Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

    Lyanna Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babii, ik zal zo nog een keertje lezen.

    Maar ik snap helemaal dat het niet makkelijk is voor je en dan in combi met BI (net als ik zware BI heb) dat je echt emotioneel op bent.
    Vergeleken met jou situatie heb ik nog niks te klagen. Heb gewoon tranen in mijn ogen om wat jij hebt mee gemaakt en nu nog allemaal moet doorstaan.
    Ik wil je in ieder geval alle kracht wensen voor de komende tijd.

    Knuff!!!
     
  2. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
  3. Babii

    Babii VIP lid

    10 jun 2009
    11.520
    2
    38
    Hihi, ja als ik die kan bij benen, haha.

    Laten we eerst maar bevallen..... Iemand nog tips om je bm mond zelf te rijpen? Kijk ik word ingeleid, maar als m'n bm mond niet rijp/verweekt is, dan krijg ik eerst vooraf een opname en dát heb ik liever niet, want kan wel 3 dagen duren.

    Enfin, ben benieuwd of er tips zijn....
     
  4. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Babii, zal er niet te ver op ingaan, maar heb je topic even gelezen...Wat ben je toch een sterke vrouw zeg...
    Net als Zeehondje nodig ik je bij deze alvast uit in het vervolg topic...Daar gaat het momenteel ook niet al te snel hoor...;)
    Verder heb ik geen tip voor je...een vaste datum heb je dus nog niet...

    Lyanna...het is bij jouw bijna zover hé..Hier wist ik de KS datum ook al 2 weken van te voren...erg raar om daar naa toe te leven...Uiteindelijk lag ik met voorweeen wel al 2 dagen eerder in het ziekenhuis...Hoe is het nu met jouw?
     
  5. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lyanne heeft een zoon. Zie mmmama's topic.
     
  6. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lyanne van harte gefeliciteerd!!!
     
  7. Chybou

    Chybou Fanatiek lid

    27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Lyanne: Van harte gefeliciteerd!
     
  8. Babii

    Babii VIP lid

    10 jun 2009
    11.520
    2
    38
    Gefeliciteerd Lyanna!!!!
     
  9. josjo

    josjo Fanatiek lid

    6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    babii, had jouw komst even gemist, was eigenlijk gestopt met hier kletsen omdat er nog maar zo weinig zijn hier... Maar wat een ontzettend heftig verhaal zeg! Na zo'n traject en veel te jong... pff ik krijg het koud als ik aan je verhaal denk... heel erg veel sterkte meis! Heb je wel fijne vrienden en familie om je heen?

    Lyanna smste net nog; ze mogen waarschijnlijk morgen naar huis. Jivano is nog te zwak om bv zelf te drinken dus ze kolft en geeft dat met een bekertje/cupje. Doet me denken onze eerste 4 weken... respect dat ze kolft en zo geeft. Heb het ook gedaan maar zij heeft
    nog een kindje rondlopen he.....
     
  10. Chybou

    Chybou Fanatiek lid

    27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Josjo: Klinkt heftig allemaal bij Lyanna. Fijn dat je ons op de hoogte houd. Hoe komt het dat Jilvano zo zwak is?

    Het is idd heel rustig hier. :( Jammer...
    Ach, ik kan volgende week toch officieel over naar de MMMama's.
     
  11. Babii

    Babii VIP lid

    10 jun 2009
    11.520
    2
    38
    Hè dat klinkt behoorlijk heftig bij Lyanna. Hopelijk gaat het allemaal snel beter.

    Wordt jij ingeleid Chybou?

    Hier even een ego:

    Even een ego:

    Waarschijnlijk word ik aanstaande vrijdag opgenomen in het Diakonessenhuis Utrecht.

    Dit omdat ik verschrikkelijk veel voorweeen heb, harde buiken en heel veel angst dit kindje te verliezen.

    In de familie zit een doodgeboorte van 36 weken, maar ook mn lief is natuurlijk overleden, halsoverkop op 28 jarige leeftijd. Mijn hele vertrouwen in het leven is dus kwijt.

    Samen met de gynaecoloog is dus besloten mij waarschijnlijk vrijdag op te nemen, dit voor zeker een week, want ben op maandag 24 september 36 weken zwanger, en op 1 oktober zal ik worden ingeleid.

    Althans, ze gaan beginnen met het verweken van m'n baarmoedermond op maandag 1 oktober bij 37 weken zwangerschap. Zodra deze is verweekt gaan ze ook inleiden. Het houdt dus in dat ik wellicht vanaf vrijdag 21 september niet de mogelijkheid heb om in te loggen op het forum.

    Hoop natuurlijk van wel, want een week zonder internet is niet tof, haha.

    Verder graag het dringende verzoek om hierover niks op Facebook te zetten (volgens mij heb ik ook niemand van jullie erin, maar goed). En mocht ik zijn bevallen, dan ook geen naam van de baby online zetten.

