@Loes: Ik hoop dat het allemaal wat minder pijnlijk wordt allemaal. Als het zeer moet doen, dan maar met échte weeën! Gedoe zeg in dat ziekenhuis... Gelukkig gaat je moeder mee. Fijn zulke moeders. @Nikita: Goh, meis ben je druk?
Loesie, hoop dat jouw ukkie gewoon fijn gauw komt. Zo te horen heb je het echt zwaar dus knuf voor jou...!
Joekie, alles weer lekker schoon gemaakt, en op de rit? Mirr, uiteraard kom ik in jullie topic meekletsen als de kleine man er is, lijkt me leuk! Jullie zijn echt gezellig!! Lenzenvloeistof gespoten bij mooie Fee? Whahaha, hoe kom je daar nu bij? Over de kilos: Niet vergeten dat ik al overgewicht had he, ik was 1.65 mtr en 85 kilo. Dan is t de bedoeling dat beebje de kilos van de mama afeet, ipv dat de mama aankomt. Maar goed, vanavond weer wegen, want dan heb ik een afspraak bij de VK! Ben benieuwd! En na 6 maanden weer terug in vorm vind ik echt heel erg knap hoor!! Ik hoop dat ik dat ook kan zeggen tegen die tijd.. Chybou, bijna 20 weken, wat ga je hard!!!!!!! Hoe voel jij je nu? En kan Lieve ook lekker meegenieten nu van jullie kleine meid? La Femme, ja t was idd echt een ramp om dat drankje op te ruimen, gelukkig kreeg ik assistentie van mijn collega! Kaaat, ik herken t wel hoor dat vooruitschuiven. Maar soms MOET je ff doorzetten, dr voor gaan zitten, en bestellen! Hopppa, gas erop, niet treuzelen! En anders wacht je toch tot je ineens nesteldrang krijg? Wat heb je toch ook een mooie buik, ik ben echt VET!-jaloers op de streeploze buiken Hoe was de controle bij de VK gisteren? Katalaya, kom eens vertellen hoe t met je gaat? Hoe is/was de trip? En heb je t nog gedeeld met iemand, of heb je t toch maar geheim gehouden? Moeilijk hoor! En heb je last van kwaaltjes, of ben je net als ik 1 vd gelukkige die er lekker doorheen hobbelt? Josjo, idd Antagel ja!!!! Wat een tegenvaller voor je zeg, ik zie dat gezicht al voor me bij de eerste slok, Enneuh, ik duim voor je,maar dat weet je wel he? Loesie, maagzuur was t weekend wel wat minder, maar afgelopen maandag was t weer dikke drama! Zondag veel te veel avondeten gehad denk ik. We waren lekker naar de pizzeria geweest, en daar hebben ze me heerlijk verwend met een ENORME!!!!! salade met tonijn. Meisjes maak eens een mooie salade voor die mama, mama moet goed eten voor baby Heerlijke man, zo lief en persoonlijk altijd! Denk dat die dressing een beetje te zuur was voor mij, maar hij was gruwelijk lekker, en daar gaat t om! Overdag heb ik ook niet echt zuur, tegen een uur of 4 begint t te komen, en savonds voor, en na t eten dan is t drama! En met weeen in de wachtkamer gezeten?! Auwwie! Wat een verhalen heb jij toch steeds als je uit t ziekenhuis komt zeg! Gelukkig komt de verlossing dichterbij voor je! Je bent ook de eerste op onze lijst of niet? La Femme(2), druk? JIJ? Waarmee?? Lyanna en Zonnestraal hoe gaat t met jullie? Lezen jullie nog mee?? ========================================== Ego, het meeste staat hierboven al in de rea op iedereen. Gisteren nog lekker de stad in geweest met mn moeder! Lekker geluncht, en de laatste rommeltjes gekocht voor mezelf en de kleine man! Schade: 2 dekentjes, lakensetje, knuffeltje,borsteltje, thermometer, pak voeding, broek voor mezelf, shirt, 2 topjes, vest, 3 onderlakens, billendoekjes, pyama en spijkerjasje voor de kleine, shirt voor manlief. Om half 11 richting stad gereden, Prenatal gehad, broodje op, en toen echt de stad in geweest. Om een uur of half 3 liepen we de stad uit, en ik krijg me toch ineens een buikpijn!!! Zei nog tegen mn moeder:"Volgens mij is DIT een harde buik." Gelukkig kwam er op dat moment net een collega aanlopen, dus kon ik ff stilstaan en bijkomen. Uiteindelijk verder gelopen,en om half 4 waren we terug thuis. Het was echt een heerlijke dag, maar dit doe ik vanaf nu echt niet meer! Leuke vooruitzichten deze week: Vanavond naar de VK, vriijdag fotoshoot, volgende week woensdag buikschildering En dan is t echt wachten op mn kleine man! Ik zal de lijst ff uppen en dan komt ie hier onder te staan. Ik ben teruggebladerd naar 26 maart, dat is blz 426! En ben Murphy en Ploon niet meer tegen gekomen, dus die haal ik van de lijst.
