Loesie...best wel heftig hoor je verhaal...vind dat je het best wel vaak hoort zo...placenta niet loslaten, veel bloedverlies en dan op...Ben je ondertussen thuis?
Zwanger! Juni Mama's: 12 juni: Joekie: Jongen 20 juni: Brabbel1988: Jongen Juli Mama's: 4 juli: Kaaat: Meisje September Mama's: 24 september: Lyanna: ???? Oktober Mama's: 1 oktober: Chybou Meisje November Mama's 14 November: Zonnestraal77: ???? December Mama's 17 December: Katalaya: ???? Welke behandeling? Brabbel1988: 10x IUI,1 IVF mislukt, ICSI>TP2, zwanger van 1! 4 cryo's over. 1e kindje, 1e zwangerschap. Chybou: 3e ICSI, 12 cryo's, 1e TP, 1e kindje Joekie: 6x IUI, 2e ICSI, 1e tp Kaaat: 2e ICSI, 1e tp Lyanna: 5e zwangerschap (1x MA&2x VMK), 4e IUI Zonnestraal77: 7x IUI, 1e ICSI-D --> 1e zwangerschap Katalaya: 5xIUI, IVF1+cryo, IVF2: Zwanger (ma 6w), IVF2-cryo Zwanger, 1e kindje Afspraken, echo's: 14-5: Lyanna: 20 weken echo 14-5: Chybou: 20 weken echo (GUO) 14-5: Katalaya: Eerste echo, erop of eronder 16-5: Brabbel: Buikschildering 18-5: Chybou: Controle obstetrist 24-5: Kaaat: Vk controle, bevalling doorspreken Bevallen! Josjo:18-07-2011 bevallen van DOCHTER Annelynn Liesben: 11-10-2011 bevallen van ZOON Eelco. Zeehondje: 13-10-2011 bevallen van DOCHTER Sophie Jasmijn. Mmiiiiir: 16-10-2011 is DOCHTER "Fee" geboren. Doortje25: 25-01-2012 bevallen van DOCHTER Naomi. Jessie80: 09-02-2012 bevallen van ZOON Tim. Char1983:10-02-2012 bevallen van ZOON Levi. Koolmees: 20-02-2012 bevallen van ZOON Lenn. La femme Nikita: 14-03-2012 bevallen van DOCHTER Nikita en ZOON Roman Loesie1982: 11-05-2012 bevallen van een DOCHTER Fiene.
Even van me af zeuren hoor... Had vandaag echt een beetje een baaldag. Mijn rug doet zeer, geen van mijn bh's passen meer (snapte er niets van. Blijkt dat ik van mijn kleine B nu in de D van Lieve pas) ben een beetje moe maar slapen lukt niet echt, mijn vader wordt woensdag gedotterd en ik maak me er een beetje druk over, morgen de 20 weken echo en ik ben toch wel bang dat ze nu wel afwijkingen zien. Die dingen zorgden vandaag voor een soort van enorme PMS status. Het was vandaag niet echt mijn dag. Zo... Hoe is het met de rest? @Katalaya: Heel erg veel succes! Ik duim!
Chybou, kan me voorstellen dat je je vandaag een baaldag had. Maar ik hoop dat het morgen allemaal goed is met je 20 weken echo. Katalaya, veel succes morgen. Hier morgenmiddag ook de 20 weken echo en vind het nu ook best wel spannend worden. Maar ik heb wel zin in om ons kleintje weer te zien. Morgen laat in de middag of avond breng ik wel verslag uit en natuurlijk kom ik hier nog even de andere meiden in de gaten houden hoe het hun vergaan is. Welterusten allemaal.
Als alle eerst..!! LOESIE EN LOESIEMAN EN S.IEM SUPER GEFELICITEERD MET F.IENE.! EN NU LEKKER GENIETEN..
