@Char1983: Dus toch nog niet doorgezet? Wat balen van de hogere bloeddruk, wanneer heb je weer controle? @Brabbel1988: Hoe was het gegaan bij de vk? @Jessie80: Daar gaan we gewoon niet vanuit, binnen nu en een week mag jullie kleintje zich komen melden! @Chybou: He bah weer een bloeding Ik kan me je zorgen voorstellen, dikke knuffel meid!!! @Lyanna: Hopelijk voel je je vandaag beter, beterschap in ieder geval!! @LafemmeNikita: Balen dat je je niet lekker voelt, goed uitrusten dan maar en hopelijk knap je snel op. Beterschap!! @Kaaat: Jaaaa een goede echo, wat fijn!!! Geniet ervan!!! Hier gaat het prima, weinig te melden
@nikita: nou, weet nog niet hoor, of 't een tweeling is. Er was iets ondefinieerbaars te zien op de echo, maar we zullen zien. Had wel twee eitjes bij de iui, dus het zou kunnen. Jij bent zwanger van een tweeling? Wow, geweldig. Ik ben eigenlijk gewoon ontzettend blij als ik een hartje zie kloppen bij de echo maandag, als het er twee zouden zijn, dan hebben we dubbel feest! Succes met het vocht en het niet lekker voelen! @chybou: bah, alweer dat ellendige bloed. Om gek van te worden! Hoe gaat het vandaag?
Jessie, hoe is t daar?? Chybou, klinkt heel makkelijk voor mij, maar probeer er zo rustig onder te blijven, en blijf positief. Beebje zit er, beebje zit goed, en die gaat t helemaal maken. T is moeilijk om vertrouwen te hebben in je lichaam, maar probeer t. Vandaag nog gebloed? Lyanna, heb je vaker last van hoofdpijn? Drink je wel genoeg? Want ik heb t ook een tijdje gehad in t begin van mn zwangerschap, en toen zei de vk dat ik 0,5 meer moet drinken dan voor mn zwangerschap. Tipje. La Femme, is t buiten t vocht om wel allemaal goed vol te houden, of word t allemaal erg zwaar nu? Kaaat, fijn om te horen dat alles goed is. Toch weer een geruststelling he? En een meisje! Jeeejj, hadden jullie zelf ook een idee, of waren jullie helemaal blanco? Murphy, op mijn echo had ik tzelfde. Bij mij zijn er 2 emmys teruggeplaatst, en ook bij mij was er een restantje te zien van wat een 2e beebje had kunnen zijn. Maar ja, dat bevestigen ze natuurlijk niet. Maar aangezien ik 5 dagen enorme buikpijn, en maagpijn heb gehad toen, leek t hun wel aannemelijk dat 1 vd 2 toen opgelost is zeg maar. Zeker weten doen we t nooit natuurlijk. EGO: De vk was weer tevreden. Bloeddruk was weer perfect, en deze ronde hebben ze mijn bloedsuikers nagekeken, omdat mijn BMI boven de 30 zat voor ik zwanger werd. Deze was heel mooi, en ik hoefde me geen zorgen te maken. Beebje zijn hartje klopte weer mooi, en hij lag mooi in t midden van mn buik,placenta achter, baarmoeder in t midden aan de voorkant. Gewicht is nu 94,5 terwijl ik voor mijn zwangerschap 86 woog. Hmm, in totaal denkt de vk dat ik op 102/103 kilo uit ga komen. Moest echt ff slikken ik hoopte dat ze zou zeggen dat ik de 100 net niet zou halen. Maar ik moet gewoon goed opletten met limonade, koek snoep en mijn eetpatroon. Nu over 4 weken weer controle, en daarna om de 3 weken een afspraak. Zo, ben weer bij! Iedereen een knuffel!! Kom binnenkort ff een buikfoto plaatsen voor de nieuwsgierigen onder ons,
@Murphy: Blijft dus nog even spannend Wanneer is je volgende echo? @Brabbel1988: Fijn dat je weer helemaal goedgekeurd bent!! @Jessie en Char: Al ontwikkelingen bij jullie??? Hier vannacht prima geslapen en vanmorgen wat langer blijven liggen. Dat verlof is zo verkeerd nog niet
Vandaag ontzettend misselijk, dus even kort: Koolmees, Jessie, Char: succes met de laatste loodjes! Chybou: hoe gaat het vandaag?? Brabbel: Yeah, weer helemaal goedgekeurd. Je kunt weer even verder! Mirrr: hoe gaat het met jou en de kleine meid?
