Even alleen een reactie over de lijst. Misschien gewoon een nieuw topic openen met daarin alleen de lijst? En qua kilo's; ik ben nog niks aangekomen
Hej meiden, wat een heerlijk weertje he! ik heb vanmorgen weer gezwommen! vind het echt heerlijk. we zijn druk in de weer met het kamertje! me man heeft de smaak nu echt te pakken en wil het afmaken. hij is helemaal verliefd op ons kamertje hihi. als het af is zal ik foto's plaatsen. morgen hebben we de 20weken echo spannend hoop dat alles goed is met ons meisje. @ nikita hoop dat je een goede echo heb! @ sloppy fijn dat de waterpokjes ingedroogd zijn @ rest fijne lentedag allemaal!! knuffel van sky
even over de lijst... bovenaan waar het internet adres staat...staat ook altijd het paginanummer van de pagina waarop je je bevind... dus als je altijd de link opslaat met de pagina waarop de laatste lijst staat, vind je hem toch altijd terug?? (denk ik tenminste) hmm....weet niet zeker of ik het duidelijk heb uitgelegd.... snappen jullie hem??
Sky, gaaf hoor morgen de 20 weken echo. Veel plezier en geniet ervan! Manlief is ook zelf bezig met dingetjes te bedenken nu voor de babykamer. Twee weken geleden bij de babydump vond hij het wel leuk, maar kwam nog niet echt enthousiast over. Wilde toch echt wachten tot de 12 weken voorbij zijn. Maar nu is hij wel op internet aan het neuzen en heeft hij een hele gave site gevonden van iemand die muurschilderingen maakt in kinderkamers. Zo gaaf! Zijn benieuwd hoeveel het gaat kosten. Nikira, snap wat je bedoelt. Die pagina opslaan in je favorieten. Goed idee. Hier ook heerlijk in de voortuin in de zon. Genieten van de voetballende buurkids. Straks loopt ons wondertje er ook tussen! Over uurtje naar de Gyn!
wou even een foto met jullie delen! onze commode! er moeten nog mandjes boven op komen en der naam komt nog op der muur. maar het begin is er! Bekijk bijlage 139407
Gaaf Sky, nu wordt het echt! Echo was goed. Kon al uitwendig. Hierdoor fotootje niet zo heel duidelijk. Wel mooi de armpjes, beentjes, hoofdje en hartje gezien. Ze 'm even pesten om te kijken of 'ie wilde bewegen. Maar hij lag lekker te slapen! Bij het opmeten kwam ze mooi op 10,4 uit. Aantal mm. zagen we niet goed. Kan het rond de 35 mm. zijn? Ach, maakt eigenlijk niet uit. Want het aantal weken klopt. De rest er omheen zag er ook goed uit. Vond het wel bijzonder dat het al via de buik kon. Blij, blij, blij!!!
@hier: kon niet meer slapen en uk was ook alwakker. Hoe gaaf dat dat nu elke dag gevoelen is...! De zon schijnt, vandaag ukkepuk spullen kopen zodat we het weekend verder kunnen met het kamertje, zin in! @miir: hoe was de combinatietest enzo? Hoop dat alles goed gaat met je... @zeehondje: ja gaaf als het uitwendig lukt hè? Bij ons was het beeld ook niet zo scherp, alleen maakte uk toen al wel een beweging waar ik erg om moest lachen.... Over twee weekjes alweer de volgende toch? Dan zie je het echt nog stukken beter! Lekker genieten meis, hij groeit lekker, niks om je zorgen over te maken @sky: vandaag de 20 weken echo dan denk ik? Superleuk! Succes vandaag! Mooie brede commode zeg! Toch wel makkelijk als je weet wat t wordt hè @nikita: vandaag is het alweer zo ver hè? Oh ik duim me gek voor je vandaag! @lijst, ga het proberen, goede tip! @andere mmm topic, kwamen die meiden nou toch niet hier kletsen? Fijne dag! X
@liesben morgen de eerste echo!!! Spannend! Ik dacht eigenlijk dat je nog t/m dit weekend heerlijk in Curacao zat maar dit is natuurlijk veeeel leuker! succes!!
