toch wel benieuwd naar is, ik heb hem toen verteld over het bakerpraatje dat je het aan de hartslag van de baby zou kunnen zeggen dus vanochtend hoor ik hem ineens vragen aan de vk.. en de hartslag is nu hoeveel slagen per minuut, 135? Ik ga, als alles goed gaat, in het ziekenhuis bevallen met mijn eigen vk, dus met een cm of 6-7 ontsluiting richting het ziekenhuis.
Ik heb een niet zo leuk berichtje: Ik verlies helderrood bloed. Vanmiddag rond een uur of drie begon het. Inmiddels is het minder. Ik heb geen buikpijn of krampen. Het lijkt als of ik een spontane bloedneus had, maar dan daar beneden. Ik ben me echt rot geschrokken. MvM was net de deur uit, allemaal leuk en heel positief... Trof ik dit aan op het toilet... Ik kan wel huilen.
Oh nee.. wat een schrik. Maar nu minder en geen krampen.. dat klinkt goed.. tenminste zo "goed" als iets kan klinken bij bloedverlies. Ga je bellen voor vervroegde echo? Hele dikke knuffel meid en ik duim knetterhard dat het loos alarm was en er spontaan een bloedvaatje geknapt was.. het is allemaal gevoeliger nu hè, bloedneuzen heb je ook meer kans op bijvoorbeeld.
He Dames, Hier ben ik dan weer! Sorry even ego berichtje hoor. Was vanochtend vroeg namelijk erg spannend hier, Ik liep naar de keuken en ineens voel ik een soort van plop En verloor een hele plens vocht,ik het zh gebeld en moest een paar uurtjes later komen voor controle maar ze konden er niet meer achterkomen of het vruchtwater was dus werd weer na een paar uurtjes naar huis gestuurd om weer af te wachten heb wel last van gerommel en soms lichte krampjes in mijn onderbuik en harde buiken.Maar we zullen weer moeten afwachten,Zit niets anders op....
Oh, spannend, Char!! Wanneer moet je nu terug? Want als vliezen gebroken zijn en de weeën komen niet op gang dan gaan ze wel inleiden neem ik aan..? Sterkte met afwachten, hopelijk zet het snel door en is inleiden niet nodig!! Ik zei toch dat je eerder zou bevallen dan ik
O nee, Chybou, wat zul je geschrokken zijn... Ik zou een echo laten maken, heb ik vandaag ook gehad en blijk een hematoom te hebben in baarmoeder. Wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook hebt, maar dan moet je bijvoorbeeld rustig aan doen, en niet tillen en bukken, zodat het kan stoppen met bloeden. Op een echo kunnen ze nog niks zeggen over je zwangerschap, maar misschien wel de oorzaak van de bloeding achterhalen! Heel veel succes en ik duim heel hard verder!
@Char: Spannend! Ben benieuwd wat er de komende uren gaat gebeuren. @Murphy: Hematoom? Klink plausibel. Twee... Wie weet... @All: Bedankt voor het meeleven. Het wordt minder. Net was het al niet meer helderrood. Leek meer op een beetje bloed vermengd met utrobollen. (Tja, lekker...) Ik hoop dat het komt van het vele hoesten. Ik hoest soms zo hard dat ik moet kokhalzen. Misschien dat er een bloedvaatje een beetje onder druk heeft gestaan? Het ziekenhuis bellen leek me op dit moment niet zo veel zin hebben. Het was na 3 uur en ik denk dat ze zeggen dat ik even af moet wachten. Het komt heel veel voor (ik weet dat als verpleegkundige) en het kan van alles zijn. Meestal wordt er, als er geen extreme buikpijn is, afgewacht. We zijn er ook niet 1,2,3 in de kliniek... Ik woon in Twente en de kliniek staat in Brabant. Als ik me enorme zorgen blijf maken ga ik morgen bellen. Ik heb me nog niet aangemeld bij de verloskundige. Ik kom (als de echo goed is) vanaf week 8 onder controle bij de obstetrist in het ziekenhuis.
Char, spannend!!! Ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld of ben je al bezig? Mocht het zo zijn, in ieder geval succes!!! Chybou, meid dat is zeker schrikken!!! Ik hoop en duim voor je dat het goed zit. Dikke knuff in ieder geval. Verder ben ik even met een poll bezig hier en op ander forum, iets met mijn schoonmoeder. Benieuwd wat iedereen ervan vindt. Verder begin ik mij nu ook erg zenuwachtig te voelen, hoop zo dat het goed zit.