thx lieve meiden... liefprinsesje...krijg tranen in mijn ogen van je bericht...wil het ook zo graag, maar ik gun het je van harte lieverd....ga nu maar lekker genieten... meiden....meld me maar weer af in dit topic... al zal ik denk ik wel af en toe stiekem mee blijven lezen... over een maand of 3 mogen we weer voor een nieuwe poging....dus misschien schrijf ik vanaf de zomer weer mee als het meezit... XXX
Sloppy, fijn dat de echo goed was. Lijkt me idd jammer dat je maar een fotootje hebt meegekregen. Gelukkig binnenkort nog een echo, met garantie op geslachtsbepaling denk ik? Liefprinsesje, gefeliciteerd en welkom. Fijne vakantie voor nu! Nikita, ach meid, heel veel sterkte lieverd met dit verlies en het verwerken hiervan. Hopelijk ben je snel weer terug hier!
Nikita, ik vind het echt vreselijk voor je meid!! Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop echt dat je snel terug bent. Liefprinsesje, Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet van je vakantie!
lieve nikita wat vreselijk rot meid! leef zo met je mee!! heel veel sterkte. en hoop dat jullie snel een nieuwe kans mogen krijgen! dikke knuffel.......
Daar ben ik weer Neeeee Nikita Ooh meis, heel veel stertke....Knuffel. Sloppy, wat fijn een goede echo Liefprinsesje, gefeliciteerd en welkom Hier weten we ook wat het wordt maar ivm meelezers ga ik het niet neerzetten hier De 20w echo was mooi en goed, lekker beweeglijk maar helaas geen mooie foto. Iedere keer als ze een foto wilde maken bewoog ons kleintje met als resultaat geen duidelijke foto's, beetje jammer maar goed. Ze vond wel de beentjes en het buikje wat aan de kleine kant vergeleken met de rest maar niks om ons zorgen over te maken. Zolang de vk zich er geen zorgen om heeft hebben wij dat ook niet. Ik krijg met 30 weken een extra echo om te kijken of het mooi meegegroeid is. Ik lag tijdens de echo met mijn arm onder mijn hoofd en op de echo zag je iedere het handje richting het hoofdje gaan, de vk zei "Kijk het ligt ne als mama" haha. Met 30 weken krijg ik ook een spuit omdat ik O-negatief ben, voor dit kindje kan het geen kwaad maar voor een eventueel volgend kindje wel dus dan nog maar een spuit erbij. Het gaat helemaal perfect hier, over de helft en druk druk druk met het kamertje. Heb superleuk behang gescoord en vind het helemaal geweldig dat we nu weten wat het word, heerlijk kleertjes kopen!! Onze omgeving is heel de tijd aan het vissen en ik vind het lachwekkend dat er al een aantal lekker op het verkeerde spoor zitten Zoals ik al zei druk druk druk en als we tijd samen hebben genieten we daar ook echt eventjes van Oja, ons kleintje begint echt duidelijk aanwezig te worden nu echt zo mooi!! Van de week schopte het duidelijk en zelf de aanstaande papa heeft het voor het eerst gevoeld, wauw!! Als het druk is in mijn buik en ik leg mijn telefoon of de afstandsbediening erop zie je hem af en toe bewegen door een schopje
Wij hebben vandaag heel erg veel geluk gehad Omdat het geslacht bij de 20wkn echo gewoon niet te zien was had ik voor aanstaande vrijdag een pretecho afspraak gemaakt hier in het dorp bij de verloskundige praktijk. Maar omdat ik het zover weg vond had ik een mailtje gestuurd met de vraag of het toevallig niet eerder kon....... Werd ik vandaag gebeld of we vandaag tijd hadden. Een van de verloskundigen was aan het leren voor echoscopist en ze hadden proef personen nodig. Dus vandaag al een extra echo gehad En het geslacht kwam goed in beeld.........het is nog steeds een meisje
Daar mogen ze mij ook altijd voor bellen hoor Ooh leuk weer een meisje Nog meer roze en meisjes dingetjes hihi. Zo ik heb net een bestelling gedaan bij ikenmijnkind.nl, daar was het goede uitverkoop van mamalicious kleding en heb nu een jeans, 3/4 broek, tuniek, t-shirt, vest en een babypakje en nog geen 90 euro kwijt. Levering binnen 4 werkdagen dus kan eind vd week al lekker mijn nieuwe kleertjes aan. Ik had maar 1 positiejeans die lekker zit en als ik die dan bijna iedere dag draag en om de dag was, vind ik het prettig om er nog 1 te hebben.