H! Meiden, vandaag weer een blèh dag, maar de vervangende dokter was erg tevreden en dat maakt het dan meteen veel beter om uit te houden. Eerst leek het erop alsof ons jongetje kleiner was dan het meisje, maar de computer rekent toch uit ongeveer beide even groot-zwaar...al 1,7 kilo...dus misschien is hij wel een klein dikkertje dap en zij een lange lijs... Verder had ik een beetje kalk in de placenta en het vruchtwater was wat weinig, maar het was allemaal nog dik in orde en kan er nog een weekje tegen tot ik weer naar mijn eigen gyn. kan. ( al moet ik mezelf nu wel van google afhouden...) Hij verwacht ook dat ik wel tot een week of 36-37 zonder problemen door kan lopen en zegt nu dat een KS toch niet nodig is...ze liggen bijzonder gunstig en lijken nu groot en sterk genoeg voor een normale geboorte...maar ga dit nog in het ziekenhuis bespreken...Ben eigenlijk veel minder bang voor een normale geboorte als voor een KS, maar heb nu natuurlijk geen cursus gedaan...alle dokters riepen tot nu toe een KS...maar ja...dat zien we dus nog wel... Murphy...jaja...hier een zoon en een dochter op komst... Duim voor je op maandag... Brabbel...shoot, lees nu je stukje en wilde ook nog een buikfoto maken vandaag...hmm...nu is manlief gaan werken, dan morgen maar... Verder is het wel nog uit te houden hoor...hoef gelukkig ook niet meer te werken op één vergadering na, en wat thuiswerk...bovendien was de dokter dus tevreden en dat maakt het een stuk makkelijker... Hier al bijna 20 kilo aangekomen...ben benieuwd of ik de 80 kilo kraak... Koolmees, bij jouw dus ook nog alles lekker rustig en lekker aan het genieten van je verlof...heerlijk hé als je ´s ochtends wat langer kan blijven liggen...hierre ook... al vind ik het soms wel zielig voor manlief...hij moet vroeg op, maakt lange dagen en moet ook nog eens behoorlijk in het huis meehelpen omdat ik niet meer alles kan...
@Brabbel: Fijn dat jij en de beeb helemaal door de APK heen bent. Dat de verloskundige schat dat je de 102/103 kilo gaat halen hoeft toch nog niet te betekenen dat dit ook zo is? Ik zou zeggen streef naar 99 kilo, gewoon voor de fun! @Koolmees: Geniet van je verlof en geniet van je uurtjes slaap... Nu kan het nog @La Femme: Goed dat je van Google af blijft. Even als verpleegkundige; een beetje kalk is niet erg. Ze houden dat goed in de gaten. Is niet een raar verschijnsel bij een tweeling zwangerschap. Dan heb je ook twee keer zo veel afvalstoffen. Als de gyn. vind dat je nog een weekje 'ok to go' bent zal het allemaal wel goed zijn. Lijkt me wel spannend dat er nu opeens voor een 'normale' bevalling gegaan wordt. Fijn dat het er op lijkt dat dit nu kan. Kan je geen spoedcursus gaan volgen of zo? @Buikfoto's: Helemaal vóór! @Murphy: Ik lees dat je zo misselijk bent vandaag. Bij mij helpt kamille thee heel goed. Misschien heb je er iets aan? Ben je al aan het aftellen tot maandag? Spannend! Hier is *klop af* alles rustig. Dinsdag weten we meer. Als dan alles in orde is dan is deze beeb een echte plakbeeb en dan maakt wat gebloed van zijn moeder kennelijk helemaal niets uit. Dat moet dan toch ook wel vertrouwen geven als dinsdag alles goed is.
Even een snel berichtje dat wij gisteren de trotse ouders zijn geworden van een zoontje: Tim. Helemaal gezond, 3630 gram en 51 cm. Met mij gaat het ook prima. Nu lekker genieten van de kraamtijd.
