@ Lyanna,Nee niet bezig hoor...Hoop ook dat het niet lang meer duurt....Spannend voor jou morgen dus! Mijn duimen draaien voor je!
Hoeveel is het? Ik heb namelijk ook helderrood bloedverlies gehad zonder buikkrampen.. Schrok me rot maar gelukkig bleek het loos alarm.. Het moet alleen niet zuper veel met stolsels zijn... Sterkte meid!! Hopelijk is het niks!!
Spannend!!! Hopelijk zet het door Super gevoel dat je je kleine nu snel in je armen zult hebben! Zet em op!!
Tja, hoe geef je dat aan? Het was genoeg om er even flink van de schrikken. Ik denk dat het een druppel of vier was. Nu nog wat met vocht vermengde rommel. Er zat een stolsel bij, maar niet zoals ik ze wel eens verlies als ik ongesteld ben. Ik heb er nog eens goed naar gekeken, maar ik kon er niets van maken. Leek meer op een bloederig korstje of zo wat los geschoten was... Lekker grafisch allemaal. Mij lijkt het vreemd als je alleen het embryo zou verliezen en verder geen weefsel of zo. Maar misschien zie ik dat niet goed? Ik heb geen buikpijn. Alleen spierpijn onder in mijn buik van het vele hoesten.
Oh.. dat klinkt echt als heel weinig meid!!! Houdt moed!!! Er is nog geen reden tot echte onrust hoor!! Maar dat is natuurlijk HEEL makkelijk gezegt door iemand die inmiddels een stukje verder is
Oh.. dat klinkt echt als heel weinig meid!!! Houdt moed!!! Er is nog geen reden tot echte onrust hoor!! Maar dat is natuurlijk HEEL makkelijk gezegd door iemand die inmiddels een stukje verder is
Wat gebeurt hier veel zeg, ik hou het niet meer bij @chybou: klinkt idd niet als heel veel, maar wat vreselijk eng. Je klinkt er zelf vrij rustig onder, lijkt dat maar zo, of ben je dat ook echt? Zou zomaar kunnen, dat er door het hoesten een bloedvaatje is gesprongen of zo. Mijn gyn. Zei vandaag nog dat het nu allemaal zo doorbloed en gevoelig is, dat door hard niezen (of hoesten) er al een bloeding kan ontstaan. Hoop en duim voor jullie dat het ook zoiets onschuldigs is! @char: ah, nog alles rustig bij jou. Maar niet meer voor lang! Weten jullie al of het een jongetjes/meisje is? @lyanna: heel veel succes morgen! Zal ook voor jullie duimen dat alles goed is en je lekker verder kunt zweven op het roze wolkje!
@Murphy: Ik had vanmiddag wel even trillende handjes en ik heb ook wel even gehuild toen mijn schoonmoeder belde (super schatje, heb een betere band met haar dan met mijn eigen moeder) hoe het ging met mijn griepje. Ik ben er inmiddels wel redelijk rustig onder. Ik denk echt dat als het heel ernstig was het nu erger zou zijn geworden, niet minder... Verder heb ik geen buikpijn. Het waren drie bloederige toiletpapiertjes vol... Hoe je dat uit moet drukken in hoeveelheid? Fijn hoor zo'n forum. Ik wordt echt gerustgesteld. Als jouw gyn. zegt dat er al een bloeding kan ontstaan door hard niezen... Dan moet dat harde gehoest van mij van de afgelopen drie dagen genoeg zijn geweest om dit te veroorzaken. Ik had gisteren ook een bloedneus. Die heb ik normaal gesproken nooit. Fijn zeg dat jij al een echo hebt gehad! @Joekie: Ik houd zeker moed. Ik onthoud gewoon dat het bij jou ook allemaal goed is gekomen.
Ohja.. Bloedneuzen.. Ik heb ook continu bloed en bloedstolseltjes in mijn neus! Al sinds het begin van mijn zwangerschap. Had ik eerder echt nooit! Het loopt niet uit mijn neus hoor, maar wel altijd bij het neus snuiten. (elke dag!)
Meiden, wij zijn weer veilig thuis gekomen, en alles gelukkig goed gegaan. Zal snel weer komen bijlezen en schrijven... Heb wel op de telefoon een beetje bijgelezen, en zag dat er nieuwe meiden zijn...GEZELLIE... Tot laters...♥
Joekie, is heel normaal hoor dat je eerder een bloedneus of zo hebt. Hoort echt bij zwangerschap en ik heb het nu ook.
Vanmorgen toch maar even de kliniek gebeld. Kan er vanmiddag terecht. Dus 'even' 4 uur heen en terug richting het mooie Brabant. Ik ben heel blij dat we vandaag langs mogen komen. Duimen jullie mee dat alles in orde is? @La Femme: Welkom terug!
Chibou, fijn dat je vanmiddag terecht kan. Hoop dat alles goed is, duim in ieder geval heel hard voor je. Knuff!!!
Chybou hopelijk wordt je vanmiddag helemaal gerustgesteld meid! Wel een verschrikkelijk eind rijden zeg! Kon dat niet dichterbij??? La femme welkom terug Het is hier inderdaad een stukkie drukker geworden! (gelukkig) haha
@ La Femme,Fijn dat jullie veilig terug zijn! @ Joekie,Ik heb vooral last van bloedstolseltjes in mijn neus schijnt indd normaal te zijn. @ Chybou,Fijn dat je terecht kan...Wel vervelend dat jij zo'n eind moet rijden. Ik duim heel hard voor je hoor! @ Lyanna,Owwww spannend nog een paar uurtjes! Hier deeltjes van mijn slijmprop aan het verliezen...
@char: o wat spannend, nog eventjes en je hebt je kleine meisje/jongen in je armen! @chybou: duim duim duim @lyanna: ook duim duim duim...
Natuurlijk duim ik mee, Chybou! Doe ze de groeten in Elsendorp En ik hoop dat alles er goed uitziet!! @Lyanna, al een mooi kloppend hartje gezien? Ik duim ook voor jou! @Char, oh spannend, hopelijk zet het nu echt door.. al hoeft slijmprop niets te betekenen. Wanneer moet je terug naar ziekenhuis? Want ik kan me niet voorstellen dat ze je met-mogelijk-gebroken-vliezen laten doorlopen tot volgende week..