Goede morgen allemaal!! @baby van Kaat: Je moeder wil je heel graag ontmoeten dus: KOM ER UIT! @vlinder: die uitslag klinkt niet lekker hoor. Fijn dat je nu een vriendin heb waar het mee hebt kunnen delen. @zeehondje: Ook een meid wat leuk! Goed dat de apotheker het voor je geregeld heeft. Hier doen ze ook altijd ff dat stapje meer voor je. fijn dat alles goed is, zie je wel dat je buikje niet heel hard hoeft te groeien @Josjo: Als ze tegen mij zeggen dat ik al aardig dik word dan zeg ik altijd: Nee hoor ik ben niet dik ik ben bol Balen van je blaasontsteking @gewicht: Ik ben ook 1.72 en ik weeg nu 73kilo en ik ben ook echt niet dik hoor. Voor mijn zwangerschap van Megan woog ik 67kilo en nu woog ik 70kilo. tot ongeveer mijn 28ste woog ik 54kilo en dat vond ik echt te dun maar ik kwam gewoon niet aan. Ik ben nu heel tevreden........al is mijn streef gewicht zo'n 63kilo. Maar als dat niet lukt, door mijn schildklier, maakt dat mij ook niet uit. Als ik zeg dat ik een traagwerkende schildklier heb geloven de meesten dit niet omdat ik niet veel te dik ben.........is dus helemaal niet nodig @Bedankjes: Wij zijn er nog niet uit wat we doen voor bedankjes.... Bij Megan vaak vergeten mee te geven. Verder heb ik over mezelf weinig te melden. Gaat eigenlijk allemaal wel heel goed
Hallo meiden! Wow zeehondje, een meisje, hoe leuk!!! Volgens mij hebben we tot nu toe vooral meisjes in dit forum he? Kaat, Sloppy, Zeehondje, en nog iemand.... N-sky? de rest weet het niet toch? of zegt t niet haha. Maar ik sla vast iemand over die het al weet. Ik zag in de lijst dat dancer en miiir allebei op 25 mei de 20 weken echo hebben en liesben geloof ik 2 dagen later. Willen jullie het weten? En zo ja, zeggen jullie het dan ook? hoezo nieuwsgierig haha @sloppy: hoe is het met de uitslag en de jeuk? Gaat het al beter?? @dikke buiken: heb een nieuwe buikfoto geplaatst in mijn album, volgens mij valt het echt mee dat ik dik wordt die collega is gewoon stom. Dat vond ik al (en met mij meer haha) maar toch ben je steeds weer verbaasd hoe lomp iemand kan zijn he... en zelfs van lompe stomme mensen raak je wel eens van slag haha. Ach en van kindjes van 6 is het wel grappig he... @liesben: wauw, wat krijg je een mooie buik zeg, het is nu echt een zwanger buikje he? Ik vind hem helemaal nog niet dik hoor, prima in verhouding. En rollen kunnen ze ons vast allemaal op t eind hihi @kamertje: en jaaaaa het kamertje, ook daarvan foto's geplaatst. Ze zijn niet heel erg scherp maar ok... ik twijfel alleen over de witte gordijnen. Ik denk dat ik toch iets anders wil want het is wel veel wit allemaal en nu lijkt het kamertje nog wat kleiner.. de stoel is eigenlijk ook best huge, maar hij zit lekker! Ik kon ook een maatje kleiner kopen maar deze zit echt goddelijk en ik denk dat ik daar nog wel wat nachtelijke uurtjes met voeden ga doorbrengen, dus toch wel belangrijk.. wat vinden jullie? Andere gordijnen? Deze kan ik in een andere kamer hangen, dus niet erg hoor Oh en wat wordt het heeeeerlijk weer zeg . Nog 1 dagje werken en dan genieten!
