Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

dat had ik inderdaad gezien zeehondje, dat we gelijk liepen :)
    Leuk, nog een echo! Ik moet nog 8 weken wachten.

Ik weet trouwens nog niet of ik het ook doe hoor, elke week even langs de vk om het hartje te horen. Soms is het al prettig dat je weet dat het mag...
    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk best veel vertrouwen heb nu!

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik denk dat mijn gevoel na dinsdag ook gerustgesteld is ja!
    De kans dat het dan nog fout gaat is zo klein, daar ga je gewoon niet meer vanuit nu.

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @kaat; klinkt heerlijk, beetje rustig aan doen, lekker wasjes doen, strijken etc. Kan niet wachten!

@vlinder: ik heb een weekje na jou verlof, start op 1 juli, ook 6 weken van tevoren. Zeker nu er niet al een andere uk rondkruipt en je dus echt tijd voor jezelf hebt lijkt me dat heeeeerlijk! :D zwembadje in de tuin en een buurman een stukje verderop laat er 1 graven van 6 meter doorsnede whoehoe :cool:

@liesben: wat fijn dat dat kan zeg! Ik was er ook van overtuigd bij 12 weken niet meer onzeker te zijn maar na 2 weken was het toch weer drama, dan is het toch wel fijn te weten dat je even mag laten luisteren! :)

@zeehondje: ben je er nog uit gekomen met alle berekeningen? En die ouderschapsverlofkorting nog kunnen vinden? Kan aardig oplopen he? Ach, die mama mazzeldagen, wij hebben ook wel wat spullen met korting gekocht maar het meeste hadden we al... en met een beetje zoeken vind je idd ook leuke andere aanbiedingen hoor...!

Misschien leuk om een berichtje te openen met allemaal leuke websites waar we spulletjes vinden? Leuke tips zijn hier altijd welkom in elk geval :D zal zo een berichtje maken met mijn websites...

X

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
  5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Erg leuke site Josjo, heb ze gelijk even vluchtig bekeken!
    Ik heb verschillende berekeningen laten maken qua toekomstige salarissen. Ook met ouderschapsverlof. Daar hadden ze ook bij gezet inderdaad dat je via de belastingdienst nog geld extra kan terugkrijgen.
    Waarschijnlijk wordt het drie dagen werken en één dag ouderschapsverlof. Ongeveer een jaar en daarna vier dagen volledig werken.
    We leven best een luxe leventje en willen dat niet volledig kwijt. Willen onze kleine alles geven wat we kunnen, maar ik wil natuurlijk ook wel redelijk wat thuis zijn. Een beetje een tweestrijd dus.

Zo, net even gestofzuigd. Bij de gyn is mijn bloeddruk nog niet gemeten, dus ik dacht, ik doe het zelf even. We hebben zo'n ding in huis voor m'n man. Voor het stofzuigen 108 - 65 en na het stofzuigen 115 - 68. Dus da's mooi in ieder geval. Ik vind het zelf zelfs een beetje aan de lage kant.

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
  7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
  8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen lieffie's :D

Gisteren een lange en vermoeiende dag gehad....
    Kon van vrijdag op zaterdag niet goed slapen, werd iedere keer wakker van kramp in mijn voet, dan weer in mijn kuit en ook in mijn heup en bovenbeen.... :( Niet fijn.
    Ik moest gisteren werken van 10 tot 6 (dat is open tot sluit) en het was druk....Ik had al aan mijn collega gevraagt of hij samen met mij af wilde sluiten, anders was hij om half 5 klaar maar hij vond het niet erg. Hij heeft eigenlijk de hele dag het terras gelopen en heeft geholpen met afsluiten. :)
    Ik sta dan wel in de keuken (als de basin er niet is heb ik de kook-dienst :) ) maar toch een hele dag is dan best lang. Je hebt eigenlijk geen tijd om te zitten en na een nacht slecht geslapen is het dubbel zo zwaar....
    Maar we hebben het weer overleefd en normaal moet ik niet zulke dagen werken, dan is het vaak van 12 tot 5 ofzo maar het kon even niet anders.

Gisterenavond visite gehad wat heel gezellig was en dus laat ons bedje in, nou geloof me ik zag mijn bed en ik sliep :p:p
    Wel 2x eruit gemoeten om te plassen maar dat was meer half slaapwandelen haha.

Nu even hier kijken en verder lekker niksen, echt een zondag vandaag.

Mijn man gaat vandaag de deur van het kamertje voor de 2e keer in de lak zetten dan kan hij hem morgen er weer in hangen en zodra die erin hangt kunnen we gaan behangen!!!! :D Als dan het behang ertegen hangt moet het vloertje erin en klaar is het kamertje!! :D

Fijne dag lieverds:)

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lekker druk dagje gehad dus. Jammer dat je niet zelf van het heerlijke weer hebt kunnen genieten.
    Leuk dat jullie bijna kunnen gaan behangen!

Hier gister ook een gezellig dagje gehad. Ook nog een verjaardag van m'n tante.
    Even een vraagje; kan je hè banden aan de buitenkant van je buik zien zitten?
    Als ik voor de spiegel Ata zie ik links en rechts onder een lijn lopen, een bobbel, dus iets dikker. Dit lijkt op de plek te zitten van m'n banden?

