Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zo bloed geprikt, was weer lekker druk.
    Ik weet niet hoe ze het doet maar nergens kunnen ze in 1x mijn ader vinden en moeten ze altijd 3a4 keer prikken en die vrouw die hier op de prikpost zit heeft hem altijd in 1 keer.
    3 buisjes zijn eruit gehaald.

Heerlijk, vanavond en morgen ga ik bij vrienden eten.
    Ze vroeg het gisteren en dat sla ik natuurlijk niet af.
    Mijn man staat met de late dienst en voor mezelf alleen koken vind ik niet echt leuk.
    Vanavond eten we kipsate met rijst en morgen boerenkool hhmm lekkerrrrrrr.

@sloppy, lieverd ik hoop echt zo dat het toch snel beter met e gaat hoor.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vlinder, waarom moest je bloed laten prikken?

Ego; vanmorgen nog een keer getest. Digitale gaf zwanger 2-3 aan! Zit wel goed dus.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dat zit echt wel goed bij je hoor Zeehondje, je bent gewoon zwanger van een mooi wondertje!

Ik moest nog bloed laten prikken nav de intake.
    Ik heb eerst de afspraak bij de gyn afgewacht en omdat ik gewoon bij de vk mag hier in de buurt heb ik via haar bloed laten prikken.
    Gewoon op de standaard dingen, HIV, ijzer, suiker, toxoplasma enz.
    Niks ernstigs hoor. ;)
    Toen ze klaar was met prikken zei ze wel "Blijft u maar eventjes rustig zitten." ik trok een beetje witjes weg.
    Normaal heb ik daar nooit last van maar nu na 4 buisjes wel, kan ook door de zwangerschap komen zei ze.
    Na een paar minuutjes kreeg ik weer wat kleur maar ben heel de dag een beetje slapjes en moe gebleven.
    Maandag de uitslag bij de vk.

Net heerlijk gegeten bij vrienden en nu lekker op de bank met een bakkie koffie (cafeine vrij).
    Morgenmiddag weer even banen zwemmen en s'avonds mag ik weer lekker aanschuiven bij die vrienden en eten we boerenkool.
    Toch wel lief hoor. :)

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #444 Vlinder3, 9 feb 2011
    Laatst bewerkt: 9 feb 2011
    Ben ik mijn bericht aan het wijzigen met een heel verhaal, valt hij net buiten het uur als ik klaar ben en alles weg.....grrrr.

Komt ie opnieuw.
    Vanmiddag boodschappen gaan doen voor zaterdag, dan vier ik mijn verjaardag.
    Mijn man heeft de auto mee dus ben ik met mama gegaan.
    Voordat we boodschappen gingen doen zijn we eerst bij opa en oma op de koffie geweest....Jeetje wat is mijn omie achteruit gegaan zeg.
    Ik heb haar nu 4 weken niet gezien maar ik ben best geschrokken.
    Volgens opa gaat het lopen sinds vanmorgen al minder en haar spraak wordt slechter en met haar linkerhand kan ze niks meer.
    :(
    Als het zo snel blijft gaan haalt ze de 3 maanden niet eens....
    Vrijdag krijgt ze nog een MRI scan en een CT scan en dan krijgen ze gelijk de uitslag....
    Ik wil nu iedere week een keertje langs gaan zodat de klap niet te groot is iedere keer en hun ook eens een ander gezicht zien.
    Er komt nu 2x per week iemand om oma te wassen want dat kan ze niet meer zelf en om opa nu overal mee op te zadelen.
    Hij is ook niet de jongste meer.

Nu dus even de definitieve uitslag afwachten vrijdag en dan kijken hoe het verder gaat lopen.

Ook even een vrolijk bericht erbij hoor.
    Ik heb net weer naar onze Spruit geluisterd, was lekker druk.
    Als ik hartje gevonden had hoorde ik hem bewegen en weg was hij, dan moest ik weer opnieuw gaan zoeken. :D
    Heerlijk om te horen hoe het leeft en beweegt in mijn buik.:)

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vlinder, best heftig volgens mij om je oma zo achteruit te zien gaan. Heel veel sterkte de komende tijd.
    Mooi dat je kleintje zo lekker beweegt!