Hai Lieverds, Katalaya, Chybou en Lyanna super veel succes vandaag, wij wachten in spanning hier.. Brabbel wat vervelend van je ijzer.. Voel je je er ook echt zwakker door.? Wel fijn dat je voor de rest weer helemaal bent goed gekeurd.. Loesie vind het ook wel heftig klinken hoor en wat Nik zegt je hoort het idd best vaak.. Maar gelukkig ben je nu weer lekker thuis en idd goed uitrusten zo een bevalling is hard werken.. Chybou oow wat naar dat je zo een baaldag had.. En ja borstjes groeien he, doet pijn maar is een goed teken.. En ik snap je onzekerheid heel goed hoor wat betreft de echo vandaag, ik hoop bid en duim dat jullie gewoon een super echo hebben.. Hier een weekendje weg geweest naar Avifauna bij Alphen aan de Rijn, met de hele familie in het hotel en naar het vogelpark.. Zaterdag super veel gelopen waardoor de hele avond harde buiken en me meisje niet voelen En daar werd ik toch best bang door, dus op aanraden van me zussen en mama gister toch maar in een rolstoel door het park en wat voelde ik mij een nerd zeg, maar uitkomst was dat ik haar de hele avond en nacht en nu heerlijk voel dansen, zwemmen en trappelen in mijn buik, dus erg blij met de beslissing.. Deze week lkkr maar 3 daagjes werken al zit in nu thuis ook wel wat te doen voor werk, zodat ik morgen al heel wat af hebt en dus minder stress.. Fijne week allemaal..!!
hihi Chybou, moet wel een beetje giechelen: handig als je samen met een vrouw bent, en dan tijdens je zwangerschap effe een bh-tje kunt lenen... Maar verder snap ik je baaldag wel hoor! Is ook echt heel spannend, die 20 weken echo... Maar... de kans dat het goed is is gelukkig altijd nog een stuk groter dan dat het mis is... Ik denk aan je meid, ik hou mijn adem met je in en hoop samen een feestje te mogen vieren. Lyanna, geldt ook voor jou: ook jou wens ik een goede echo toe. En Kat, lieve kat... spannend ook zo'n eerste echo he? Pffff... Joekie, heb je het al gezien...? Jij staat bovenaan het lijstje meid...! Dikke kus en knuf voor alle stressende zwangeren...!
Pfff... Ik besterf het. De vorige keer kregen we te horen dat het niet goed was. Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe het zou zijn als het wèl goed zou zijn. De rampenfilm van de vorige keer blijft zich maar herhalen in mijn hoofd. 16:00 zijn we aan de beurt.
Whaaa Kat dan moet je nog 28 minuten wachten en snap dat het heel spannend is, maar ik hoop dat je nu een hele andere rol speelt in een hele andere film..
JAAAAAAHHHHH!!! We hebben vandaag de mooiste muziek aller tijden gehoord: een fantastische hartslag! En een druk bewegende wurm gezien, compleet met pootjes en al. Opgemeten komt het exact overeen met 9 weken, dus alles klopt als een bus. Trillend als een rietje van de spanning klom ik de stoel op, en met natte oogjes van ontroering klom ik de stoel af. Ons leven gaat verder waar het in december gestopt is. Nu durf ik pas écht zwanger te zijn! Ben zooooo blij en opgelucht...! *zwijmel*
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Oh wat heb ik vandaag aan jullie gedacht!!!!
Kat, allereerst gefeliciteerd met je goede echo. Ik weet precies hoe je je hebt gevoeld, ik had dat precies hetzelfde in februari met de eerste echo. Nu maar lekker op de roze wolk en geniet er nu maar van!!! Meiden, eerst even snel jullie op de hoogte brengen. Ik kom later vanavond nog wel even foto's en zo in album plaatsen en reageren. We waren half 6 pas thuis en nu net eten op, man is alweer aan het werk en zoontje loopt hier nog rond. Maar de 20 weken echo was helemaal super en goed. De kleine ging zelfs al kiekeboe met handje spelen (foto straks in album), zo lief. Want zoonlief doet dat nu ook. Verder worden wij papa en mama van een.............................................................................................................................2e zoon!!!
Lyanna wat leuk zeg..!! Een tweede jongen en wat fijn dat alles goed is zeg.. Gefeliciteerd, ben benieuwd naar je foto's..
*breekt even in want leest nog steds wel mee* Katalaya: wow zit hier zelfs met tranen in mn ogen. zo opgelucht voor je. Nu lekker genieten! En lyanna, wij kennen elkaar nog van mamalife en t temptopic: fijn dat alles goed was! Je wordt straks wel een beetje ondergeschikt in zon mannenhuishouden! Maar weer een potentiele opvolger voor t (akkerbouw toch?) bedrijf *breekt weer uit*