@Nikita: HEEL VEEL Succes vandaag ik hoop voor je dat je heel goed nieuw krijgt! @Liesben: Welkom thuis en heel veel succes morgen ik hoop ook voor jou heel mooi nieuws! @N-Sky: heel erg leuk! En ook morgen de 20wkn echo, hier ook en ik vind het toch wel spannend @zeehondje: fijn dat je echo weer goed was en dat het uitwendig kon! Heel geweldig Mijn 20wkn echo is pas om 15uur morgen middag...........spannend En ik heb er ook zo'n zin in eindelijke onze kleine meid weer zien. Ik voel haar wel heerlijk elke dag en dat vind ik zo'n mooi gevoel. Gister heerlijk mijn ouders hier gehad de heel middag, zo gezellig. En we hebben even de wagen omgebouwd naar duo wagen en dan word het zo echt. Ze vonden hem erg mooi. Ik kan bijna niet wachten tot ze het wiegje op kunnen zetten
Jaaa, gisteren terug gekomen vanuit Curacao. Wat een top vakantie! Ik heb een dolphin-encounter gehad, wat echt supergaaf is! En inderdaad morgen de echo. Brrrrrrrrrrr, ik vind het doodeng! Ik heb wat foto's van de vakantie in mijn profiel gezet. Voor de liefhebbers, maar dan moeten we wel vriendjes zijn/worden, anders zijn ze niet zichtbaar
Welcome back, Liesben! Morgen echo, spannend, kan me voorstellen dat je ertegen opziet! Maaarrrr... Driemaal is scheepsrecht! Mijn combitest was uhm... een week te vroeg. Vond het al zo gek dat het met 11 weken ingepland werd... VK heeft een rekenfoutje gemaakt. De echo was fantastisch: het kindje bewóóg! Echt superleuk... Maar goed, er kon dus geen nekplooimeting gemaakt worden. Officieel... Maar volgens de dame die de echo deed, zag het nekje er mooi dun uit. Komende maandag moet ik terug voor een officiële combinatietest. Wéér een echo dus !
@liesben: ik heb een verzoekje ingedient om vrienden met je te wordne hoor @miiiiirr: Wat erg dat je gewoon nog een echo moet krijgen Wel een beetje suff van je VK maar helemaal niet erg.
Sky, Mooi kamertje hoor!! Leuk he om met het kamertje bezig te zijn! Veel plezier vandaag bij de echo!! Zeehondje, wat fijn dat je echo goed is!! Nu lekker genieten van je uk Josjo, Veel plezier vandaag met het shoppen!! Sloppy, Spannend je echo morgen! Veel plezier! Liesben, Ik kan me voorstellen dat je het helemaal naar je zin hebt gehad daar! Gelukkig is het hier nu ook wel redelijk weer dan heb je niet een te grote overgang. Heel veel succes met je echo morgen! Mmiiir, wel leuk dat je je ukkie hebt zien bewegen! Super hoor! Ohhh morgen om 3 uur heb ik dan eindeljk verlof! Wat is dat raar zeg, ik heb helemaal niet het gevoel dat het zo dichtbij is.
even snel...probeer me vandaag zoveel mogelijk bezig te houden, en hoop dat mannetje snel naar huis komt vanmiddag... THX meiden...voor het succes wensen, maar zeg eerlijk dat ik niet weer of ik vanavond nog online kom of niet... en jij ook Sloppy...of was jij nu vandaag...sorry....ben even in de war... enne...liesben, ben ook benieuws naar de foto's....stuur je nu een aanvraag...succes voor morgen...
Liesben, Mooie foto's zeg!!! Heerlijk ziet dat eruit. Die foto met de dolfijn vind ik heel mooi, ik heb dat ook gedaan in Mexico dat vergeet je nooit meer. Zo te zien heb je heerlijk weer gehad, ben helemaal jaloers
hej meiden, 20 weken echo was super!! ons meisje is helemaal goedgekeurd! 10 vingers en 10 tenen. ze is alleen aan de kleine kant dus met 30 weken krijgen we nog een groeiecho. helemaal niet erg natuurlijk. ze is nu 25cm en 340 gram normaal rond dit termijn is 27/28cm en 410gram. achja van mij hoeft ze geen 8ponder te worden. en ik was met 41weken ook maar 6 pond. Bekijk bijlage 139711