Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @mir, ik liep in Tilburg en bij mij was de bloedtest standaard.
    Is echt per ziekenhuis verschillen en niets te maken bij belgie, nederland of duitsland. ;)

@Sloppy, hopelijk blijft het allemaal binnen.

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Up-date van mijn voedsel experiment:
    Meer eten is ook mee overgeven.........pffff maar goed ik denk wel dat er wat moet zijn blijven hangen.........toch?

Ik kreeg vandaag wel bevestiging dat Megan heel vaak bij het spugen aan wezig is :S Ik had de toilet bril nog niet naar beneden gedaan want ik wist dat er wel meer aan ging komen...
    Stonds ze met haar kleine handjes op de bril met hoofdje in de pot overgeef geluiden te maken :):):) ik moest heel hard om haar lagen.......voor ik haar aan de kant moest duwen......hahahaha

Werd net gebeld door de huisarts. Het gewicht is nog niet zo heel erg. Ik moet morgen wel weer langs komen en mn urine laten checken of ik niks te kort aan het komen ben.
    En ik krijg weer andere pillen omdat de primperan niks uithaalt voor me.

@Barleeus: Mooie tekst trouwens!
    Wij hadden dit in het geboortekaartje staan:
    Eens was het een wens,
    eens was het een droom,
    eens werd het iets onwerkelijks,
    beangstigend en schroom.

Maar nu na vele jaren,
    na vele tranen en geduld,
    is onze liefde toch met iets,
    ongelooflijk moois omhuld.

Opnieuw vloeien er nu tranen,
    maar nu niet van verdriet,
    je zult ons wel begrijpen,
    als je ons meisje ziet.

@mmiiiir: Rijste wavels kan ik ook gaan proberen, en soep is ook nog een goed idee :)
    Helaas word ik nu al misselijk van een slokje water.

@Nikita: Thanks! Ik moet ff zeggen dat mijn duimen (tussen mijn relatie met het toilet door) draaien dat je 1 en misschien wel 2 mooie plakbeebjes in je buik hebt hoor! Maar een test met 3+ erop is geweldig!
    Ik moest daarstaks wel denken: ook niet leuk, nu kan je die 1-2 en 2-3 niet meer krijgen want je beging direct op het maximale :)
    Maar ik vind het echt super hoor!
    En zo zie je fragmentatie zegt helemaal niks! Mijn emmy had ook fragmentatie.........

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo, echt mijn laatste berichtje hier hoor...anders ben ik echt wel te actief hier....;)

Haha Sloppy...zo heb ik idd. nog niet gedacht i.v.m. de test...
    Toen ik hem deed gister hoopte ik op 1-2 weken zwanger, en evt. stiekem een beetje al op 2-3...dat er toen 3+ stond kon ik echt niet geloven...:D

Wat een prachtige tekst trouwens van jullie kaartje...kreeg er tranen van in mijn ogen...zeker iets dat ik ga onthouden als je het niet erg vind...
    Hoe ben je eraan gekomen??

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    je mag hier alleen actief zijn als je zelf vind dat je er aan toe bent hoor ;)

En van die tekst: als je het wil gebruiken mag dat natuurlijk! Wij hebben hem ook gevonden, hij past zo goed bij ons allemaal hier!

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Joehoe!!! Alles zag er super goed uit. Kleine isnu zo'n 4,5 mm en we zagen het hartje kloppen. Zo'n fantastisch gevoel. Echt heel gaaf!!! Joepie, ben zo blij.

Wat een mooie teksten zag ik hier voorbij komen zeg!

Barl, mooi geworden hoor jullie zolder!

Nikita, herken de klachtjes. Ik heb heel veel last van maagzuur, ook gelijk vanaf het begin. En mijn eetlust is een stuk minder. Normaal begon ik 's avonds na het avondeten met snoepen (chips, koekjes, chocola). Maar nu bijna niks meer.
    En hopelijk krijg jij binnenkort ook zo'n mooie echo als wij vanmiddag!!!

6. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    jaaaaa!!! zeehondje gefeliciteerd :D
    dat is goed nieuws zeg en ook al een hartje! je draagt een toppertje hoor!