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou weet je oma is er zelf rustig onder maar bij mij schiet iedere keer die film voorbij van papa, die heeft zo'n vervelend ziektebed gehad op het einde en hoop niet dat dat bij oma ook zo gaat. :(

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: ohh wat erg dat het zo snel gaat :( Heel veel sterkte!
    Ik hoop voor je dat het niet zo naar word als bij je vader! xxx

@koffie: Ik drink deze zwangerschap toch zwarte koffie, max 2 kopjes pd hoor, en als ik een glasje cola neem dan maar 1. Ik kan echt niet zonder ;)
    bij megan dronk ik capaccio met veel melk en veel suiker :)
    En toch maar 15kilo aan gekomen.

Gister mijn trouwjurk door gepast en hij gaat zeker weten passen op mijn trouwdag :D En ik krijg al een aardige buik :D
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwangerschap/128536d1297264974-augustus-2011-buikjes-lekker-vroeg-hahahaha-jurk.jpg

8. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    @Vlinder, Veel sterkte meid! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

@sloppyslayer, Mooie jurk hoor! Wanneer ga je trouwen?

Ego, We gaan van het weekend de meubels in elkaar zetten, daar heb ik toch zo'n zin in. Ik heb hele mooie muurstickers dus ik kan niet wachten om de boel aan te kleden.

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @vlinder: heel moeilijk lijkt me dat om haar zo snel achteruit te zien gaan en wetende dat ze misschien nog maar kort bij je zal zijn.... Mijn vader heeft zijn laatste 4 maanden in een verpleeghuis gewoond omdat de verzorging thuis niet meer ging en mijn ouders woonden 1,5 uur rijden van ons vandaan maar ik ben ook wel 1 à 2 keer per week die kant op gegaan en in het weekend bleef ik dan bij mij mama slapen, ben er heel blij om dat ik zoveel nog met hem heb gekletst, gelachen (hoe weinig hij dan ook nog begreep van alles om hem heen) en dat ik zoveel bij hem was. Moet je zeker doen, het zal zwaar zijn, maar echt je zal er blij om zijn achteraf dat je nog zo'n intensief contact met haar had en er voor je opa kon zijn. Sterkte met alles!

@sloppy: wat een prachtige jurk! Je krijgt inderdaad al een mooi buikje, maar oh wat wordt jij een prachtige bruid!! Dit is precies zoals ik het me altijd voor had gesteld hoe het er uit kan zien als je zwanger trouwt, prachtig! En wat leuk om je gezicht te zien, ik realiseerde me dat we dat helemaal niet van elkaar weten :) ik zal binnenkort ook wel een trouwfoto in mijn album plaatsen, vind het wel grappig om een gezicht bij de verhalen te hebben (en wie dat niet wil doet dat dus gewoon niet hoor :))

Vandaag lekker een dagje vrij, zit heerlijk in mij badjas en ga zo even in bad met wat tijdschriften, vanmiddag naar een vriendinnetje, die heeft nog een doos kleding voor me en dan naar ons nichtje, die is vier geworden vandaag.

Fijne dag meiden!!

X

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @kaat: foto foto? Als jullie klaar zijn met het kamertje? Have fun met klussen!!

X

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @kaat:Thanks. Ik ga 23-7 trouwen en ik ben dan 36wkn:$ Ik hoop dat alles dus goed blijft gaan, maar daar ga ik wel vanuit.
    Ik ben ook nieuwschierig naar je kamertje :D

@josje:Dank je. Ik ga morgen proberen wat te mkn voor mijn haren.
    Toen ik de jurk ook zag wist ik dat word hem :D
    Het is een echte trouwjurk en dat wilde ik graag.
    De bedoeling was eigenlijk om in 2009 te trouwen, maar toen was ik in de veronderstelling dat je geen mooie jurkjes zou hebben.
    Nu werd ik veel sneller zwanger als verwacht en hadden we onze trouwdatum al vast gelegt, en die wilde ik niet meer verzetten. En dan ook nog een mooie jurk vinden :D
    Veel plezier met je vrije dag!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat een goed nieuws!!! Ik ben echt heel blij voor jullie :D

13. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    @josjo, Gefeliciteerd met je nichtje! Wat heb jij een heerlijke dag voor de boeg zeg! Geniet ervan!