Zwanger! Mei Mama's: 29 mei: Loesie1982: Geheim! Juni Mama's: 12 juni: Joekie: Jongen 20 juni: Brabbel1988: Jongen Juli Mama's: 4 juli: Kaaat: Meisje September Mama's: 24 september: Lyanna: ???? Oktober Mama's: 1 oktober: Chybou Meisje November Mama's 14 November: Zonnestraal77: ???? December Mama's 17 December: Katalaya: ???? Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI,1 IVF mislukt, ICSI>TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Chybou: 3e ICSI, 12 cryo's, 1e TP, 1e kindje Joekie: 6x IUI, 2e ICSI, 1e tp Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Loesie1982: 1e cryopoging uit ICSI 3 Lyanna: 5e zwangerschap (1x MA&2x VMK), 4e IUI Zonnestraal77: 7x IUI, 1e ICSI-D --> 1e zwangerschap Katalaya: 5xIUI, IVF1+cryo, IVF2: Zwanger (ma 6w), IVF2-cryo Zwanger, 1e kindje Afspraken, echo's: 08-5: Kaaat: Controle vk 09-5: Brabbel: VK 09-5: Loesie: telefonische uitslag eiwitcontrole 11-5: Loesie: Controle vk 11-5: Brabbel: Fotoshoot 14-5: Lyanna: 20 weken echo 14-5: Chybou: 20 weken echo (GUO) 14-5: Katalaya: Eerste echo, erop of eronder 16-5: Brabbel: Buikschildering 18-5: Chybou: Controle obstetrist Bevallen! Josjo:18-07-2011 bevallen van DOCHTER Annelynn Liesben: 11-10-2011 bevallen van ZOON Eelco. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van DOCHTER Sophie Jasmijn. Mmiiiiir: 16-10-2011 is DOCHTER "Fee" geboren. Doortje25: 25-01-2012 bevallen van DOCHTER Naomi. Jessie80: 09-02-2012 bevallen van ZOON Tim. Char1983:10-02-2012 bevallen van ZOON Levi. Koolmees: 20-02-2012 bevallen van ZOON Lenn. La femme Nikita: 14-03-2012 bevallen van DOCHTER Nikita en ZOON Roman Sportmama: 25-04-2012 bevallen van DOCHTER Puck en DOCHTER Femke
Hier breken de laatste loodjes aan, en ze zijn loodzwaar. Vrijdag mag ik naar huis. De kwalen blijven me niet bespaard: ik heb met name last van vermoeidheid en nu tot twee keer toe echt misselijk geweest. Toen ik wegens vermoeidheid niet nóg een dag kon opbrengen om in de brandende zon weer een hoop ouwe stenen te belijken tijdens het weekendprogramma, heb ik open kaart gespeeld. De reacties waren hartverwarmend, met als resultaat dat iedereen lief meeleeft, en ik deze zwangerschap toch wat intenser beleef. Ik heb een paar colleges verstek moeten laten gaan, maar gelukkig prees de projectleidster me voor mijn inzet. Maar ik zal zooo blij zijn als ik vrijdag weer naar huis vlieg..! En ondertussen komt de allesbeslissende echo van maandag angstaanjagend dichtbij. Zal de droom weer uiteenspatten, of begint mijn zwangerschap dan pas ècht?
