Meiden...Wilde even laten weten dat vorige week woensdag 14 Maart onze kleine Nikita en Roman zijn geboren. Beide 51 cm lang en zij was 2770 gr en hij 2900 gr. Apgar test met 10 punten gehaald... Ben nu al trots op ze want de borstvoeging loopt ook goed... Keizersnede was doodeng maar alles goed gegaan... Sinds gisteravond zijn we thuis maar het is druk-druk-druk...zeker omdat de kleine meid alle 3 uur aan de borst wil, ook ´s nachts...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige wereldwonders: NIKITA & ROMAN!!!! Wat leuk dat je de meisjesnaam gewoon in je zpnaam had staan!!! Is dat altijd al je favoriet geweest?! En wat een toppers zeg, beide gelijk de hoogste scores!!!!! Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie weer lekker thuis zijn! Geniet ervan! Liefs Loesie
La Femme & La Femme-man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wereldwondertjes NIKITA & ROMAN! Wat een leuke namen, daar hou ik wel van!!!!
Zwanger! April Mama's: 1 april: Mistery: verrassing! Mei Mama's: 11 mei: Cashewnoot: verrassing! 16 mei: Sportmama: Tweeling verrassing! Juni Mama's: 12 juni: Joekie: jongen 20 juni: Brabbel1988: jongen Juli Mama's: 4 juli: Kaaat: meisje September Mama's: 24 september: Lyanna: ???? Oktober Mama's: 1 oktober: Chybou ???? 4 oktober: Murphy: ???? November Mama's 14 November: Zonnestraal77: ???? 18 November: Sween4: ???? 18 November: Ploon: ???? Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI, 1 IVF mislukt, ICSI> TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Cashewnoot: 1e ICSI,1e kindje, 1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Doortje25: ICSI, 1e zwangerschap Joekie: 6x IUI, 2e ICSI, 1e tp Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i., 1e zwangerschap La femme Nikita: 3e IVF Lyanna: 4e zwangerschap (1x MA&2x VMK), 4e IUI Mistery: 2 x icsi Sportmama: 2e IVF, 2e kindje Murphy: 10x o.i. (clomid, fostimon, puregon), 5x iui Chybou: 3e ICSI, 12 cryo's, 1e TP, 1e kindje Zonnestraal77: 7x IUI, 1e ICSI-D --> 1e zwangerschap Sween 4: 3 x clomid, geen effect, Puregon, 50,75,100,125 1e x RAAK -> 1e kindje Ploon: Puregon 75/100 (geen IUI) -> zwanger van 1e kindje Afspraken, echo's: Brabbel: 20-3-2012: 3D echo Chybou: 23-3-2012 12 weken echo Zonnestraal77: 23-03-2012 termijnecho: 6 weken Brabbel: 27-3-2012: Intake Kraamzorg Brabbel: 28-3-2012: Verloskundige Brabbel: 2-04-2012: Levering Kinderkamer e.d. Ploon: 2-4-2012: 1e echo Sween4: 03-04-2012 Termijnecho: +/- 7.5 week. Kaaat: 05-04-2012 Afspraak VK Kaaat: 12-04 3D echo Bevallen! Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van DOCHTER Lotte. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van DOCHTER Senna. Vlinder: 09-08-2011 - 17-08-2011 bevallen van DOCHTER Stacey Josjo:18-07-2011 bevallen van DOCHTER Annelynn Sloppyslayer:04-08-2011 bevallen van DOCHTER Suzannah Joann. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van DOCHTER Senna Vlinder: 17-08-2011 bevallen van DOCHTER Stacey. Liesben: 11-10-2011 bevallen van ZOON Eelco. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van DOCHTER Sophie Jasmijn. Mmiiiiir: 16-10-2011 is DOCHTER "Fee" geboren. Doortje25: 25-01-2012 bevallen van DOCHTER Naomi. Jessie80: 09-02-2012 bevallen van ZOON Tim. Char1983:10-02-2012 bevallen van ZOON Levi. Koolmees: 20-02-2012 bevallen van ZOON Lenn. La femme Nikita: 14-03-2012 bevallen van DOCHTER Nikita en ZOON Roman. Zo, die kon ik ook nog even bijwerken... Nu weer terug naar de kleintjes, hoor er alweer eentje...het is etenstijd... Krijg vanaf het week-end hulp van mijn moeder dan zal ik eens weer wat bijlezen hier... Enne ja...Nikita was mijn al jaren lang mijn favoriet voor een meisje en gelukkig vond manlief het ook helemaal goed...