Wie en wanneer: Kaat2000: 30-04-2011 - MEISJE! Barleeus: 08-07-2011 Jem1979: 12-07-2011 norwegian-sky: 08-08-2011 happymom: 09-08-2011 Vlinder: 09-08-2011 Josjo: 14-08-2011 - verrassing! Sloppyslayer:18-08-2011 - MEISJE! Dancer4fun: 08-10-2011 mmiiiiir:10-10-2011 Liesben: 15-10-2011 Zeehondje: 17-10-2011 - MEISJE! Welke behandeling? Kaat2000: 2xIUI, 1e zwangerschap Barleeus: na 6xIUI, 1xIVF en 2xICSI Jem1979: 2x iui, 1x ICSI norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm happymom: 2x IUI, 2x IVF Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Josjo: 6x iui, 1x IVF Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap mmiiiiir:IVF met 2 TP (vanwege eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui dancer4fun: 6x iui/ 1x ivf/ in rustronde spontaan zwanger Afspraken echo's: Kaat2000: 30 april uitgerekend! Barleeus: Jem1979: Norwegian-sky: 28-5 pret3d echo & 9 juni 30weken-echo Vlinder3: Josjo:1 juni controle VK Sloppyslayer: 18-5 controle GYN, 1-6 uitgebreide echo ivm eventuele 3de nier mmiiiiir: 25 mei 20 weken echo Liesben: 27-05 20 weken echo Zeehondje: 5 mei pretecho Dancer4fun: 25 mei 20 wk echo en geslachtsbepaling Heb bij wie ik het wist het geslacht er achter gezet en mezelf een ander kleurtje gegeven. Iedereen die een jongetje krijgt, kan haar naam dan bijvoorbeeld ook blauw maken? Heb ook de VK / echo afspraken bijgewerkt voor zover ik het wist. Zie dat Jem er nog tussen staat maar daar horen we niet meer echt wat van... ben benieuwd hoe het met haar gaat! En nu maar hopen dat brabbel, ? (zwangerschapsdementie, hoe heet ze ook alweer...) en Nataly zich ook gauw aansluiten hier!
oh en nikita niet te vergeten!!! oepsie? maar dat was niet eens de naam waar ik nog naar zocht, wie vergeet ik nou toch... wie helpt mij? haha ...
Wie en wanneer: Kaat2000: 30-04-2011 - MEISJE! Barleeus: 08-07-2011 Jem1979: 12-07-2011 norwegian-sky: 08-08-2011 MEISJE! happymom: 09-08-2011 Vlinder: 09-08-2011 Josjo: 14-08-2011 - verrassing! Sloppyslayer:18-08-2011 - MEISJE! Dancer4fun: 08-10-2011 mmiiiiir:10-10-2011 Liesben: 15-10-2011 Zeehondje: 17-10-2011 - MEISJE! Welke behandeling? Kaat2000: 2xIUI, 1e zwangerschap Barleeus: na 6xIUI, 1xIVF en 2xICSI Jem1979: 2x iui, 1x ICSI norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm happymom: 2x IUI, 2x IVF Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Josjo: 6x iui, 1x IVF Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap mmiiiiir:IVF met 2 TP (vanwege eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui dancer4fun: 6x iui/ 1x ivf/ in rustronde spontaan zwanger Afspraken echo's: Kaat2000: 30 april uitgerekend! Barleeus: Jem1979: Norwegian-sky: 28-5 pret3d echo & 9 juni 30weken-echo Vlinder3: Josjo:1 juni controle VK Sloppyslayer: 18-5 controle GYN, 1-6 uitgebreide echo ivm eventuele 3de nier mmiiiiir: 25 mei 20 weken echo Liesben: 27-05 20 weken echo Zeehondje: 5 mei pretecho Dancer4fun: 25 mei 20 wk echo en geslachtsbepaling
zeehondje: wat fijn dat alles er goed uit zag. Ik zei het toch!! En een meid voor jullie, echt super!!! ik moet nog 2,5 week wachten op de echo. dus we moeten nog even geduld hebben.
