Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ja zeker leuk. :)
    Het kamertje wat we hebben besteld staat daar opgesteld dus kan ik kijken wat er mooi bij past enzo. :)
    Heb er echt zin in. :)

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!!

Met Megan gaat het gelukkig weer wat beter. Gister wel even langs de HA geweest maar niks bijzonders kunnen vinden.
    Ook vanmorgen geen koorts mee :D

@vlinder: Veel plezier vandaag!

3. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Vlinder, Veel plezier vandaag! Welke babykamer ga je voor? Wij hebben de babykamer Denver gekocht.

Sloppy, Fijn dat het beter gaat met Megan.

Hier, Vanochtend is de kraamhulp bij me thuis geweest. Ze vroeg van alles over hoe wij er tegen aan kijken en hoe ik wil bevallen en of ik borstvoeding wil geven. Ze was heel aardig.
    Dus dat hebben we ook weer gehad.

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Oeh, kraamhulp, dan komt het wel allemaal dichtbij he??! Leuk hoor!

Hier zijn de kwaaltjes aan het toeslaan. Nog steeds (gelukkig) geen last van misselijkheid, wel af en toe een beetje duizelig en weeïg. Maar ... vooral... hééél moe.
    Ik heb best een druk leven: werk fulltime, en drie van de doordeweekse avonden ben ik actief met vrijwilligerswerk en cursussen. Allemaal leuke creatieve cursussen hoor, maar pfff 't komt nu wel allemaal een beetje veel bij elkaar.

In het weekend één dag coachen op wedstrijden (ik ben als vrijwilliger trainster: geef eens in de week training en daarnaast dus begeleiding op wedstrijden).

Gisteravond was mijn "vrije avond", lekker met een dekentje op de bank gaan liggen. Vanavond heb ik afgesproken met een paar vrienden om hun nieuwe huis te gaan bekijken. Ze lieten weten dat ik om een uur of 8 welkom ben... Pfff dát is laat!

Ik kijk nu al uit naar het weekend...! :D

5. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Pfff jij bent echt druk zeg! Vooral in het begin van je zwangerschap kan dat echt vermoeiend zijn.
    Wel leuke dingen allemaal. Het is dan echt heerlijk om af en toe eens te relaxen:)

Ik heb vrijdag een vriendinnenavond, dan gaan we de hele avond enge films kijken, ben benieuwd hoelang ik het vol hou. En zondag met een vriendin naar de 9 maanden beurs dat zal ook wel vermoeiend zijn.

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zo lekker ingekocht vanmorgen. :)

De babykamer hebben we 2 weekjes geleden al besteld. ;)
    Fotootje staat hier ergens op een vd pagina's. ;)

Wat hebben we besteld:
    De kinderwagen maxi cosi mura 4 helemaal compleet donkerbruin
    Babyfoon van Philips
    Aerosleep matje en hoeslaken

Gekocht:
    Aankleedkussen hoesjes 2
    Kruik
    Kruikzak
    Dekentje
    Lakentjes
    Nieuwe kleertjes voor mezelf. :)
    Wipstoeltje van het Kruidvat

Eigenlijk hebben we nu bijna alles, op de box en badje na.
    Verder nog wat kleine dingetjes maar dat komt pas als we weten wat het wordt en als het kamertje ver klaar is zodat ik kan kijken dat het niet teveel en te druk wordt. ;)

@Sloppy, fijn dat de koorts bij Megan gezakt is. :)

7. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hej meiden,

vandaag op de 9maandenbeurs geweest en heb een geslachtsbepalingsecho laten maken en we krijgen voor
    100% een meisje! helemaal leuk!
    we hebben gelijk een paar setjes kleertjes gekocht roze natuurlijk:D!
    onze verloskundige had met 12 weken dus helemaal gelijk!!

dikke knuffel van sky!

8. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Vlinder, Jeetje wat heb jij veel geshopt!! Leuk hoor!

norwegian-sky, Super meid! Gefeliciteerd!!

