Wow, wat een geweldig nieuws Chybou! Fantastisch, zelfs al een kloppend hartje!! Gefeliciteerd en nu eindelijk genieten.
Chybou gefeliciteerd!!! Wat een enorme geruststelling hé!! Nou komt het helemaal goed meis!! Geniet er lekker van!
Hai Dames, Even uit me blote hoofdje! Murphy welkom hier en Chybou ook als k dat nog niet gezegd had.. Ik weet t niet meer.. Chybou super dat t hartje je al klopt en miss wel belangrijker jij niet zo in de stress meer fijn en nu uitzieken idd.. Lyanna gezellig dat je ook hier komt kletsen en super joeipie jeeej voor t hartje!!! Char wat maak je t spannend zeg.. Ben benieuwd, btje geslapen vannacht.? Jessie en Koolmees wie wordt t bij jullie eerder is nu denk ik de vraag, leuk dat er zoveel staat te gebeuren hier.. Brabbel alle spullen al besteld super, leuk!! Alle andere die ik vergeet sorry! Hoe is het? Hier laatste dagje werken, morgen 20 weken echo en dan vakantie! Zijn we zo erg aan toe, heerlijk!
Chybou...wat een fijn nieuws zeg...heb gister even wat bijgelezen en las dat je je zorgen maakt...ow wat fijn dat je die nu kunt laten gaan... @ Alle andere meiden.....vanmiddag kom ik bijlezen en schrijven... Nu eerst mezelf klaarmaken voor het ziekenhuis, de eerste keer even bij de VK kijken en hopelijk onderzoekt ze ons ook even...( voor de nieuwe meiden, ik woon in Duitsland, en hier is alles toch anders geregeld... ) Verder wel iets stoms gedaan gister...we hadden zo`n klein bakje koolsalade van de supermarkt, op zaterdag gekocht, maar vergeten in de koelkast te zetten voor een dag. Voor ik hem ga eten ruikt en proeft manlief en zegt dat hij nog helemaal in orde is...wil ik voor een keer geen zeikerd zijn en had bovenndien zo`n zin in die salade, dus eet ik er een beetje van op wat stukjes stokbrood. Krijg ik toch een paar uur later poblemen... Stomstom natuurlijk...natuurlijk gegoogled en het schijnt niet zo`n probleem te zijn, maar vraag het toch dadelijk even... Vanaf nu maar weer een zeikerd met eten dan... Bovendien doen mijn vingers ook weer erg zeer, werd er vanacht zelfs wakker van...dat ook maar even vragen dus... Tot laters...
@Kaaat, oh ja, lekker met de billen op de Antillen.. van wanneer tot wanneer ga je? En heb je wel voldoende toegang tot het forum daar of ga je gewoon 3 geboortes missen? @Nikita, ik denk dat het inderdaad voor jou vervelender was dan voor je kleintjes, maar prettig is natuurlijk anders. Succes bij vk vandaag.. hoe is het met sneeuw en kou bij jullie? Durf je nog wel gewoon de weg op? Hier alles nog rustig als altijd.. nu even douchen en dan bezoekje brengen aan mijn opa, lunchen bij mam, dooppakje ophalen.. ik kom de dag wel door
@Char: En, en, en? Ik ben benieuwd of er al nieuws is bij jullie!! @Jessie80: Nog maar 2 dagen tot de uitgerekende datum, nog steeds geen voortekenen? @Kaaat: Ik denk wel dat Jessie eerder gaat zijn, of ze moet echt de 42 wk vol maken, maar dat hoop ik niet voor Jessie Jij heel veel succes morgen bij de 20 wk echo, op naar weer een goede echo!! @Lafemmenikita: Succes bij de vk vandaag!!
@Kaaat: Ik weet het ook niet meer, maar als dit de tweede keer was dat je me welkom hebt geheten, dan ben ik in elk geval dubbel welkom. @La Femme: Ik zou lekker een zeikerd blijven met eten. Wat ik hier allemaal al heb weggegooid omdat ik niet meer wist wanneer het open is gegaan. Zonde, maar ja...
