Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #21 Vlinder3, 7 dec 2010
    Laatst bewerkt: 7 dec 2010
    @Jem, welkom hier.
    Klets gezellig mee. :)
    Ik heb helaas geen cryo's in de vriezer. Ik had 10 eitjes en 8 bevruchtingen waarvan er 1 is teruggeplaatst en de overige 7 zijn helaas niet goed door ontwikkeld en konden niet in de vriezer. :(
    Maar gelukkig is onze spruit blijven plakken en hopelijk blijft hij lekker zitten tot augustus. :)

Als ik niet zwanger was geweest en hun kwamen met het nieuws dan was het indd een flinke knauw geweest maar gelukkig is het anders.
    Er zijn er al zoveel voorgegaan in onze omgeving en nu is het onze beurt. :)

:DMijn mannetje neemt vanuit zijn werk een kerstboom mee, leuk leuk leuk.:D Dan kan ik me daar straks op uitleven.:D

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het heeft jammer genoeg voor mij niet meer veel nut :D
    Aangezien de kleine man ongeveer over 7 weken word verwacht.
    Maar meiden van harte geefeliciteerd!!!
    En geniet ervan , jullie zullen alleen nog maar meer gaan genieten!

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je wel liefie. :)
    Zo gaat echt snel, nog even en je hebt je wondertje in je armen.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jaaaaaaaa het vliegt zo om!!!
    Ik zeg je als je eenmaal de 12 weken voorbij bent, dan ben je eenmaal wat relaxter ( ik toen iig) en dan vliegt de tijd!

5. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hey meiden,

De echo was weer helemaal goed!! Je begint nu echt onderscheid te zien van hoofdje, lijfje en beentjes.. Zo leuk!!
    Gisteravond heb ik zelf het hartje al gevonden thuis, had zo'n angelsound liggen en na even zoeken was daar het treintje. Echt super leuk hoor!

Elif voor jou schiet het inderdaad al op, leuk hoor!!

Vlinder, fijn he dat je nu zelf een keer de gelukkige mag zijn die zwanger is en niet iedere keer het ''goede'' nieuws van anderen aan moet horen.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jem dat laatste is het beste gevoel wat er is heh!!

Wat goed dat jullie echo zo goed was!
    EN idd nu zie je verschil van hoofdje, lijfje enz.
    Het word alleen nog maar mooier:D

7. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Jem, wat heerlijk dat de echo goed was! Voor ons nog 3 nachtjes slapen... En dat je het hartje al hebt gevonden zeg. Wat goed!!

Elif, nog maar 7 weken. Wat spannend! Ben je er al helemaal klaar voor? of heb je nog een hoop te regelen?

Vlinder, wat gezellig dat je man een kerstboom mee neemt. Die van ons staat al. Zondag avond heeft mijn man hem opgezet. Het is wel kunst hoor.. met vogels en een hond die alles door de hele kamer verspreiden wil ik geen naalden in huis.

Liefs Saskia

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Barleeus alles is klaar.
    Alleen mijn vluchtkoffertje nog klaarmaken, maar moet volgende week eerst horen wat ik wel en niet moet meenemen:)

Kunnen jullie dames het al geloven??

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jem wat fijn een goede echo, en zelf het hartje gevonden....Supergaaf. :)

Tja helaas nog geen boom want de bomenman was al dicht, dus het wordt waarschijnlijk pas zaterdag....Ach ja, we doen het er maar mee. Maar des te leuker is het misschien om hem op te tuigen zaterdag. :)

10. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    O wat jammer vlinder, nou ja.. dan heb je nog wat leuks in het vooruitzicht zaterdag :D

Ik kan het nog maar moeilijk te geloven hoor. Ben wel duidelijk zwanger met alle kwaaltjes, maar het blijft een vreemd idee dat er een echt mensje in mijn buik zit. Misschien dat het na de echo vrijdag wat beter te geloven is. Als het goed is, is het dan wat herkenbaarder en niet alleen een vlekje met een knipperlichtje.

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    :) :) de kerstboom staat. :) :)

Ben hem met de buurvrouw gaan halen, nu echt de kerstsfeer in huis. :)

12. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Gezellig!!

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zeker gezellig, mijn man kwam thuis en riep gelijk.
    'Zo, dat is een mooi boom, en groot." :)

Hij is ook echt groot, tot aan plafond en mega breed maar ook helemaal vol met takken, geen een kale plek erin. Ben er echt trots op. :)
    Ik stond gisteren wel helemaal onder de uitslag van deze mooi boom, het is nu nog niet helemaal weg maar het jeukt en brand niet meer.