Wat fijn Kat dat je op deze manier toch wat meer rust hebt kunnen nemen. Het klinkt allemaal erg zwaar. En wat zal jij maandag opgelucht zijn als blijkt dat alles goed is met de kleine! (en dat is zo, dat 'moet' gewoon).
Hai, Loesie elders ook al gereageerd, maar wat eng om middenin de wachtkamer oefenweeen te hebben zeg, wow.. Maar hoop zo voor je dat het niet meer lang gaat duren en dat je snel je nieuwe wonder in je armen hebt.. Nik stressen jij.? Haha hoe kan dat zo.? Chybou, bijna 20 wekenecho, leuk..!! En spannend..! Brabbel, allerlei leuke dingen gescoord, las het ook al op fb.. Leuk leuk.. Ja ik wacht denk ik tot de nesteldrang en zal dan alles wel in eens binnen een week in huis hebben en schoon hebben.. Thanx voor compliment over buikje, ik ben ook erg blij dat het nog steeds streeploos is, hoop dat het zo blijft.. Oow en fotoshoot en buikschildering, nicenice is bij mij allemaal begin juni gepland, leuk..!! Katalaya, wat fijn dat je het hebt kunnen delen en dat ze er begrip voor hebben en er rekening mee houden fijn fijn.. Spannend hoor maandag, de algehele echodag hier inderdaad leuk, spannend..! Zeehondje, haaai zwaaai.. Bij de VK was alles goed gister.. Hoofdje ligt al vast en is al wat ingedaald, dus stuit kan niet meer.! En ze wordt rond de 3200 gram geschat bij 40 weken.. En met voor de rest ook alles goed, dus weer door de keuring.. Er is ook eindelijk iemand aangenomen voor mijn vervanging, dus hoop dat ze volgende week gelijk kan beginnen dan kan ik gaan overdragen en afsluiten, maar nu nog ffies bikkelen dus en dat wordt wel steeds zwaarder, maja hoort erbij.. Zal zo even mij nieuwe afspraak op het lijstje zetten..
Zwanger! Mei Mama's: 29 mei: Loesie1982: Geheim! Juni Mama's: 12 juni: Joekie: Jongen 20 juni: Brabbel1988: Jongen Juli Mama's: 4 juli: Kaaat: Meisje September Mama's: 24 september: Lyanna: ???? Oktober Mama's: 1 oktober: Chybou Meisje November Mama's 14 November: Zonnestraal77: ???? December Mama's 17 December: Katalaya: ???? Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI,1 IVF mislukt, ICSI>TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Chybou: 3e ICSI, 12 cryo's, 1e TP, 1e kindje Joekie: 6x IUI, 2e ICSI, 1e tp Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Loesie1982: 1e cryopoging uit ICSI 3 Lyanna: 5e zwangerschap (1x MA&2x VMK), 4e IUI Zonnestraal77: 7x IUI, 1e ICSI-D --> 1e zwangerschap Katalaya: 5xIUI, IVF1+cryo, IVF2: Zwanger (ma 6w), IVF2-cryo Zwanger, 1e kindje Afspraken, echo's: 09-5: Brabbel: VK 09-5: Loesie: telefonische uitslag eiwitcontrole 11-5: Loesie: Controle vk 11-5: Brabbel: Fotoshoot 14-5: Lyanna: 20 weken echo 14-5: Chybou: 20 weken echo (GUO) 14-5: Katalaya: Eerste echo, erop of eronder 16-5: Brabbel: Buikschildering 18-5: Chybou: Controle obstetrist 24-5: Kaaat: Vk controle, bevalling doorspreken Bevallen! Josjo:18-07-2011 bevallen van DOCHTER Annelynn Liesben: 11-10-2011 bevallen van ZOON Eelco. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van DOCHTER Sophie Jasmijn. Mmiiiiir: 16-10-2011 is DOCHTER "Fee" geboren. Doortje25: 25-01-2012 bevallen van DOCHTER Naomi. Jessie80: 09-02-2012 bevallen van ZOON Tim. Char1983:10-02-2012 bevallen van ZOON Levi. Koolmees: 20-02-2012 bevallen van ZOON Lenn. La femme Nikita: 14-03-2012 bevallen van DOCHTER Nikita en ZOON Roman Sportmama: 25-04-2012 bevallen van DOCHTER Puck en DOCHTER Femke