Hoi Hoi meiden! Nou hier nog niets hoor! Vandaag op controle geweest bij de gyn. en heb wel een hoge bloeddruk nog dus dat moet goed in de gaten gehouden worden.Verder was alles goed we moeten gewoon geduld hebben wel zei de gyn. nu dat zijn hoofdje vast zit dus niet zo heel erg laag zit als ze dachten dus als mijn vliezen breken moet ik gelijk bellen en komen.Mag dan ook niet veel meer lopen of iets doen. Ook als de kleine er over 2 weken nog niet is gaan ze verder kijken hoe of wat. Al denkt hij dat het echt niet meer zo lang zal duren met al dat voorwerk waar ik nu last van heb dus laten we het hopen! @ Nikita succes vandaag bij vk! @ Jessie bij jou kan het gewoon ook elk moment zo ver zijn! @ Koolmees hoe is het met jou? @ Kaaat ow ja lekker vakantie voor jou heerlijk! En morgen de 20 weken echo leuk! @ de rest hoe is het met jullie?
Jeeej! Voor kloppende hartjes! GEWELDIG NIEUWS! Ik moet vanavond naar de vk, en dan kom ik morgen (misschien vanavond) vertellen hoe t allemaal dr voor staat... Iedereen een knuffel,
@Koolmees, nee dat hoop ik ook niet dat ik de 42 weken helemaal vol maak.. omdat iedereen het de hele tijd over 12-14 februari heeft om mij heen, ben ik me daarop aan het richten ben ik bang.. dus grote kans dat ik volgende week woensdag ineens wel beu ben als de kleine zich dan nog niet gemeld heeft @Char, flink gerommel dus, maar kleine nog niet helemaal ingedaald.. mmh, da's wel vervelend, is maar te hopen dan dat je vliezen niet breken voordat de weeën goed op gang zijn. @Brabbel, succes bij vk vanavond! @Kaaat, succes morgen, ik duim dat alles goed is.. is toch spannend (vond ik tenminste), die 20 weken echo!
Zwanger! Februari Mama's: 10 februari: Jessie80: verrassing! 17 februari: Char1983: verrassing! (weten het zelf wel) 28 februari: Koolmees: verrassing! Maart Mama's: 31 maart: La femme Nikita: jongen + meisje April Mama's: 1 april: Mistery: verrassing! Mei Mama's: 11 mei: Cashewnoot: verrassing! 16 mei: Sportmama: Tweeling verrassing! Juni Mama's: 12 juni: Joekie: jongen 20 juni: Brabbel1988: jongen Juli Mama's: 4 juli: Kaaat: meisje September Mama's: 24 september: Lyanna: ???? Bevallen! Josjo: 18-07-2011 - bevallen van DOCHTER Annelynn. Sloppyslayer: 04-08 bevallen van een DOCHTER Suzannah Joann. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van DOCHTER Senna. Vlinder: 17-08-2011 bevallen van DOCHTER Stacey. Liesben: 11-10-2011 bevallen van een ZOON Eelco. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van DOCHTER Sophie Jasmijn. Mmiiiiir: 16-10-2011 is DOCHTER "Fee" geboren. Doortje25: 25-01-2012 bevallen van DOCHTER Naomi. Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI, 1 IVF mislukt, ICSI> TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Cashewnoot: 1e ICSI,1e kindje, 1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Doortje25: ICSI, 1e zwangerschap Char1983: 1x ICSI,1x cryo tp,1e kindje Jessie80: 3x clomid, 2x o.i., 1e zwangerschap Joekie: 6x IUI, 2e ICSI, 1e tp Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i., 1e zwangerschap La femme Nikita: 3e IVF Lyanna: 4e zwangerschap (1x MA&2x VMK), 4e IUI Mistery: 2 x icsi mmiiiiir: IVF met 2 TP (eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Sportmama: 2e IVF, 2e kindje Afspraken, echo's: Kaaat: 09-02-2012 20 weken echo en afspraak vk Joekie: controle vk Jessie80: 14-02-2012 controle vk (40w4d) Koolmees:15-02-2012 afspraak gyn La femme Nikita: 16-02-2012 afspraak gyn (33+5 wk) Lyanna: 06-03-2012 afspraak zkh (intake VK+bloedafname+echo
Uhmmmm...Char, had wel verwacht dat het ging beginnen bij jou. Nog niet dus. Nou, succes met wachten dan maar.
Even ego: Vanavond weer een bloeding gehad. Genoeg om een heel inlegkruisje te verdrinken. Op het toilet liep het er gewoon uit. Het was veel heftiger dan maandag. Weer helder rood bloed en geen buikpijn. Gelukkig werd het al snel weer minder. Tja, wat moet ik hier nou mee? Ik baal echt enorm. Ben je gisteren zo fijn gerustgesteld en kan je blij naar huis... Nu dit weer. De gyn. was gisteren heel stellig; Helder rood bloed komt niet uit de baarmoeder. Zolang ik geen buikpijn heb kan het geen kwaad. Ben bang dat het spannende weken gaan worden hier.
