hey meiden, ben een tijdje even niet geweest hier op zp. Had helemaal geen behoefte om uberhaupt achter de pc te zitten. Voelde me gewoon nog niet helemaal op en top. Nu begint dat langzaam beter te worden. Dus ik dacht laat ik eens kijken hoe het met de meiden hier is. teveel om bij te lezen natuurlijk dus zal vanaf nu proberen het weer bij te houden. even een update van mijn kant. de misselijkheid is nu zo goed als weg en heb ook weer trek om te eten. Nog wel moe aan het eind van de dag vooral als ik heb gewerkt. Maar dat is te overzien. 2 weken geleden de uitslag gekregen van de combinatie test en die was gelukkig goed, geen verhoogd risico. Nu hebben we 25 mei 20 weken echo en dan krijgen we hopelijk ook te zien wat het gaat worden. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat alles gezond is. krijg een heel klein buikje, maar het kan nog geen naam hebben. verder gaat manlief binnenkort beginnen met de babykamer opknappen. We zijn als wezen kijken naar wandelwagens maar gaan pas beslissen als we weten wat het wordt. want wil de wagen graag op kleur kopen.
OW wow...Dancer4fun...hadden we het gister over hoop hebben...maar bij jouw is het echt wel een wondertje als ik je handtekening lees... Stiekem hoop ik dat dat ook bij ons gebeurd...maar ja, nu we weten dat het puur aan mijn 2 potdichte eileiders ligt, weten we natuurlijk dat de kans klein is... Mag ik vragen waar bij jullie het probleem lag?? Omdat jullie eerst ook IUI hebben gehad... Geniet er maar van hoor... (en nu duikt NIk weer weg, en leest stilletjes met jullie mee... )
@Dancer, welkom terug @Nikita, knuffel voor jou lieverd. Hopelijk mag je heel snel weer lekker meekletsen hier. @Hier, oooh ik ben zo opgelucht. Ik werkte af en toe al een paar uurtjes maar nu officieel in dienst Ook een officieel zwangerschapsverlof van 16 weken heerlijk!! Ik stop 6 weken van te voren, het is horeca en veel staan en lopen dus tot 6 weken vind ik lang genoeg. Ik heb net ook info aangevraagt voor het kinderdagverblijf hier in het dorp en binnenkort krijg ik een rondleiding daar....Spannend.
@Vlinder: GEFELICITEERD!! Wat goed zeg! @dancer4fun: Fijn voor je dat de misselijkheid weg is! Altijd lekker @Nikita: je mag altijd met ons mee lezen! Ik vind dat je het allemaal zo positief blijft zien. En ik duim voor je dat een van die vier in de vriezer een mooie plakbeeb gaat worden hoor! Dikke digi knuffff voor jou! Hier gesloopt op het moment. Mijn schoonouders zouden na 2mnd eindelijk weer een keer komen (joepie........pfff) ze zouden hier rond 10.30 zijn.........krijg ik een belletje om 10.45 we gaan nu we Ze komen uit amsterdam dus 30min rijden.......voor hun natuurlijk niet dus om 11.45 zijn ze er. Megan had ik al om 9.30 in bed gelegt en die heeft tot 11.45 geslapen. Maar ik slaap dan ook altijd even een uurtje omdat ik het anders gewoon niet vol hou. Kwam er vandaag dus niet van..........en nu dus gesloopt. Mn schoonmoeder is ook van het soort dat het graag over zichzelf heeft en niet luisterd naar anderen wat ook heel vermoeiend is. Maar goed, ik ga wel vroeg naar mn bedje vanavond.
Dank je Sloppy. He bah die schoonouders....Het zit je allemaal ook niet mee he meis? Pffff. Nu heb jij je rust-uurtje gemist, grrrr. HALLOOOO SLOPPY HEEFT RUST NODIG!!!! Als je een tijd afspreekt kom dan ook om die tijd!!!! En dan ook nog alleen zelf kragen en zeuren???? Tjongejongejonge.... Haha zo dat wilde ik even zeggen. Ik ken dat maar al te goed met een vriendin van me, afspreken en later komen en dan alleen maar over zichzelf klagen. En wat een ander heeft, heeft zij ook maar dan erger....BLEH Ga vanavond maar lekker vroeg je bedje in hoor.
