WOOOOOOOOOOOOOOOOOW KAAT wat een mooi meisje Ben helemaal verliefd Wat een super leuke naam ook!!!! Geniet nu meis!!!! Wel minder vd keizersnee, is het toch niet helemaal zoals je gewild had maar blij dat alles goed is gegaan. Ooooh ik zit echt met een mega grijns op mijn gezicht Zo lief. Lotte kijkt zo tevreden op allebei de foto's, ik smelt er echt van....
Oh Kaat, wat een droppie. Mooi kindje hoor, en dat zegt dan niet eens de moeder zelf, haha. Ja, je bent nu moeder! Van Lotte (leuke naam inderdaad). Heel erg gefeliciteerd en geniet!!!
kaat: wat een poepie zeg! heb je mooi gedaan geniet ervan en nogmaals gefeliciteerd met je dochter Lotte.
Oh Kaat!!! Wat heb je een mooi meisje! En Lotte is ook een superleuke naam..... Geniet er maar lekker van! En ik hoop dat jij ook snel opknapt, keizersnee is natuurlijk niet niks... Oh ik word helemaal warm van binnen als ik die mooie foto's zie...
Zo daar ben ik weer....Lekker vroeg.... Werd wakker van de honger Ik lag gisteren vroeg op bed, was erg moe en had een keiharde buik. Eerst een warme douche gepakt en toen nog even gegluurd in het kamertje en toen rustig in bed gaan liggen. Manlief zei nog tegen me "Lief, over de schommelstoel, we zetten hem niet in de tuin maar in onze slaapkamer hoor. Dan kunnen we in onze kamer lekker schommelen met ons kleintje als ze s'avonds onrustig is of gewoon om lekker te kroelen." Ik merk wel nu ik niet meer werk dat ons kleintje veel bewegelijker is, ik voel het heel vaak. Net was het volgens mij aan het koppeltje-duikelen en zwemmen tegelijk want ik voelde het door bijna heel mijn buik Ooh heerlijk, vanaf zaterdagavond kan ik weer lekker in de tuin gaan zitten. 2 vrienden komen helpen en blijven dan natuurlijk lekker frietjes eten, hhhmmm lekker en gezellig. @kamertjes, hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen??
Hi Vlinder, wat een vrolijk berichtje!! Wat betreft voorbereiding kamertje: zaterdag komen mijn ouders me helpen om de twee kamertjes die ik wil samenvoegen, uit te ruimen. Dan daarna muurtje uitbreken en weer opknappen, maar daar heb ik nog geen afspraak voor gemaakt... Dus het gaat nog wel effe duren voordat ik kan inrichten
hier is manlief bezig met de kast/commode in de babykamer. Hij maakt het zelf omdat we erg weinig ruimte hebben en we een complete babykamer niet kwijt kunnen. Het wordt onder een kast met schuifdeuren en bovenop een commode. Pas als ik weet wat het wordt ga ik verder nadenken over hoe het eruit komt te zien. Het wordt in ieder geval iets met Disney want ben een echte disney freak.
JA KAAT, proficiat met Lotte!! Wauw wat een mooi meisje!! En een mooie naam ook! Tja een keizersnee, dat wilde je juist niet, maar ja, niks aan te doen en kijk nu eens wat een pracht van een dochter zeg... hoe gek, nu zijn jullie gewoon met zijn drietjes....! @vlinder: die bewegingen door de hele buik zal wel een beetje bij deze tijd horen denk ik? Heb ik sinds afgelopen maandag... ik merk echt zo duidelijk dat onze uk steeds als hij iets nieuws kan, dat op 1e dag van de nieuwe week in gaat, bij mij dus op maandag.. harder schoppen tot nu toe steeds, maar nu dus ook die bewegingen door de hele buik die je steeds beter voelt. Heb jij dat ook? Ik ben dan ook altijd een paar dagen heel moe, alsof ukkie daar heel veel energie voor heeft opgemaakt. Heb je het berichtje van moeders voor moeders van week 26 of 27 gezien? Als ik dat babietje zie bewegen dan denk ik echt; dat voel ik nu dus! Had die link naar mijn zus gestuurd en zij had m met mijn nichtje laura van 4 gekeken. Laura dacht echt dat het mijn baby was haha ze zei steeds; nog een keer kijken! hihi en ze zegt ook steeds dat zij ook een baby in de buik heeft en na dat filmpje zei ze dat weer en zei ze tegen mijn zus; jij wordt oma hahahaha @zeehondje; ik zie het aan de echo omdat het er bij staat maar anders had ik het er niet van kunnen maken denk ik maar hoe leuk he, dat je het gewoon weet! @buik: weer een nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst. Toen ik de foto terug keek dacht ik; ik ben helemaal niet dik, wat een gezeur. haha goed voor je echo om af en toe een fotootje te maken he Fijne dag allemaal, sun is shining, wat willen we nog meer....!! (een tuintje die af is maar nog heeeeel eventjes geduld vlindertje...)