Dit is onze babykamer, het is nog niet af we moeten de doel nog wat verder aankleden.

Bekijk bijlage 130900

9. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    En dit is het bedje, de klamboe moet nog worden opgehangen. Boven het bedje heb ik muursticker met een dikkertje dap test.

Bekijk bijlage 130902

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat een leuke dingen zijn er gekocht zeg!!!

Ik ben me er trouwens wel bewust van dat het hartje eventueel nog niet klopt a.s. maandag, maar hoop van wel natuurlijk. Wel is natuurlijk goed te zien of er een 'gevuld' dooierzakje is, toch?!
    Vanmorgen trouwens met gewone kv getest, mooie plus te zien nog voordat de urine bij het controlevakje was aangekomen, haha!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: zo jullie hebben heerlijk geshopt!!

@NK: Gefeliciteerd met jullie meisje! Leuk! Voor mij heeft het helaas nog niet zo veel zin om een geslachtsbepaling te laten doen met 14wkn :( Ik wil het ook zo graag weten.

@Kaat: Heel leuk jullie kamertje!

@Zeehondje: Er is een kans dat je wel een hartje ziet maar een gevulde dooierzak is zeker op die termijn heel positief :D
    Ik duim heel hard voor je!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier even een hele zware dag.
    Al weer twee dgn achter elkaar niks binnen kunnen houden en ik word er echt heel verdrietig van.
    Ik ben ook nog geen gram aangekomen. Ik zit nog steeds onder mijn start gewicht en daar maak ik me ook een beetje zorgen om....
    Zelf mijn buikje neemt echt af...
    Alles wat ik op gewicht blijft gaat naar de baby en ik word dunner.

Zonder zwangerschap zou ik heel blij zijn geweest maar nu wil ik toch wel een kilotje aan gaan komen hoor ;)

13. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    sloppy wat naar meid! heb wel met je te doen! ik heb het met 9 weken gehad voelde me zo vreselijk:( ocugest help ook niet? daar heb ik wel baat bij als ik misselijk begin te worden neem ik er gelijk 2.
    maar denk dat het bij jou al zo ver is dat dat ook niet meer helpt:)

wens je heel veel sterkte!

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Rules of engagement aan het kijken. Gaat over koppel in de mmm. IVF en hormonen, echt grappig!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja dat hadden wij ook opstaan! Echt super grappig neer gezet :D

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Net de HA gebeld en ik heb een afspraak voor vanmiddag.
    Ik had toevallig de ass aan de lijn die ook dietiste is en die vond het helemaal niet goed om te horen dat ik nog helemaal niks was aangekomen en dat ik heel veel moeite heb om niet verder af te vallen.
    Hopelijk kan de ha direct al wat betekenen voor me :D

17. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Ik hoop het ook voor je sloppy!! Ik las dat je medicatie kunt krijgen tegen misselijkheid, die niet slecht is voor de beeb.

En ik beloof metéén op te houden met zeuren dat ik me zorgen maak omdat ik niet misselijk ben....

Kaat wat een leuke babykamer! Lekkere vrolijke kleuren....

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @mmiiir: Ik heb die medicijnen al maar ik spuug daar dus gewoon door heen nu........

19. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Sloppy, Balen meid dat je het weer zo erg hebt. Ik heb daar totaal geen ervaring mee maar het lijkt me heel erg frustrerend!
    Hopelijk kunnen ze je meteen helpen.

norwegian-sky, Hoe was de 9 maanden beurs verder? Heb je nog tips? Ik ga er zondag heen. Ik hoorde dat ze ook je buik beschilderen en daar een foto van nemen.

Mmiiirr, Thanx!! Ik ben er ook trots op:D

20. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Jeetje wat erg Sloppy! Nou... dan maar een coma?? :D:$ (sorry als je hier niet om kunt lachen, ik probeer je op te beuren....)

Deel Deze Pagina