Zwanger! [/SIZE]April Mama's:[/U][/B] 1 april: Mistery: verrassing! Mei Mama's: 11 mei: Cashewnoot: verrassing! 16 mei: Sportmama: Tweeling verrassing! Juni Mama's: 12 juni: Joekie: jongen 20 juni: Brabbel1988: jongen Juli Mama's: 4 juli: Kaaat: meisje September Mama's: 24 september: Lyanna: ???? Oktober Mama's: 1 oktober: Chybou ???? 4 oktober: Murphy: ???? November Mama's 14 November: Zonnestraal77: ???? 18 November: Sween4: ???? 18 November: Ploon: ???? December Mama's 8 december: Chantal85: ?? Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI, 1 IVF mislukt, ICSI> TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Cashewnoot: 1e ICSI,1e kindje, 1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Doortje25: ICSI, 1e zwangerschap Joekie: 6x IUI, 2e ICSI, 1e tp Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i., 1e zwangerschap La femme Nikita: 3e IVF Lyanna: 5e zwangerschap (1x MA&2x VMK), 4e IUI Mistery: 2 x icsi Sportmama: 2e IVF, 2e kindje Murphy: 10x o.i. (clomid, fostimon, puregon), 5x iui Chybou: 3e ICSI, 12 cryo's, 1e TP, 1e kindje Zonnestraal77: 7x IUI, 1e ICSI-D --> 1e zwangerschap Sween 4: 3 x clomid, geen effect, Puregon, 50,75,100,125 1e x RAAK -> 1e kindje Ploon: Puregon 75/100 (geen IUI) -> zwanger van 1e kindje Chantal85: laatste (=4e) IUI (met Puregon en Pregnyl) voor IVF zwanger Afspraken, echo's: 16-4: Chantal85: eerste echo (6w2d) 23-4: Lyanna: afspraak gyn + echo 26-4: Kaaat: afspraak VK 14-5: Lyanna: 20-weken echo Bevallen! Kaat2000: 07-05-2011 bevallen van DOCHTER Lotte. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van DOCHTER Senna. Vlinder: 09-08-2011 - 17-08-2011 bevallen van DOCHTER Stacey Josjo:18-07-2011 bevallen van DOCHTER Annelynn Sloppyslayer:04-08-2011 bevallen van DOCHTER Suzannah Joann. Norwegian-sky: 14-08-2011 bevallen van DOCHTER Senna Vlinder: 17-08-2011 bevallen van DOCHTER Stacey. Liesben: 11-10-2011 bevallen van ZOON Eelco. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van DOCHTER Sophie Jasmijn. Mmiiiiir: 16-10-2011 is DOCHTER "Fee" geboren. Doortje25: 25-01-2012 bevallen van DOCHTER Naomi. Jessie80: 09-02-2012 bevallen van ZOON Tim. Char1983:10-02-2012 bevallen van ZOON Levi. Koolmees: 20-02-2012 bevallen van ZOON Lenn. La femme Nikita: 14-03-2012 bevallen van DOCHTER Nikita en ZOON Roman.
Hoi dames! Hier ben ik weer! Druk druk bezig met t kamertje, de geboortekaartjes, en alle andere rommeltjes. Nog 3 weekjes werken, en dan lekker met verlof! Sinds afgelopen week heeft de beeb mn ribben gevonden, en draait ie als een malle! Soms moet ik echt ff stil staan omdat t zo een akelig gevoel is! Aankomende vrijdag naar de vk, krijg dan meteen te horen of ik een rhesus spuit moet of niet. Binnenkort een buikschildering, en fotoshoot, dus druk druk druk. Ik lees wel mee, maar neem gewoonweg niet de tijd om te reageren. Sorry.... Hier staan nieuwe buikfoto's van mij, vna gisteren: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/308218-juni-2012-buikjes-heeel-erg-vroeg-122.html#post12512186 Zal mn album vd week week ff uppen. Iedereen een dikke knuffel!
@ Mistery: Hoe is het meid! Ben je inmiddels al bevallen? Ik hoop het wel voor je anders loop je aardig over tijd
@All: Bedankt voor alle lieve reacties. Wij hebben de uitgebreide echo achter de rug. Alles helemaal goed! We zijn zo opgelucht en blij. Het kindje groeit goed. Het ligt echt precies op schema. De hersenen zijn goed aangelegd. Het schedeltje ziet er mooi uit. Oogjes, neusje, mondje, oortjes, allemaal aanwezig. De organen zijn allemaal aanwezig en functioneren goed. De nieren werken en er zat urine in de blaas. Het kindje liet ons ook even zien dat het kan plassen, helemaal goed dus. Het hartje zag er helemaal goed uit er waren al heel duidelijk twee kamers en boezems te zien. Zelfs de aorta was zichtbaar. Alles is goed aangelegd. Kindje heeft 10 vingertjes en 10 teentjes. De voetjes zijn bijna 2 cm. Het ruggetje (ivm mijn spina bifida wel heel belangrijk) is mooi dichtgegroeid. De arts en de echoscopist waren echt zo lief voor ons. De arts zei dat het kindje bijna geen trisomie 13 of 18 kan hebben. Dan waren er rare dingen op de echo te zien geweest. Dat was absoluut niet het geval. We weten nu in elk geval dat het kindje geen grote lichamelijke afwijkingen heeft. Ook zei ze dat, op basis van de beelden, de kans dat het kindje Down heeft heel erg klein is. We zijn vandaag echt gerust gesteld. Met de 20 weken echo gaan ze nog eens goed kijken. Ze noemde het 'de puntjes op de i zetten.' Ze verwachten geen rare dingen meer. Alles zag er zo mooi uit! Het kindje lag te duimen. We hebben zelfs heel goed het gezichtje kunnen zien. Zo bijzonder! Alles was al zo duidelijk te zien. Ennnnnnnn... We weten wat het wordt. 15 weken is nog wel vroeg volgens de echoscopist, maar het was overduidelijk. We krijgen een dochter! Liefs!
kwam even spieken... Josjo...wat leuk zeg een TP...... ( ikke zou ook wel weer willen...mis het zwanger zijn nog altijd...) En Chybou...WOW...nu echt lekker gaan genieten en spulletjes kopen...
