Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @N-sky: Wat een pracht foto!! En fijn dat alles goed was! En het hoeft helemaal geen 10ponder te worden hoor. Megan was met 39wkn3dgn 46/47cm en net 3078gram klein maar fijn :D

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow jeetje meiden...met dit nieuws hadden we helemaal niet gerekend...
    we zitten toch nog langer in de zenuwen...
    moet morgen ochtend halsoverkop naar de FA klinkiek terug, tenminste als mijn FA dokter morgen werkt, moet dus meteen 's ochtends bellen, en mijn gyn. gaat ook nog een keer bellen...
    opeens zit er een tweede dooierzakje...en het ziet er naar uit alsof het er toch 2 zijn geweest...
    dat zou evt. kunnen verklaren (denk ik tenminste, ga straks nog even googlen) dat daarom het ene zich wat langzamer ontwikkelt en wat kleiner is dan normaal gezien...
    in ieder geval dacht de dokter vandaag een knipperlichtje te zien...en wij hebben het ook gezien...maar het is nog erg twijfelachtig en het vruchtje is nog altijd te klein...

Bovendoen dat een vruchtje verdwijnt ten koste van het andere vruchtje gebeurd normaal gezien niet zo vroeg in een zwangerschap...dus we moeten nog afwachten en kijken hoe dit afloopt...

manlief en ik hebben naderhand wel even de slappe lach gehad, omdat we alletwee zonder het van elkaar te weten tijdens de echo even dachten van: hé....zitter er nu drie...maar hoe kan dit...we hebben al lang geen sex meer gehad...:(
    omdat de dokter opeens drie dingen begon op te meten..het ene dooierzakje...het andere dooierzakje, en het daarbij horende vruchtzakje...

ach ja...we wachten maar weer af....ga dadelijk nog maar wat googlen...geloof dat dit vanishing twin ofzoiets heet...en dan op tijd naar bed, want moet morgen om 7 uur al de kliniek bellen...

hihi, bovendien zij mijn dokter nog met een lach dat het altijd moeilijk is met intelligente vrouwen...(omdat ik zoveel info van internet had...;))

Liesben prachtige foto's hoor...;)

N-Sky...wat een prachtig prinsesje hebben jullie daar...:D

ben nog wel even online vanavond...dus misschien tot later...

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohhhh nikita wat een spanning!
    Heel veel succes morgen! Xxx

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    #944 josjo, 25 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
    @nikita: jeee wat een verhaal weer! Jij maakt het ook allemaal mee he? Gosh en wat spannend allemaal weer vandaag! Maar wel een knipperlichtje gezien, dus toch wel goed nieuws, toch? Ben heel erg benieuwd naar het vervolg!

@sky: mooie foto!! Fijn dat alles goed was zeg! Vandaag dus liesben en sloppy met nieuws, god wat spannend allemaal hier ....

@miir: haha wel grappig eigenlijk toch? ik bedoel, tja, je hebt nu mooi een keer extra kunnen spieken hihi. Normaal is het niet leuk als je voor niks komt, maar zou dit gewoon positief en als een kadootje zien :)

@liesben: heb een verzoekje ingediend!

@kaat: JAAAAAAA je laatste dagje!! God wat spannend en heerlijk zeg! Wat een geweldig begin van de lente he :cool:

@hier: gisteren zo ontzettend veel gekocht. We moesten ook wel nog veel hoor. Hebben de Bopita Paris box, die past echt perfect bij onze meubels en hij was 20% afgeprijsd, ook niet erg :). Verder bij deze de shoptip van de week: ga door de weeks smorgens. Wauw, parkeren voor de deur, er waren nog 4 andere bezoekers, ze brachten onze spullen naar de kassa, hadden alle tijd voor ons, super super!

Savonds de kledingkast ingericht en wauw wat wordt het dan al cool zeg! Ik zal binnenkort alvast een fotootje spammen.

Behang gekocht van onszelf.com, erg cute, ben zo benieuwd hoe dat zal staan.....

zin in weekend!!!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @josjo: heerlijk he lekker veel kopen :D

@Liesben: Heel veel succes vandaag! Ik hoop op geweldig nieuws.

@Nikita: Ook jij heel veel succes vandaag!

6. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Sky, Mooie echo hoor!! Wat fijn dat alles goed is en een extra echo is altijd leuk!

Nikita, Jij maakt inderdaad wat mee zeg! Maar je hebt een knipperlichtje gezien dat is toch goed! Heel veel succes voor vandaag!

Josjo, Wat leuk dat je van die leuke spulletje hebt gekocht, ik vind het zo jammer dat ik klaar ben haha. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Hier, Bijna is het zover:D:D Ik heb van alles gehad van mijn collega's, zo lief. Ik heb een bos bloemen gehad, een leuke rammelaar, een lief truitje en een schattig knuffel konijntje. Ik had helemaal niet verwacht ik vind het zo lief.