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoe gaat het hier met mijn dinnetjes?
    Mijn schema is binnen , dus hou jullie maar vast , en graag ruimte wand ik kom er aan hoor met mijn dikke buik.:D
    Beeb is bestelt :D

Als ik het aan kan lees ik af en toe mee hoor.
    Maar de af gelopen dagen had ik het te druk.

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Rustig aan hoor Marnat, nu even helemaal op jezelf, je mannetje en op jullie beeb richten!!!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ga ik zeker doen zeehondje , Moet gewoon nu raak gaan!
    Al weer 12 week meis ? goed zo beeb hou vol !

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lieve Marnat, jullie beeb komt eraan en we houden een plaats voor jou gereserveerd hoor :D

We hebben niet echt een hangdag gehad, het was koopzondag dus zijn lekker de stad ingedoken want mijn man moest echt nieuwe broeken hebben. We hebben 2 jeans gescoord en een trui en t-shirt voor hem. Ik heb een superleuk jurkje gekocht en hoop dat het snel mooi weer wordt zodat ik hem aan kan. :)
    Ook even 3 nieuwe bh's gekocht, het was bij Hunkemoller 3e bh gratis. Ik had 2 weken geleden al 2 nieuwe gekocht maar die waren al te klein en nu zit ik in cub E. :$
    Ik had normaal een C en soms een D maar helaas....
    Als het zo doorgaat zit ik straks in G van Gigantisch....:D:D
    Hopelijk kan ik nu even voorruit met deze 3. ;)

Net broodjes hamburger gemaakt en nu even lekker op de bank hangen.

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Leuke & handige websites weer toegevoegd! Iemand nog leuke tips voor geboortekaartjes? Zal het lijstje ook even met die websites aanvullen...:)

@marnat: ruime meegroeiplaats gereserveerd, dus laat die buik maar komen!! Oh ik hoop het voor je meis! Start je nu met hormonen? Spannend! Het gaat vast lukken, met al die hcg die we een poosje geleden voor jullie gespaard hebben moet dat goed komen! :D

@vlinder: hier ook van C naar E, damn! Nu al .... alhoewel, ik heb een paar bh's van noppies (met de mama mazzeldagen gescoord :)) en volgens mij vallen die klein? Of is dat wishful thinking? Man, en iedereen 'mag' er nu ook ongevraagd wat van zeggen of naar vragen he? Ik voel me publieke bezit af en toe, mensen die aan je buik zitten (al vind ik dat minder erg dan ik van tevoren had verwacht) hebben jullie dat ook??

@zeehondje; geen idee, maar als je slank bent kan ik me best voorstellen dat je iets ziet, misschien zijn het ook wel darmen of wat anders? Alles wordt nu opzij gedrukt he...

Kan het me goed voorstellen dat je je luxe leventje tot op zekere hoogte wil blijven behouden. hebben wij ook wel. Al zal ik het niet erg vinden dat het enigszins minder wordt, maar goed.. het viel mij wel mee wat ik netto overhoudt terwijl ik toch ook 12 uur inlever. Kunnen ze waarschijnlijk bij de salarisadministratie wel berekening voor je maken...

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal :D

Hoe was jullie weekend??

@Marnat: ik hoop ook dat je hier snel mag komen kletsen hoor! Maar af en toe mee babelen mag natuurlijk altijd ;)

@Vlinder: heerlijk geshopt dus :D

@zeehondje: Ik zou het niet weten, dat van die banden....

Hier een lekker weekend had.
    Zaterdag naar het strand en hier in het dorpje geshopd.
    En zondag op verjaarsvisite bij de oom & tante van sloppyman. Daar waren we al een tijd niet geweest en was erg gezellig.
    sloppyman is met de scooter naar het werk dus als alles meezit kan ik vanmiddag ff naar Haarlem naar de H&M :D
    Verder vol ik me goed en eet weer redelijk normaal en volgens mij kom ik ook weer goed aan want die buik word al flink nu :D
    We gaan vandaag ff een foto maken van mn buikje.

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @sloppy: fijn dat het nu eindelijk beter met je gaat qua eten zeg! foto foto, wel hier plaatsen he :D. Have fun in Haarlem vandaag!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sloppy, wat fijn dat je je weer beter voelt! En helemaal dat je weer een beetje normaal kan eten..Dan voel je je zelf ook lekkerder. baby pakt wel wat ie nodig heeft, maar mama moet ook wat voor zichzelf overhouden :D

Hier lijkt de misselijkheid ook weer wat af te nemen...voelt nu de hele dag als een soort chronische wagenziekte :D
    Maar ik kon gelukkig nog wel gewoon eten. Afgelopen dagen alleen geen warm gegeten. Ik was nl aan het werk, en ik weet dat ik van warm eten meer misselijk wordt dan van bijv brood. En ik wilde niet kokhalzend de patiënten te woord moeten staan ;)
    Mijn gewicht is nog het zelfde, ik lijk nog niet aan te komen.
    Ik heb wel vorige week een buikfoto gemaakt, maar das echt een dikke darmenbuik. Ik ben van mezelf al vrij fors (maat 46) dus nog niets plaatsingswaardig alhier op zp :D

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Leuk trouwens die websites, ik ga ze opslaan!

Deel Deze Pagina