    Liefs,
    Babii
     
  12. Katalaya

    Katalaya Fanatiek lid

    3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Sterkte alvast, Babii.
     
  13. josjo

    josjo Fanatiek lid

    6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hè bah babbi, heb je niet op fb maar ik neem aan dat iedereen snapt dat je niet zomaar dat soort informatie post als de moeder het zelf nog niet heeft gedaan... Wel heftig allemaal meis, heel veel sterkte!

    Jivano en Lyanna zijn naar huis vandaag. Ze wilde proberen vandaag even online te komen maar anders in elk geval gauw. Het was n heftige bevalling, weet de details niet maar blijkbaar heeft Jivano daar wel goed last van nog. Meer nieuws soon... Van de mama zelf :)
     
  14. josjo

    josjo Fanatiek lid

    6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ja chybou, snap ik dat dat jammer is, net nu je op t einde loopt, veel tijd hebt om te kletsen, veel behoefte om te kletsen ook... Ik ga m'n best doen om hier nog even te blijven beppen voor jullie hoogzwangeren :). Je kletst ook al bij de mmmama's zag ik maar toch.... Is toch zo'n bijzondere tijd, dat is fijn om daar veel over te delen :D

    Hier alles best ok. Heb wel af en toe heel venijnige steken in beide billen sinds gisteren. Hopelijk geen voorteken van iets geks, voelt niet prettig... Maagzuur de ene dag erg, de andere dag niets, hoe fijn dat die dagen er ook tussen zitten :).... Had daar tijdens de bevalling zooooo'n last van. Uiteindelijk n rennie genomen en toen kon ik na een paar minuten n flinke boer laten (niemand zei ooit dat bevallen charmant is) en toen verdween mijn misselijkheid, neiging om te kotsen (excuse me) en kon ik eindelijk effectief persen...

    Ik sluit dit bericht dan ook af met de tip van de dag: rennies (o.i.d.) in je zkh tas!
    :p:);):D;)
     
  15. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    *komt weer voorzichtig om het hoekje kijken*
     
  16. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat spannend Dreamer!!!
    Ik duim voor jullie.
     
  17. Lyanna

    Lyanna Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, kom vanavond als het lukt even bevallingsverhaal neerzetten.

    Maar las dat Bibii morgen opgenomen wordt en wil haar even veel sterkte wensen en dat ik aan haar denk. Hoop dat je op internet kan komen, want zonder is niks.
     
  18. Chybou

    Chybou Fanatiek lid

    27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Babii: Heel veel succes vandaag. Ik hoop dat de opname je een beetje rust en vertrouwen geeft.
    Ik wordt komende week niet ingeleid. Ik krijg om verschillende medische redenen binnen een weekje een keizersnede.
    @Dreamer: Duim! Hoop heel erg dat je mag blijven plakken hier!
    @Katalaya: Hoe is het bij jou?
    @Lyanna: Fijn dat je weer thuis bent!
    @Josjo: Lief van je en je snapt het helemaal. Ik heb veel tijd en veel te schrijven, maar het is zo rustig... Ach, geeft verder ook niets hoor.
    Steken in je bil? Bij mij waren dat mijn SI gewrichten. Hoop dat dat bij jou niet zo is.
    Is het een beetje te doen nu je 'zwangerder' wordt in combinatie met je kleine meid? Lijkt me wel zwaarder worden.
    Maagzuur is geen feestje! Omdat mijn kleine meid in stuit ligt heb ik daar ook veel last van. Heb het hele apotheekschap inmiddels gehad. Uiteindelijk van de dokter medicijnen voor gehad. Moet dat nu preventief innemen en dat werkt heel goed moet ik zeggen.
    Ik ben ook helemaal verknocht aan de Rennie Deflatine. Misschien ook iets voor in de tas voor het geval dat je een 'boerende' bevalling hebt? ;) Tja, charmant is het zwanger zijn en bevallen allemaal niet... Heb me nog nooit zo a-sexy gevoeld. Gelukkig komt het goed (zeggen ze...)
    @Hier: Ik heb van de week de laatste zwangerschapscontrole gehad.
    Alles nog een keer voor de KS doorgesproken. Gelukkig maar, want op het operatieformulier stond bijvoorbeeld niet dat ik een latexallergie heb :(
    Lieve is al een aantal dagen vrij en ze heeft nog dik vier weken vakantie. Echt super fijn. We zijn samen aan het genieten van de laatste dagen met zijn tweetjes en ze is de eerste weken ook lekker thuis.
    Verder komt het opeens heel dicht bij allemaal...
     
  19. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Van harte gefeliciteerd!!!!
     
  20. Lyanna

    Lyanna Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, zal even bevallingsverhaal posten en daarna mijn helse nacht afgelopen nacht.
     

Deel Deze Pagina