jaaaa heel benieuwd! Maar aan de andere kant, kan me best voorstellen dat het allemaal zo druk is in eerste instantie, dat ze misschien pas eind vd week ofzo weer een keer achter en pc kruipt? maar nieuwsgierig ben ik wel ja... goeie tip denk ik van die balonnen haha. Ach, is dat echt zielig? Denk dat het wel meevalt hoor... het is wel zielig voor de baby als de kat in de box springt terwijl ukkie daar in ligt en dan misschien en kras heeft van de nagels? Die balon vind dat toch minder erg denk ik haha @vlinder: oh zo leuk!! En daarna weer foto's in je prive album he? Ben echt benieuwd hoe het bij de rest staat! @sloppy: is dat ver rijden voor jou, Amsterdam? tis wat, zit je in het huis van een ander duimen te draaien haha @hier: zo weer naar de apotheek, wat antibiotica bij halen. Die blaasontsteking is echt nog niet weg volgens mij, heb echt krampen en harde buiken, bah! Vrijdag maar even goed overleggen met de huisarts....
Oooh meiden, het kamertje is zooooooooooooo mooi!!!! Ik ga morgen zeker foto's maken en plaatsen Ben helemaal gelukkig
Goedemorgen schatjes Foto's staan erop Moet nog eventjes gordijntjes scoren. Er staan natuurlijk nog wat losse spulletjes....Het plankje boven de commode moet nog opgehangen worden. Het badje gaat straks naar de logeerkamer zodat deze niet in de weg staat en de schommelstoel verhuisd straks naar onze slaapkamer. Papa in spe heeft de box-mobiel eventjes aan het bedje gehangen. Zoals ik al zei het kleinste kamertje van ons huis maar zodra het in een groter bedje mag gaat het naar een grotere kamer (ong 2x zo groot) Ons kleintje heeft in het begin nog niet zoveel ruimte nodig Ben er zo blij mee. Ben benieuwd wat jullie er (eerlijk) van vinden. Lieve Kaat, hopelijk zijn jullie lekker aan het genieten van jullie meisje lieverd. @Josjo, eh bah balen dat de blaasontsteking niet helemaal weg is. Hopelijk ben je er snel vanaf want blaasontsteking is echt geen pretje. @Sloppy, hoe gaat het met je?? Houd je het nog een beetje met de jeuk?
O, ja de indeling van het kamertje is nu anders dan op de foto's. De hoge kast en het ledikantje zijn van plaats gewisseld, oogt het wat ruimer.
@vlinder: ik vind het prachtig! Staat inderdaad nog een beetje vol, maar wij hadden dat ook met bv het badje en als die er dan uit is, scheelt dat echt een hoop. Ik denk dat jij de foto's van die meubeltjes al ooit had laten zien toch? Of was dat Sloppy? Ik zag namelijk van de week die kledingkast in een boekje van babydump en dacht toen nog; oh ja, dat is het kamertje van Sloppy alleen die deed niet de rode muren (zo stond het in dat boekje), maar dat was dan misschien helemaal niet sloppy haha. Anyway, lang verhaal maar vind het echt heel mooi. Steeds als ik een roze of blauwe kamer zie ben ik wel een beetje jaloers haha want je kan al zo lekker uitpakken he? Maar ach, die kleuraccenten komen bij ons ook nog wel. Die doek op je aankleedkussen, is dat een hydrofielluier? Leuk idee, kan straks ook bij ons. Waar heb je die vandaan? Super kamertje meis! Vandaag gaat het al wat beter hoor met de blaasontsteking, hoop echt dat het nu wegtrekt want het is echt rottig.. Gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest, maar dat is lekker zeg! Heb wel mega fanatiek gedaan maar voelde goed. Er doen meiden mee van 14 weken en van 38 weken. Het is echt voor iedereen. heerlijk, was maar een half uur maar dat was echt voldoende
Nee klopt dat was ik die het plaatje van het kamertje had laten zien, en indd geen rode muur Ja klopt ik heb om de waskussenhoes een hydrofile doek gedaan, vond ik wat speelser. Ik heb ze bij de Hema gekocht, daar hebben/hadden ze in allerlei kleurtjes en met allerlei printjes. Nu het bedje en de kast ongewissels zijn oogt het ook al een stuk ruimer, en zodra onze slaapkamer (moet ook nog gebeuren) klaar is gaat de schommelstoel daar naartoe en wie weet gaat hij van de zomer in de tuin Die kleur accenten kun jij je straks ook lekker op los laten hoor meis, geloof me moeilijk om je eigen in te houden Oooh lekker zwemmen, hier in de buurt wordt helaas geen zwangerschapszwemmem gegeven anders had ik dat ook echt gedaan, vind zwemmen heerlijk maar banen zwemmen trek ik nu echt niet meer en mag niet meer ook trouwens.... Hopelijk trekt die rot blaasontsteking snel weg bij je meis.