Chybou, knuff en ik begrijp je onzekerheid. Char, nog niks. Ben benieuwd wanneer het doorzet. Iedereen even een knuff!!! Ben hele dag niet echt fit, zware hoofdpijn en heb vandaag meerdere keren op de bank gelegen en begin van avond op bed. Nu ga ik ook slapen en hoop dat het morgen beter is. Slaap lekker!!!
Hè bah chybou, zou me daardoor ook enorm onzeker voelen.. Wel fijn wat de vk heeft gezegd maar toch, niet prettig... Kan je niet naar een zkh in de buurt? Volgens mij als je zegt dat je bloedt en bang bent dat t mis is mag je toch altijd komen? Heel veel sterkte in elk geval meis.... Jessie en Char, spannend, wie zal de eerste zijn? En hoe zou het met Doortje gaan?
H! meiden... Vanmiddag kom ik hopelijk echt bijlezen en schrijven... Ben de laatste dagen errug moe en begin ook vocht vast te houden...kon gisteren kuiltjes in mijn schenen drukken...hmm...is dat nog wel goed?? In ieder geval nog een weekje en dan is mijn gyn. weer terug. Gister bij de vk was het meer een soort van aanmelden voor het ziekenhuis, had eigenlijk ook nog naar de gyn. daar gemoeten maar ze was met een bevalling bezig...zou vanochtend terug moetne bellen, maar weer een bevalling...haha...volgens mij hebben ze wel meer dokters in het ziekenhuis maar ja..we bellen zoals gevraagd vanmiddag nog maar eens terug... Tot laters dus...
Haai Alles was helemaal goed bij de echo jeeeh! Chybou wat vervelend zeg en onzeker idd.. Je weet dat het niets hoeft te betekenen, maar toch het is gewoon naar.. Char succes met de laatste loodjes idd, gaat er nu toch echt van komen.. Alle andere straks meer..
Blèh meiden, ik voel me vandaag helemaal niet lekker...hoofdpijn, moe ( zojuist nog een uurtje geslapen ) en dan dat vocht in mijn benen en handen... Probeerde zojuist toch maar de vervanger van mijn gyn. te bereiken, maar krijg daar alleen maar het antwoordapparaat. Weet niet goed of ik me zorgen moet maken of dat dit nog normaal is... Denk ook niet dat mijn hoofd ernaar staat alles terug te lezen, maar ik doe mijn best... Maarre Chybou..lukt het je nu een beetje te genieten?? Ow jeetje...niet dus...lees nu je volgende berichtje...weet ook niet wat jer hiermee moet...misschien toch nog een keer het zh bellen... Murphy...welkom hier, en stoer hoor je banner...snap je onzekerheid helemeel...ben zo`n beetje miss onzekerheid hier in het topic... Maarre...wat zie ik nu voorbij komen...misschien ook een tweeling...dan zijn er opeens 3 hier in het topic...spannund hoor... Lyanna...welkom en proficiat met je zwangerschap...en het knipperlichtje gezien...SUPER... Brabbel...lekker gekocht dus... Wij vorige week nog snel snel de laatste dingen...autostoeltjes bijvoorbeerld en eindelijk een voedingskussen....WOW...een absolute aanrader hoor...slaap heerlijk nu...heb lang getwijfeld en wilde eigenlijk wachten tot ik weet of het lukt met bv of niet...maar we denken positief...dat gaat helemaal lukken en met het kussen slaap ik super...( behalve dat ik nog altijd elke nacht 2 keer eruit moet om te plassen...) Wij zijn trouwens helemaal Babydumo fan...en hebben daar dus afgelopen week-end bij mijn ouders gebruikt van gemaakt... Koolmees, Jessie en Char...houden jullie het nog uit?? Joekie, hoe voel jij je ...alles goed?? Dat van je neus is trouwens herkenbaar...hier ook iedere dag... Mmiiiir...zat idd. te denken voorzichtig eens in het MMMama topic te gaan kijken... En Liesben komt ook HALLO zeggen...hoe gaat het met jullie?? Kaaatje...wow....de 20 weken echo ook helemaal goed...ben super blij voor je, en nu lekker op vakantie... Zo meiden...hoop dat ik niemand ben vergeten...probeer me hierop te concentreren maar denk ook heel de tijd aan de bank waar ik op wil gaan liggen... dus tot de volgende keer maar weer...