@Zeehondje: Fijn zeg dat je volgende week alweer een echo hebt! @liesben: Balen dat je misselijkheid aan het beginnen is! Ik hoop dat het niet al te erg word. @Kaat: Een hele heftige dag dus voor jou! Dikke knuffff van mij xxoxx @mmiiiir: Fijn morgen een echo, en moe voelen is ook heel vervelend hoor. Hier sinds vandaag voor 100% aan het vloeibare voedsel gezet Ik was niet afgevallen maar ik hou niks van vast voedsel binnen. Net een klaasje drinkontbijt gedaan en zelfs dat hou ik er met moeite in. Verder zijn we aan het spullen pakken voor dit weekend We gaan vrijdag t/m maandag naar winterberg. Ik hoop dat het daar goed zal gaan. Gaan we gewoon vanuit! Ik heb mezelf net verwend met een fleece trui van Roxy. Weer een voordeel van afvallen ik heb dan wel een buikje maar ik ben nog niet mega en dan kan je toch nog gewone kleding dragen
Oh Miirrr, morgen pas je echo, sorry. Kom ik morgen natuurlijk even spieken! Sloppy, echt super vervelend dat het maar niet wil verbeteren zeg! Heel veel sterkte, maar ook veel plezier in Winterberg!
@sloppy; bah wat vervelend zeg, dat is echt wat iedereen hoopt niet te krijgen, bah ik hoop voor jou dat het toch echt gauw wat beter gaat met je.... @kaat: pff heftig, zeker na wat je met jouw man hebt meegemaakt! Goed dat je daarna wat leuks bent gaan doen, zou die oma vast kunnen waarderen enne, laag ijzergehalte, misschien kan je eens vragen of het goed zou zijn om floradix te gebruiken. Is een drankje wat je in de natuurwinkel koopt en speciaal voor laag ijzergehalte bij zwangerschap. Zit ook vaak als proefje in de blije doos e.d. Ik kreeg dat voorgeschreven toen ik zo extreem moe was en dat hielp echt. @zeehondje; fijn he, zo veel echo's op het begin! Heerlijk om die kleine ukkepuk weer even te zien! Al zie je dan nog niet zo veel, dat dappere knipperende hartje is al heerlijk. En geloof me, het wordt alleen maar mooier, als ie ook gaat bewegen enzo, echt super! @mir; ik snap helemaal wat je bedoelt met je vermoeidheid! En tuurlijk mag je daar even over zeuren want extreme vermoeidheid is gewoon heftig, je weet echt soms niet waar je de energie vandaan moet toveren en wil graag even powernapjes doen net wanneer het nergens kan... maar, ik zit nu in week 16 en ik kan zeggen, sinds deze week dat het echt beter is geworden, dus ff volhouden over zeuren gesproken, kan me de discussie nog herinneren na een berichtje van maartje 84, maar die zie ik nooit meer? Misschien vond ze ons toch ook maar zeurpieten? ach, ik vind dat iedereen best af en toen wat mag klagen, dat lucht op. Het voor jezelf houden, daar wordt het echt niet beter van hoor, dan stapelt het zich maar op. toch? ik ga lekker een theetje zetten en dan koken. wokgroenten, garnalen, yummie en woknoedels, heerlijk! Vanavond sporten, nog 1 maandje dan loopt het af en wordt het tijd voor zwangerschaps.....? Wat doen jullie of wat gaan jullie doen? Ik kan echt niet kiezen.... Liefs, Jolande
Zeehondje, Fijn dat je al zo snel een echo weer mag hebben. Ik ben blij dat je je nu een stuk beter voelt Sloppy, ik hoop dat dat helpt en dat de misselijkheid over gaat. Jij hebt wel een heerlijk weekend voor de boeg zeg! Heb je nog ruimte in je koffer? Josjo, Ja ik ben echt blij dat we nog wat leuks hebben gedaan en ik ga dat zeker vragen aan de vk. Bedankt voor de tip! Ik zit zelf op samen bevallen cursus, dit is een cursus speciaal voor stelletjes met de bedoeling dat de man ook niet machteloos staat toe te kijken. Ik vind het super gezellig en je krijgt een hoop nuttige informatie. Het is echt een leuk avondje weg doordeweeks.