Vlinder: ik vind je kamertje SCHITTEREND! Echt heel leuk, gezellig, ook leuk dat je het helemaal in de stijl hebt gedaan van meisje / jongen (ik zeg niet wát het is!!!). Met al die leuke roze blauwe dingen! @ Josjo: hoop dat het inderdaad beter gaat met je blaasontsteking. Ik had als kind heel vaak last van blaasontstekingen, gelukkig daarna nooit meer (afkloppen!) want het is niet leuk! Zwangerschapszwemmen, staat ook op mijn "uitzoeken-lijstje" of dat bij mij in de buurt kan. De sport die ik normaal altijd doe, wordt namelijk toch wel een beetje lastig nu met de groeiende buik! Alles goed met de andere zwanger dames?!
Vlinder, echt super super super mooi! Josjo, fijn dat het alweer een stukje beter gaat wat betreft je blaasontsteking. Hopelijk ben je er snel helemaal vanaf. Hier gister weer verwend, cadeautjes gekregen van schoonzusje. Minnie mouse truitje, twee broekjes (met labeltje I love mom, I love dad) en natuurlijk ROZE sokjes. Zo schattig weer. Het werken is me trouwens best meegevallen. Iedereen kijkt naar m'n buik en zegt ook dat je het nu goed gaan zien. Twee weken rust doet groeien hoor ik overal om heen. Zelf zie ik nu ook dat 'ie echt boller wordt, leuk. Mirrr, ik moet ook nog eens gaan kijken wat ik wil gaan doen. Zwangerschapsgym, yoga of heel misschien ook zwemmen. vind zwemmen zelf wel leuk, maar dat omkleden achteraf zo vervelend (plakkerig, warm, alles nat, haha).
Zo zeehondje, jij wordt echt lekker verwent iedere keer Ja vanaf nu zal je buikje harder gaan groeien, leuk joh. Ik ben echt trots op mijn buikje en ondanks de rust en harde buiken straal ik heel de dag hoor Wat ik helemaal geweldig vind is dat mensen ineens veel respect voor je hebben. Voorbeeldje: Normaal als ik aan de kant van de weg sta op over te steken dan rijden ze gewoon door maar nu met mijn buik stoppen ze ineens Normaal als ik bij de kassa sta in de winkel met maar een paar dingetjes en er staat iemand voor me met een volle kar zeggen ze niks en nu heb ik iedere keer al dat ik voor mag Het heeft echt voordelen hoor zo'n buik Gisterenavond zijn we weer even lekker op stap geweest met ons busje, er was een meeting s'avonds en we zijn eerst lekker makkelijk bij de mac gaan eten en daarna andere vw'tjes gaan bewonderen. Deze meeting is iedere maand maar deze keer was het lekker druk en gezellig. Om half 10 waren we thuis en om kwart over 10 lagen we in bed en ik was zo vertrokken, heerlijk. Natuurlijk eerst eventjes in het kamertje staan glunderen, dat doe ik toch wel een paar keer per dag hoor.
Afgelopen maandag voelde ik af en toe al behoorlijk wat plopjes en flupjes in mijn buik. Omdat ik net cola gedronken had (wat ik eigenlijk niet meer zo veel doe sinds ik zwanger ben...) dacht ik: da's gewoon lucht...! Maar stiekem denk je dan natuurlijk ook: zou dat de beeb zijn? Volgens alle zwangerschapskalenders zou ik immers rond deze weken voor het eerst mijn baby moeten kunnen voelen bewegen?! Gisteren dus geen "rare dingen" gegeten of gedronken... En nog steeds... af en toe... juist als ik er eigenlijk niet zo bewust mee bezig was... als ik mijn aandacht bij andere dingen had... dacht ik "hee voelde ik daar wat??". En vervolgens, vol concentratie voelend, bleek het dan niet zo te zijn. Waarna ik maar weer gewoon verder ging met werken... En dan... een kwartiertje later... dacht ik opnieuw... "was dat nou een plopje??" Sinds vanmorgen weet ik het zeker: het is echt mijn baby die flink aan het bewegen is...!