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    JIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! :)
    Blij te lezen dat je een mooi hartje hebt gezien Zeehondje, nu lekker gaan genieten. :) :)

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @zeehondje: JAAAAA gefeliciteerd!! wat goed!

9. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    @zeehondje: HOERA GOED NIEUWS, wat fijn....
    En dan nu ook echt gaan genieten hoor!!!

:D:D:D:D

Sloppy: ook jouw tekst prachtig... Ik hou hem in mijn achterhoofd...
    Hoe gaat het met eten? Ik zat gisteravond nog te denken: misschien is twee broodjes met eiersalade ook wel een beetje ambitieus. Waarom niet eerst een half broodje bijvoorbeeld? En eiersalade valt meestal ook wel zwaar he?
    Ik zou het toch zoeken in wat lichter verteerbare dingen...
    Ik ben heel benieuwd hoe het gaat!

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    HAPPY BIRTHDAY TO ME, HAPPY BIRTHDAY TO ME :D
    29 jaartjes vandaag.

De telefoon staat niet stil hier, leuk leuk.

Zometeen ga ik even bij mijn oude werkgever mijn jaaropgave halen, dan kan ik vanmiddag de belasting invullen.
    Verder niet heel veel plannen eigenlijk....

Fijne dag meiden.

11. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Sloppy, Hele mooie tekst hoor! Hoe gaat het nu met het overgeven?

Zeehondje, Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Geweldig meid!! Nu valt er denk ik wel wat van je af of niet?

Vlinder, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van!

12. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Vlinder, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vlinder: GEFELICITEERD!!!

Net terug van de HA en ik moet zo naar het lab om mn urine in te leveren. Dan hoor ik morgen of ik al uitdrogingsverschijnselen heb.
    Ondanks alles groeit mijn buikje toch nog lekker door hoor :D

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo allemaal, ben weer terug van vakantie en wat is er een hoop gebeurd en geschreven zeg...

Allereerst vlinder proficiat met je verjaardag!! Geniet er van en laat je lekker verwennen!! En wat een sukkels in dat ziekenhuis zeg! Maar wel superfijn dat je oma geen tumor heeft en er voorlopig nog lekker is en kan genieten van de komst van haar achterkleinkind :D superfijn zeg!

@liesbeth: welkom hier en sterkte met wachten....! Maar als dat een bewuste keuze is dan zal het wachten misschien iets makkelijker zijn..?

@Barleeus: Joepie, goede 20 weken echo!! Super, en nu genieten dus! Ik heb m 28 maart, god wat klinkt dat nog ver weg ;)

@mir: welkom hier! Wat voor eigen onderneming heb je? Zal wel extra pittig zijn: alleenstaande moeder, eigen ondernemer, druk met vrijwilligerswerk... hoop voor je dat je dat nog lang kan volhouden maar het klinkt wel druk...

@nikita: wat superspannend en leuk dat je je nu dan toch echt bijna bij ons komt aansluiten :D Ik weet nog goed dat ik niet mocht testen 14 dagen na tp, want dat zou het hormoon dat de eisprong op gang bracht (naam kwijt) ook nog voor vals positief kunnen zorgen... op internet over gelezen en daar stond dat dit 7-10 dagen nog het geval kon zijn maar nee hoor, het zkh wil echt alles uitsluiten. Wellicht daarom ook bij jou de bloedtest? Jouw positieve test is gewoon duidelijk volgens mij hoor. Killing wel he, dat wachten tot het donderdag is.... nog ff volhouden en dan heerlijk volop komen kletsen over kwaaltjes enzo ;)

@zeehondje: heerlijk meis, dat ze ook al een kloppend hartje zagen! Was er een beetje bang voor dat je een teleurstelling zou krijgen omdat het vaak nog niet te zien is met 6 weken maar heel erg fijn dat het wel zo was zeg!!

@all: vakantie was super! Zelfs nog wat geskied, rustig aan met de beginners dus stelt niks voor, mag geen naam hebben eigenlijk maar goed, toch ff op de piste gestaan 3 daagjes. De rest lekker uitgerust, veel geslapen, boekjes lezen, genieten!

Tot gauw!

X

15. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Sloppy, Mooi buikie hoor! Gelukkig groeit tie wel gewoon door:D

Josjo, Fijn dat je vakantie helemaal top was! Wel balen als het weer is afgelopen he!