@Vlinder: thanks! Je bent een schat! Ik ben zo'n persoon dat altijd klaarstaat voor een ander, en op de een of andere manier komen mensen altijd bij mij om uit te huilen. En dat vind ik dan ook helemaal niet erg hoor. En al mijn vriendinnen, de echte zeg maar, die zijn er ook altijd voor mij als ik voor hen. Maar die schoon(l)moeder van mij ..................pffffffff heb je een pb gestuurd, denk niet dat je het erg vind. Zat me ff dwars maar ik wil niet het hele topic vervuilen
Dancer, welkom terug en fijn dat alles zo goed gaat nu! Leuk hè om overal mee bezig te zijn nu?! Vlinder, gefeliciteerd met je officiële in dienst stelling! Ik neem ook 6 weken van te voren verlof (net vanmiddag over gehad). Want ik werk in het onderwijs en heb dan precies tot de kerstvakantie verlof. Als ik 4 weken van te voren verlof zou nemen zijn de laatste twee weken verlof ín de kerstvakantie, heb ik dus niks aan. Heerlijk voor mij, na de zomervakantie nog maar twee weekjes werken! Sloppy, lekker languit op de bank nu en vroeg naar bed inderdaad. Ik ben ook doodop. Sportdag gehad en van half negen tot half vier alleen maar gestaan (misschien bij elkaar een kwartiertje gezeten). Nu ik op de bank lig merk ik het wel aan m'n buik (bij een klein beetje draaien al last van m'n banden, denk dat het dat is). Ga dus lekker ontspannen en ook vroeg naar bed. Fijne avond allemaal!
Sloppy heb je pb al geantwoord Wat je zegt over "echte" vriendinnen klopt ook helemaal Hier momenteel 1 echt vriendin die dag en nacht voor me klaarstaat, ookal horen of zien we elkaar soms weken niet, dat vinden we niet erg en accepteren van elakar dat we ook een eigen leven hebben. Lieverd nogmaals een dikke knuffel meid!!
Ooooh jullie zouden mijn waslijntje op zolder eens moeten zien nu Echt te schattig al die kleine ukkie kleertjes die eraan hangen. Ik ben alvast aan het wassen geslagen, dan kan het straks allemaal schoon de kast in. Morgen dus een strijkochtendje en dan allemaal eerst schoon in de mand en dan over 4 weekjes als het kamertje er is de kast in. Oooh Het is allemaal zo leuk....Heb het nog nooit zo leuk gevonden om mijn was te doen.
@Vlinder: JA leuk he al die piep kleine kleertjes aan de was lijn! Ik kon me van de week ook niet meer beheersen en ik ben ook aan de was gegaan @Zeehondje: Klinkt als een leuke maar vermoeiende dag. Ook jij vroeg naar je bedje. Sloppyman vond dat ik maar niet moest koken en gaat zo lekker pizza halen Had ik verdient. Net nog even naar mn bultjes gekeken en op mijn armen word het alleen maar erger ipv beter dus morgen maar weer de HA bellen. Ik word nu toch een beetje gek van de jeuk.
Nog steeds zo'n jeuk?? Hopelijk krijg je een zalfje oid tegen de jeuk morgen. Ja echt te schattig al die kleine kleertjes aan de waslijn. Morgen moet ik eventjes de zwangerschapsverklaring ophalen bij de vk en dat is toevallig vlak bij de Hema dus dan rijd ik daar ook gelijk eventjes langs Ik moet nog lakentjes hebben voor het ledikante, heb er nu 1 maar wil er 2 o 3 hebben. Vraagje, hoeveel pakjes en rompertjes hebben/halen jullie in maatje 50, 56,62??
Even snel meiden, ik heb niet echt bijgelezen, maar ben bekaf en heb knallende koppijn. Lang leve de hormonen Kom snel weer eens even uitgebreid reageren....
Doe maar lekker rustig aan vanavond Liesben. Hier net de laatste was in de wasmachine gedaan, morgen de rest wassen. Mijn waslijn is vol haha. Bahbah, ik heb weer zo het zuur Heb vanmiddag rennie's gekocht want vanille vla helpt niet meer en die rauwe aardappel rasp is misschien een goede tip van mijn vk maar moet er toch echt niet aan denken hoor. Hoewel er in rennies ook aardappelzetmeel verwerkt is....Hmmmm nee doe mij dan maar de rennie's met mintsmaak. Ik ga er zo eentje nemen en hoop dat het werkt.
vlinder: lief hoor al die kleine kleertjes aan de waslijn. Dat zal hier nog wel even duren voordat ik daar aan ga beginnen. sloppy: hoe ist met de jeuk. zoals zeehondje al zei, zou het van de wasmiddel kunnen komen? ben je veranderd van wasmiddel of een andere douchezeep ofzo. hoe dan ook, een zalfje tegen de jeuk is altijd prettig. ben erg blij dat ik het ergste heb gehad wat betreft de misselijkheid. Wat ik wel heb is dat ik savonds na het eten heel snel weer honger krijg en die is niet echt te stillen. Lijkt wel of ik de hele avond bezig ben met eten. pfff. hopelijk is dat ook snel over, vind het niet prettig. Las dat met 16 weken de progesteron de hormoonhuishouding over neemt. bye bye hcg.........