@kaaat: Ja mag wel in de skikoffer op het dak......is dat wat? @Josjo: Hey nou je het zegt maartje is niet meer terug geweest. en je hebt klagen en je het klagen. En ik vind dat wij hier helemaal niet klagen en mopperen. @cursus of iets dergelijks: Ik wil weer zwangerschaps joga gaan doen maar wel in een groepje. Want vorige keer was er geen groepje en dat we wel leuk maar niet gewelig. En anders doe ik niks
hallo lieverds. Indd maartje heb ik niet meer gezien hier....Maar goed. We klagen niet en diegene die dat wel doen hebben de grootste recht om te klagen hoor. Dat je via de mmm zwanger bent geraakt betekend niet dat je niet mag klagen....toch???? Of zie ik dat nu verkeerd. Iedereen voelt het anders en gaat er anders mee om en als iemand dat dan niet bevalt dan blijven ze maar weg en gaan wij vrolijk verder met ons clubje. Sorry beetje chago dus komt mischien een beetje verkeerd over.... Ik heb de laatste tijd zulke nare dromen Dat mijn man vreemdgaat en nog gekkere dingen en dat blijft dan de hele dag aan me knagen. Vanmorgen werd ik zelfs huilend wakker. Nu al 5 nachten achter elkaar van die rot dromen.... Verder niet veel aan het kamertje of de rest van het huis gedaan, mijn man wil toch liever wachten tot we weten wat het wordt om voor behang te gaan kijken. Volgende week komt wel mijn moeder een dag of meerdere dagen om te helpen me te helpen met schuren en schilderen, althans zij schildert dan. Over 12 weken komt het kamertje al en dan wil toch echt graag klaar zijn met al het schilderwerk, ook van de trap enzo.... Mijn man heeft er niet altijd evenveel fut voor, hij staat sinds 1 maand in 3-ploegen diensten en moet er best aan wennen om die omschakeling iedere keer te maken. Van het weekend komt er ook niks van want dan gaat hij zand uit de garage scheppen zodat de betonvloer gestort kan worden binnenkort, nu trekt het vocht uit de grond in het houten plafond van de garage en is ook niet goed dus de vloer moet snel gestort worden.... Zoveel te doen en zoveel tegelijk en ik kan niet veel doen, normaal was ik allang aan het scheppen geweest of schilderen maar ja dat mag ik niet en daar baal ik soms van. Maar goed, het komt allemaal goed en we gaan het redden hoor!!!! Zo ik ga weer afsluiten en even lekker douchen. Fijna dag meiden en sorry voor mijn chago, nega bericht maar moest het even kwijt.
Na een uur een een kwartier wachten mocht ik eindelijk met mijn benen in de beugels... Ik was eigenlijk helemaal niet zo nerveus vantevoren, had er wel vertrouwen in. Werd pas zenuwachtig toen doker W zei: "Ik wil wèl hartactie zien!!" Ja dat wil ik ook, was mijn reactie met een glimlach, maar ergens begon ik hem toen toch wel een beetje te knijpen... Maar... geen zorgen! Daar was t kruimeltje en daar was het hartje. Lekker snel, zei dokter W, precies wat ik wil zien. De beeb is opgemeten en maarliefst anderhalve centimeter lang. Dat dat ooit een volwassen mens kan worden.... En... Het is er één.... En dat vind ik wel genoeg... Kijk als ik ondertussen, zwanger en al, die prins eindelijk eens tegen kom, dan zou een twin heel leuk zijn... Maar nu vind ik eentje wel genoeg! Meteen erna het bezoek van MvM erachter aan. Vanaf morgen staan er bussen voor mijn huis. Dan weet de buurvrouw ook meteen hoe laat het is want zij moet die kratjes herkennen, volgens de consulente.... Ik ga weer effe door met glimlachen!!!
Tot zover mijn ego-berichtje ... Josjo: je hebt me geïnspireerd, ik weet wat ik vanmiddag ga eten! Vlinder: kan me voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt als je mannetje zo druk is en je niet kunt helpen! Misschien moet je jezelf er in dat geval even aan herinneren dat hij zich tijdens de bevalling waarschijnlijk nog veel nuttelozer voelt? Over dat "zeuren" of vrolijk zijn... Tja als je je rot voelt, moet je dan roepen dat je toch blij bent? Lijkt me niet.... Sloppie: ben benieuwd hoe het met je gaat qua eten??
Ff snel een berichtje vanaf mn telefoon. Echo was goed en het zag er goed uit. Ze heeft ook gekeken wat het word en voor 90% zeker krijgen we een meisje! Zo leuk om eindelijk te weten wat het word
Mmiiiiir, wat fijn! Gefeliciteerd. Sloppy, weer een meisje, leuk! Hier nu de 2e dag op rij dat ik regelmatig wat misselijk ben. Niet overgeven, wel een misselijk gevoel. Kan gelukkig nog wel eten. Daarbij ook steeds duizelig/licht in mijn hoofd. Nou ja, alles wat anders is dan de vorige twee zwangerschappen vind ik prima! Ik kan niet anders doen dan afwachten. Maar over twee-en-een-halve week eerst op vakantie. Zin in!
Alleen even ego'tje, hier straks ook bezoek van MvM!!! Moest vanmorgen al in een potje plassen en gewoon bewaren (???)
@zeehondje: ik mocht gewoon plassen als ze er was........ Bewaren kan ook heel goed hoor, plassen en dan het potje goed dicht doen en op kamer temp bewaren. @mmiiiir: gefeliciteerd met je mooie echo!altijd een heel spannend en eng moment als je gaat kijken naar het hartje! Goed hoor heel fijn @liesben: het kan zijn dat je bloeddruk een beetje laag is waardoor je wat draaierig en duizelig kan zijn. En misselijkheid......in het begin vond ik het heel erg fijn omdat het toch een bevestiging is van het stijgende hcg @vlinder: helaas horen de heftige dromen bij de zwangerschap.....nuttig is het niet wel heel erg vervelend.