@sloppyslayer, Heel bijzonder om op deze manier te trouwen! Volgens mij ziet het er dan super mooi uit.
    Ik ben alweer bijna 6 jaar getrouwd, jammer dat dat nooit meer terug komt:D

Zodra het kamertje af is laat ik wel even een foto zien.

In m'n album heb ik ook een 'oude trouwfoto' geplaatst.

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sloppy; wow, wat zie jij er mooi uit op die foto!

Josjo; lekker hè, zo'n dagje niks doen!

Kaat; wow, jij zag er ook mooi uit zeg!

Ego; zal ook zo even een trouwfoto plaatsen (13 sept. 2007)

15. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    @Zeehondje, mooie trouwfoto! We schelen trouwens maar 1 dagje zag ik op je banner, grappig.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Marni: GEFELICITEERD met je zwangerschap! Kom je ook lekker met ons mee kletsen? Ik zie aan je onderschrift dat je zwanger bent van de eerste IVF poging! Wat goed.

@Zeehondje: mooie foto hoor! Hele leuke jurk :D

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @marni, gefeliciteerd meis. Klets gezellig mee hier. :)

Heb net heel de bovenboel een soppie gegeven en morgen de benedenboel nog doen en dan ben ik helemaal klaar om zaterdag gezellig mijn verjaardag te vieren. :)
    Normaal sop ik de bovenboel niet perse voor een verjaardag hoor maar er slaapt zaterdagavond een kleine knul boven dus even goed alles gestoft en gestofzuigt enzo. :)
    Het ruikt weer helemaal fris, heerlijk vind ik dat altijd.

Over iets meer dan een uur is mijn ventje weer thuis, ik vind die late diensten toch echt het rotste hoor.
    Ik heb liever nacht en vroege diensten, s'nachts slaap ik toch en met de vroege is hij om half 3 weer lekker thuis.
    Maar ja de late dienst hoort er ook bij.

Mijn man heeft vanmiddag voor hij wegging wel even het tuinbankje schoongemaakt, dan kunnen de rokers zaterdag lekker koud zitten in de tuin. :)
    Als er 1 iemand komt die rookt vind ik het niet zo erg maar nu komen er meerdere en dan gaan ze toch echt lekker buiten staan hoor. ;)
    Trouwens het is vanaf mijn verjaardag gewoon helemaal klaar met binnen roken hier. :)
    Vind het stinken en alles gaat er ook naar stinken vind ik als er gerookt is....Zegt een flinke EX-roker....

Lieverds fijne avond nog en tot morgen.

Knuffel voor jullie allemaal!!

Ojaaaa Sloppy lieverd, hoe gaat het nu met jou????

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vlinder: Fijne verjaardag morgen! Je huis is er bijna klaar voor :D
    Lief dat je het vraagt! Vandaag niet overgegeven!! JOEPIE. Moet ik ook zeggen dat ik heel weinig heb gegeten:
    ontbijt: 2 Broodjes met wat yokidrink
    Lunch: Appel en een kom groente soep
    Tussen door: een handje snoepje :)
    Avond: 1/2 bordje macaroni met veel groente
    Kopje koffie en een bouwnty en M&M............hihihihi heb het er van genomen dat ik niet misselijk was :D
    Morgen ga ik het weer zo doen en kijken hoe het gaat.
    Als ik wat eet dan kijk ik, op de chocola na, wel dat ik gezond eet.

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha ik vier mijn verjaardag zaterdag. ;)
    Morgen eerst nog even de benedenboel poetsen.

Heeee goed zo meis.
    Nou je hebt toch goed gegeten hoor. :)
    Hopelijk blijft het goed gaan en kun je snel weer normaal eten.

20. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    @zeehondje, Whauw jij zag er ook al zo mooi uit! Leuk om te zien.

@Marni, Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Vlinder, Alvast gefeliciteerd!! Dus jij bent ook een waterman, ik was afgelopen weekend jarig. Bij ons wordt ook niet gerookt, ze gaan altijd naar buiten.
    Hoe oud wordt je?

@sloppyslayer, Wat fijn dat het beter gaat!

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

Deel Deze Pagina