Dank je zeehondje. Pff kan niet slapen, heb onwijs veel last van t zuur,BLEH!! Dus even snel spieken met mn tel
Hier de hele nacht lopen spoken Sloppyman en ik hebben voedselvergiftiging! Opgelopen gister avond toen we een pannenkoek gingen eten. Megan die wilde hem al niet eten dus die heeft maar 2stukjes op, dus hopelijk krijgt zij geen last........maar ik en sloppyman zijn echt heel erg ziek! Kan er ook nog wel bij! Ik was al niks aan gekomen en nu ben ik zeker weten weer afgevallen. Ik hoop dat het snel over is.
He bah, hopelijk voelen jullie je snel beter.... Vooral jij Sloppy, je kunt het helemaal niet gebruiken
Vervelend is dat hè, Vlinder, maagzuur. Ik heb er de eerste weken al veel last van gehad. Gelukkig nu weer wat minder. Maar ben bang dat als de kleine echt wat meer plaats gaat innemen in mijn buikje, dat het dan erger terugkomt. Sloppy, nee, wat balen. Moet jou weer overkomen. Eerst misselijk van de zwangerschap, daarna ziek geworden en nu ook nog eens een voedselvergiftiging. Hopelijk is alles er nu uit en voel je je weer beter?!
@nikita: wat erg!!! Gatver wat een rotbericht zeg! Ik hoop dat je hier weer gauw komt meekletsen...! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.... bah, hoe oneerlijk soms zeg!! @sloppy en vlinder: jullie fijn 2 goede 20-weken echo's! Jammer van de foto's, maar sloppy had dus mooi mazzel nog! Fijn dat alles goed was he?! Vandaag hebben weij ook de 20 weken echo gehad. Alles was goed; tien vingertjes, tien teentjes, alles groeide goed en functioneerde zoals het moet. Hij/zij lag zelfs wat voor op groei, maar dat zei verder niks zei ze, behalve dus dat ons ukkie niet te klein is . Foto is te groot om te uploaden? Ik zal m proberen in mijn album te plaatsen en anders ga ik thuis nog wel even knutselen... @maagzuur: ik heb standaard rennies in de tas tegenwoordig en die helpen echt! Mag je gewoon nemen tijdens de zwangerschap gelukkig @liefprinsesje: welkom hier, proficiat! Fijne vakantie en tot over een weekje ofzo!
Josjo, jij ook gefeliciteerd met een goede 20 weken echo!!! Ik ben trouwens aan het laten berekenen hoeveel salaris ik overhou als ik na het zwangerschapsverlof minder ga werken. Ook werk ik in het onderwijs, dus kan (een deel betaald) ouderschapsverlof opnemen. Jammer genoeg kom ik waarschijnlijk toch aan de vier dagen ipv drie wat ik zo graag wilde, maar ja. Weet iemand van jullie hoeveel geld je ongeveer per maand kwijt bent aan een eerste kindje (luiers, voeding, kleding, speelgoed)???
