Hi ons wondertje, heb jou denk ik net gemist, denk niet dat ik toen al meekletste hier...? Maar wat gaaf dat het goed gaat en binnenkort dus misschien een brusje. Heb je nog Emmy's of moet je helemaal opnieuw beginnen met hormonen? Spannende tijd dus weer! Sloppy, hier hetzelfde, heb de conclusie maar getrokken dat t harde buiken zijn en ik moest me niet teveel zorgen maken zei de vk, alleen sinds mij blaasontsteking heb ik het wel vaak nu... Vandaag zelfs als ik anders op de bank ging zitten? 2 juni weer vk, dan maar eens vragen... Morgen vertrekken we naar de Dominicaanse dus dan ben ik ff 1,5 week offline Meiden, rustig aan, geniet vh mooie weer, er komt hier ook een lekker zonnetje zag ik
Een hele fijne vakantie Josjo, geniet ervan saampies. Ik ken Ons Wondertje van de MMM periode in het IVF topic, ze heeft hier niet meegekletst Toen was ze al/bijna bevallen, toen ik dit topic openden
Goedemorgen Zo, ik ga zo even boodschapjes doen met een vriendin en dan wandel ik ook gelijk even bij Zeeman binnen (die zit naast de winkel) voor slipjes.... Verder geen plannen voor vandaag dus wordt een rustig dagje. Zondag komen mijn zwager en vriendin deze kant op, kunnen we even buikie's vergelijken. Volgens mijn schoonouders loop ik voor qua buik en zij is 1,5 week verder. Ben benieuwd. Ze is altijd erg mager geweest, ze had kleding maat XS of de grootste kindermaat dus dat scheelt natuurlijk ook denk ik, ik had altijd maatje 38/M. Ach wat maakt het ook uit, we zijn zwanger hihi Fijne dag lieverds.
@ vlinder leuk dat buikjes vergelijken hihi. denk dat je kleding maat niet zoveel uitmaakt. ik heb ook een klein buikje in vergelijking met andere zwangere van 28 weken en heb ook geen maatje 36 vandaag weer goedgekeurd bij de vk ben nu 0,6 kilo aangekomen in 3 weken. totaal +4,1kg erg netjes dus. baarmoeder zat op de goede hoogte en ze denkt dat ze nu met der koppie naar beneden ligt. bloeddruk was ook goed. over 3 weken mogen we weer terug en dan gaan we het over de bevalling hebben. maar eerst lekker 2 weken vakantie lekker even bijkomen. en een weekje centerparcs. en volgende week zaterdag de 3d echo ben zo benieuwd!! straks maar onze koffer gaan pakken! xx sky
Denk niet dat je het nog leest Josjo, maar geniet van je vakantie, heerlijk!!! Vlinder ook lekker vakantie, heb net gehad, maar heb er alweer zin in, haha. Nog ruim 6 weken en dan 6 weken zomervakantie. Heb dus niks te klagen.
Euhm ik denk dat je Sky bedoeld, Zeehondje Ik heb geen vakantie, zit gewoon thuis omdat ik niet meer mag werken Geeft niks hoor
Hey lieverd Ja dat gaat veeeeeeeeeeeeel te snel. Hij groeit nu zo goed gelukkig. Zijn start was moeilijk maar hij gaat de goede kant op. Ja we zijn erg snel hahah maar we hebben zoiets je weet niet hoelang het nu weer duurt, kan nu langer duren heh met de iui's. Hoe voel jij je?? Doe je rustig aan.
Josjo fijne vakantie! Ik ken Vlinder idd al een heeeeeeeeeeele tijd maar toen idd van het ivf/ icsi topic. Uiteindelijk zijn we via iui zwanger geraakt. Ik ben hier alleen af en toe komen neuzen
Vlinder hier was hij 16 weken en telkens zie je hem maar veranderen. Maar vind deze foto zo mooi van hem
Ooooooh wat een onwijs mooi Prinsje, ik ben verliefd....Die ogen!! Ja ik las het toen indd, dat zijn start wat moeilijk was maar gelukkig gaat het nu de goede kant op!! Je hebt gelijk hoor meis, je weet nooit hoelang het allemaal weer kan gaan duren en als het snel gaat is het ook superleuk dat er nier teveel leeftijdsverschil tussen zit Ooh je gaat eerst met IUI beginnen?? Ik hoop dat dat deze keer weer jullie geluk is hoor en geen IVF/ICSI meer Het gaat goed met me, geniet van alle beweging in mijn buik en doe zeker rustig aan. Liefs. -------------------------------------- Pfoeh, nog anderhalve week tot de groei-echo....Ik ben zo benieuwd hoe het met ons kleintje is en of de beentjes en het buikie nu wel goed meegroeien.... Ook spannend want dan krijgen we het info-gesprek over de bevalling, hihi ben benieuwd. Vandaag dus boodschapjes gedaan en gelijk bij Zeeman slipjes gekocht en natuurlijk weer 2 pakjes hihi, kan het echt niet laten hoor Morgen komt mijn nieuwe GSM, ben benieuwd. Ik heb de Samsung Gallaxy Ace wit besteld bij mijn nieuwe abbo. Kan ik morgen lekker rustig in de bank/tuin spelen met mijn nieuwe gsm en natuurlijk ook via mijn gsm op zp
Bedankt meiden Vlinder wat een heeeeeeele mooie buik zeg!!! Oooh dat mis ik ook zo Bij ons mannetje was het ook dmv de iui toen raak dus de gyn zal weer direct met de iui willen starten
Nog even geduld lieverd en dan heb je ook weer een buikie, echt waar, jullie prinsje krijgt een heel mooi brusje.
@Vlinder: Wat een pracht buik!! Kopen kopen kopen Een nieuwe GSM altijd leuk! Wij hebben 1-6 nog een GUO, dus weer heerlijk 30min naar ons kleintje kijken. @vakantie: wij gaan over 2wkn een weekend naar Boedapest...........wat blijkt nu is er auto racen dat weekend (WTCC) en nu krijgen we VIP kaartjes om te komen kijken Ik heb er echt onwijs veel zin in!
vlinder wat een mooie buik heb je. wondertje: wat een prachtige knul zeg. en wat een ogen.! hoop voor je dat je snel kan beginnen met iui. sloppy: lekker hoor even er tussenuit. ben niet zo van de autorace, maar vipkaarten dat is wel heel cool. Gisteren dacht ik de kleine te voelen. Was vlak na het eten dus het kunnen ook net zo goed mijn darmen geweest zijn. Maar voelde dus echt 2 duidelijke plopjes. Ik ga vandaag na het werk maar even rustig op de luie stoel en dan goed concentreren. misschien voel ik dan weer iets. Morgen gezellig met een hele club naar de efteling. Het wordt gelukkig lekker weer, dus kan ik tijdens het wachten bij de achtbanen waar ik niet in kan, lekker genieten van het zonnetje. iedereen een fijn weekend en voor diegene die op vakantie gaan of zijn. Veel plezier!!!
Wat leuk sloppy!!! Ammuseer je Vlinder we hopen het Dancer4fun wat geweldig dat je de kleine gevoelt hebt. Onwerkelijk heh dat gevoel