Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lief Zeehondje, heel veel sterkte.:(

2. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Zeehondje, heel veel sterkte en een dikke knuf.

3. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Vlinder, ik weet niet of ze zo klein al de hik kunnen hebben, maar het lijkt er wel op hè.. zo schattig! We zijn helemaal verliefd hoor!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Net eindelijk het verlossende telefoontje gehad!!!
    HCG was 692 :D:D:D

En de eerste Echo staat op 3januari geplant

Nu mag ik het van de daken schreeuwen...........toch....hahaha

5. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!! maar dat kon ook niet anders hè :D
    Ja hoor, ga het maar lekker van de daken schreeuwen!

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ooh echt zo schattig, ik heb net de babyspulletjes die ik al heb uitgezocht en netjes in de kast gelegt, ziet er echt te schattig uit. :D
    Het is niet veel wat rompertjes in 3 maten, 3 paar sokjes, broekje maat 50, mutsje, knuffeldoekje van knorretje, puma schoentjes kleinste maat en 2 speentjes. :)
    In zo'n grote kast....wij hebben een vaste kast tussen 2 slaapkamers in dus ik hoef geen apparte kast te hebben in de babykamer.
    Ik kon het niet laten. ;):)

Heb net even een trui gescoord waar ik mijn opgeblazen buik mee kan verdoezelen. :p

Oooh ik ben best zenuwachtig voor morgen hoor, mijn man is dubbel zenuwachtig want die mag nadat we naar ons wondertje hebben gekeken naar de tandarts. Hij heeft kiespijn en onze tandarts zit naast de VK-praktijk. ;)
    Ikzelf mag volgende week, heb een klein gaatje tussen mijn kiezen en er moet van een wortelkanaalbehandeling nog een goede vulling in.....Brrrrr heb het niet zo op de tandarts. :)

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    WOW sloppy, 692!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat goed, bij mij was het 15 dagen na de TP 317 en dat vonden ze al aan de hoge kant....Goed joh. :)

8. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Zeehondje heel veel sterkte meid...

9. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Sloppyslayer, nu dan officieel haha!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Je mag je banner nu aanpassen he.

Hier net geslapen van 11 uur tot net en ben nog steeds moe haha.. Heb wel weer even naar het hartje geluisterd en het was weer zo mooi..... Nog 2 weken wachten en dan alweer de 12 weken echo, heb er zin in! Ben deze keer ook mega nieuwsgierig wat het gaat worden en dat had ik bij onze dochter minder. Daar moeten we nog veel langer op wachten haha..

10. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ zeehondje wat naar meid:( heel veel sterkte

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: heerlijk meid, lekker bezig met baby spul! En ja m'n hcg is echt hoog, ik ook wel wel dat ik een paar dgn langer zwanger ben....
    Bij megan was mijn eerste bloedtest 140 en dat stond toen gelijk met iets meer als 3wkn zwangerscahp en dat is bevestigd door een echo. Ik ben wel blij dat het nu zo hoog is, dat geeft wel rust :)

@jem: ohhh het hartje luisteren, ik kan niet wachten :) heerlijk gelukt is dat hè?!

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ga morgen hartje kijken :) :)
    Hopelijk is alles goed.

Hartje luisteren moet ik nog even mee wachten maar dat komt vast nog wel. :)

13. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @sloppy kan het een tweeling zijn bij jou? aan je bloedwaardes te zien. ze vonden het bij mij al aan de hoge kant 308 met 4,1 weken.

voel sinds een paar uurtjes een lichte druk in me baarmoeder (geen krampen hoor) denk dat me baarmoeder aan het groeien is ofzo.

@ vlinder veel succes met je echo morgen hoop dat je een kloppend hartje mag zien! ik mag woensdag:)

xxxsky

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja dat dacht ik ook, bij Sloppy een tweeling maar er is 1 emmy teruggeplaatst, kan dat dan?

