@marni: proficiat met je zwangerschap!! Heerlijk meid, en gezellig dat je hier komt meekletsen! @kaat en zeehondje; wat waren jullie prachtig ook zeg! En wat leuk om bij alle namen een gezicht er bij te hebben Ik heb ook 1 foto in mijn album geplaatst, hoop dat het gelukt is... de andere foto's die ik op mijn werklaptop heb zijn allemaal te klein... ik zal binnenkort er eens voor gaan zitten, echo foto's enzo er op te zetten ... is altijd zo'n klusje wat er niet echt van komt he.... @sloppy; fijn dat je je wat beter voelt! Laat je maag maar langzaam wennen aan wat eten weer, die kleine uk die eet toch wel door hoor . Hopelijk knap je gauw op! @vlinder: hier ook zo'n ex-roker. Groot gelijk dat ze buiten moeten staan hoor. Als iemand aan het roken is vind ik het nog wel lekker maar de geur erna die blijft hangen in je huis en kleding vind volgens mij niemand lekker...! Zelfs als roker vond ik dat al vies hoor. Fijne verjaardag alvast!! Hier ook leuke weekendplannen, ik ga straks natuurlijk op vakantie naar Kaprun. Heb gelezen dat daar een grote net gerenoveerde SPA is dus de slippers en badjas zitten al in de tas! Jullie nog leuke plannen? X
@weekend: wij gaan morgen voor een tweede keer kijken naar de duo wagen en misschien zelfs al wel gestellen en daarna gaan we op kraam visite, ook altijd leuk. Megan gaat zondag weer een nachtje slapen bij opa en oma. We moeten maandag namelijk in het VU zijn en dan kunnenwe haar daarna lekker ophalen. M'n schoonouders wonen in A'dam dus das weer makkelijk. En leuk voor opa en oma. Dus weer een leuk weekend geplant En dan maandag hopen op een extra echo!
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer even, ik hoop volgende week weer wat uitgebreider te kunnen reageren. Op dit moment zijn we nog druk met de zolder bezig, is bijna af daarna kunnen we eindelijk aan de baby kamer beginnen. En als ik niet bezig ben lig ik op bed met hoofdpijn. bleh... daar wordt ik wel een beetje moe van. maar gelukkig doet ons meisje het er goed op dus dat is het belangrijkste! We zijn gister gebeld door het echo centrum dat ze de 20 weken echo willen verzetten, weet eigenlijk niet waarom, mijn man had ze aan de telefoon. Maar we hebben hem nu maandag al! Dat is mooi een paar daagjes eerder! Vanmorgen nog even het hartje geluisterd en ze was heel druk bezig, dat gaat dus goed. Jammer genoeg voel ik er nog steeds niets van, maar dat is te vewachten met de placenta aan de voorkant. Ik ga nu weer even een uurtje plat. Fijn weekend iedereen! Liefs Sas
@Kaat, ik ben pas de 22e jarig hoor dus ben een vis Ik vier het morgen al omdat ik het altijd in het weekend vier en volgende week hebben we een feest en de weer erna is hier de carnaval begonnen. Ik wordt 29. @baleeus, he bah nog steeds zo'n last van hoofdpijn iedere keer? Niet fijn meis. Oooh bijna de 20 weken echo, spannend en leuk tegelijk. @hier, gisteren teveel gedaan denk ik. Ik kan vandaag bijna niet op of neer van de pijn in mijn bekken, onderrug en bovenbenen. Zo'n zeer heeft het niet eerder gedaan. Mijn man en ik hebben vanmorgen saampies de benedenboel even gedaan zodat ik niet teveel hoefde te bukken, tillen etc. Er stonden nog houten platen enzo beneden die naar boven moesten en nog wat kleine dingetjes. Nu is het hele huisje weer lekker aan kant en ruikt heerlijk fris. Ik zit nu kaarsrecht op de bank met een warmtekussentje tegen mijn onderrug. Hopelijk trekt de pijn nog een beetje weg.... Ik ben benieuwd wat ik allemaal krijg morgen, er zijn er een paar die hebben gevraagt of ik liever een waardebon wilde hebben of iets voor de kleine....verras me maar zeg ik dan haha. Ben dus heel benieuwd.
Vlinder, fijn dat je man even heeft geholpen met opruimen/schoonmaken. Alvast veel plezier gewenst voor morgen!