@Katalaya: Fijn dat het er bijna op zit. Aftellen tot maandag nu. Ik ga in elk geval voor je duimen dat het allemaal helemaal in orde mag zijn. @Kaaat: Fijn dat jullie weer door de APK zijn. @Brabbel: Als ik het zo lees wordt je wordt gewoon gedwongen om wat rustiger aan te doen. Natuurlijk willen we wel foto's van de fotoshoot en de buikschildering zien. Ben heel benieuwd. Met mij gaat het heel goed. Lieve begint ook een beetje te genieten. Het gaat snel hé? Ik heb ongeveer elke dag minstens één harde buik. Tenminste ik denk dat dit het is. Mijn baarmoeder voelt echt als een keiharde bal en verder geeft het een beetje trekkerig gevoel. Goed, ok, vandaag kreeg ik er één nadat ik het bad schoon had staan maken (Lieve had er meteen weer iets over te zeggen... Ze vind me eigenwijs) Hadden jullie ook rond de 20 weken?
Foto's kom ik zeker delen, en anders kun je ze ook via FB zien als je me toevoegd. Verloskundige-update! Bloeddruk, en suiker was goed, alleen mn ijzer was WEER te laag, nu een recept gekregen voor staalpillen. Gewicht is ook netjes, met 34 weken zwanger in totaal maar 14 kilo aangekomen! Mannetje doet t nog steeds goed, geen klachten gelukkig! Over 2 weekjes weer terug komen met 36.1 wkn Knuffel, en welterusten zwangere mutsjes!
Katalaya, ik zal aan je denken maandag...en je bent ondertussen alweer bijna thuis gelukkig... Kaaatje, gelukkig weer goed gekeurd dus... en aan het aftellen voor je verlof...en allerlei andere leuke dingen geplant...dan zal de nesteldrang in Juni wel in volle heftigheid toeslaan... Brabbel wil ook foto´s zien hoor...hebben wij elkaar eigenlijk op FB?? Os altijd lichtelijk verwarrrend hier de nicknames en dan op FB de echte namen...( en Kaaatje weet ondertussen wel dat ik een hoofd als een zeef heb... ) PB me anders even...
Brabbel, hopelijk komt je ijzer weer wat bij met die ijzer tabletten! Fijn dat alles goed is verder! Ik had gister de vk op bezoek thuis. Had elke vijf minuten een harde buik, de hele avond lang. Uiteindelijk toch maar gebeld en ze wilde langskomen. Gelukkig geen ontsluiting maar wel een verweekte baarmoedermond. Moet nu echt rustiger aan gaan doen want anders komt de kleine er al aan en dat wil ik nog minimaal twee weken uitstellen! Vind het alleen zo moeilijk om te minderen! Gelukkig helpt mijn vriend me door me te verplichten te rusten
Dames, groot nieuws: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/317702-klingel-babyrinth-deel-diamantglitter-5-a-346.html Loesie, Loesie-man en S, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Loesie, MrLoesie en S. van harte gefeliciteerd met deze gezinsuitbreiding. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat je lekker aan het genieten bent van je kleine meid!
Jaaaa loesie, je dochter is er, proficiat meis! Ben erg benieuwd naar de naam en je verhaal... Zodra je daar tijd voor hebt en aan toe bent natuurlijk En voor nu geniet lekker van jullie mooie lieve kleine meisje!
Ha lieve meiden, Mijn verhaal (typt lastig op foon) staat in het verlengde wachtbankje bij het vruchtbaarheidsbehandelingengedeelte! Dikke knuf
GEFELICITEERD Loesie!!! Genieten nu! Klinkt wel als een heftige bevalling/ervaring. Maar heel fijn dat alles nu goed is met jullie beide.