Sloppy: zolang de misselijkheid niet erger wordt kan ik alles aan Ik denk zelf ook dat mijn bloeddruk wat lager is, zal hem morgen eens opmeten op het werk.
Daar ben ik dan!! Ik ga zometeen even naar de Action, ze hebben die heerlijke foute harembroeken weer. Dat zijn van die lekkere hangbroeken.
Zo, de broeken zijn in huis. Nu wachten op de postbode met een pakketje. @Sloppy, hoe gaat het met jou meis? Hopelijk al wat beter? @Zeehondje, succes met MvM. Ik ben er sinds maandag vanaf.
@zeehondje: ik heb gister bezoek gehad van MvM! Ben direct begonnen met bewaren, vandaag komt de chauffeur het kratje brengen. De buurvrouw zal dan wel meteen weten hoe laat het is, want zij heeft namelijk ook meegedaan aan MvM volgens de informatrice... Ach, sinds die echo heb ik weinig reden meer om er geheimzinnig over te doen!
hej meiden!! zie dat een aantal meiden beginnen aan mvm! heel veel succes hoop dat jullie het langer vol houden dan mij!schaam Gister hebben we onze badje's houder omgeruild (stond niet stabiel) gelijk maar even rondgeneusd in de babydump en weer thuis gekomen met 2 jurkjes en een lief stoeltje van woezel en pip! me man was er helemaal verliefd op dus die komt op der kamer te staan. het begint nu wel te kriebelen om echt te gaan beginnen met schilderen. maar wil nog even de echo van 5 maart afwachten. nog een keer bevestigen dat het echt een meid is. dan mag ie roze haha. vandaag heb ik er nog een achterneefje bij gekregen dus de onze is straks de eerste achterkleindochter van mijn opa. nu zijn er 2 jongens. wens jullie een heel fijn weekend! dikke knuffel sky
meiden...houd jullie even op de hoogte hoor... Bloed is nooit aangekomen in de FA kliniek alhoewel het wel verstuurd is... Raar maar waar... In ieder geval, belde de FA zojuist op, en werd helemaal blij van mijn 2 positieve testen en nog geen bloeding... Ziet er goed uit zegt ze, en ze wil me volgende week zien voor een echo...gewoon om te kijken of alles er goed uit ziet... Van de +3 weken van de CB moet ik me niet teveel aantrekken zei ze wel... Jammer genoeg weet ik mijn HCG dus nog niet...maar ja..of ik het nu weer of niet, veranderd toch niks aan de spanning... Ben namelijk nog altijd bang bij elk krampje in mijn buik, en elke keer als ik iets voel lopen ga ik broekje gluren... Ben wil sinds gister misselijk, en moet mezelf dwingen om te eten...maar ja...kan ook van de spanning komen natuurlijk... Dus meiden...hopelijk kom ik me volgende week officicieel bij julie aanmelden...fijn week-end...XXX
Sloppy, hihih ik ben bang dat mijn buik niet meer in je skikoffer past. Wat leuk dat je ook een meisje krijgt, lekker veel roze kopen! Vlinder, ik kan me dat gevoel helemaal voorstellen, soms moet je voor je gevoel nog zoveel regelen en doen dat het allemaal teveel wordt. Balen dat je van die nare dromen hebt. Mmiiir, Gefeliciteerd!!!! Wat geweldig! Dat is weer een geruststelling. Liesben, hoop voor je dat het niet erger wordt, waar ga je heen op vakantie? Hier, Gisteren heb ik me dood geergerd aan de babydump, wij hebben daar voor heel veel geld spullen gekocht. Onze babykamer en de complete combiwagen met maxicosi. Er is al het een en ander mis gegaan bij ze, we hadden oorspronkelijk een andere babykamer besteld, toen beldde ze op dat die twee weken later zou komen. Nou kan gebeuren hadden wij geen problemen mee. Toen beldde ze weer op en het was weer vertraagt tot een maand voor de geboorte. Nou dit kon natuurlijk niet dus wij dat zeggen en over de telefoon deden ze heel moeilijk. Wij terug naar de winkel en in de winkel hebben ze het heel netjes opgelost door ons een andere kamer te verkopen. Met de levering is het ook mis gegaan, ze zouden het naar boven moeten brengen maar dit hadden ze toen geweigerd, terwijl dit wel op de bon stond. Nu heeft de babydump een vaste lage prijsgarantie, zie je het product ergens anders goedkoper tot aan de geboorte van je kind dan krijg je dat bedrag retour. Ik ben zondag op de 9 maanden beurs geweest en zag daar onze kamer met een gratis kastje. Dit scheelt 79 euro. Ik kon niet eerder bellen dan gisteren, we hebben tussendoor ook nog even een crematie gehad. Het komt er dus op neer dat ze niets voor ons willen doen want we hadden eerder moeten bellen! Nou ik werk zelf ook op een klantenservice en dit zou ik echt niet kunnen maken. Al met al krijg ik zo wel een slecht gevoel over die zaak.
@ kaat jeetje meid wat een narigheid! wij hebben geen problemen met ze maarja wij hebben alleen een badje gekocht bij ze. hoop dat het allemaal goed komt. groetjes sky