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sloppy, veel plezier vandaag met de 20 weken echo!!!

Liesben, welkom terug in Nederland. En jij ook veel plezier bij de echo. Hoop zo dat alles goed is meid.
    Zie trouwens alleen maar foto's van je zwangerschapstesten. Of zijn deze openbaar? Dan ben ik toch geen vriendje van je denk ik. Ga even kijken.

Miirrr, oh da's lekker. Maar ja, nu wel een extra echo! Onze kleine lag echt heerlijk te slapen. Ze probeerde hem nog wakker te maken, maar bleef onverstoord liggen.

Kaat, heerlijk vandaag je laatste werkdag! Komt nu echt dichtbij ja!

Sky, gefeliciteerd met de goede echo! En denk ook dat je je niet al te veel zorgen moet maken om de groei. Bij de geboorte van kinderen hoor je altijd veel verschil in gewicht toch?

nikita, nou zit je nog in spanning, best vervelend denk ik. Maar uit je berichtje van gisteravond komt wel positiviteit naar boven, knap!

Josjo, wat leuk dat je zoveel hebt kunnen kopen! Echt gaan inrichten, wow, gaaf!

All, hier gaat het goed. Lekker een lang weekend vrij (vandaag en maandag vrij)!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, alles goed! Het hartje klopt, kindje beweegt en gooide zelfs een beentje in de lucht! wij zijn nu de gelukkigste mensen op deze aarde!!!!

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohhh leisben wat GEWELDIG!! Ik ben onwijs blij voor je!
    EINDELIJK :D:D:D

10. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    wow liesben wat een prachtig ukje!!
    nu lekker genieten!!:D

11. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Gefeliciteerd Liesben!! Super leuk hoor, ik kan me voorstellen dat je weekend niet meer stuk kan.

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    JAAA gefeliciteerd liesben!! Oh geniet er lekker van meis!!:D

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    GEFELICITEERD LIESBEN!!!!
    Zat je berichtje en echo met kippenvel te lezen en bekijken. Je was zo gespannen en bang. Maar kijk nou wat een wonder je in je buik hebt, echt super!

14. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Liesben wat een prachtig nieuws...ben erg blij voor je...en je verdient het nu lekker te gaan genieten...

hier jammer genoeg foute boel...
    snap er de ballen niet meer van, en de dokters gaan nog met elkaar overleggen...
    maar de FA denkt dat het echt maar één beebje is, maar met een hele vreemde, enorme en vervormde dooierzak....
    bovendien heeft ze het vruchtje opgemeten en is het niet groter dan vorige week, en er zit toch geen knipperlichtje in, maar er zitten een heleboel bloedvaten ofzoiets (dat zou kunnen verklaren waarom het lichtje knipperde tegelijk met mijn hartslag...dat was mijn hart, en niet het hart van het kindje)
    maandag terug naar mijn gyn, maar waarschijnlijk wordt het een curettage, zodat ze het kunnen onderzoeken...
    bovendien hebben ze vandaag iets van 10 buisjes bloed afgenomen voor chromosomen onderzoeken en stollings onderzoeken...:x

dan ga je weer googlen hé...en het eerste berichtje wat ik lees is dat een grote dooierzak een teken van een chromosoom afwijking kan zijn...ber er maar weer meteen mee gestopt...

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ach meid, wat een naar nieuws!
    Heel veel sterkte de komende tijd.
    En wat eng wat je dan allemaal leest hè op internet?! Je weet dat je het eigenlijk niet moet doen, maar je wil ook zo graag meer weten. Snap dat helemaal.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier net weer terug van de 20wkn echo en alles was helemaal goed!
    Ze dacht een 3de nier te zien een paar keer maar kon het niet goed zien. Verder zag het er goed uit dus niks om ons zorgen over te maken :D
    Verder lag de baby er erg slecht voor en heeft ze slechts 1foto gemaakt die we mee konden nemen :(
    Ook kon ze het geslacht niet in beeld krijgen.......ze dacht een meisje maar wist het echt niet zeker..........
    Nu gaan we vrijdag zelf voor een echo om naar het geslacht te kijken.

17. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Nikita, Jeetje meid, wat oneerlijk!! De ene heeft goed nieuws en jij hebt slecht nieuws. Heel veel sterkte!!

Sloppy, fijn dat je echo goed was! Jammer dat ze maar 1 foto hebben kunnen maken.

18. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Jeetje Nikita, wat een ellend voor jullie!! Heel veel sterkte

Ik besef dat het contrast groot is maar....
    Ik wil me hierbij bij jullie clubje volgen.
    Wij zijn zwanger en hebben vandaag de eerste echo gehad met een prachtig kloppend hartje,wat een wonder en dat in mijn buik...
    Wij gaan nu een week op vakantie en daarna kom ik hier gezellig meekletsen!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh wat erg meis!! Ik leef met je mee!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Welkom hier! En gefeliciteerd met je zwangerschap.

Deel Deze Pagina