@vlinder: fijne dag vandaag! Wij gaan vandaag voor een duo wagen kijken. Nooit verwacht dat ik dat zou gaan zeggen Zo gek! Hebben jullie dat ook dat jullie het af en toch nog nauwelijks kunnen bevatten? Ik vind het wel weer jammer van onze oude wagen want die is nog zo mooi. Ik hoop dat ik waar iemand weer heel blij mee ga mkn! Gister op koor kwamen er een aantal naar me toe om te zeggen: ohh wauw je bent nu al weer zo mooi zwanger Daar word ik zo blij van
Mag ik me heel voorzichtig voorstellen? Ik ben Liesbeth, 39 jaar. Sinds september 2008 met de pil gestopt en twee missed abortions gehad. Gezien mijn leeftijd met IUI gestart, en de eerste keer was meteen weer raak! De testen staan in mijn album. Nu komt ons grootste dilemma...wanneer de eerste echo? De eerste twee keer kwamen we er dus bij de eerste echo steeds achter dat ons kindje al niet meer leefde. Daarom willen we niet voor 9 weken een echo hebben, omdat dat voor ons geen zekerheid geeft. Maar als ik nu 9,5 weken zwanger ben, vertrekken we voor 10 dagen naar Curaçao. En ik durf eigenlijk niet voor die tijd al een echo te laten maken. Stel nu dat... Dus zijn we lekker eigenwijs en hebben besloten de echo pas bij terugkomst te laten maken. Als alles goed is heb ik meteen de eerste 12 weken gehad
Liesben, wat fijn dat jullie zo snel weer zwanger zijn. En wat een onzekerheid zeg. Iedereen die zwanger is geraakt m.b.v. de mmm is natuurlijk onwijs onzeker, maar door jullie voorgeschiedenis misschien wel extra veel. Ik denk dat als jullie je er goed bij voelen om de echo pas bij 12 weken te laten zijn dan is dat goed. Je moet je erzelf goed bij voelen. Voor ons is het juist andersom, wij willen zo snel mogelijk een echo (zou de eerste keer zijn, 1x vmk gehad en toen zijn we niet eens aan de echo toegekomen). Zo heeft iedereen z'n eigen gevoelens, gedachten en ideeën. Ik vind het wel knap dat je zo lang kan wachten. p.s. kan trouwens je album niet vinden en dus je testen niet zien.
Nou Liesben, die worden echt mooi steeds donkerder! Ik maak me heel stom wel eens zorgen over het feit dat de eerste test (twee dagen overtijd) al gelijk zo knalpositief was. Ga dan gelijk denken dat dat niet goed is en dat dat alleen kan als er iets mis is. Nog een weekje afwachten, dan de eerste echo! Zie wel een beetje tegen dit weekend op en aankomende maandag. De vorige keer ging het namelijk precies na een week mis, toen begon het bloeden. En dat zou aankomende maandag dus zijn. Toen waren de testen wel een heeeeeeeeeeeel stuk lichter en was de test van zaterdagochtend bijna al negatief. Nu heb ik er een heel ander gevoel bij. Heb het idee dat ik nu wél echt zwanger ben zeg maar. Gisterochtend gaf de digitale heel snel weer 'zwanger' aan en morgenochtend nog maar eens een kv testje ertegenaan gooien. Man zei ook dat we maar om de dag moeten testen, dan is er misschien wat meer zekerheid in ons hoofd. Heb trouwens ook hele rara dromen. Vanmorgen gedroomd over de echo, was echt vreselijk. Moest allemaal rare dingen doen. Maar, we waren wel zwanger, dus dat was het goede nieuws, haha. Komt jullie dit bekend voor, raar dromen en dan een beetje in de war en gespannend wakker worden?
Ik doe geen testen meer, want zal ik je een geheimpje verklappen.. daar wordt je niet meer of minder zwanger van Maar ik herken de drang wel hoor. Wat betreft die angst, daar ontkom je niet aan als je eenmaal een of meerdere miskramen hebt gehad. Je gaat werkelijk alles vergelijken, zelfs zaken die niets met de zwangerschap te maken hebben. Voorlopig probeer ik alleen te genieten. Feit is en blijft dat ik NU zwanger ben, en niets wat ik doe of laat kan daar iets aan veranderen. Ik heb geen invloed meer. Dus probeer ik me te ontspannen en te genieten.