Wie en wanneer: Kaat2000: 30-04-2011 - MEISJE! Barleeus: 08-07-2011 Jem1979: 12-07-2011 norwegian-sky: 08-08-2011 MEISJE! happymom: 09-08-2011 Vlinder: 09-08-2011- verrassing! Josjo: 14-08-2011 - verrassing! Sloppyslayer:18-08-2011 - MEISJE! Dancer4fun: 08-10-2011 mmiiiiir:10-10-2011 Liesben: 15-10-2011 Zeehondje: 17-10-2011 - MEISJE! Welke behandeling? Kaat2000: 2xIUI, 1e zwangerschap Barleeus: na 6xIUI, 1xIVF en 2xICSI Jem1979: 2x iui, 1x ICSI norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm happymom: 2x IUI, 2x IVF Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Josjo: 6x iui, 1x IVF Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap mmiiiiir:IVF met 2 TP (vanwege eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui dancer4fun: 6x iui/ 1x ivf/ in rustronde spontaan zwanger Afspraken echo's: Kaat2000: 30 april uitgerekend! Barleeus: Jem1979: Norwegian-sky: 28-5 pret3d echo & 9 juni 30weken-echo Vlinder3: 30 mei controlle VK, groeiecho 30wk, spuit voor Rhesus, info-praatje bevalling Josjo:1 juni controle VK Sloppyslayer: 18-5 controle GYN, 1-6 uitgebreide echo ivm eventuele 3de nier mmiiiiir: 25 mei 20 weken echo Liesben: 27-05 20 weken echo Zeehondje: 5 mei pretecho Dancer4fun: 25 mei 20 wk echo en geslachtsbepaling Ik mis Barleeus al een tijdje???? @Sloppy, fijn dat het goed gaat lieverd Hier is het even een minder dagje.... Veel traantjes en waar ze vandaan komen???? Geen idee. Ik voel me eigen nutteloos, kan niks doen. Zodra ik iets doe staat mijn buik gelijk op knappen ik voel het gewoon aankomen. Voel me nu echt afhankelijk van anderen en dat is echt niks voor mij. We hebben nog zoveel te doen thuis en mijn mannetje moet nu echt alles alleen doen, ik kan/mag hem niet helpen. Zoals het er nu uitziet zal ik niet meer aan het werk kunnen iig.... Sorry lieverds dat mijn klaagmodus even aanstaat, vergeleken met sommige van jullie stelt het niks voor maar het wordt me eventjes teveel. De opgewekte Vlinder is eventjes foetsie denk ik.
@VLINDER ah meid valt ook allemaal niet mee! je hoopt dat alles vlekkeloos verloopt tot je met verlof gaat maar helaas lukt dat niet bij iedereen. ik zit ook thuis en wil zoveel maar uiteindelijk zit ik met dit mooie weer de hele tijd binnen argggghh! gooi het er maar uit meid! we zijn er hier voor je! hoop dat snel de zon weer mag gaan schijnen! dikke knuffel sky
Dikke knuf voor vlinder! Ik hoop dat je je snel beter voelt. Zeehondje, wat super een meisje!!!! Nou meiden, mijn vliezen zijn net gesprongen Ik lag op bed en ik hoor plop en daar kwam de waterval. Zoiezo met 24 uur ben ik gewoon moeder Ik ben nu best zenuwachtig.
