Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik zie dat er weer nieuwe meiden zijn bijgekomen! welkom en geniet ervan! hoop dat alles goed mag blijven gaan!

herkennen jullie die onzekerheid ook? je bent over de 12 weken. heb niet zoveel hormonen meer en kan de baby nog niet voelen. van ben ik wel zwanger hihi. met ukkie gaat alles prima maar moet mezelf af en toe even knijpen van het is echt waar. misschien heb ik gewoon mazzel dat ik zo weinig voel. als je weleens meiden hoort die alles bij elkaar spugen. daar word je ook niet vrolijk van. maar dit gevoel is zo raar net zo'n gevoel dat je ergens op wacht. net zoals de wachtmaanden tussen 2 behandelingen in. zo voeld het een beetje.

echt het kamertje doe je ook nog niet. en echt shoppen voor de baby wacht je ook nog maar even mee. anders heb je straks niks meer te doen haha. van mij mogen deze weken wel wat sneller gaan hihi!:D

knuffel van sky

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lekker verwend dus Vlinder, da's mooi!!!

N-sky, dat wachten zijn we allemaal gewend, alleen nu is het wachten gelukkig wel ergens anders op!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vlinder: jij bent zeker lekker verwend! Leuk hoor :D

@NS: oohh zo herkenbaar. Ik heb zelfs de eerste mnd dat Megan er was van die momenten gehad dat ik niet kon geloven dat ze echt van mij was :D
    Zo raar ik had er zo rekening mee gehouden dat ik nooit een kindje zou krijgen, dat het onmogelijk leek dat Megan van mij was.
    En als je straks je kleintje gaat voelen dat is ook heel raar, maar heel leuk en heb je weer wat meer bevestiging.

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal!

Vandaag ga ik naar de Gyn toe voor de verloskundige controles :D
    Dan gaan we ook vragen of we een extra echo kunnen krijgen omdat we toch erg onzeker zijn over de kleine in mijn buik.
    Of alles er wel op en aan zit.
    Ik hoop dat ze ermee instemmen, maar ik ga er niet vanuit hoor.

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Fijne Valentijn!! :)

Even niet de fut om terug te lezen maar toch wel even snel een berichtje.

Wij mogen vanmiddag naar de vk. Ben benieuwd of er dan gelijk een afspraak wordt gemaakt voor de 20 weken echo.

Ik baal als een stekker....Ben gisteren wakker geworden met een klein koortsblaasje onder mijn lip en vanmorgen zaten er ineens een heleboel....Ziet er niet uit.
    Gelijk goed aan het insmeren en hopen dat het een beetje snel wegtrekt.
    Ik denk ook niet dat het een koortsblaasje is maar een krentenbaard....Bah. :(

Zo ik ga me eigen even opfrissen en even boodschapjes doen. :)
    Fijne dag meiden.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kon het niet laten....vanmorgen wederom een CB digital gekocht (en gedaan :D).
    Binnen notime stond er ZWANGER 3+.
    Jeuj!

8. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Voor de nieuwe meiden een warm welkom :D

Liesben, dat is geweldig 3+ is super goed! hopelijk neemt dat iets van de onzekerheid weg!

vlinder, oei dat is inderdaad vervelend, ik heb het gelukkig nooit maar mijn broer heeft het wel een keer gehad. Heb je er een goed zalfje voor? Hopelijk trekt het snel weer weg.

sloppy, nou ik hoop dat de gyn even een echo maakt, die stress en onzekerheid is ook niet goed voor de kleine. Succes!

Wij hebben vanavond de 20 weken echo. Toch wel weer spannend hoor! Hopelijk wordt ze helemaal goed gekeurd. Gelukkig hebben we wel al het een en ander gezien met 17 weken. Maar het blijft toch altijd spannend. En leuk natuurlijk heb er ook wel weer zin in om onze kleine meid te zien. Vrijdag zitten we dan al weer op de helft :$ Aan de ene kant wil je dat het snel gaat, zodat ik het straks eindelijk ga voelen en dat later man-lief het ook kan voelen en gewoon dat het er straks ik, maar ik heb ook we zo iets. Lieve help het gaat zó snel, maar ik wil er zo lang van genieten. Kan de tijd niet even stil gezet worden??

Fijne valentijn voor iedereen!

9. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    sloppyslayer, Leuk van die duowagen! Heb je een foto? Ik ben benieuwd of je een extra echo mag, ik hoop het voor je!

Vlinder, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad en zo te lezen erg verwend. Wel balen van die koortsblaasjes!

norwegian-sky, Ik herken dat wel, ik had ook nergens last van en met 13/14 weken voelde ik ook helemaal niets daardoor ging ik ook twijfelen.
    Nu voel ik haar constant, ze heeft ook zo'n drie keer per dag de hik.

barleeus, Veel plezier vanavond! Ik snap wat je bedoelt, ik vind het ook allemaal heel erg snel gaan.

Nou dit weekend hebben we de meubels in elkaar gezet, pfffff wat een gedoe! Vandaag ben ik bezig met de muurstickers en ik heb al gemerkt dat je daar ook engelengeduld voor moet hebben, die rot letters blijven niet plakken.

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We zijn weer terug. En we krijgen een extra echo volgende week donderdag :D
    Helemaal blij weer.
    En de 20wkn echo is gepland voor 24maart en dan horen we ook wat het word.
    Ook hebben ze bloedafgenomen, 6buisjes:$, van alles en nog wat. Veel omdat ik bijna 37 ben........pfff
    Mijn bloeddruk was goed, 126-70.
    Het hartje niet gehoort want dat kon hij niet vinden......maar ik heb de Angelsount en daar kan ik hem heel makkelijk mee vinden en ik maar me er dan ook niet druk om.
    Dit is onze nieuwe wagen:
    Bekijk bijlage 130104

@liesben: Mooi hoor 3+! Altijd goed om te zien :D

@Barleeus: tuurlijk is de 20wkn echo toch spannend ontdanks dat je al gezien hebt dat alles goed is. Heel veel plezier vannavond :D

@vlinder: Dat klinkt niet zo fijn! Ik hoop dat het snel weer weg is.

@kaat: heerlijk dat de meubels in elkaar zitten.......en muurstikkers klinkt niet iets wat ik zou moeten doen want ik zou helemaal gek worden.

Hier krijg ik hopelijk morgen kralen binnen voor het mkn van een voedings armband :) En ik krijg onderdelen binnen en dan ga ik kijken of ik wat moois kan mkn voor mijn haren voor tijdens mijn bruiloft. Heb iets in mn hoofd, maar ik weer nog niet of dat gaat lukken. We gaan het zien :D

11. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Onze kleine meid is helemaal goed gekeurd :D
    Nu hoeft ze alleen nog maar te groeien!
    We zijn helemaal blij!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat is mooi Barleeus!! GEFELICITEERD :D

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd bar!!!

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #494 Vlinder3, 15 feb 2011
    Laatst bewerkt: 15 feb 2011
    @Barleeus, wat fijn!!
    Groei kleintje groei. :) :)

@Sloppy, mooie wagen. :)

@Hier, gisteren bij de vk geweest en alles was goed.
    Mijn bm ligt goed hoog en toen ze mijn bm ging voelen dacht ze de kleine te voelen. :)
    Toen ik vertelde dat ik af en toe gekietel voel, geloofde ze dat meteen. Echt zo leuk.
    Straks ga ik eventjes bellen om een afspraak te maken voor de 20 weken echo.

De blaasjes zijn al aan het drogen en nu is het een kwestie van eraf blijven en smeren met zovirax.

Donderdag ga ik met mama naar de babydump en gaan we de kinderwagen bestellen. :)

Ook nog nieuws over mijn oma en ik weet nu gelijk weer waarom ik uit dat ziekenhuis gestapt ben. :x
    Na nog een keer alle onderzoeken blijkt dat ze helemaal geen hersentumor heeft....:$:$
    Voorlopig blijft ze nog lekker bij ons.
    Dat ze slechter werd kwam door de bloeding die ze heeft gehad en hopelijk zal het nu snel wat beter gaan....
    Echt ongelooflijk. Eerst heel hun leven op zijn kop zetten en dan weer dit.:x
    Maar gelukkig blijft ze nog bij ons.