@Josjo, je hebt een mooi buikje hoor Die van mij is ietsjes dikker, of alleen ik zie dat Ja die beweging is echt sinds gisteren over heel mijn buik, heel leuk maar soms voelt het niet echt prettig....Maar goed teken dat ons kleintje zo druk is en veel beweegt. Soms is het net of het aan het boxen is ofzo dan voel ik echt 2 stompjes/schopjes naast elkaar Heb het filmpje gelijk even opgezocht. Nu begrijp ik wat ik voel Onbegrijpelijk dat er zo'n wonder in je buik groeit. @Dancer, ooh leuk Disney. Hier nog een disney freak maar heb geen disney kamertje.... Ik vind Nijntje ook helemaal geweldig en heb dan ook een boxkleed, boxmobiel en voedingskussen van Nijntje (de zilver collectie)
@Kaat: Wat een geweldig meisje!! En op het laatst toch nog een KS dat zou je niet verwachten met volledige ontsluiting. Fijn dat het verder allemaal goed gegaan is En een super naam hebben jullie haar gegeven! @Vlinder: Fijn zeg dat je jullie kleintje nu al wat meer gaat voelen. Ik hoop echt dat die harde buiken snel over zijn hoor! Wat een goed idee van je man om de schommelstoel in jullie kamer te zetten. Leuk hé?! om af en toe in het kamertje te gaan gluren?? @Dancer4fun: Bijna de 20wkn echo! Spannend en leuk tegelijk. Ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen @mmiiiiirr: Wat geweldig dat je jou kleintje voeld!! Raar he die eerste keer? Hier gaat het redelijk goed, heb wel heel veel last van de jeuk en nu ook nog mega Maagzuur erbij. Maar dat mag de pret niet drukken. Afgelopen weekend te horen gekregen dat mijn man nog een zakenreis moet maken begin juni en ik mag mee We mochten zelf het hotel uitzoeken en hebben een heel mooi 4sterren hotel uitgezocht met een spa en zwembad. Helaas kan Megan niet mee en die blijft bij mijn ouders slapen. Ook leuk voor hun maar ik ga haar wel onwijs missen. Oja we gaan naar boedapest. Verder ben ik heel erg moe moe moe en ik zit maar heel weinig achter mijn computer. @kamertje: Gister gebeld door de Gardo dat Megan haar meegroei bed 16juni geleverd gaat worden. Verder hebben we alles in huis. Onze nieuwe luxaflex plesé gebeuren hangt in de slaapkamer, dat is tegen de warmte daar. En ook de woonkamer is af. Er komt volgende week nog een screen voor het raam van de kinderskamer en dan hoeven we alleen nog het wiegje in elkaar te zetten. We hebben alles in huis gelukkig..........oja het badje moet nog uit de garage komen. De intake van de kraamzorg hebben we ook al gehad. Dus laat die kleine maar komen.........maar wel na mijn trouwdag hoor Ik moet wel zeggen dat ik echt aan het af tellen ben hoor, nu al!
Balen van de jeuk en zuur Sloppy, maar zoals je zegt Mag de pret niet drukken. Ik mag al een paar daagjes afkloppen wat het maagzuur betrefd. Ooh lekker even weg met tweetjes, ook lekker hoor. Natuurlijk ga je Megan dan missen maar jullie kunnen wel nog even van elkaar genieten en lekker relaxen als je man dan bij je is natuurlijk. Ik voelde ons kleintje altijd goed maar het gaat nu veel mee bewegen. Ik heb net even een tukkie gedaan want was doodmoe en toen ik net op bed lag zag je mijn buik echt een golfbeweging maken, voelde best apart.... Daarna nog wat flinke stompjes en schopjes aan alle kanten en toen ging onze uk ook maar even rusten zodat ik dat ook kon doen Tja, die harde buiken....Ik denk niet dat ze helemaal weg zullen gaan....Gelukkig wel al minder dan toen ik aan het werk was, gelukkig.
sloppy: vervelend dat je nog steeds last hebt van jeuk en maagzuur. Maar wel leuk dat je samen met je man er even tussen uit gaat. Boedapest klinkt erg interessant. Wel jammer dat jullie kleine meid niet mee kan. Maar logeren bij opa en oma is altijd leuk. vlinder: fijn dat het beter gaat nu je bent gestopt met werken. Ik kan niet wachten tot ik die kleine voel bewegen. Maar dat zal nog wel even duren denk ik. Vandaag maar even knoop elastiek in mijn werk broek gezet. Wil er zo lang mogelijk mee doen, want vind het zonde om een werkpositie broek te gaan kopen. Denk dat ik het met het elastiek voorlopig wel ga redden. Heb er toch een lang trimshirt over heen dus je ziet het elastiek niet.