@zeehondje: lekker geslapen? Klinkt als een heftig vermoeiende dag ja, de hele dag staan pfff wat doen ze je aan?. Bijna weekend, dat dan weer wel... @vlinder: ben je niet een beetje vroeg met wassen? Moet je dan alles over 3 maanden niet weer doen? Of maakt dat niet uit? Wel gezellig, al die kleine kleertjes aan de waslijn, hoe cute! Echt zo'n poppenwasje hihi. @dancer: oh dat eten, soms blijf je echt eten he? Hier ook hoor, ik heb dan ook echt honger! Ik moet wel zeggen dat de periode dat ik ook altijd een koek ofzo bij me moest hebben nu wel voorbij is. Rond de 17/18 weken kon ik weer iets normaler eten. Voor die tijd at ik ook al gerust 4 boterhammen en 2 stuks fruit voor 11.00 uur smorgens Ukkie verbruikt een hoop denk ik dan? @liesben: ook zo'n rotkwaaltje, hoofdpijn! Toen ik dat al 5 weken had, heb ik toch maar een paar keer een paracetamolletje genomen hoor. Moet je niet te vaak doen, maar af en toen eentje kan geen kwaad. Ik geloof dat je er max 2 of 3 op een dag mag en dan maximaal een week lang. Zei een vriendinnetje laatst toen ik zo grieperig was. Heeft me er wel doorheen getrokken... hopelijk helpt het jou ook.. Beterschap! @sloppy: wat erg, die bultjes en jeuk? Kan het ook stuwing van je lever zijn? Moet je misschien wel even naar vragen bij je gyn, want dat mag niet te erg worden volgens mij? Heerlijk, pizza! Oh ik heb daar echt zin in maar ik probeer me in te houden want ik wil toch wel een beetje op mijn gewicht letten (ik neem altijd de shoarma pizza met knoflook saus van dominos haha). Maar voor jou natuurlijk helemaal prima om juist een keertje pizza te eten, lekker lekker. Wat zat er op? (toch ff meegenieten haha)
@sloppy, wat zei de ha?? Ik was net even bij Zeeman en daar kwam ik een meid tegen waar ik vorige week nog naast zat in de wachtkamer van de vk. Nu liep ze achter de kinderwagen en heeft een dochtertje Echt een lief kleine poppetje Zo, ik ga even aan de strijk meiden.
@all: lief dat jullie zo mee leven en mee denken. Ik heb menthol smeersel gekregen en dat helpt tegen de jeuk. Verder moet ik het nog maar even aan kijken. Wasmiddel: niet veranderd Wasverzachter: gebruik ik niet Lever tuwing: heb ik ook aan gedacht en dat ga ik zeker aan de gyn vragen. Verzorgingsproducten: ik heb 1keer wat anders gebruikt en daarna begonnen de buitjes dus dat zal het wel zijn. Het kan dat je door de zwangerschap een allergie ontwikkeld. @eten: pffff ik eet nog steeds weinig maar wel voldoende. Ik heb nu dat ik heel snel vol ben. Ik ben nog steeds moe van gister en weer over emo, dus ikga ff met m'n voetjes op de bank
Ik hoop dat het smeersel werkt meis. Ga maar lekker met je voetjes omhoog en rust maar lekker uit hoor. Ik heb ook heel snel een vol gevoel de laatste tijd dus ik eet met kleine beetjes maar wel meerdere malen op een dag. Hier zit het zuur weer lekker hoog in mijn keel, bah.
@sloppy: hoop dat de menthol helpt ja, dat had ik ergens gelezen dat dat kan helpen ja.. duim duim @vlinder: balen he, dat maagzuur! Hier lijkt het minder te worden. Heb ook wat minder gegeten de afgelopen dagen, vooral savonds geprobeerd wat minder en vooral niet te vet te eten. Helpt wel moet ik zeggen weekend! wij gaan hier borrelen EN er is pizza besteld. Het heeft zo moeten zijn dus ik ga er maar van genieten We gaan daarna ook nog de stad in (Arnhem) en dus is dat wel mijn avondeten.... tja dan maar er van genieten he Fijn weekend meiden! Wij gaan het kamertje behangen, zin in, zo benieuwd hoe het er uit zal zien....!