ja vlinder vertel vertel!! ik ga me maar eens aanmelden bij mvm, het lijkt me echt een gedoe, maar toen ik net wist dat ik zwanger was kwam ik via een link toevallig op die website en werd ik er helemaal emotioneel, zo mooi vind ik dat initiatief. Vind het ook een gedoe, dat wel, maar het is eigenlijk gewoon een te goed doel om het niet te doen he, dat weten wij als geen ander
Fijn Josjo, dat je het toch gaat doen En het is waar hoor, het is een gedoe, maar doordat andere die het waarschijnlijk ook een gedoe vonden het wel gedaan hebben. Kunnen bij ons de behandelingen getimed worden. Stel je voor dat het er niet zou zijn. Dan is het iedere keer met de punctie maar bidden dat de eitjes wél rijp zijn maar nog niet gesprongen... Lang leve de pregnyl. (ook al was het wel altijd een rot prik )
Ik ben net gebeld door MVM Ze komen volgende week woensdag langs. In de avond en ik mag gewoon vlak daarvoor plassen voor de test. Ohh ik vind het zo spannend! Bij Megan wilde ik dit ook zo graag, maar toen hebben we tot 12wkn in hele erge spanning geleeft en moesten we rekening houden met een mist abortion...........dus toen we eindelijk te horen kregen dat eht goed ging kon ik niet meer starten. Nu dus wel! hihi
Daar ben ik dan, de 27e weer een echo. Ze zag wel iets maar durfde niets met zekerheid te zeggen, ze was wel positief dus wij blijven dat ook. We kunnen niet meer doen dan wachten.
@Vlinder: Ohh wat vervelend zeg! Weet psis hoe het voeld, dit hadden we bij Megan ook en met 7wkn zagen we een prachtig vruchtje met hartslag van 6wkn oud. Dat gaat bij jou ook zo zijn hoor! Let maar op xox
Vlinder, spannend zeg! Bij ons doen ze de echo niet eerder dan 7 weken. Juist om deze reden. Het kan dus heel goed en volgende keer is er zeker een mooi kloppend hartje te zien Sterkte met wachten. Sloppy, fijn dat je dit keer wel mee kan doen. Ik kan me goed voorstellen als het misschien fout gaat je je niet opgeeft nog voor MvM. Gelukkig gaat het dit keer gewoon helemaal goed!
@ vlinder jij meid wat vervelend dat je toch nog onzekerheid heb! ik knijp hem nu wel een beetje want wij mogen morgen ook op de echo. dan zijn we even ver als jullie. xx sky
@vlinder: balen zeg, maar inderdaad ook bij ons de reden dat ze pas bij zeven weken een echo doen.. Heb ook de 27e een echo, om half twaalf, hoe laat heb jij m? @sky: spannend morgen je echo! Kan me goed voorstellen dat je hem knijpt... Vind het ook steeds spannender naarmate het dichterbij komt...! Ga voor je duimen!
Goedemorgen, Vlinder wat balen dat je er weinig te zien was op de echo. Vandaag was er ook nog iemand met een echo, heel veel succes!! Heb wel bijgelezen maar ben het alweer kwijt, erg he... Myrthe werd om half 4 wakker omdat d'r knuffeltje uit bed was gevallen en daarna weinig meer geslapen ben nu dus erg moe en duizeligheid is ook weer erger dus zal wel combi zijn ook door slaaptekort ofzo. Zo maar aan het werk en dan zien we wel hoe het gaat, in ieder geval rustig aan doen maar. Fijne dag allemaal. Groetjes, Jolanda
@NS, lieverd, dat komt helemaal goed bij jou! @Josjo, ik moet om 12.10 uur. @Sloppy, dank je lieverd voor je ervaring, maakt me een beetje gerust. Ik ben toch een beetje onzeker nu hoor....Maar we moeten positief blijven!! De VK zei als je het echt niet meer trekt dan moet je bellen maar ja wat gaan ze dan doen? Nee ik ga gewoon rustig afwachten en dan komt het allemaal goed. Oja we zijn gisteren ook naar een meubelwinkel geweest en ik heb een mooi kerstcadeau gehad. Ik wilde al jaren van die eetkamerstoelen op wielen en we hebben ze besteld, levertijd is ongerveer 12w maar ach. Zijn van die fautells (schrijf het vast niet goed) helemaal van stof en armleuningen en beige/bruin gemilleerde stof. Zal een stuk lekkerder zitten dan die houten krengen die we nu hebben staan.
hej meiden vanmorgen was de echo! we waren allebei zenuwachtig hihi! maar was achteraf nergens voor nodig! Wat bijzonder om te zien je zag echt het vruchtzakje en daar zat het kindje aan die kon je ook goed zien. en we zagen een hartje kloppen wouw!! ging 106 slagen per minuut moest minimaal 100 zijn zei ze dus dat was ook helemaal goed. Bekijk bijlage 115073 4 januari morgen we weer voor de 2de echo! zo spannend allemaal! xxx sky
wat gaaf sky! Wel fijn dat jullie al zo vroeg wat konden zien... ik wordt steeds zenuwachtiger om de een of andere reden. Nu is het dan eindelijk zo ver maar dan is het weer spannend en wachten tot de echo... nog 1,5 week te gaan.....
@ josjo het is ook allemaal super spannend we bekijken het ook allemaal per dag. al heb ik me vandaag vast aangemeld bij de verloskundige die gaat van de week bellen om een afspraak te plannen met 8 weken. heb eerst aan de gyn gevraagd of ik de afspraak mocht maken en dit was goed hihi. weer een stapje verder
Hier gaat het wel goed. Heb eigenlijk nergens last van. Beetje pijnlijke boobs en een beetje misselijk. En ik ben wel moe, en daarbij slaap ik slecht..............tja alle basic eerste symtomen Ik heb op het moment ff neit zo veel tijd om te kletsen omdat we morgen een paar dgn naar Wenen gaan en ik ben aan het pakken. Ook komt Megan steeds meer over de vloer en daar heb ik nu ook mn handen vol aan Ik heb gelzn van Jetje dat ze er geen 2 maar 3 krijgt............vertelde dit aan sloppyman en dat zou hij toch verminderd grappig vinden hoor. Hoop maar dat ze een goede zwangerschap zal hebben!