Wat een goed en fijn nieuws hier allemaal! Kat, lyanna en chybou, jippie! En wat gaat de tijd snel, chybou, gewoon al over de helft nu....! Wauw, time flies... Lyanna beterschap met je hand! Kom later uitgebreid lezen en reageren!
ff ego, want we gaan zo weer... Fiene is vandaag opgenomen in het ziekenhuis, omdat ze maar niet groeit. Ze krijgt de fles en drinkt goed, dus eigenlijk zou ze in gewicht aan moeten komen, maar ze staat nu al een week stil. Ze gaan haar (drink)gedrag observeren 24 uur en daarna verder kijken...maar we moesten rekening houden met een paar dagen opname, omdat ze haar willen zien groeien! Het is potverdorie al de 2e keer dat we ons pasgeboren kindje moeten missen! Siem kreeg een week na zijn geboorte urineweginfectie en heeft toen 10 dagen in het ziekenhuis gelegen...en nu weer na ruim een week een kindje weggebracht!! Ik hoop dat ze snel weer mee naar huis mag! Liefs Loesie
@Loesie: Wat een rotnieuws. Kan me voorstellen dat je dat even van je af moet schrijven. Heel veel succes meis! En een hele dikke knuffel!
Haha wat een reactie.... Gewoon een soort menstruatie pijn Ofzo,weet t anders niet te formuleren. Morgen bij de vk zijn, dus dan zal ik t eens navragen. Loesie dikke knuffel, wat naar joh. Eindelijk je kleine thuis, en dan moet ze naar t zh, bah.
Loesie sterkte meid! Hopelijk gaat het snel beter! Hier alles rustig qua baby. Verder erg druk in huis maar het eind komt in zicht
Bedankt lieve meiden! Ik heb onder het kopje 'geboren' een topic geopend. Daar schrijf ik de updates in, zodat jullie een beetje meekrijgen hoe het met haar gaat. Verder lees ik mee, maar heb niet de tijd en energie om veel te reageren! Sorry daarvoor! Liefs Loesie
Ik ga ff zoeken naar het topicje... Hier terug van de vk, alles was wel goed. Bloeddruk goed, beeb deed goed z'n best, geen klachten gelukkig. Beeb lag nog niet vast in de bekken, dus als m'n vliezen nu breken moet ik meteen plat liggen. Alleen toch gek dat ik weer 8 ons ben afgevallen. Is niet erg, want ik ben al niet de slankste maar vooral aan t eind vd zwangerschap lijkt t me niet slim om af te vallen Maar de vk vond t niet erg gelukkig. Dus nu totaal 13 kilo erbij, bij 36 weken zwangerschap. Knuffel....
over dat meteen plat liggen heb ik wel nog even lopen denken... Fee die daalde namelijk ook pas laat in en ik heb nog een keertje teruggebeld met de vraag hoe acuut je dan plat moet gaan liggen. Bijvoorbeeld: als je boodschappen doet, net de vuilniszak aan straat zet etc.. Ik zag mezelf al liggen, op de stoep voor mijn huis, hahaha!!
Ja daar zat ik gisteren in de auto onderweg naar huis ook al aan te denken. Ik moet van de vk naar huis langs een drukke weg, en kreeg echt beelden in m'n hoofd hoe ik daar over een tijdje langs de weg zou liggen als m'n vliezen zouden breken..
zwaaai koolmees! @ Brabbel: heb jij nou ook dat je geen boodschappen meer durft te doen? Had ik wel twee dagen. Maar tja, toen ben ik toch maar weer gewoon gegaan... De kans dat je vliezen breken voordat je het erg voelt rommelen of gewoon al heel lang weeën hebt, is niet zo groot. En dat het dan ook net het komende uur gebeurt is nog kleiner, dacht ik maar.... Is maar goed ook, want Fee is uiteindelijk pas bij 41 weken geboren en bij 36 weken kreeg ik dus hetzelfde advies als jij... 5 weken is best lang om dan alleen nog maar thuis te blijven hengen... Lekker he, verlof bij dit mooie weer??
Mirr, echt bang niet nee, maar ik denk nu wel elke keer, oh zou t dan? Maar echt ongerust, nee dat niet..... Ik heb vandaag een gipsbuik gemaakt samen met m'n mams! Hij is zoooo leuk geworden! Foto's komen nog. Aan t einde werd ik door de warmte ff niet goed zeg! Trillen zweten, misselijk, ik trok helemaal wit weg, ik dacht dat ik flauw ging vallen! Gelukkig was de buik al af, en hebben we m maar snel afgedaan. Banaan op, pakje sap, en een washandje op m'n hoofd om af te koelen, en toen trok ik weer bij.... Eng joh! Waar zijn de andere dames heen? Komen julie nog wel kletsen? Joekie???? Hoe gaat t met jou? Kan je t nog volhouden mop? Last van vocht? Xxx
Ja, en een geruststelling. Omdat de kans op een mk na hartje met 10 weken weer kleiner is dan met 9 weken. Het trauma van de missed abortion heeft duidelijk wel z'n sporen nagelaten. Tuurlijk, ik weet dat ik niet in paniek moet raken als ik 'm niet meteen vind. Ik weet hoe ik vandaag heb moeten zoeken voordat ik 'm heeeeel even vond en weer kwijt raakte. Maar ik ging er wel heel breed van grijnzen!
Fijn dat je het hartje hebt gehoord! Kan me voorstellen dat je daar weer even helemaal gerustgesteld door wordt Brabbel wat leuk dat je een gipsbuik hebt! Ik ben er nog hoor Met de baby alles rustig. In huis erg druk en moet internet op de telefoon doen dus dan werkt typen niet zo handig. De verbouwing is nu klaar en de hele benedenverdieping is als nieuw. Nu alleen de meubels weer naar binnen en wat spulletjes op de plek zetten maar dat is het werk niet. Heerlijk! Kan ik eindelijk gaan genieten van mijn verlof Heb nog wel wat op mijn lijstje staan wat ik wil doen maar dat is alleen op het gemakje en als het niet lukt ook goed. Morgen weer naar de vk. Elke week nu. Ben benieuwd. Hou erg veel vocht vast op het moment. Nog geen gekke dingen dus!
Iedereen weg gesmolten? Hier gaat alles lekker, beetje dikkere voetjes soms, maar echt last er van nee. Heb eerder een beetje last van m'n hormonen denk ik. Ik vind t zo eng worden nu, ik ben nieuwsgierig, benieuwd, angstig, gelukkig, alles tegelijk.... Zat vanmiddag te lezen over de bevalling, en ik kon wel janken.... Zo beangstigend dat ik er geen controle over heb wanneer t gaat beginnen, daar word ik kriebelig van, ik ben nl een enorme controle freak.... Mannetje loopt ook continu te stressen en zou zich het liefst aan m'n kont vast plakken... Arme ziel! Hoe gaat t met de andere dames, t is zo stil hier de laatste tijd...... Ik heb trouwens in een ander topic ook een verzoekje gezet om tegen de tijd dat mijn kleine is geboren zijn naam hier NIET te noemen. Ik heb sommige van jullie op fb en of Hyves, en ik wil zijn naam niet hier op ZP hebben. Er mag wel gemeld worden hoe groot, zwaar, hoe laat, en wanneer hij is geboren, dat is geen probleem! Hoop dat jullie er begrip voor hebben. Kussens!