Josjo, Jij zag er ook prachtig uit zeg! Hele leuke foto trouwens! Het is ind leuk om er een gezicht bij te hebben. Veel plezier dit weekend! Barleeus, Wat vervelend dat je zoveel hoofdpijn hebt! Heb je dat je hele zwangerschap al? Veel plezier as maandag met de 20 weken echo! Vlinder, Ik hoop dat de pijn snel weg trekt zodat je lekker kan genieten. Veel plezier dit weekend! sloppyslayer, Wat leuk dat je voor die wagen gaat kijken. zijn weer leuke vooruitzichten, ik wordt ook helemaal blij van nieuwe aankopen. Liesben, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me wel voorstellen dat je de echo liever na je vakantie doet. Leuk vooruitzicht Curaçao! Zeehondje, Kan me voorstellen dat je tegen dit weekend op ziet. Maar zoals je zelf al zegt voelt het goed dus ik zou daar ook maar vanuit gaan. Ik herken het wel van die dromen ja, ik droom momenteel ook heel raar.
Even een heel kort berichtje @liesben: whaaaaaa!!! Gefeliciteerd! Ik ken jou mog van het 2010 topic. Wat gaaf dat je zwanger bent. Ik hoop dat je een mooie plakbeeb hent hoor. @zeehondje: ik had ook al heel snel een knal test hoor vandaag zijn we geslaagt voor een mooie duo wagen het is eigenlijk een tweeling wagen maar je kan hem helemaal opbouwen. Het onderstel is van een normale wagen en je kan hem daardoor ook enkel gebruiken we gingen hem alleen bekijken maar hij was, door het sluiten van een winkel, zo veel afgeprijst dat ik alle ass er ook bij heb kunnen kopen!! Het is gewoon een wagen van 2011. De naam is icandy.
Wat goed dat jullie geslaagd zijn en dan ook nog voor een mooi prijsje! Hier blijf ik nog een weekje testen, tot de echo. Om te zien of de testen, net als vorige keer, niet lichter worden.
Vanmorgen weer getest inderdaad (zie album). Gisteravond bekroop me opeens het gevoel dat het weer niet goed zou gaan. Waarschijnlijk omdat het de vorige keer na een week ook niet goed ging. Toen had ik op zaterdag een bijna negatieve test. Vanmorgen vroeg dus snel getest, maar weer super positief. Heb de kv test gedaan. Vier druppeltjes erop laten vallen en ik ben blijven kijken. Toen de urine langs de teststreep kwam werd deze gelijk zichtbaar, daarna kwam de urine bij de controlestreep en toen werd die ook zichtbaar. Na een tijdje was het wel zo dat de teststreep donkerder was dan de controlestreep (zie album, twee kv testen op een foto, de onderste is van vandaag). Kan dat? Is dat normaal?
@Liesben, welkom en klets gezellig me. @Zeehondje, lieverd het zit wel goed hoor meis. Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, heb dit zelf ook gehad. Maar echt het komt goed en jullie uk blijft lekker plakken. @Hier, gisteren een supergezellige verjaardag gehad. Beetje jammer dat mensen aan mij niet even laten weten dat ze niet komen maar verder super gezellig. Ik ben lekker verwend: -2 ikea ladekasten, van die plastic bakken erin. -super mooie armband en ketting -zilveren spaarpot voor Spruit, een kubus -mand met luiers en vol met zwitsal pruducten, thermometer, sudocreme, vitamientjes enz - 2 pakjes van Nijntje -wit broekje met voetjes en een rood t-shirtje met geschik/ongeschikt erop -plantje voor op tafel -waardebonnen van de babydump -centjes en die zitten natuurlijk gelijk in het nieuwe spaarpotje voor spruit Het was echt supergezellig en mijn ventje heeft echt supergoed geholpen. S'avonds was het helemaal makkelijk want die mannen zorgen dat ze zelf op tijd nieuw bier hebben. Ik ben niet zo moeilijk en ze weten waar het staat. Met roken geen probleem gehad, degene die rookten gingen vanzelf al naar buiten. Goed bezig!! Vanmorgen nog even heerlijk lang in bed gelegen samen en net alles weer aan kant gemaakt. Nu lekker niksen dus. Fijne zondag lieverds.
Ja hoor zeehondje, ik had bij laatste test ook dat de teststreep donkerder was dan de controlestreep. Klinkt als een gezellige verjaardag vlinder, en lekker verwend! Zo hoort het