whaaaa kaat!!! Wat cool dat je dat even komt vertellen!! je leest dit vast niet meer, maar succes, plezier, etc!! Bijna je kleine meid in je armen! @vlinder: bah, vervelend dat je je zo voelt...! Soms kunnen dat ook de hormonen zijn die er nog even een schepje bovenop doen. Als er dan wat dingen tegen zitten, en dat heb jij echt wel, niet bagataliseren (of hoe schrijf je dat? ) en dan nog die hormonen er bij... grr. Hopelijk helpt het zonnetje dit weekend om je wat beter te voelen? Kan ranja, ligbedje, paar tijdschriften en genieten van de tuin? (of is die nog niet klaar....) @kamertje: geen reacties? staan in mijn album.... En nu is het weeeeeekend!!! Geniet er van meiden! en voor vlinder een extra zonnetje die kant op X
@Kaat: JAAAAAA eindelijk! En niet nerveus zijn hoor, het gaat allemaal vanzelf hoor Succes meis en je kan het!! @Vlinder: ohhh wat klink je verdrietig Ik heb die dagen ook hoor dat ik heel veel moet huilen. En zeker als je niks meer kan zonder dat je buik op knappen staat. Dikke digi knuffffff voor jou! @jeuk: Tja wat kan ik zeggen......................het is nu zo ver dat ik het open krab en er niks aan te doen is. Het enige wat zal helpen is bevallen, en dat doen we maar even niet. Heel postief bekeken in het redelijk dragelijk maar ik moet ook zeggen dat ik er behoorlijk van baal hoor. Ik durf amper in de zon te komen en er zij ook mensen die roepen: WAT HEB JIJ NOU! Gevochten met een mug?? En dan zeg ik droog: nee hoor alergische voor mijn zwangerschap. En dan voel ik me wel verdrietig hoor. Ga nu Megan ff ophalen van het KDV Joepie!
WOEHOE KAAT, kom op he lieverd!!!! Nog even en je hebt je kleine meisje in je armen!!!! Denk aan je hoor. Dank je wel lieverds, het zonnetje is er hoor Josjo. Nee in de tuin zitten is geen optie de nieuwe bestrating komt volgende week pas dus het is nog steeds 1 grote zandbak, hopelijk over 2 weken een mooi straks tuintje. Het gaat iets beter, had echt even een mega dip. Nog niet helemaal happy maar beter als vanmiddag iig. Morgen gaat mijn man de overige 3 deuren van boven schuren en in de grondlaag zetten, en zondag hebben we een verjaardagen van een knulletje die 1 jaar wordt. Ik heb net alleen de was opgehangen en het staat allemaal weer strak, ik wordt er een beetje moe van want als mijn buik zo strak staat ben ik ook kortademig.... Maandag heb ik een tel-afspraak met de vk maar weet nu al wat ze gaat zeggen: Rust blijven houden en veel plat.... @Josjo, wat een mooi kamertje heb gelijk even gekeken. Het behang vind ik heel leuk! Nogmaals voor kaat: GO KAAT GO!!!! JE KAN HET!!!!
Jaaaaaaaaaaa Kaat, eindelijk en spontaan, joepie! Oh mij lijkt het ook best eng. Maar denk maar zo 'ik ben niet de eerste of laatste die gast bevallen'!!! Zet 'm op! Josjo, ga zo even hè kamertje bekijken, zit op m'n iPhone nu. Gaaf hoor je kamertje, mooi en rustig. Aan de ene kant best wit de gordijnen, maar door de 'rolgordijnen' valt het ook wel weer mee. Zou ook niet zo goed weten wat je dan zou moeten opgangen eigenlijk. En dit was die stoel van de Ikea toch? Ziet er echt lekker zittend uit. Wij gaan denk ik voor de schommelstoel van de Ikea. En je buik? Huh, helemaal niet groot volgens mij. Lekker laten lullen. Sloppy, vervelend dat je het nu helemaal open gaat krabben. Ook mentholzalfjes helpen niet tegen de jeuk? En oh wat vind ik het ook verdrietig klinken ja, als je moet zeggen dat je allergisch voor je zwangerschap bent. Zo zielig. Vlinder, is denk ik best zwaar meid. Al niet meer kunnen werken en nu thuis eigenlijk niet eens even een klein klusje kunnen doen. Maar aan de andere kant, het kan inderdaad nog erger (volledige bedrust bijvoorbeeld). En we gaan er gewoon vanuit dat het niet zover komt hoor meid! Heel de dag gewinkeld met m'n moeder. Veel gekocht. Paar echte positiekleren, maar ook gewoon een paar wat grotere maten, haha. Geniet van het lekkere weer meiden.