Jij had bij 4,1wk 308
    Ik bij 4,6wk 317 (gerekend van 1e dag laatste ongie)
    en Sloppy heeft bijna het dubbele....

Oeh nog 6 lange uren en dan is het zover, spannenddddddd

15. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Vlinder heel veel succes vandaag met je echo!!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Willen jullie ophouden over speculeren over een tweeling......hahaha

Niet dat ik niet heel blij zou zijn hoor, maar zou zeker heel erg aan het idee moeten wennen hoor! En dan moeten we verhuizen en ons huis is op dit moment niet verkoop baar... dus stttttt over de tweeling.

Ik denk dat het ook helpt dat het mijn 2de zwangerschap is en dat mijn lichaam het begrijpt zeg maar.........

@vlinder: heel veel plezier met je echo vandaag! Ik hoop dat je een mooi plaatje mee gaat krijgen.

17. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Vlinder, heel veel succes vandaag. Ik duim voor je hoor!

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    nou, een paar dagen geen tijd gehad en had weer een hoop bij te lezen ;)

@Sky; welkom hier, gezellig druk wordt het zo al zeg!

@Vlinder Vandaag je echo, hoe gaaf!! ik moet nog 2 weken wachten, spannend!! Heeeeel veel plezier!!

@Barleeus: Wat een cool filmpje, met hoeveel weken is die gemaakt? Ga ik ook aan mijn man vragen of hij een filmpje maakt, echt gaaf!

@Sloppy: wauw, wat een mooie score zeg! En 3 januari dus je eerste echo, hoe ver ben je dan? Een hoge HCG waarde kan ook betekenen dat je toch iets verder blijkt te zijn, maar dat kan met IVF niet he? gosh, een tweeling, het zou wat zijn he... :$

Hier verder niet veel bijzonderheden, behalve de normale krampjes/zeurderig gevoel in mijn buik en grotere ()() verder geen klachten. De eerste week was ik gek genoeg af en toe misselijk, maar nu helemaal geen last meer van :D

En gisteren vertelde 1 van mijn beste vriendinnetjes dat ze ook 8 weken zwanger is, whoehoehoe, gezellig!!!

Dat MVM kan toch pas na 8 weken dacht ik? Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet uit ben of ik het ga doen... ben ik nu een heel slecht mens? Ik bedoel, heb zelf natuurlijk wel hormonen nodig gehad en om die reden vind ik het ook mooi om te helpen, maar het lijkt me ook zo'n gedoe. Iemand al ervaringen hoe dat dan in zijn werk gaat?

groetjes Josjo

19. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Josjo, ik doe wel mee met MvM maar moet zeggen dat echt niet ieder plasje in de kannen gaat hoor.. Ik doe mijn best ervoor maar ben soms zo beroerd dat ik er echt niet aan denk. Ik denk maar zo, alle beetjes helpen he. Je kan je al opgeven vanaf 4 weken en bij mij kwam ze toen met 6 weken langs en kon ik gelijk meedoen. Maar een slecht mens ben je er niet door hoor als je niet meedoet.

20. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Josjo, Ik doe ook mee. Het kan vanaf 6 weken en duurt dan tot 16 weken. Ik geloof dat je je tot 11 weken kan opgeven. Ik werd zo ongelofelijk beroerd van die lucht (het helpt niet als je jezelf al heel beroerd voelt, ook zonder flessen) dat ik nu in de kan plas en dan giet mijn man het af en toe in de fles. één keer in de week is mijn man niet thuis en dan plas ik een dagje niet hoor :) Ze zijn inderdaad met alles blij! Ik voelde me wel verplicht om er aan mee te doen maar ben ook blij als het straks afgelopen is. Als het goed is krijg ik dan nog wel een mooie (luier)tas opgestuurd omdat ik het dan tot het eind heb volgehouden.

Het echo filmpje was met 10 weken precies. Het koste 10 euro om het op dvd te laten opnemen, maar we hebben nu al zo vaak gekeken, dat is het echt wel dubbel en dwars waard!! :D

Deel Deze Pagina