Hi zeehondje, Kan je wel vinden als je googled op: wat kost een kind of baby. Je kan ook uitrekenen hoeveel ouderschapsverlofkorting je krijgt van de belastingdienst, bij mij iets van 1800 euro per jaar dus die kan je ook nog meenemen in je berekening... Succes! X
Vanavond bij de verloskundige geweest, en het hartje weer gehoord. 160 slagen per minuut, wow! *kijkt verliefd*
Wow wat goed Liesben Hier is de aanstaande papa helemaal verliefd Hij voelde net duidelijk 2x ons kleintje schoppen Het lijkt wel of met de dag duidelijker wordt nu, echt zo leuk!! Papa in spe is goed bezig geweest vandaag, alles staat in de grondlak van het kamertje en morgen gaat hij het lichtjes schuren en in de uiteindelijke kleur schilderen, dan de deur nog een keer schuren en schilderen en pas als de deur er weer in hangt gaat het behang tegen de muren @Sloppy, gaat het al wat beter met jullie??
Goede morgen allemaal, Hier gaat het gelukkig weer een beetje beter.........wel weer 1,5kilo afgevallen. Ik moest ook weer langs de huisarts maar hij vond het allemaal nog wel mee vallen, en ik ook wel hoor. Bijna 20wkn en nog steeds op -2kilo..............ben benieuw hoe ik ga eindigen @Vlinder: Die kleine van jou is echt heel sterk zeg! Nu al aan de buitenkant te voelen Super hoor. @Liesben: Wat een geweldig geluid hé?! @liefprinsesje: GEFELICITEERD en welkom hier! @Josjo: Fijn dat alles goed was! @Maagzuur: Ik heb altijd al medicijnen tegen maagzuur en nu heb ik af en toe een malox erbij nodig maar dan is het goed te doen. @Zeehondje: Zal wel fijn zijn als je minder kan gaan werken. @Werk: ik werk dan niet omdat ik 100% afgekeurd ben..........ik heb dit geaccepteerd en vind het eigelijk wle prima zo. Met Megan en nu de 2de kleine op komst vind ik dat ik wel een full-time baan heb. Sloppyman heeft dit nog steeds niet geaccepteerd en kijkt dus altijd naar mogelijkheden dat ik toch kan werken.........pfffff Dat is soms zoooooo vermoeiend! Ik vind zelf dat ik het heel goed heb, het UWV vind dat ik thuis moet blijven en storten geld op mn rekening en ik kan heerlijk genieten van mijn kleintjes Ik denk dat er op dit moment zat meiden zo met me willen ruilen. En dan erbij ik kan straks voorleesmoeder worden of andere dingen doen als mn kleintjes naar school zijn en dat is ook heel belangrijk werk, en super leuk! Vinden jullie ook niet?
Fijn te lezen dat het weer beter gaat Tja -2 kilo met 20 weken, vind ik netjes hoor. Je hebt zoveel moeten spugen en hebt zo weinig kunnen eten. Als je die voedselvergiftiging niet zou hebben gehad was het -0,5 kilo....Je kunt er niks aan doen meis!! Je doet je best!! Het komt vast goed!! Wat werken betrefd.... IK zou lekker thuisblijven hoor. Je bent 100% afgekeurd en het UVW vind dat je thuis moet blijven???? Die vent van je is gek dat hij je aan het werk wilt hebben Ja ons kleintje is zeker sterk superleuk!!
@Vlinder: Thanks Ja die vent van mij is niet helemaal goed hoor........de werkt heel erg graag En bedankt voor je lieve worden over mijn gewicht, het eninge waar ik me nu een beetje zorgen over maak is over dat ze zeggen dat kindjes vaak vroeger geboren worden als je te weinig aankomt tijdens de zwangerschap. En dit is vaak in de gevallen als mama een normaal gewicht heeft.....en dat heb ik. tja had niet moeten googlen natuurlijk........domdomdom Ik ben 1,73 en weeg nu 68kilo wat heel netjes is en waarschijnlijk ook nog met de zwangerschap. Moet er gewoon niet te veel mee bezig zijn denk ik.