Oeh, nog 5 daagjes en dan is de echo, ik hoop zo dat we een hartje zien. :)

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo allemaal, bij deze meld ik me graag ook hier aan :D

Heb zondag eerste positieve test gehad. Maandag naar het zkh gebeld (en dinsdag weer), werd me verteld dat ik wellicht positief had getest omdat er nog ovitrelle in mijn lichaam zat. op internet gezocht en daar stond duidelijk dat het na 10 dagen uit je lichaam is. Het was dag 16 dus ik was aan de ene kant wel zeker maar aan de andere kant totaal niet, dus elke dag een test gedaan hahaha en vandaag op dag 18 kon ik weer bellen en net afspraak gemaakt voor mijn eerste echo, de maandag na de kerst :)

oh ik ben zoooooo blij!! al is het nog moeilijk te geloven dat het na 2,5 jaar eindelijk zo ver is.... Leuk ook dat hier allemaal zwangere dames mee kletsen die hetzelfde hebben doorgemaakt...

Liefs, Josjo

Wie en wanneer:
    Vlinder: 08-08-2011 uitgerekend.
    Barleeus: 08-07-2011 uitgerekend.
    Jem1979: 12-07-2011 uitgerekend
    Josjo: 14-08-2011 uitgerekend

Welke behandeling?
    Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM
    Barleeus: na 6xIUI, 1xIVF en 2xICSI
    Jem1979: 2x iui, 1x ICSI
    Josjo: 6x iui, 1x IVF

Afspraken echo's:
    Jem1979: 07-12 echo UMC
    Vlinder3: 14-12 1e echo lokale VK (6wk)
    Barleeus: 28-12 Controle VK
    Jem1979: 28-12 controle vk + echo
    Vlinder3: 04-01 echo EZ Tilburg
    Josjo: 27-12 1e echo Rijnstate Arnhem

15. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Josjo van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat heerlijk he om dat streepje dan op een test te zien verschijnen..
    Nog een paar weekjes geduld en dan mag je gaan kijken naar jullie kleine hummeltje. Heb je een terugplaatsing gehad van 1 of 2 emmy's??

Vlinder voor jou begint het ook op te schieten richting je eerste echo, spannend he..

Barleeus, jij morgen de echo. Misschien zie je de kleine dan al wel bewegen op het scherm dat is zo leuk om te zien!!

Ik ga eens even wat taarten bakken, moet morgen een hello kitty taart afleveren en dan zaterdag een taart voor 60 personen dus heb nog wat te doen vandaag en morgen.

Groetjes,
    Jolanda

16. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Josjo: Jaaa!! Gefeliciteerd. Wat geweldig dat het nu met ivf gelukt is. Wat heerlijk hè eindelijk 2 streepjes op de test. Geniet ervan!

Vlinder, gelukkig vond je man het ook een mooie boom. Wat vervelend dat je helemaal onder de uitslag zat. Maar je hebt er wel iets moois voor terug.

Jem, bak jij van die leuke taarten? Dat lijkt me echt geweldig om te doen! Ik heb al heel veel mooie creaties gezien in het taarten topic.

Liefs Saskia

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Josjo, welkom hier. Mooi he zo'n test maar ook zo ongeloofelijk. :) Geniet ervan meis.

@Jem, ja nog 5 daagjes tot de 1e echo, dan ben ik 6,1 week. Spannend.
    Ooh lekker taart. :)

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ik had 1 emmy. Had 20 eitjes, waarvan 13 bevrucht en 5 toppertjes, dus zelfs nog 4 cryo's, maar niet nodig dus voorlopig joehoe :)

wij gaan het vanavond tegen mijn moeder vertellen en morgen de ouders van mijn man en dan mag de hele wereld het weten :D. voelt aan de ene kant wel gek om het zo vroeg te vertellen, maar aan de andere kant, iedereen weet het toch al dat we hier mee bezig zijn... hoe hebben jullie dat gedaan?

Gisteren ook een boom gekocht trouwens en de dag ervoor allemaal nieuwe ballen (witte, bruine, koper etc, ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien, maar met al die familiebezoekjes nog niet veel tijd om hem op te tuigen haha)

en ja, zwanger kerst en dan oud&nieuw vieren, super he!! Wij zitten met O&N aan zee en ik had geroepen dat ik een nieuwjaarsduik ga doen, behalve dus als ik zwanger zou zijn haha nu mag manlief er in springen :p:p

Liefs, Josjo

19. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Josjo, wij hebben het ook gelijk aan de hele wereld verteld hoor! Bij ons wist ook iedereen dat we er mee bezig waren dus we konden moeilijk ons mond houden. En het is ook gewoon leuk om dit geweldige nieuws met iedereen te delen.

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik zou het ook het liefste van de daken willen schreeuwen maar mijn man is nog een beetje terughoudend, dit omdat ik in het 1e jaar na de pilstop 3 miskramen heb gehad. Aan de ene kant te begrijpen maar aan de andere ook moeilijk om mijn mond te houden. :)

Deel Deze Pagina