La Femme Nikita: gefeliciteerd met jullie twee wondertjes!!! Geniet van elkaar! Ik heb een vraagje... Ik heb met 7 weken de 1e echo bij de gyn. Daarna zal ik daar wel weggaan, omdat er geen medische noodzaak is. Maar nu is mijn vraag of jullie al op tijd een afspraak hadden gemaakt met de vk of hebben gewacht tot na de echo. Hier vandaag MvM geweest... Een knaltest Ben blij. Door deze duidelijke test had de mevrouw van MvM wel vertrouwen in deze zwangerschap. Ik hoop dat ze gelijk krijgt. Ga maandag beginnen met opvangen.
Nik ook hier nogmaals super gefeliciteerd.!! En heb net je fotootje gecheckt op fb, wowwie wat een wonders..!! Pioon, ik had met 8 weken mijn laatste echo in het ziekenhuis en heb daarna gelijk de vk gebeld en een afspraak gemaakt voor me 12 weken echo.. Maar je zou ook nu al een afspraak kunnen maken en erbij zeggen dat je nog wel 1 echo in het ziekenhuis hebt..
Kom heel even snel langs NIKITA GEFELICITEERD MET JULLIE WONDERTJES... Hier nog steeds niks zie dat ik wel de eerste op de lijst ben Maar zodra het er is laat ik het weten hoor meiden heel veel succes allemaal
Jaaaaaaa nikita, gefeliciteerd met mini nikita(leuk!) en roman, mooooooie namen! En ook best groot voor twins hè? Annelynn was 2910 gram. Geniet heerlijk van je twee wondertjes. Het zal idd best zwaar zijn met twee van die ukjes. Kan je af en toe ook een hazenslaapje tussendoor overdag doen of is er altijd eentje wakker? Dikke knuf! Fijn dat ik weer op de lijst sta, ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als ik er af gehaald zou worden, ben toch 1 van de mensen van het eerste uur in dit topic . Ik snap best dat mensen die hier niet meer actief zijn er af worden gehaald hoor. En wie weet kom ik er ergens dit jaar wel nog een keertje op te staan.... . Doei!
@La Femme: Van harte gefeliciteerd met de geboorte Nikita en Roman (leuke namen, niet zo standaard) Geniet er van, want het is zó verdiend!
Chybou, gefeliciteerd met je 12 weken!! En la Fem, gefeliciteerd met je 2 wondertjes!!! Lekker genieten!! Van harte!!
gefeliciteerd la femme! Ik zie ook een mooie test en 12-weken-mijlpaal voorbij komen. Wat een boelboel goed nieuws... Mystery: hoe gaat het met je????
Gefeliciteerd La Femme!!!! @ Mistery,nog even en dan kan jij jullie wondertje ook eindelijk vasthouden succes!
LA FEMME NIKITA; ONWIJS GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE TWEE WONDERTJES!!! wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Dat ze al thuis zijn, de borst goed pakken en jou lekker bezig houden . Geniet, geniet, geniet. De tijd gaat zo snel en zeker met twee van die kleintjes om je heen denk ik.
Hey Meiden, Nou na een lange tijd eindelijk weer even een berichtje.. Lees steeds met ik jullie mee maar kwam er niet van om even een update te geven.. Maar bij deze het gaat goed gelukkig en de baby is al helemaal in me bekken ingedaald koppie ligt vast verder voel ik me goed op het slapen na dat ik pijn aan me heupen heb maar mag niet klagen hoor.. Vond het ook erg spannend worden ben niet bang voor de pijn maar vind het wel een beetje spannend dat ik me over moet geven ben een controlfreak hihihi maar goed.. Nu druk met de laatste dingen regelen geboortekaartjes enz weten jullie toevallig waar ik een leuke tekst voor een kraamfeest kan vinden ? Hou jullie op de hoogte natuurlijk maar op dit moment zit die kleine nog lekker rustig in mijn buik zie wel dat ik de eerst volgende ben die moet bevallen @MIRR thanks meis , hoe is die bij jou helemaal al gewend? Hoe doet Fee het? @ Ploon gefeliciteerd @ Char1983 Thanks meis ja echt aftellen nu ... hoe bevalt het mama zijn en hoe doet levi het?
Mistery, succes met de laatste loodjes!!!! En je staat ook bij het verlengde wachtbankje op de lijst, dus vergeet je ook niet om het daar te melden!!!! We zijn errug nieuwsgierig! Zet hem op! Liefs