Chybou, oh meis, wat een fijn nieuws! Te horen en zien dat alles zo goed gaat, dat ze plast, duimt en zich daar dus wel vermaakt in jouw buik een meisje, is zooooooo leuk weet ik uit ervaring haha (jongetjes zal wel niet anders zijn hoor haha). Lekker los met roze nu? geniet er van meis!
Chybou! Wat een geweldig goed nieuws, super!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD met dit geweldige nieuws. Pff, vandaag zo veel aan jullie gedacht.... En wat leuk een meisje! Hadden jullie t zelf verwacht/gedacht? Geniet lekker van t geweldig goede nieuws!
Oh en brabbel, moooooi buikje, of zeg maar buik had je dat een jaar geleden nou kunnen dromen dat je mooie zwangerbuiken kon posten?
Chybou wat super fijn zeg dat de echo zo goed was.. En dat ze al zoveel dingen hebben kunnon controleren voor jullie.. En een meisje, ach ja het maakt natuurlijk niets uit, maar wow en fijn om het te weten he.. Gefeliciteerd..!!
Chybou, wat een fijn nieuws en wat leuk dat jullie een dochter krijgen. 15 weken is zeker nog wel vroeg, had het vorige week maandag ook gevraagd of hij het kon zien, maar was niet mogelijk en al helemaal niet hoeveel haast die gyn van mij het had.
Chybou, JEEEEEEEEEEEUUUUUUUJJJJJJJJ!!!!!!! Wat geweldig zeg En wat lief dat ze uitgebreid de tijd voor jullie namen! En wat super dat alles er zo goed uitzag! En een MEISJE! Lekker genieten lieverd!!!! Lafemme, fijn dat het met de ontsteking beter gaat!!! En ik zal zo de foto's eens even bekijken, volgens mij ben ik al vriendje met je!!!! Josjo, wat spannend weer een tp!!!!!!! Ga tegen die tijd heel hard voor je duimen! Brabbel, zelfde buik als op fb?!?! Was een moooooooie buik hoor!!!!! Kaat, balen van de pijn meis!!!! Hopelijk kun je het nog een beetje volhouden! Ben je naam ff kwijt, maar van de teleurstellende echo...wat jammer zeg! Kan me daar zo boos om maken, die lui kunnen dan wel heel geleerd zijn, maar sociaal zijn...ho maar!!!! Gelukkig was wel alles goed en ik hoop dat je de volgende keer een lieve gyn krijgt!!!! Rest, knuffel! Ik ga weer bankhangen en zo slapen! Liefs
@Chybou, wat heerlijk dat de echo er zo goed uitzag! En dat de kansen op trisomie 18 of 13 nu ineens een stuk kleiner zijn geworden!! En een meisje, gefeliciteerd! Maar in jullie geval was het "als het maar gezond is" toch net even belangrijker dan het geslacht kan ik me voorstellen (zoals bij iedereen lijkt me.. maar door jullie combinatietest weer even extra benadrukt).
Goed nieuws Chybou! En een meisje...! Toch fijn ivm twee mama's en geen papa.... Even een vreugdedansje doen vanwege dit goede nieuws...!!
Josjo, nee ik zeg ook regelmatig tegen mn man dat ik t nog steeds niet kan geloven! Een klein mensje in mn buik, en dan over ongeveer 10 weken in het bedje en box Zo raar dat dat nu eens over ons gaat, zo onrealistisch! Loesie, ja was dezelffde buik als of FB, alleen die op FB was veel mooier bewerkt. ======================================= Hier weer bij de VK geweest gisteren. Bloeddruk en gewicht was goed (3 ons aangekomen, in totaal 11 kilo) en ons mannetje bewoog lekker en liet een mooie hartslag horen. Rhesus spuit zit er in, nu over 2 weken weer terug komen voor de volgende controle! Kortom: TEVREDEN!
De opluchting hier in huis is nog steeds enorm. Voor het eerst durf ik blij en gelukkig te zijn met deze zwangerschap. Ik heb donderdag onderweg naar huis voor het eerst even gehuild. Ons maakte het echt niet uit wat het wordt. De gedachte die Mir had over dat het misschien wel fijn dat het een meisje is met twee mama's is ook door mijn hoofd gegaan. Gek genoeg hebben Lieve en ik altijd het idee gehad dat wij een jongetje zouden krijgen. Ik was er alleen vanaf week 7 niet meer zo zeker van. Dus Brabbel, het was voor Lieve wel een beetje een verrassing. Voor mij wat minder, sinds ik zwanger ben droom ik over een meisje. @Brabbel: Fijn dat je door de baby APK bent. Super dat alles zo goed gaat. Joso: Wat spannend weer een TP. Hoeveel cryo's hebben jullie? Ik ga keihard duimen dat het gaat lukken. Misschien volg je Loesie en heb je ook maar 1 cryo TP nodig. @Mir: Super lief dat je zo betrokken bent. Ik ben gek op vreugde dansjes. Ik had gisteren nog de gewone zwangerschap controle. Ik ben ook weer helemaal Ok verklaard. De arts zei dat we nu tot week 20 zonder bemoeienis lekker mogen genieten van deze gezonde zwangerschap.