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vlinder; GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG, LEKKER LATEN VERWENNEN HÈ?!

Josjo; welkom terug van vakantie. Lekker gehad?

M'n echofoto's staan in m'n album;
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/13520-albums6299-picture32903.jpg
    We hadden een echo 30 dagen na de iui (dus eisprong). Dit doen ze in Voorburg. altijd. Als dan het hartje klopt zeggen ze dat er 90% kans is dat het goed afloopt. Als het hartje nog niet klopt, dan is het andersom. We gaan dus nu gewoon volop genieten!!!

Ik voel me trouwens sinds twee á drie dagen 's ochtends niet echt lekker. Nog niet echt misselijk, maar heel moe en gewoon bleeehhhh... Hoop dat het niet overgaat in misselijkheid, zien wel!

17. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    @Sloppy: wat een lekker buikie heb je meid! Hoe gaat t vandaag met eten? Hoe is het gisteren gegaan?

@ Josjo: thanks! Het is inderdaad heel erg druk, met name de eerste helft van de week. De cursus die ik op dinsdagavond doe, duurt gelukkig maar 12 lessen. Maarrrr.... zit nu pas op les 4....! Dus dat duurt nog wel effe. Ik ga binnenkort proberen om op woensdag vrij te plannen of eventueel, als het druk is, thuis te werken. Dan kan ik af en toe een uurtje op de bank. Ik merk vandaag, woensdag, dat ik echt té moe ben eigenlijk. Voelt niet fijn.... Maar het zijn wel allemaal leuke dingen die ik doe hoor!! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad...!

Zeehondje: dat bleh-gevoel heb ik ook... en moe dus... echt héél moe...

(en nou hou ik op met zeuren dat ik moe ben... ;) )

Ik kijk uit naar de echo morgen! Wel spannend natuurlijk, maar ik ga er gewoon vanuit dat alles goed is. Aan mijn lijf te voelen heb ik meer HCG dan een week geleden....

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb sinds vanmorgen echt een draai-maag. Zit al een half uur met een kopje thee en moet eigenlijk wat eten...maar het idee alleen al. Vandaag precies 7 weken. Ben benieuwd.

19. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Zeehondje, Mooie echo!! Fijn dat je er nu van kan genieten!

Mmiiir, wat spannend je echo morgen, ik ben benieuwd!

Liesben, ik had dat ik het begin ook maar toen ik zo rond 12 weken was ging dat over.

Hier, Gisteravond moest ik voor controle naar de vk. Het gaat allemaal heel goed, ze ligt al met het hoofdje naar beneden dus dat wordt waarschijnlijk geen stuitligging. Alleen mijn ijzergehalte was aan de lage kant. Over twee weken weer een controle.

Vandaag hadden we de crematie van 'oma' dat is natuurlijk altijd heftig. Ik was ook vooral met de gedachte daar van pfff 3 maanden geleden had ik bijna afscheid moeten nemen van mijn man.
    Daarna hebben we even onze gedachten verzet door te shoppen. Ik heb een hele mooie boxkleed gekocht van tijgertje en een dekentje van tijgertje. Ook hebben we een stapel kleding voor de kleine gekocht.

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Liesben; hoop dat je toch nog wat hebt kunnen eten.
    Ik hoor veel verhalen dat je voor het opstaan eigenlijk al wat moet eten (een cracker, beschuitje, tucje...)

Miirrr; hoe was je echo???

Kaat; al gereageerd in het andere topic. Maar fijn dat alles goed is met de kleine.

Joehoe, volgende week donderdag alweer een echo (met 7wk + 1dg)
    Wij zijn doorverwezen naar een ivf kliniek door ons eigen ziekenhuis. Toen we maandag de eerste echo in de ivf kliniek hadden vertelden zij ons dat ons oorspronkelijke ziekenhuis graag de verdere controles wil doen. Alleen met 12 weken krijgen we nog een echo in de ivf kliniek. Nu mogen we dus volgende week al op het echospreekuur komen in ons eigen ziekenhuis, gaaf!!!
    Heb me net ook aangemeld voor moedersvoormoeders, word binnenkort gebeld.

Deel Deze Pagina