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vlinder: jij was er vroeg bij! Wat vrezelijk dat je oma nu helemaal geen hersentumor blijkt te hebben!!
    Fijn dat alles goed was bij de verloskundige en dat je nu al je kleintje kan voelen wat bijzonder :D
    Goed dat de zalf al helpt.
    En de wagen bestellen, leuk hoor :)
    Ik hoop dat wij snel onze oude wagen verkochten hebben en dan gaan we de nieuwe ophalen! Die staat er al maar we kunnen hem nu nergens kwijt en dan is het niet handig om hem hier al te hebben.

Hier gister een ziek meisje :( ze heeft denk ik keel ontsteking. Ze heeft verhoging en heeft een heel schor stemmetje echt heel zielig om te horen.
    Hopelijk is het snel over voor haar.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Wie en wanneer:
    Vlinder: 09-08-2011 uitgerekend.
    norwegian-sky: 08-08-2011 uitgerekend
    Barleeus: 08-07-2011 uitgerekend.
    Jem1979: 12-07-2011 uitgerekend
    Josjo: 14-08-2011 uitgerekend
    Sloppyslayer:21-08-2011

Welke behandeling?
    Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM
    norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm
    Barleeus: na 6xIUI, 1xIVF en 2xICSI
    Jem1979: 2x iui, 1x ICSI
    Josjo: 6x iui, 1x IVF
    Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap

Afspraken echo's:
    Jem1979: 07-12 echo UMC
    Vlinder3: 14-02 afspraak vk, 15-02 bellen afspraak 20wk echo
    norwegian-sky: 15-12 1ste echo
    Barleeus: 28-12 Controle VK
    Jem1979: 28-12 controle vk + echo
    Josjo: 27-12 1e echo Rijnstate Arnhem
    Sloppyslayer: 24-2 echo en print gesprek VU amsterdam, 25-3 uitgebruide 20wkn echo en geslachtsbepaling

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja mijn man heeft de vroege en ik kon niet meer slapen toen hij uit bed ging. ;)

Achos, je meisje ziekjes :(
    Knuffeltje voor haar.
    Hoe gaat het nu met jou?

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vlinder: Ik voel me redelijk goed, al 3dgn niet over gegeven en ik kan al weer wat meer eten :D
    Ik zie in je onder schrift dat jij Endometriose hebt............nou kreeg ik gister ff tussen neus en lippen door te horen dat ik dat dus ook heb :(
    Ik wist dat ze bij de laatste operatie ook dingen weg gelezerd hadden maar ze hebben nooit uitgelegd wat dat was. Ze hadden ook verklevingen gevonden en ik heb ook meerder cystes gehad aan mn linker eierstok maar ook daar is nooit die link naar toe gelegd.
    Heel eerlijk, maar het niet zo heel veel uit, maar nu een vraag voor jou. Heb jij ook zo'n menstruatie pijn en veel buikpijnen door je cyclus hen en heeft dat met elkaar te maken?

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Of ik nu veel menstruatiepijn heb weet ik niet ben na de operatie in april 1x ongie geweest maar ook dan medicatie/hormonen.

Voor de operatie had ik eigenlijk altijd pijn en tijdens de ongie's kon ik bijna niet lopen vd pijn. Ik viel soms ook flauw vd pijn.
    Door een ha die me constant naar huis stuurde met de woorden dat ongiepijn normaal was heeft de endo lang door kunnen woekeren bij mij.
    Dit was bij mij ook een vd redenen dat ik niet zwanger raakte, had ook zuur baarmoeder slijm.
    In april ben ik eraan geopeerd en hebben ze flink wat weggehaald/gesneden....
    na de operatie ben ik 4maanden in de overgang gehouden dmv decapetyl totaan start IVF.

Dus eigenlijk heel kort, ja je kan pijn hebben tussen je ongie's door en veel pijn tijdens de ongie. ;)

Bij mij is het helemaal schoongemaakt en zodra ik na de bevalling weer aan de anticonceptie mag doe ik dat gelijk, dan blijft de endometriose nl rustig. ;)
    Ik wil het niet terugkrijgen, hoewel het chronisch is en nooit 100% weggaat....Wil ik er veel aan doen om die pijn niet meer te krijgen.

Wel slordig vind ik dat ze dat nu pas tussen neus en lippen door vertellen.

Kijk anders even op deze site, daar vind je alles over endometriose;)
    #EndometrioseStichting, menstruatiepijn is niet normaal - Index

Deel Deze Pagina