Geen sorry!!!!!!!!!! Je voelt je kleintje en dat is zooooo mooi, nu ga je het alleen maar beter voelen. Geniet ervan Ik heb net met veel moeite mijn teennagels gelakt....Volgende keer moet toch echt iemand anders het doen want kan er bijna niet meer bij Maar ze zijn weer netjes met een vrolijk kleurtje.
Super mmirrrr. Ik denk dat ik gisteren ook echt iets gevoeld heb, maar ik weet het (nog) niet zeker...kan niet wachten tot het dagelijkse getrappel
mmiirrr: geweldig toch dat je al wat voelt. Hier nog niets te voelen, maar dat kan ook nog wel even duren. De placenta ligt aan de voorkant dus duurt het langer voor ik de beeb ga voelen. Omdat ik dit weet stel ik me erop in en luister ik gewoon wat vaker met de angelsound zodat ik toch contact heb met de beeb. Vlinder: Ja, dat is niet handig. Volgende keer maar aan een vriendin vragen of ze je nagels willen lakken en anders langs de pedicure lekker je voeten laten verwennen. vandaag precies nog 2 weken voor de 20 weken echo. ben zo benieuwd hoe onze beeb er nu uit ziet. En of alles goed is natuurlijk. En we zijn heel nieuwsgierig wat het gaat worden. Ik neig meer naar een jongen op het moment. Maar het maakt mij helemaal niets uit hoor, als het maar gezond is.
jaaaaa miir, hoe gaaf he?? En nu niet schrikken als je het een keer 3 dagen niet voelt he, dat is normaal de komende 2-4 weken volgens mij. Oh maar echt zo leuk he! Wordt het nog echter van he... @vlinder: haha ik heb hetzelfde probleem. Zag vorige week een ambulante pedicure rijden (reclame op haar auto) en heb maar meteen haar nr opgeslagen. mag ze me mooi binnenkort een keertje verwennen met mooie nageltjes en gladde voetjes . @zeehondje: leuk he, die verwennerij! Geniet er maar van. En dat omkleden na het zwemmen had ik ook wel moet ik zeggen, maar de volgende keer trek ik gewoon wat luchtigere kleding aan. Zwemmen zelf is echt heeeerlijk! @dancer: spannend en duurt stiekem toch lang he, tot de 20 weken echo, die laatste 2 weken vond ik ook zo lang duren.. En wie weet voel jij je ukkie voor die tijd ook al wel, hoop het voor je....! Mooie dag he meiden? Wij gaan zo lekker buiten lunchen, lekker geitenkaas salade op het terras
@dancer, nog 2 weekjes, spannend. Ze komen morgen de nieuwe bestrating brengen Zaterdag gaat mijn man het leggen, ben zo benieuwd naar het resultaat. Het is grijze natuursteen in wildverband (grote maten) dus zal zeker mooi worden. Ben ik eindelijk van die zandbak af....haha.
Vlinder, haha, ik ga nu zelfs al bijna elke dag even spieken. En het is alleen nog maar geverfd. Miirrr, wat leuk dat je het voelt. Heeeeeel soms denk ik ook weleens 'is dit de kleine of gewoon m'n darmen?' Ook placenta aan voorkant, dus echt duidelijk voelen nog niet. Maar heb me er net als Dancer op ingesteld en ik heb geen vergelijkingsmateriaal van een vorige keer ofzo. Ga even verder lezen in 'de dikke van Daphne' (van m'n moeder gekregen). Eerste deel gaat over haar zwangerschappen en de geboortes. p.s. staan trouwens nieuwe echofoto's in m'n album van vorige week. Zien jullie ook zo duidelijk dat het een meid is?
Hallo meiden, Hier ben ik dan eindelijk We hebben een hele mooie gezonde dochter genaamd LOTTE. Ik ben helemaal in love!! Het is allemaal heel snel gegaan, vrijdag om half 5 braken de vliezen en om 7 uur kreeg ik de eerste weeën. Om 10 uur had ik al 5 centimeter. Dus op naar het ziekenhuis om 2 uur 's nachts had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen. Ik heb een uur geperst en ze kwam niet verder. Toen is er een gyn bijgehaald en die vertelde dat ze niet ver genoeg lag en dat het een keizersnee werd. Het is allemaal heel goed gegaan. Ik ben gisteren thuis gekomen en nu genieten we heerlijk. xx Kaat