@zeehondje: Ik kan die creme niet meer gebruiken....Om dat spul er af te krijgen moest ik douchen en omdat ik een waterallergie heb kan ik niet 2/3x per dag onder de douche. Anders krijg ik daar weer uitslag van, en de crem die daarvoor helpt kan in niet gebruiken tijdens de zwangerschap @Josjo: ik vind dat je een heel mooi buikje hebt hoor! @vlinder: balen z'n dag! Maar het hoort er ook weer een beetje bij hoor. Ik heb het ook hoor. Vorig weekend kon ik echt overal om huilen. Soms zelfs zonder reden Hier zijn de gister geweest voor onze gordijnen in de slaapkamer, daar komt de kleine straks ook te liggen en we wilde dan wel iets wat goed was. Nu hadden we niet echt wat hangen. Ook de woonkamer is gedaan. Nu nog een screen bij de kinder(s)kamer en dan zijn we helemaal klaar! Bedje in elkaar en klaar En nog ff een foto van mij buikje en mn nieuwe shirtje en vestje
Leuk Josjo!! Kaat, denk aan jullie hoor!!!! Zo dit wordt een betere dag als gisteren denk ik, ben iig opgewekter dan gisteren. Gisterenavond toen mijn man thuiskwam om half 12 hebben we nog even naar New-Kids Turbo gekeken, een flauwe film maar heb wel gelachen. Mijn man vind die film helemaal geweldig, hij had hem al in de bioscoop gezien maar lag echt dubbel naast me op de bank. Fijne dag lieverd!
Oe, Kaat..spannend! Hier gisteren even een mindere dag. Gisteren voordat ik naar mijn werk vertrok voelde ik me al niet zo lekker. Ik dacht in eerste instantie aan een lage bloedsuiker. Best gek, want ik had een uur daarvoor een paar bruine boterhammen gegeten. Maar goed, paar dextro's achter mijn kiezen gestopt. Ik had last van licht in mijn hoofd voelen, trillen, hartkloppingen/gejaagd voelen. Echt niet lekker. Gelukkig geen buikpijn, harde buiken of wat dan ook. Op mijn werk even bloeddruk laten meten, die was wat verhoogd. 142/82 (normaal 120/70). Ik moest van collega's meteen gaan liggen. Een van hen heeft meteen even contact gehad met de afdeling verloskunde. De verpleegkundige daar dacht dat het allemaal niet zo veel kwaad kon. Vooral omdat de bloeddruk was gemeten na een warme autorit, lopen, omkleden en zorgen maken. Ik moest me even rustig houden (zitten/liggen) en een kwartier later nogmaals bloeddruk meten. Als die nog verhoogd was kon ik langskomen. Maar gelukkig was de bloeddruk weer gezakt (133/67). Lief heeft me opgehaald en ik ben maar weer naar huis gegaan. Wat het nu was/is? Warmte? Vermoeidheid? Ik denk zelf dat alle veranderingen in mijn lijf me parten speelde. Het toenemend bloedvolume, de hormonale veranderingen. Klachten passen ook wel een beetje bij hyperventileren. Niet dat ik dat ooit gehad heb, maar volgens Dr. Google komt het vaker voor in een zwangerschap. Ik voel me nu wel weer wat beter, maar hou me dit weekend maar erg rustig. Ik zou vanavond naar een feest gaan (bruiloft) maar ik denk dat ik dat even aan me voorbij laat gaan. Ik denk in eerste instantie aan mezelf en het kleine ukkie in mijn buik.
wat leuk dat Kaat dat nog even komt vertellen... succes meid...ondertussen is het waarschijnlijk allemaal al voorbij...dus alvast een stiekeme PROFICIAT... fijn week-end voor alle andere dames...het is fijn om te lezen dat het zo goed gaat met alle meiden hier...
@Liesben: Heel lief dat je op je werk zo goed werd opgevangen. Het kan zijn dat je wat hoog ademd nu en dat voor je zwangerschap niet deed. Dus een soort hyperventilatie door verkeerd adem halen. Je darmen drukken nu ook tegen je longen aan waardoor ademhalen zwaarder word. Ik hoop dat je het niet meer krijgt hoor!