WHAAAAAAAAAA!! Jessie gefeliciteerd! Helemaal super! Fijn dat het allemaal goed gaat met jou en met Tim. Geniet van je kraamtijd en ik kijk uit naar het hele verhaal. Heel veel liefs!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Tim. Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat, dus geniet maar lekker van je kraamtijd en laat je lekker verwennen.
Hier nog hoofdpijn en erg verkouden (klein griepje), maar het gaat wel de goede kant op. Dus lees even wat mee, maar moest natuurlijk even op berichtje van Jessie reageren.
He lieve meiden! Even heel snel een kort berichtje van mij,wij zijn vanmiddag de trotse papa en mama geworden van zoon Levi! Was wel erg zwaar en werd daarna uiteindelijk een keizersnede.alles gaat verder goed moeten wel een paar dagen in het zh blijven! Ga nu weer slapen ben kapot! Tot snel! Liefs
Whhaaa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Levi. Hoop dat je niet teveel pijn hebt, laat je nu maar lekker verwennen in het ziekenhuis. Kun je lekker van jullie zoontje genieten en geniet van je kraamtijd. Neem lekker je rust en we "zien" je snel weer. X
JJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!!! Gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat fijn dat alles goed is gegaan, geniet er van!! *Vergeet je banner niet te veranderen *
Jessie, van harte gefeliciteerd met julie zoontje Tim!!! Geniet van dit wonder!!!! Char, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Levi!!! Geniet van dit wonder!!!! Wat een babynieuws hier, leuk! Sorry dat ik even weer in kom breken!! Hou nog steeds dit topic in de gaten! Liefs
Jessie en Char....WOWOWOWOW....proficiat hoor met de geboorte van jullie zoontjes Tim en Levi... Laat jezelf maar lekker verwennen zodat je lekker kunt genieten... ( En kom ons snel vertellen hoe alles is gegaan..) Enne Chybou...THX voor de info...jij bent dus verpleegkundige...goed om te onthouden...
JJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!! (Ik blijf aan t jeeej-en, hihi) Gefeliciteerd met jullie knulletje! Heerlijk genieten nu, en jij vooral herstellen nu na de KS.
Zwanger! Februari Mama's: 28 februari: Koolmees: verrassing! Maart Mama's: 31 maart: La femme Nikita: jongen + meisje April Mama's: 1 april: Mistery: verrassing! Mei Mama's: 11 mei: Cashewnoot: verrassing! 16 mei: Sportmama: Tweeling verrassing! Juni Mama's: 12 juni: Joekie: jongen 20 juni: Brabbel1988: jongen Juli Mama's: 4 juli: Kaaat: meisje September Mama's: 24 september: Lyanna: ???? Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI, 1 IVF mislukt, ICSI> TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Cashewnoot: 1e ICSI,1e kindje, 1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Doortje25: ICSI, 1e zwangerschap Joekie: 6x IUI, 2e ICSI, 1e tp Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i., 1e zwangerschap La femme Nikita: 3e IVF Lyanna: 4e zwangerschap (1x MA&2x VMK), 4e IUI Mistery: 2 x icsi Sportmama: 2e IVF, 2e kindje Afspraken, echo's: Joekie: controle vk Koolmees:15-02-2012 afspraak gyn La femme Nikita: 16-02-2012 afspraak gyn (33+5 wk) Lyanna: 06-03-2012 afspraak zkh (intake VK+bloedafname+echo) Bevallen! Josjo: 18-07-2011 - bevallen van DOCHTER Annelynn. Sloppyslayer: 04-08 bevallen van DOCHTER Suzannah Joann. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van DOCHTER Senna. Vlinder: 17-08-2011 bevallen van DOCHTER Stacey. Liesben: 11-10-2011 bevallen van ZOON Eelco. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van DOCHTER Sophie Jasmijn. Mmiiiiir: 16-10-2011 bevallen van DOCHTER "Fee". Doortje25: 25-01-2012 bevallen van DOCHTER Naomi. Jessie80: 09-02-2012 bevallen van ZOON Tim. Char1983:10-02-2012 bevallen van ZOON Levi. ************************************************** Lijst ge-upt voor de boys!