Hoi dames! Ik lees morgen weer ff bij, daar is t nu ff iets te laat voor, maar ik heb hier een linkje van een update hoe t gaat met Beer. Veel leesplezier! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/317256-mmmamas-273.html#post13447097
hi meiden, ik schrijf alleen nog maar bij de mmmama's mee heb ik besloten. Ik vind het te veel worden allemaal, sorry.... ik spiek wel mee of hier wat gebeurt maar verder niet. Kan het niet meer bijhouden
Hier erg druk, alles klaar willen hebben voor de keizersnee door ons dwarsliggertje. Verder erg veel pijn in bekken en ik sta er hele dagen alleen voor op het moment. Mijn man is aardappelen aan het rooien (we hebben akkerbouwbedrijf) en draait nu 6 dagen in de week van 6.30-22.30, ongeveer dus zo'n 80 uur in de week. Dus de zorg van zoontje komt helemaal op mij neer en als die 's avonds op bed ligt plof ik ook op mijn bed die in de huiskamer staat. Daar zit ik nog wel wat te laptoppen, mee veel typen is niet makkelijk met zo'n dikke buik voor me. Maar aftellen is begonnen, datum/tijd/gyn zijn bekend. Wat wel erg leuk is is dat dezelfde gyn die op 31 december (follikel 21-23) besloot om mijn IUI op 2 januari toch door te laten gaan, had eigenlijk 1 januari gemoeten maar dat was de enigste dag die ons zkh per jaar geen iui doet. En gelukkig toch bij deze IUI zwanger geraakt ben. Deze gyn gaat ook de keizersnee doen, kijk er nu wel zo naar uit.
Ik ben er nog Weinig te melden haha. Ben doodop.. Vroeg me gister zelfs af of ik niet zwanger ben Was ook al misselijk toen namelijk Maar ga er maar niet van uit aangezien ik bv geef en nog geen cyclus heb (weet dat ik wel evt een eisprong gehad kan hebben ) En daarnaast waren we voor de eerste 5 jaar bezig. Vriendlief vroeg of ik niet wilde testen maar ik acht de kans zo klein dat ik het voorlopig nog maar eens even afwacht..
Josjo, gefeliciteerd alweer met je 20 weken. Hoe was je echo? Hier schrijf ik trouwens wel wat op FB mee met de septembermama's van zp. Er zijn al heel veel bevallen en als het zo doorgaat in deze sneltreinvaart is straks halverwege iedereen al bevallen.
Joekie, toch wel een beetje spannend dus. En anders als je cyclus op gang is hopelijk snel een brusje en niet dat het weer lang gaat duren.
Meiden, toch maar getest vanmiddag... (Geen ochtendurine. Moest nodig en veel plassen..) Wat denken jullie? We hebben 1.5 wk geleden s*x gehad.. Bekijk bijlage 272645
Joekie, heb hem even in negatief gezet voor je en duidelijk een 2e streepje te zien. Zal hem even voor je plaatsen.
Huh, dan gaat je lichaam je wel heel erg in het ootje nemen. Heb je al bloedverlies of voelt het ongesteld worden? En bloedverlies hoeft niet altijd te betekenen dat het misgaat.
Ik zou toch ook zeggen dat ik een tweede streepje zie. En dat in combi met je eerste menstruatie? Huh? Maar als je je alleen ongi voelt kan het nog allebei de kanten op hè?!
Nee, ik verlies echt bloed Wat jammer zeg, het had zo welkom geweest... Te mooi om waar te zijn Toch doe ik morgen ochtend nog het laatste testje... Heb em nu toch liggen Dit is trouwens dan de eerste ongie na de bevalling. Hopelijk komt het nu met regelmaat, dan kunnen we eind van het jaar starten met een behandeling.
Joekie, jammer meid!!! Kan me voorstellen dat het toch even teleurstelling is, vooral omdat je het eigenlijk niet verwacht dat het zo spontaan zou gebeuren en zo snel. Dan zal je testje morgen wel negatief of toch nog licht streepje te zien zijn, doe je vast wel met ochtendurine. Ik hoop oprecht dat je cyclus nu mooi op gang komt en regelmatig en jullie dit jaar nog kunnen beginnen. Knuff!!!
Toch jammer inderdaad Joekie. Maar zou dat dan niet betekenen dat er toch wel iets mogelijk is zonder behandeling? Want waar komt dat streepje dan vandaan? Hoop dat je cyclus mooi en regelmatig wordt!!!