Hoi lieve meiden, alleen even een berichtje van leven van mij. Ga zo lekker 'spelen' met onze nieuwe Ipad2 uit Amerika. Oud-collega kwam 'm vandaag langs brengen op m'n werk. Echt gaaf (en zoveel goedkoper dan hier, haha). Fijne avond en fijn weekend. Ik denk niet dat ik nog kom deze dagen (misschien alleen via m'n Iphone). We gaan namelijk met mijn familie/gezin een weekendje weg, heerlijk!
Ook van mijn kant een ego-berichtje. Ik heb net weer aan de tel gehangen met de vk.... Ik heb buikpijn en lijkt dat het regelmatig komt....Maar ik moet nu plat en rusten en als het morgen niet over is komt ze even langs.... Dus lieverds ik ga plat en laat me bedienen vanavond.
@Vlinder: Ohh meis wat heftig weer Ik duim voor je dat de rust echt gaat helpen nu. Vind het heel erg voor je hoor! @Zeehondje: Heerlijk spelen hoor Ik zit hier ook vaak met mn ipad op de bank..............ff in de pauze van de TV. Hoezo verslaafd..........hahaha
Dank je Sloppy. Het lijkt weer rustig te zijn nu. Ik heb gisteren echt niks meer gedaan ben alleen opgestaan om te plassen en verder niet. Vandaag ga ik ook niksen, alleen even samen met mijn moeder boodschappen doen vanmiddag. Daarna nestel ik me weer op de bank met een fles water naast me zodat ik niet te vaak op hoef te staan. Ben benieuwd hoe het in de loop vd dag gaat maar ik hoop dat het zo blijft nu. Ons kleintje is iig lekker druk nu en schopt me langs alles kanten en dat voelt zo goed en fijn. De vk zei gisteren nog " Als de baby veel beweegt en je verliest geen vocht is er geen reden tot paniek. Je had al vroeg harde buiken en jou baarmoeder reageerd snel op beweging en inspanning. Je moet echt rustig aan gaan doen en proberen om zo min mogelijk spanning op je buik te zetten door bv omhoog te komen en niet te lang staan/lopen." Wel fijn als de vk dat zegt hoor dat er geen reden tot paniek is maar leuk is anders....Zouden dit dan de bekende zware laatste loodjes zijn???? Maar genoeg geklaag/gemiep, ik ben altijd vd vrolijke berichtjes dus: Gisteren ging mijn man douchen en daarna kwam hij maar niet naar beneden dus ik roepen waar hij was zegt hij: "Ik ben even in de kamer van ons kleintje." Hihi, zo schattig hoe trots hij is en hoe hij ernaar uitkijkt om ons kleintje te kunnen knuffelen. Gisteren zijn de stenen voor de tuin geleverd en ze zijn zo mooi, ben echt benieuwd hoe mijn tuintje straks is als het erin ligt. Dat gaat mijn man morgen met 2 vrienden doen en s'avonds gaan we dan lekker belse frietjes eten met zn alles, hopelijk hier in de tuin. Het moet er echt op 1 dag in want het wordt op zand-cement gelegt en dat wordt natuurlijk snel hard. Dit zijn de tegels en dan ook in dit patroon worden ze gelegt. Het is natuursteen.
Zo, de vk net aan de telefoon gehad. Nu de buikpijnen afgezakt zijn maakt ze zich niet al te veel zorgen. Ik moet nog rustiger aan gaan doen en waarschijnlijk heb ik gisteren en eergisteren net te lang gestaan/gelopen, niet meer naar de winkel lopen (5 min lopen) dus voor mij. Blij dat ze zich geen zorgen maakt want dan hoef ik dat ook niet te doen.... Ooooh heerlijk, op 1 week tijd de babykamer klaar en de tuin, zalig. Nu de rest nog maar komt ook helemaal goed. Lieverds ik wil jullie allemaal even een dikke knuffel geven!!!!! KNUFFEL Gewoon omdat we er ondanks we nu zwanger zijn na een lange weg er nog steeds zijn voor elkaar.
Vlinder, ik ben blij dat het weer rustig is vanbinnen bij jou. En straks heerlijk genieten van kamer en tuin. Knuffel meid.
vlinder fijn te horen dat alles nu rustig is. Dus rust helpt echt. Dus ik zeg nogmaals doe het rustig aan en geniet van je nieuwe tuin en de zon. fijn weekend.